תיאור תפקיד:
עוזר/ת PMO פרויקטיםאגף: מערכות מידעכפיפות: ל- PMO ראשי של אגף מערכות מידעהתפקיד כולל:• ניהול יומן הפרויקט (פגישות, אירועים , סיכומי דיון וכד') • ניהול לו"ז ותקציב הפרויקט • קידום תהליכי רכש (דרישות רכש, חשבוניות ספקים) • הכנת מצגות ודוחות אקסל • משימות אדמיניסטרציה שונות ע"פ הצורך
דרישות:
• ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפקיד דומה אדמיניסטרציה - חובה • שליטה מצוינת ביישומי אופיס ( Excel, point Power) - חובה • ניסיון בעבודה על מערכות לניהול פרויקטים - יתרון • יתרון לידע וניסיון בעבודה עם יישומי AI (למצגות, תמלול שיחות וכד') כישורים קריטיים: • יכולת למידה עצמאית והתעדכנות בטכנולוגיות חדשות • מחויבות גבוהה למשימות ועמידה בלוחות זמנים • סדר, ארגון ויכולת עבודה תהליכית • אסרטיביות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|