תיאור תפקיד:
- ליווי לקוחות החברה החל משלב הרכישה ועד מסירת הדירה
- מתן שירות וסיוע בפתרון בעיות
- התנהלות מול קבלנים, ספקים ומחלקות פנים ארגוניות
- שמירה על רמת שירות גבוהה ותגובה מהירה לפניות לקוחות
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה/מנה"ע/משפטים/הנדסה או אחר – יתרון
- ניסיון בתפקיד של שירות לקוחות בתחום הנדל"ן לפחות שנתיים – חובה
- הבנה/יכולת קריאת תוכניות אדריכליות – יתרון משמעותי
- אנגלית: רמה גבוהה
- שליטה ב- OFFICE - חובה. תוכנת ניהול פרויקטים/CRM – יתרון
- נדרשת יכולת ניהול משימות רבות במקביל, שירותיות וסבלנות, תקשורת בין-אישית טובה
- המשרה באזור השרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
740030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|