תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית הוא ארגון מוביל ומנוסה אשר משפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם. מתפקידי מחלקת השיווק במטח - ניהול ותפעול שוטף של תחום המיתוג והמיצוב של מטח, אחריות על אסטרטגיה שיווקית ותכניות עבודה, יצירת מנועי צמיחה והעמקת הקשר עם הלקוחות לצד גיוס לקוחות חדשים, ניהול שיווק המוצרים השונים והעמקת מערכת היחסים ושביעות הרצון עם הלקוחות על ידי יצירת מסעות לקוח חכמים ומתקדמים, ניתוח תובנות מנתונים, הפקת שאלונים וקבלת תובנות לשיפור ממשקי השיווק, ניהול תחומי דיגיטל וסושיאל, קשר עם התקשורת וPR, אחריות על כנסים פיזיים ודיגיטלים, תערוכות ואירועים - לשוק הישראלי ובגלובל.
דרישות:
ניסיון מוכח בשיווק – ניסיון ממשרד פרסום / צד לקוח של כשלוש שנים לפחות B2C / B2B. ידע והבנה ושיווק דיגיטלי לרבות טרנדים חדשים בתחום. היכרות עם כלים וטכניקות שיווק דיגיטלי וניהול אתרים באיקומרס, כולל SEO, PPC בניית דפי נחיתה ויצירת מסעות לקוח בתהליכי מכירה. ניסיון בעבודה עם כלים לניתוח נתונים והיכרות עם Google Analytics ניסיון בעבודה מבוססת אוטומציות עם SF ומרקטינג קלאוד – יתרון משמעותי. יכולת ביטוי מעולה בכתב ובע"פ. יכולות תקשורת בינאישית מעולות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|