דרושים בתחום ניהול

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 13 משרות עבודה בתחום ניהול

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "ניהול " לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל אופרציה ומערכות, מנהל מוקד, מנהל מרכז תמיכה ותפעול ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת שירות

מנהל/ת מחלקת שירות

QHR

09/11/2025

תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על מתן שירותי תחזוקה מונעת ותחזוקת שבר לציוד בשימוש 
 עמידה ביעדים שנקבעו למחלקה בתוכנית העבודה לרבות פיתוח השירותים הניתנים.
ניהול המחלקה וצוות העובדים.
 אחריות לאיכות השירות הניתן באמצעות בקרת אמנת איכות השירות, ובקרת רמת
השירות המקצועי הניתן .
 אחריות לביצוע השירות בהתאם להגדרות היצרן למוצרים שקיבלו אישור אמ"ר.
 אחריות לכשירות והסמכת העובדים.
 אחריות לתפקוד רציף של כלל הלקוחות באמצעות רצף פעילות המכשור עליו החברה
מעניקה שירות ואחריות.
 אחריות לתחזוקת מחסן לשעת חרום שייך לשירות למנהל השרות
 כפיפות למנכ"ל החברה
 הגדרת נוהלי עבודה למתן שירות ובקרת השירות הניתן ללקוחות בכל רמות השירות:
שלוחה מרכזית שלוחות מרחביות וצוותים מרכזיים.
 כתיבת מסמכי מדיניות, נהלים ותוכנית עבודה תוך קיום בקרת תהליכים, עמידה ביעדים
ולו"ז.
 קיום קשר רציף עם הלקוחות )מחוזות/בי"ח/לקוחות חוץ( לקידום השירות ולשביעות
רצונם.
 אספקת אמצעים הנדרשים לעובדים.
דרישות:
משרה בכירה - ניהול ישיר של הר"צ ומנהלים שתחתיהם אנשי שירות.
.דרישות תפקיד
 ניסיון מוכח בניהול בכיר וניהול תהליכים חוצי ארגון – חובה
 ניסיון רלוונטי מעולמות השירות – חובה
 ניסיון בתחום השירות לציוד רפואי - יתרון
 השכלה מהנדס – חובה
 מיומנויות מחשב גבוהות – חובה
 יכולת עמידה במצבי לחץ, גמישות ונכונות לעבודה בשעות מרובות
 יכולת לניהול צוות גדול בפריסה ארצית
 רמת שירותיות גבוהה, יצירתיות וגמישות, מנהיגות
 יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפה האנגלית ועברית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15241
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד שירות

מנהל/ת מוקד שירות

RecruitX

09/11/2025

תיאור תפקיד:

לחברה מובילה בתחומה דרוש מנהל/ת למחלקת שירות הלקוחות
במסגרת התפקיד, ניהול צוות של כ-20 עובדים בליווי אחמ"ש
טיפול בפניות מורכבות
טיפול בזמינות ושיבוץ, משמעת ותפעול המוקד
סיוע בגיוס עובדים
עבודה שוטפת מול שאר המכירות והשיווק
כפיפות ישירה לסמנכ"ל שירות ומכירות
דרישות:

דרישות התפקיד:
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מוקד שירות לקוחות – חובה
ניסיון בהדרכות – יתרון גדול
יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ואחריות אישית
יכולות ניהול מספר משימות במקביל ובאופן תכוף
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4675
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מכבי טבעי מגייסת מנהל/ת למרפאת ראש העין-אלעד

מכבי טבעי מגייסת מנהל/ת למרפאת ראש העין-אלעד

מכבי טבעי

09/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול כלל פעילות המרפאה ושלוחותיה: המשאב האנושי, שירות, ניהול עסקי, תפעולי, רכש, תחזוקה ושיווק.
ניהול ישיר של עובדי המרפאה: גיוס, חניכה, שימור והנעה.
אחריות על תפעול המרפאה, הטמעת נהלים והנחיות בקרב העובדים.
ניהול עסקי של המרפאה הכולל ניהול הכספים, הנעה, מעקב ובקרה אחר עמידה ביעדים.
הובלת הפיתוח העסקי של המרפאה ואחריות על חיזוק קשרים בקבוצת מכבי לטובת המרפאה.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול מערכת עסקית וצוות רב מקצועי –חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים גדול בתחום שירות/ מכירה/ תפעול- חובה
תואר ראשון- חובה
זמינות למשמרת ערב אחת בשבוע ושישי אחת לחודש
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 6328
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת פניות הציבור

