תיאור תפקיד:
• אחריות כוללת על ניהול הקשר השוטף עם לקוחות החברה בתחום ה-Market Place
• ביצוע משא ומתן מסחרי והובלת מהלכים להגדלת היקפי הפעילות והמכירות
• ניהול קטלוג המוצרים של החברה באתרי הלקוחות – כולל בדיקה, תחזוקה שוטפת, עדכונים ותיאומים
• טיפול בהזמנות, עדכוני מחירים, מבצעים והנחות בהתאם לאסטרטגיה השיווקית
• מעקב שוטף אחר ביצועי המכירות, ניתוח דוחות ונתונים והסקת מסקנות לשיפור מתמיד
• עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים: שיווק, שירות לקוחות, לוגיסטיקה ותפעול
• סגירת חשבונית סוף חודש , התנהלות חשבונית מול הלקוחות
• יכולת ניהול ועבודת צוות
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה הכולל סחר ומכירות בפלטפורמות אונליין – חובה
• ניסיון בעבודה מול Market Places – יתרון משמעותי
• יכולות אנליטיות גבוהות ויכולת עבודה עם אקסל ודוחות
• הבנה מסחרית מצוינת, יכולת ניהול מו”מ ויחסי אנוש מעולים
• יכולת ניהול משימות רבות בו זמנית בסביבה דינמית ולחוצה
• תשומת לב לפרטים, אחריות אישית גבוהה וראש גדו