תיאור תפקיד:
מחלקת שירות וחוויית המטופל מקימה בימים אלה יוזמה ארגונית ייחודית – בית ספר לשירות וחוויית מטופל –
אשר יהווה פלטפורמה להקניית מיומנויות שירות והטמעת תפיסות ארגוניות חדשניות לכלל המנהלים והעובדים בארגון.
אנו מחפשים פונקציה שתהיה אחראית על ניהול שוטף של פעילות בית הספר,
הוצאה לפועל של תוכניות העבודה ותרגום האסטרטגיה לפעולות בשטח – תוך ליווי מקצועי מצד מנהלת המחלקה.
דרישות:
-ניהול אופרטיבי שוטף של בית הספר לשירות, כולל בקרה על לוחות זמנים, ספקים, חומרים ותקשורת בין ממשקים
-הפקה וניהול של מערך הדרכות היברידי (פנים אל פנים ודיגיטלי) לארגון כולו
-שיתוף פעולה עם ספקי הדרכה ובניית תוכניות למידה מותאמות
-הוצאה לפועל של אירועי תרבות ארגונית ותכנים לקידום חוויית המטופל
-תיאום וליווי מקצועי של כלל הפעילויות הקשורות לבית הספר בהתאם לאסטרטגיה ולחזון המחלקה
-3–5 שנות ניסיון רלוונטי באחד או יותר מהתחומים הבאים: שירות, הדרכה, ניהול מוקדים, תפעול או ניהול פרויקטים
-הבנה מעמיקה בעולם השירות – חובה.
-ניסיון מוכח בהובלה וניהול תהליכים מורכבים – אופרטיביים והדרכתיים
-אוריינטציה חזקה לעולמות תוכן של הדרכה, חוויית לקוח ותרבות ארגונית
-שליטה גבוהה בביצוע, יכולת רתימה והנעה, דיוק וראש גדול
-אנרגיה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין־אישית מצוינת וגמישות מחשבתית
-עצמאות גבוהה בעבודה – אך עם שותפות מלאה למנהלת המחלקה
-ראייה מערכתית ורצון אמיתי להתפתח בתחום השירות וחוויית המטופל