תיאור תפקיד:
לארגון בריאות גדול דרוש/ה מנחה סייבר מגזרי אשר יהיה אחראי/ת בין הייתר על תכנון והטמעת שיטות ומתודולוגיות להגנת סייבר במגזר הבריאות, כתיבה והטמעת נהלים, ניהול סיכוני סייבר במגזר, הכנת הארגונים לעמידה בתקני איכות בעולמות הסייבר, ליווי של פרויקטים רוחביים בעולמות הסייבר במערכת הבריאות ועוד. נסיעות מרובות לאתרים בצפון עבודה היברידית
דרישות:
4 שנות ניסיון בתחום - חובה תואר אקדמי- חובה ניסיון של שנתיים ויותר בהובלת סקרי סיכוני סייבר נסיון בליווי ארגונים בתהליכי הסמכה לתקנים ותהליכי בקרת שרשרת אספקה גיבוש מתודולוגיית סייבר, כתיבת מדיניות, כתיבת נהלים והנחיות על בסיס סטנדרטים בינ"ל ועל בסיס תהליכי מיפוי מעמיקים כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74971
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה גדולה ומובילה דרוש/ה אחראי/ת פניות הציבור וקשרי לקוחות - תפקיד יחיד . אנחנו מחפשים מקצועיות , שירותיות ובעלי תודעת שירות גבוהה לתפקיד מפתח מול קהל הלקוחות שלנו. טיפול בתלונות ופניות לקוחות - טלפוניות , במייל וברשתות החברתיות. תחקור ובירור פניות מול גורמים ארגוניים. מתן מענה מהיר. שכר מעולה למתאימים . הפקת דוחות וסיכומים תקופתיים. סיוע בשיפור חוויות הלקוח
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד של שירות / פניות הציבור- מחובה! יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ שליטה ביישומי מחשב סבלנות, אחריות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת הכלה. משרה מלאה: 9:00-17:30 א-ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת באוטומציית תהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, רכש ושרשרת האספקה, מגייסת נציג/ת תיקי לקוחות. הצטרפו לנבחרת שלנו הממוקמת במטה בפתח תקווה. המשרה מיועדת לבעלי זיקה לתחומים ניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות. מה תעשה/י?
- אחריות על ניהול תהליך ה - Onboarding של לקוחות החברה ותפעול תהליך המכירה .
- פניות טלפוניות יזומות ללקוחות, החתמה על חוזי התקשרות, טיפול בהתנגדויות, שליחת הצעות מחיר וכו'.
- זיהוי הזדמנויות להרחבת הפעילות וקידומן לכדי מימוש.
- עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
- מתן שירות לפניות של לקוחות החברה.
דרישות:
- ניסיון בניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות – יתרון משמעותי
- כושר ביטוי גבוה, הנעת תהליכים, ראייה מערכתית, עמידה ביעדים, עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת חתירה לDelivery באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר
- הכרת אקסל ברמה טובה
- נסיון בגבייה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ אחריות לעמידה ביעדי זמינות אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כאחראי/ת משמרת/ בכיר/ה במוקד טלפוני – יתרון משמעותי ניסיון בניהול תפעולי במוקד טלפוני - יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-441
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציגת שירות ומכירה לסוכנות רכב – מודיעין סוכנות רכב מובילה במודיעין מגייסת נציגת שירות ומכירה לצוות השירות שלנו! תיאור התפקיד: קבלת קהל ומתן שירות פרונטלי ללקוחות עדכון סטטוס רכבים ומתן מענה שוטף ללקוחות במהלך התהליך תיאום מסירות רכבים מול לקוחות עבודה שוטפת מול ממשקי הארגון וגורמי שירות פנימיים סביבת עבודה ממוחשבת היקף משרה: ימים א’-ה’ בין השעות 09:00–17:00 ימי שישי בין השעות 09:00–13:00 העבודה בסוכנות מודיעין
דרישות:
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים אוריינטציה מכירתית – יתרון שליטה ביישומי מחשב אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
998608
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה דרוש/ה מנהל/ת תחום תפעול ואיכות מכר במסגרת התפקיד: * ניהול של בין 7-10 אנשים * ניהול צוות של בקרים שבודקים שהשיחות מתבצעות באופן תקין לפי הרגולציה * הפקת דוחות ובקרת מגמות * התנהלות שוטפת מול הבק אופיס
דרישות:
* ניסיון בניהול מוקד שירות / מכירות- חובה * ניסיון ניהולי מחברות בינוניות / גדולות - חובה * כושר ביטוי ואסרטיביות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ימי עבודה שני -שישי היברידי (3 ימים במשרד) What You’ll Be Responsible For: ● Leading and developing a global support organization (Israel & India), managing both Level 1 and Level 2 teams, and ensuring continuous growth and professional excellence. ● Handling high-volume operations (10,000+ tickets/month), balancing PLG and enterprise support while driving ticket deflection and automation through AI. ● Owning and optimizing key support KPIs: Time to First Response, Resolution Rate, CSAT, Feedback Loop, and ticket coverage by AI. ● Driving operational processes across escalations, refunds, and legal workflows, as well as ensuring smooth alignment with Product Delivery, Sales, and Customer Success. ● Building and maintaining knowledge systems (knowledge base, Intercom, integrations) and ensuring accurate, up-to-date content. ● Implementing and scaling AI-driven support solutions to automate workflows, improve resolution, and deliver personalized customer experiences. ● Combining strategic vision with hands-on leadership: coaching teams, getting into the queue when needed, and ensuring operational excellence at scale.
דרישות:
● 3–5 years of experience leading support teams in fast-growth PLG or B2B SaaS environments. ● Experience implementing AI/automation solutions in support. ● Proven ability to manage high-volume global support operations while scaling efficiently. ● Strong technical acumen: familiarity with SaaS concepts (APIs, integrations, data privacy), ability to troubleshoot, and comfort working with support systems. ● Strong people leadership skills – especially with early-career teams, requiring guidance, mentorship, and motivation. ● Passion for the Support domain as a career path, not just an operational step. ● Balance of data-driven management (KPIs, analytics, dashboards) with authentic customer-centricity.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00577
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניתוח דוחות גבייה והצגת נתונים מתן מענה לפניות לקוחות ורוכשים ניהול ובקרה על הלוואות פרויקטים תיאום מסירות וניהול ממשקי עבודה מול בעלי עניין ליווי ומעקב אחר תהליכי רישום זכויות
דרישות:
תואר ראשון יתרון ניסיון קודם בתחום הנדל"ן חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות/דיירים חובה שליטה גבוהה ב-Excel
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|