תיאור תפקיד:
ניהול כולל של מערך השירות של החברה בארץ ובחו"ל, תוך הבטחת רמת שירות גבוהה, תמיכה טכנית שוטפת ללקוחות, ניהול צוותים מקצועיים, פיתוח תחום השירות והובלה ליעילות ורווחיות תפעולית. • - קבלת דרישות שירות מלקוחות וניתובן למהנדסי השירות. • - תכנון ובקרה על לו"ז השירות – התקנות, תחזוקה, חוזים והזמנות. • - ניהול מקצועי ותפעולי של צוות השירות – כולל הכשרות, פיתוח וגיוס. • - אחריות מלאה על רווח והפסד של מחלקת השירות, הפקת דוחות ניהוליים ויישום לקחים. • - ניהול הצעות מחיר – תמחור, תחשיבים והצגה ללקוח. • - עבודה שוטפת מול מחלקות ההנדסה, הרכש, והייצור לתיאום שירות מיטבי.
דרישות:
• - מהנדס/ת מכונות – • - ניסיון של לפחות 3–5 שנים בניהול צוותי שירות/טכני • - שליטה במערכות ERP – חובה • - שליטה מלאה בעברית ואנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור) • - ניסיון מוכח בניהול לקוחות, מו"מ וניהול פרויקטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6969
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה בהרצליה דרוש/ה אחמ"ש/ית למוקד שירות לקוחות (מענה דיגיטלי) במסגרת התפקיד:
מתן תמיכה מקצועית , ניהול הפסקות ומשימות ייעודיות. טיפול במקרים חריגים כגון: תלונות לקוחות, תקלות טכניות מעקב אחר עמידה ביעדי המשמרת – זמני תגובה ללקוח, תפוקות עבודה מול גורמים חוצי ארגון לצורך הצפת בעיות זיהוי תקלות ופתרון בעיות טיפול בשיחות מורכבות או בפניות רגישות – ביצוע שיחות מנהל מתן מענה מקצועי ואיכותי לנציגים וללקוחות תנאים:משרה מלאה בין השעות 08:00-17:00. נא לציין ציפיות שכר. תנאים מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
ניסיון בניהול משמרת או תפקיד ניהולי דומה – חובה ניסיון בעבודה במוקד דיגיטלי (מייל, צ'אט, רשתות חברתיות) כישורי ניהול, הובלה והנעת עובדים יכולת עבודה בתנאי לחץ וקבלת החלטות מהירה גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50411
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מנהל/ת מוקד מבצעי
מנהל/ת מוקד מבצעי
מנהל/ת מוקד מבצעי
BDO
30/06/2025
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים תפקיד: מנהל/ת מוקד מבצעי חברת שפרן העוסקת בניהול וייעוץ בתחום הביטחון מעל 35 שנה מחפשת מנהל/ת מוקד למוסד פיננסי גדול במרכז. נדרשת יכולת ניהול, חלוקת קשב, עבודה בצוות והתמודדות עם ריבוי ממשקים.
דרישות:
2-5 שנות ניסיון בניהול מוקד (חמ"ל צבאי) – ייתרון משמעותי יכולות ניהולית סדר וניקיון יכול כתיבת נהלים ירידה לפרטים יכולת הסתכלות רחבה ומערכתית יכולת עבודה בצוות ניהול ריבוי משימות מחשבה יצירתית הבנה טכנולוגית מגורים באזור המרכז - ייתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00213
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד ניהולי ודינמי במוקד שירות טלפוני דרוש/ה מנהל/ת מוקד בעל/ת ניסיון, יכולת הובלה והנעה, ואוריינטציה שירותית ומכירתית. *** המשרה ממוקמת בירושלים***התפקיד כולל אחריות על הנעת הצוות לעמידה ביעדים, פיתוח מקצועי, ויישום נהלים ברמה גבוהה. - הובלת המוקד לעמידה ביעדי שירות ומכירה
- הדרכה, ליווי ובקרה על שיחות ומשובים
- שיחות מנהל ומתן מענה מקצועי בשטח לנציגים במהלך המשמרת
- ניהול מנהלי צוות והובלת צוות המוקד מא’-ת’
- הטמעת נהלי עבודה ושיפור מתמיד של תהליכים
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בניהול מוקד שירות עם צוות של 15 נציגים ומעלה – חובה
- ניסיון בניהול מנהלי ביניים – יתרון
- יכולת ניהולית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- אוריינטציה שירותית בשילוב חשיבה עסקית ומכירתית
- זמינות למשרה מלאה – חובה
תכונות נדרשות:
אחריות, בגרות אישית, כישורי תקשורת מעולים, ראייה מערכתית ויכולת פתרון בעיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
755455
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת שירות וחוויית המטופל מקימה בימים אלה יוזמה ארגונית ייחודית – בית ספר לשירות וחוויית מטופל – אשר יהווה פלטפורמה להקניית מיומנויות שירות והטמעת תפיסות ארגוניות חדשניות לכלל המנהלים והעובדים בארגון. אנו מחפשים פונקציה שתהיה אחראית על ניהול שוטף של פעילות בית הספר, הוצאה לפועל של תוכניות העבודה ותרגום האסטרטגיה לפעולות בשטח – תוך ליווי מקצועי מצד מנהלת המחלקה.