אחראי/ת פניות הציבור

iilaberlin

09/11/2025

תיאור תפקיד:
מרכז אילה ברלין
מחפש מנהלת פניות הציבור שתהיה הכתובת האחראית, הרגישה והמנוסה לטיפול בפניות מהציבור הרחב.
תחומי אחריות:
    קבלת פניות מהציבור (דוא"ל, טלפון, מכתבים, פייסבוק, אינסטגרם)
    ניתוח וסיווג הפניות לפי תחומים
    תיאום טיפול מול גורמים רלוונטיים בתוך הארגון
    ניסוח תגובות רשמיות וענייניות בהתאם למדיניות החברה
    מעקב אחר סטטוס הפניות ודיווח להנהלה
    הפקת לקחים והמלצות לשיפור מדיניות השירות ללקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
ניסיון ניהולי
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה – חובה
גישה שירותית, סבלנות, דייקנות ויכולת הקשבה גבוהה
יכולת ארגון, סדר וניהול ריבוי משימות
שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנחה סייבר מגזרי לארגון בריאות גדול

מנחה סייבר מגזרי לארגון בריאות גדול

מטריקס

09/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון בריאות גדול דרוש/ה מנחה סייבר מגזרי אשר יהיה אחראי/ת בין הייתר על תכנון והטמעת שיטות ומתודולוגיות להגנת סייבר במגזר
הבריאות, כתיבה והטמעת נהלים, ניהול סיכוני סייבר במגזר, הכנת הארגונים לעמידה בתקני איכות בעולמות הסייבר, ליווי של פרויקטים רוחביים
בעולמות הסייבר במערכת הבריאות ועוד.
נסיעות מרובות לאתרים בצפון
עבודה היברידית
דרישות:
4 שנות ניסיון בתחום - חובה
תואר אקדמי- חובה
ניסיון של שנתיים ויותר בהובלת סקרי סיכוני סייבר
נסיון בליווי ארגונים בתהליכי הסמכה לתקנים ותהליכי בקרת שרשרת אספקה
גיבוש מתודולוגיית סייבר, כתיבת מדיניות, כתיבת נהלים והנחיות על בסיס סטנדרטים בינ"ל ועל בסיס תהליכי מיפוי מעמיקים
כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 74971
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות שירות

מנהל/ת צוות שירות

zap group

09/11/2025

תיאור תפקיד:
ב־Zap Group אנחנו לא רק מספקים שירות – אנחנו יוצרים חוויות שמשפיעות על מיליוני גולשים ואלפי עסקים בישראל
.רוצה לייצר שינוי אמיתי? בוא/י להוביל צוות ששם את הלקוח במרכז ולקחת חלק בעיצוב חוויית השירות של זאפ.

מה התפקיד כולל:
  • הובלה והשראה - ניהול ישיר של 4–5 נציגי חוויית לקוח – ליווי, הדרכה ומתן כלים להצלחה.
  • איכות בשירות - ניטור יזום של שיחות ומתן משוב בזמן אמת כדי להבטיח שירות מצוין.
  • עבודת ממשקים הדוקה- שיתוף פעולה עם מנהלי לקוח, צוותי מכירות ודיגיטל ליצירת חוויית לקוח רציפה, עקבית ומנצחת.
דרישות:
  • ניסיון של 2–3 שנים לפחות בניהול צוותי שירות.
  • תשוקה אמיתית לעולם חוויית הלקוח והבנה איך לייצר ערך גם באתגרים.
  • יכולת מוכחת להוביל תהליכים, להטמיע שינויים ולהניע אנשים קדימה.
  • יתרון משמעותי לניסיון מחברות דיגיטל או E-commerce.

