תיאור תפקיד:
מחפש/ת דריסת רגל בעולם מערכות מידע ותמיכה טכנולוגית? הזדמנות מעולה להצטרף לחברה מובילה בתל אביב במשרה חלקית המתאימה לסטודנטים! תיאור התפקיד: • מתן תמיכה שוטפת למשתמשי החברה במערכת Salesforce – טיפול בטיקטים מסוגים שונים • ניתוח תקלות ומתן פתרונות מהירים ויעילים • עבודה עם רשימות טיקטים יומיות והובלת תהליכי פתרון • תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות מערכת ה-CRM • אינטראקציה עם ממשקים פנים-ארגוניים – כולל מחלקות מכירה, שירות ותפעול
דרישות:
• סטודנט/ית לתואר ראשון בהנדסת מערכות מידע או תחום דומה – שנה ג' ומעלה • זמינות ליומיים בשבוע לעבודה מהמשרד בתל אביב – חובה • אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור וכתיבה) – חובה • יכולת תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה • סדר, ירידה לפרטים ויכולת עבודה תחת ריבוי משימות • יכולת לעבודה עצמאית בסביבה דינמית ומשתנה • ניסיון או ידע קודם במערכת Salesforce – יתרון (ניתן גם הכשרה על חשבון החברה)
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
5376
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|