דרישות:
-ניהול אופרטיבי שוטף של בית הספר לשירות, כולל בקרה על לוחות זמנים, ספקים, חומרים ותקשורת בין ממשקים -הפקה וניהול של מערך הדרכות היברידי (פנים אל פנים ודיגיטלי) לארגון כולו -שיתוף פעולה עם ספקי הדרכה ובניית תוכניות למידה מותאמות -הוצאה לפועל של אירועי תרבות ארגונית ותכנים לקידום חוויית המטופל -תיאום וליווי מקצועי של כלל הפעילויות הקשורות לבית הספר בהתאם לאסטרטגיה ולחזון המחלקה -3–5 שנות ניסיון רלוונטי באחד או יותר מהתחומים הבאים: שירות, הדרכה, ניהול מוקדים, תפעול או ניהול פרויקטים -הבנה מעמיקה בעולם השירות – חובה. -ניסיון מוכח בהובלה וניהול תהליכים מורכבים – אופרטיביים והדרכתיים -אוריינטציה חזקה לעולמות תוכן של הדרכה, חוויית לקוח ותרבות ארגונית -שליטה גבוהה בביצוע, יכולת רתימה והנעה, דיוק וראש גדול -אנרגיה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין־אישית מצוינת וגמישות מחשבתית -עצמאות גבוהה בעבודה – אך עם שותפות מלאה למנהלת המחלקה -ראייה מערכתית ורצון אמיתי להתפתח בתחום השירות וחוויית המטופל
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-01420
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אחריות כוללת לניהול המלר"ד והטמעת סטנדרט השירות, בהתאם למדיניות מאוחדת ודרישות הרגולטור; ניהול ישיר של צוות המלר"ד – כולל ישיבות צוות, חניכה והדרכת עובדים, נוכחות, גיוס וקליטה , בקרה והערכה (בשיתוף עם הממונה המקצועי/הישיר במרחב/מחוז/מרכז מכונים). ניהול המשימות המנהלתיות תוך הבטחת קיומם של התנאים המקצועיים והשירותים למתן טיפול מנהלי ורפואי נאות מקצועי ואיכותי למטופלים. אחריות על ניהול השירות – ובכלל זה: איתור מגמות ומיקוד לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה, ביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות, קביעת SLA לסגירת מעגלי טיפול, טיפול ומענה לפניות הציבור, בקרה ופיקוח על עבודת הצוות בהתאם להנחיות והנהלים. אחריות לתפעול שוטף של המוקד לרפואה דחופה ובכלל זה, איוש, ניקיון, כספים, ציוד, אחזקה, סידורי עבודה/משמרות/החלפות אחראיות לבטיחות וביטחון תכנון וביצוע תוכניות שנתיות ואחריות לעמידה ביעדי המלר"ד אחריות למיצוי מיטבי של המשאבים המוקצים למלר"ד פיקוח ובקרת איכות על הפעילות, לרבות גיבוש תוכנית פעולה והתערבות בהתאם בשיתוף מנהל/ת הסיעוד והמנהל הרפואי של המלר"ד והנהלת המרחב\המרכז שותפות בפורום מנהלי מלר"ד אחריות לשמירה על רציפות תפקודית של המלר"ד בעתות חירום כבשיגרה ניטור והוצאת דוחות עם רישומי פעילות המלר"ד, דיווח שוטף והגשת המלצות לממונה
דרישות:
השכלה: תואר ראשון רלוונטי או לחלופין תעודת בגרות עם 3 שנות ניסיון ניהולי
ניסיון: ניסיון של שנתיים לפחות בניהול יחידה נותנת שירות בארגון בריאות, ובתוך זה:
ניהול צוות עובדים ניסיון בהטמעת תהליכי עבודה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלות נא צרף/י תעודות השכלה והכשרה רלבנטיים
