תיאור תפקיד:
- תמיכה טלפונית לנציגי ומנהלי המוקד בהיבט המקצועי בכלל מוקדי מכירות ואשראי
- מתן סיוע במטרה להגדיל את כמויות המכירה והאשראי תוך שמירה על האיכות
- ביצוע שיחות מנהל ומתן מענה לשיחות אסקלציה עם לקוחות
- ניהול ממשקים עם מחלקות החברה השונות
- ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה חדשים
- ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים
דרישות:
- ניסיון ממוקדי שירות ומכירות- יתרון משמעותי
- גמישות ואפשרות לביצוע שעות נוספות
- יוזמה / ראש גדול / חשיבה מערכתית
- היכרות עם מערכות תומכות שירות
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
- יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ
- תודעת שירות גבוהה, מסירות ואחריות אישית
- ידע ב-Excel והכנת מצגות - יתרון
- זמינות למינימום 2 משמרות ערב בשבוע + שישי לסירוגין על פי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה:
JB-26556
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות כוללת לניהול המלר"ד והטמעת סטנדרט השירות, בהתאם למדיניות מאוחדת ודרישות הרגולטור; ניהול ישיר של צוות המלר"ד – כולל ישיבות צוות, חניכה והדרכת עובדים, נוכחות, גיוס וקליטה , בקרה והערכה (בשיתוף עם הממונה המקצועי/הישיר במרחב/מחוז/מרכז מכונים). ניהול המשימות המנהלתיות תוך הבטחת קיומם של התנאים המקצועיים והשירותים למתן טיפול מנהלי ורפואי נאות מקצועי ואיכותי למטופלים. אחריות על ניהול השירות – ובכלל זה: איתור מגמות ומיקוד לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה, ביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות, קביעת SLA לסגירת מעגלי טיפול, טיפול ומענה לפניות הציבור, בקרה ופיקוח על עבודת הצוות בהתאם להנחיות והנהלים. אחריות לתפעול שוטף של המוקד לרפואה דחופה ובכלל זה, איוש, ניקיון, כספים, ציוד, אחזקה, סידורי עבודה/משמרות/החלפות אחראיות לבטיחות וביטחון תכנון וביצוע תוכניות שנתיות ואחריות לעמידה ביעדי המלר"ד אחריות למיצוי מיטבי של המשאבים המוקצים למלר"ד פיקוח ובקרת איכות על הפעילות, לרבות גיבוש תוכנית פעולה והתערבות בהתאם בשיתוף מנהל/ת הסיעוד והמנהל הרפואי של המלר"ד והנהלת המרחב\המרכז שותפות בפורום מנהלי מלר"ד אחריות לשמירה על רציפות תפקודית של המלר"ד בעתות חירום כבשיגרה ניטור והוצאת דוחות עם רישומי פעילות המלר"ד, דיווח שוטף והגשת המלצות לממונה
דרישות:
השכלה: תואר ראשון רלוונטי או לחלופין תעודת בגרות עם 3 שנות ניסיון ניהולי
ניסיון: ניסיון של שנתיים לפחות בניהול יחידה נותנת שירות בארגון בריאות, ובתוך זה:
ניהול צוות עובדים ניסיון בהטמעת תהליכי עבודה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלות נא צרף/י תעודות השכלה והכשרה רלבנטיים
עפ"י הוראות משרד הבריאות ובהתאם לתוכנית החיסונים של עובדי מערכת הבריאות-נדרש לבצע בדיקה במרפאה לחיסוני עובדים והשלמת חיסונים במידת הצורך ובהתאם לתפקיד
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
10669
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל- ניהול אישי ומקצועי של צוות נציגי מכירות טלפוניים, • הובלה והנעת הצוות למקסום היכולות והעמידה ביעדים • מעקב, מדידה ובקרה שוטפת אחר ביצועי הנציגים ברמה האיכותית והכמותית • אימון, פיתוח, הדרכה וחניכת הנציגים • אחריות על בנייה, הטמעה ובקרה על תהליכי ונהלי העבודה • עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים • התפקיד בכפיפות למנהלת מחלקת מוקדי המכירות משרה מלאה ללא שישי - שכר ממוצע 18,000 ש"ח תן ביס+ תנאים סוציאליים מפנקים ואופציות קידום.