  • למה Zap Group?
    - חלק מקבוצת המדיה הדיגיטלית המובילה בישראל.
    - עבודה עם כלים מתקדמים בסביבה יצירתית שלא מפסיקה להתפתח.
    - ההחלטות שלך נוגעות במיליוני גולשים ובאלפי עסקים.

    זה המקום שלך לקחת אחריות, לייצר ערך אמיתי ולהוביל צוות עם משמעות!

    העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 152643
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בהוט מובייל ! באזור נתניה ! נציג/ת תפעול שירות לקוחות- ממוצע שכר 9K-10K

בהוט מובייל ! באזור נתניה ! נציג/ת תפעול שירות לקוחות- ממוצע שכר 9K-10K

HOT

09/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ
אחריות לעמידה ביעדי זמינות
אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת
מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים
קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כנציג/ת שירות במוקד טלפוני – חובה
ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחמ"ש במוקד טלפוני - יתרון משמעותי
שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-441
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ה בכיר.ה במוקד מכירות ואשראי ל- Cal – אשדוד/ בני ברק

נציג.ה בכיר.ה במוקד מכירות ואשראי ל- Cal – אשדוד/ בני ברק

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

09/11/2025

תיאור תפקיד:
  • תמיכה טלפונית לנציגי ומנהלי המוקד בהיבט המקצועי בכלל מוקדי מכירות ואשראי
  • מתן סיוע במטרה להגדיל את כמויות המכירה והאשראי תוך שמירה על האיכות
  • ביצוע שיחות מנהל ומתן מענה לשיחות אסקלציה עם לקוחות
  • ניהול ממשקים עם מחלקות החברה השונות
  • ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה חדשים
  • ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים
דרישות:
  • ניסיון ממוקדי שירות ומכירות- יתרון משמעותי
  • גמישות ואפשרות לביצוע שעות נוספות
  • יוזמה / ראש גדול / חשיבה מערכתית
  • היכרות עם מערכות תומכות שירות
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
  • יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ
  • תודעת שירות גבוהה, מסירות ואחריות אישית
  • ידע ב-Excel והכנת מצגות - יתרון
  • זמינות למינימום 2 משמרות ערב בשבוע + שישי לסירוגין על פי צורך
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה: JB-26556
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת הדרכה והטמעה למוקד שירות - בירושלים

רכז/ת הדרכה והטמעה למוקד שירות - בירושלים

גולדמן מיון והשמה

09/11/2025

תיאור תפקיד:
למוקד שירות בארגון גדול דרוש/ה רכז/ת הדרכה והטמעה
למשרה מלאה בירושלים
לתפקיד הכולל פיתוח הדרכה לצוותים במוקד והכנה של חומרים ומשאבי למידה לטובת ייעול הפעילות ומהלכים להטמעת מערכות ושיטות עבודה חדשות. איסוף ידע ונתונים מתוך המערכת לטובת הפקה של הדרכות מקצועיות וייעול ושיפור של תפקוד המוקד, ניהול מערך הבקרה על שיחות המוקד ומציאת דרכים לשיפור
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי ניהול, הדרכה, פיתוח הדרכה- חובה
השכלה אקדמית- יתרון
ניסיון במוקד שירות לקוחות- 3 שנים לפחות
יכולות הדרכה, העברת מידע והנעת תהליכים
יכולות טכנולוגיות ברמה גבוהה והיכירות עם מערכות מידע שונות
יכולות ביטוי גבוהות בכתב ובעל פה
נכונות למשרה מלאה, בירושלים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-MOK
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות שירות לקוחות

מנהל/ת צוות שירות לקוחות

מור בית השקעות

09/11/2025

תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות!
התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות.
הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית.
ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה
ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה
הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות
יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 190214
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת משרד ושירות פחחות - חיפה

מנהל.ת משרד ושירות פחחות - חיפה

קבוצת כלמוביל

09/11/2025

תיאור תפקיד:
כלמוביל יבואנית הרכב המובילה מגייסת מנהל/ת משרד ושירות בחיפה!