עפ"י הוראות משרד הבריאות ובהתאם לתוכנית החיסונים של עובדי מערכת הבריאות-נדרש לבצע בדיקה במרפאה לחיסוני עובדים והשלמת חיסונים במידת הצורך ובהתאם לתפקיד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10669
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת את האתגר הבא שלך? אנחנו מחפשים מנהל/ת חזק/ה עם ניסיון מוכח בהובלת מוקד מכירות גדול, שמסוגל/ת לנהל צוותים, לבנות תהליכים ולהביא תוצאות. תחומי אחריות: ניהול שוטף של מוקד המכירות – כ-75 נציגי מכירה ו-5 מנהלי צוותים אחריות מלאה על עמידה ביעדי מכירות חודשיים ושנתיים בניית תוכניות עבודה, הובלת מבצעי מכירות ומרתונים מוקדיים תכנון וביצוע של תוכנית עבודה שנתית למוקד ניהול פרויקטים פנים-מוקדיים והטמעתם בשטח ניהול תקינה וכלכלת מוקד – כולל שעות נוספות ומצבת כח אדם ליווי, חניכה ופיתוח מקצועי של מנהלי הצוותים שותפות בצוות ההנהלה והובלת תהליכים ארגוניים חוצי-מוקדים עבודה מול ממשקים רבים – כולל שיווק, שירות ושטח
***התפקיד בירושלים***
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקד מכירות טלפוני גדול (מעל 40 נציגים לפחות) – חובה
- ניסיון מוכח בניהול מנהלי צוותים – חובה
- תואר ראשון – יתרוןיכולת להניע תהליכים חוצי ארגון, ראייה מערכתית רחבה
- עמידה בלחצים ויעדים בסביבה תחרותית ודינמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
990266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה מנהל/ת משמרת. מדובר על מוקד קטן ואינטימי בין 15-20 נציגים/ות, מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן, שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות - חובה! ניסיון במכירות בלבד - פחות יתאים. אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים. עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין - אין גמישות בשעות. תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה ניסיון במכירות - חובה עבודה במשמרות - חובה, אין גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים לארגון ממשלתי גדול בירושלים תיאור התפקיד: - הובלת צוותי התמיכה והשירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
- ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של מוקדי השירות הטכנולוגיים (מוקד פנים ארגוני וחוץ ארגוני).
- גיבוש והטמעת מתודולוגיות שירות, כתיבת נהלים והסדרת תהליכי עבודה.
- הגדרה ויישום סטנדרטים תפעוליים, ביצוע בקרה שוטפת, מדידה וניתוח ביצועים.
- אחריות לניהול הידע והכשרת צוותי התמיכה, כולל חניכה מקצועית שוטפת.
- ביצוע משובים מקצועיים למנהלי הצוות, תומכים והובלת תהליכי שיפור פרטניים.
- מתן מענה מקצועי ומהיר לפניות מורכבות, כולל ניהול אסקלציות ושיחות מנהל.
- ביצוע הפקת לקחים מתקלות ותקלות חוזרות, ויישום תכניות שיפור והתייעלות.
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים (מנהלי מוצר, פיתוח, QA, תשתיות) לקוחות עסקיים וספקים חיצוניים.
- בניית תכנית לניהול ושימור הון אנושי במוקדים, כולל גיוס, קליטה, ליווי ושיפור שביצות הרצון.
- ניתוח נתוני שירות והפקת דוחות תקופתיים להנהלה.
