תיאור תפקיד:
מענה טלפוני או פרונטלי ללקוחות החברה וטיפול מקצה לקצה עד לסגירת הפנייה. • טיפול בפניות יזומות של לקוחות מערוצים דיגיטליים (ווטצאפ/מייל). • עבודה עם מערכות ממוחשבות (CRM). • עבודה מול ממשקים שונים בארגון ובאווירה משפחתית.
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות. • אוריינטציה שירותית.שליטה במכשירי בדיקה טכניים ואיתור תקלות. • יכולת עבודה עצמאית.גישה שירותית ויחסי אנוש מצוינים. • - בעל/ת מוטיבציה לעבודה לטווח ארוך. • - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
763649
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|