דרישות:
ניסיון כאחמ"ש מכירות/מנהל/ת צוות- חובה שליטה טובה באקסל
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2185
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה מנהל/ת משמרת. מדובר על מוקד קטן ואינטימי בין 15-20 נציגים/ות, מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן, שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות - חובה! ניסיון במכירות בלבד - פחות יתאים. אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים. עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין - אין גמישות בשעות. תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה ניסיון במכירות - חובה עבודה במשמרות - חובה, אין גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציגת שירות ומכירה לסוכנות רכב – מודיעין סוכנות רכב מובילה במודיעין מגייסת נציגת שירות ומכירה לצוות השירות שלנו! תיאור התפקיד: קבלת קהל ומתן שירות פרונטלי ללקוחות עדכון סטטוס רכבים ומתן מענה שוטף ללקוחות במהלך התהליך תיאום מסירות רכבים מול לקוחות עבודה שוטפת מול ממשקי הארגון וגורמי שירות פנימיים סביבת עבודה ממוחשבת היקף משרה: ימים א’-ה’ בין השעות 09:00–17:00 ימי שישי בין השעות 09:00–13:00 העבודה בסוכנות מודיעין
דרישות:
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים אוריינטציה מכירתית – יתרון שליטה ביישומי מחשב אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
998608
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות – תפקיד אסטרטגי בסביבה דינמית לחברה מובילה בתחומה, המתמחה בשירותים טכנולוגיים מתקדמים לעולם הרכב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות לתפקיד ניהולי בכיר ומאתגר, עם הזדמנות אמיתית להוביל שינוי, לחדש ולהשפיע. אנחנו מחפשים מוביל/ה מנוסה עם ראש עסקי, לב גדול לשירות, ויכולת להניע תהליכים וצוותים גדולים קדימה. מה בתפקיד? ניהול שוטף של מוקד שירות לקוחות הכולל כ-100 נציגים ומנהלי צוותים ליווי מקצועי ואישי של דרגי ניהול (מנהלים, אחמ"שים), והובלה לעמידה ביעדים אחריות על תהליכי עבודה, ביצועים, שירות ומכירה בשיחות נכנסות ו־Upsell יוזמה והטמעת פתרונות חדשניים בעולמות השירות הדיגיטלי ניהול תהליכי שינוי והתאמה למציאות משתנה, תוך שמירה על ערכי החברה מה מחכה לכם.ן? מקום סביב שולחן ההנהלה של חברה חדשנית ודינמית השפעה ישירה על חוויית הלקוח ועל התוצאות העסקיות הזדמנות לבנות, לחדש ולהוביל קדימה
דרישות:
מה אני מחפשת? תואר ראשון – חובה | תואר שני – יתרון ניסיון של 5+ שנים בניהול מוקדי שירות גדולים (100 עובדים ומעלה), כולל לפחות 3 שנים בניהול כולל של מוקד הבנה עמוקה בעולם השירות והמכירה ניסיון מוכח בשירות דיגיטלי ומערכות CRM יכולת גבוהה לעבודה תחת לחץ, ראייה מערכתית, יצירתיות וגמישות מחשבתית אינטליגנציה רגשית גבוהה, הובלה מתוך דוגמה אישית, ואומץ לקבל החלטות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3263
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ אחריות לעמידה ביעדי זמינות אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כאחראי/ת משמרת/ בכיר/ה במוקד טלפוני – יתרון משמעותי ניסיון בניהול תפעולי במוקד טלפוני - יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-441
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת מנהל.ת מוקד לארגון בירושלים תיאור משרה: לחטיבת שירות הלקוחות דרוש/ה מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים, להובלת צוותי התמיכה והשירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים הכוללים לפחות שני צוותים ובהיקף של 15 תומכים לפחות. ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ'אט) ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים: KPI, SLA ,דוחות שירות ניסיון בעבודה עם מערכות CRM ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34120
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה והפצה בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות מנוסה ומוכשר/ת- לניהול 2 מוקדי שירות – לקוחות פרטיים ועסקיים (כ-50-60 נציגים, חלקם מהמוקד וחלקם מהבית) במסגרת התפקיד: ניהול יומיומי שוטף של הנציגים: ליווי מקצועי, חניכה, משובים והובלה לעמידה ביעדים אחריות מלאה על עמידה ביעדי שירות כמותיים ואיכותיים שיפור מתמיד של תהליכי שירות, ניהול ידע, ותפעול יעיל שותפות בגיבוש אסטרטגיה, תכנון משימות ובניית תכניות עבודה עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים ולקוחות אסטרטגיים מיקום: פתח תקווה ימים ושעות: א'-ה' 08:00-17:00 (לעיתים נדרשת זמינות ללקוחות אסטרטגיים גדולים מעבר לשעות הפעילות)
דרישות:
"איש/ת של אנשים" – עם יכולת רתימה, דוגמה אישית, הקשבה ויחסי אנוש מעולים ניסיון מוכח בניהול מוקדי שירות עם עשרות עובדים – חובה יכולת וניסיון בעבודה עם מערכות BI וניתוח נתונים - חובה. ניסיון בהובלת צוותים להישגים ועבודה על פי יעדים היכרות עם מערכות CRM, מערכות מוקד וכלי שירות דיגיטליים (Glassix / CommBox – ) – חובה ראייה מערכתית, גישה פרקטית ויכולת להניע תהליכים רקע מתחומי הלוגיסטיקה / ביטוח / תקשורת / רכב – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1430
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|