דרישות:
- השכלה רלוונטית
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים הכוללים לפחות שני צוותים ובהיקף של 15 תומכים לפחות
- ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ'אט)
- ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים: SLA ,KPI, דוחות שירות
- ניסיון בעבודה עם מערכות CRM
- ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה סגנית מנהלת מרכז קוסמטי גדול - אילה ברלין למרכז קוסמטיקה מוביל ויוקרתי מחפשים סגנית מנהלת עם ניסיון מוכח בניהול צוותים, רצוי בעלי ניסיון במוקדים טלפוניים ויכולת עמידה בלחצים. אנחנו מחפשים אנשים אמינים, מקצועיים, שלא נלחצים , מולטיטסקין – שיודעים לקחת אחריות ולעבוד בסביבה דינמית. התפקיד כולל: ניהול צוות של מנהלות משרד ותפעול שוטף של המרכז טיפול בפניות, תיאומים וניהול תהליכים עבודה בסביבה לחוצה ודינמית עם דרישות גבוהות
דרישות:
דרישות: ניסיון בניהול צוות, רצוי במוקדים טלפוניים – חובה יכולת עמידה בלחצים וראש גדול אמינות גבוהה, תקשורת בין-אישית טובה, גישה שירותית שליטה במחשב ובתוכנות משרדיות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין אם את/ה מחפש/ת אתגר בסביבה מקצועית ומשפחתית – הצטרפו אלינו ותהיו חלק מהצלחה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: מחלקה: הכנת רכבים ואופנועים חדשים לקראת מסירה ללקוחות אחריות על תחום השירות ועל שביעות רצון הלקוחות ניהול צוות המוסרים וצוות בקרת האיכות – כ 5 עובדים טיפול בכל תהליך המסירה, בתוך ומחוץ לאתר תפקיד המשלב עבודה משרדית ועבודה תזיזתית בתוך האתר היקף משרה: משרה מלאה, ימים א'-ה' 07:30-16:30 שעות נוספות במידת הצורך
דרישות:
ניסיון בניהול צוות קטן ויכולת הנעת עובדים תודעה גבוהה למתן שירות יכולת תעדוף משימות ועבודה תחת לחץ עדיפות לניסיון בענף הרכב שליטה מלאה ב Office ניסיון בעבודה על SAP – יתרון רישיון נהיגה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00011
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום פרויקטים ופתרונות הרמה ושינוע באזור תעשייה אלון תבור, דרוש/ה מנהל/ת לניהול מחלקת השירות הטכני, הכולל אחריות מלאה לתפעול שוטף, עמידה ביעדים, ניהול צוות, שירות לקוחות וניהול קבלני משנה. תחומי אחריות: • ניהול מחלקת השירות – תפעול, כספים, איכות ושירות • תמחור וכתיבת הצעות מחיר • הובלת צוותי שטח ומתן פתרונות ללקוחות • ניהול מלאי, ציוד ורכבי שירות • מעקב ובקרה על קריאות שירות ופרויקטים • אחריות על תחזוקת רכבים וציוד טכני
דרישות:
הנדסאי/ת או מהנדס/ת חשמל – חובה • ניסיון בתפקיד דומה קודם • ניסיון בניהול צוותי שירות טכני / פרויקטים • תפיסה טכנית ויכולת הובלת עובדים • שליטה באנגלית טכנית • רישיון נהיגה ועבודה בגובה – חובה • גישה שירותית, יכולת ארגון, סדר ויחסי אנוש מעולים מיקום: משרה מלאה, אזור תעשייה אלון תבור (גליל תחתון)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
544079
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בחולון דרוש/ה מנהל/ת מוקד תיאור התפקיד: אחראי/ת על ניהול כולל של המוקד ניהול ההון האנושי: ראשי צוותים, בכירים, מדריך, מידען, אנליסט, נציגים וגורמים תפעוליים. הובלת המוקד לעמידה ביעדי השירות, זמינות וגבייה. שיפור תהליכים וביצועים מתמיד של המוקד. אחריות על שביעות רצון הלקוחות והעובדים. ניהול הממשק השוטף עם גורמים רלוונטיים ברשות ומנהל פרויקט מטעם הספק. אחריות על הטמעת תהליכי עבודה במוקד. הכנה והפצת מצגות תקופתיות הובלת פגישות סטטוס חודשיות בקרה על נתוני ביצוע ואחריות על הפצת דוחות תקופתיים (יומיים/ חודשים/ רבעוניים/ פרויקטים). משרה מלאה: ימים א-ה’. שכר ותנאים טובים למתאים/ה!!
דרישות:
בעל/ת ניסיון מוכח בניהול מוקד בגודל של 150 נציגים לפחות במשך 3 שנים לפחות ובמהלך ה-5 שנים האחרונות- חובה תעודת בגרות מלאה או תואר ראשון מוכר ע"י המל"ג- חובה ידע ושליטה בתכנות OFFICE ובפרט ידע באקסל לניתוח דו"חות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
227165
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת שירות לקוחות בארגון ממשלתי מוביל בירושלים דרוש/ה מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים, להובלת צוותי התמיכה והשירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות. ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של מוקדי השירות הטכנולוגיים (מוקד פנים ארגוני וחוץ ארגוני). גיבוש והטמעת מתודולוגיות שירות, כתיבת נהלים והסדרת תהליכי עבודה. אחריות לניהול הידע והכשרת צוותי התמיכה, כולל חניכה מקצועית שוטפת. מסגרת שעות העבודה היא בין השעות 07:30-17:30 והיקף השעות היומי הנדרש הוא 9 שעות. יש לשים דגש על זמינות בשעות הנ"ל שהן שעות פעילות
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים הכוללים לפחות שני צוותים ובהיקף של 15 תומכים לפחות. ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ’אט) ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים ,KPI, SLA דוחות שירות. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01634
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|