מטרות התפקיד:

  • ניהול שוטף של צוות המחלקה – כולל אנשי משרד, אנשי מקצוע ונותני שירות.
  • ניהול תהליכי עבודה בתחום הפחחות לפי נהלים ותקני איכות.
  • אחריות לעמידה ביעדים: תפוקה, איכות, זמני סגירה, שביעות רצון לקוחות.
  • בקרה שוטפת על הכנסות, תזרים ודו"חות ביצוע.
  • טיפול באסקלציות מול לקוחות ומתן פתרונות בזמן אמת.
  • קידום תהליכי שיפור מתמיד והטמעת נהלים חדשים במחלקה.
  • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים (מכונאות, צבע, שמאות, שירו לקוחות).
  • דיווח שוטף להנהלה על פעילות המחלקה, אתגרים ועמידה ביעדים.
דרישות:
  • ניסיון מוכח בניהול מחלקת פחחות או תחום תפעולי דומה בענף הרכב.
  • ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים (כולל עובדים משרדיים).
  • היכרות עם תהליכי פחחות, שמאות ובקרת איכות – חובה.
  • הבנה כלכלית: מעקב הכנסות, ניתוח נתונים, תמחור ותפעול שוטף.
  • ניסיון בטיפול בלקוחות ובמתן מענה לאסקלציות – יתרון משמעותי.
  • יכולת עבודה עצמאית, קבלת החלטות וחשיבה תפעולית ועסקית.
  • שליטה ביישומי מחשב– חובה.
מיקום - חיפה

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4137
אזור: צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל מוקד המענה הממשלתי בצפון

מנהל מוקד המענה הממשלתי בצפון

Prologic LTD

06/11/2025

תיאור תפקיד:

לארגון ממשלתי גדול דרוש/ה מנהל/ת מוקד המענה הממשלתי, תפקיד זה כולל מתן שירות, מידע והכוונה על תהליכי שירות ממשלתיים על בסיס אתר, עריכת הדרכה לתפעול מערכות ושירותים דיגיטליים, פתרון תקלות טכניות, וליווי והטמעת שירותים דיגיטליים חדשים לציבור הרחב. במסגרת התפקיד, ניהול הקשר עם ספק מיקור החוץ, פיקוח על תהליכי גיוס והכשרה, ביצוע שיפור מתמיד בחוויית התושבים ועוד

דרישות:
ניסיון מוכח בניהול מוקד שירות בהיקפים גדולים, כולל עמידה ביעדים, ניהול ביצועים והובלה מקצועית
ניסיון בניהול ספקים חיצוניים, מרובי אתרים - ניסיון בפיקוח, בקרה והנחיה, כולל תיאום בין אתרים ושמירה על סטנדרט אחיד
BI/CRM ניסיון בעולמות השירות והדיגיטל, הדרכה והטמעת תהליכים, שירותים, מערכות ושיטות עבודה חדשות. הכרות עם מערכות מוקד
ניסיון בהגדרה וניהול יעדי ביצוע מדידים כולל בניית תהליכי בקרת איכות
ניסיון בניתוח נתוני מוקד , זיהוי צרכים ותקלות חוזרות , הפקת דוחות ובניית דוחות לשיפור
כישורי הובלה, הנעת צוותים בניהול מטריציוני, עבודה מול מנהלי מוקדי שירות ותמיכה ובממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19425
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש\ה מנהל\ת שירות לקוחות לחברת נדל"ן

דרוש\ה מנהל\ת שירות לקוחות לחברת נדל"ן

חברה דיסקרטית

21/10/2025

תיאור תפקיד:
ניתוח דוחות גבייה והצגת נתונים
מתן מענה לפניות לקוחות ורוכשים
ניהול ובקרה על הלוואות פרויקטים
תיאום מסירות וניהול ממשקי עבודה מול בעלי עניין
ליווי ומעקב אחר תהליכי רישום זכויות
דרישות:
תואר ראשון יתרון
ניסיון קודם בתחום הנדל"ן חובה
ניסיון בעבודה מול לקוחות/דיירים חובה
שליטה גבוהה ב-Excel
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-141
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!