תיאור תפקיד:
חברה חדשנית בתחום אבטחת מידע, סייבר ותקשורת, מגייסת מנהל/ת פרויקטים תפעול ו Back office ובעל/ת ראש גדול לניהול כלל הפעילות התפעול והפרויקטים של החברה. במסגרת התפקיד: • הקמת הזמנות/קליטת חשבוניות/ גבייה בPriority , כולל מעקב אספקות • הוצאת דו"חות אקסל שוטפים למעקב • ניהול שוטף של המשרד וסיוע שוטף למנכ"ל וצוות ההנהלה: ניהול יומן, הכנת מצגות, תיאומי טיסות וכד' • מענה טלפוני וטיפול בפניות לקוחות/ספקים. • תמיכה בצוות הניהולי הבכיר ועבודה מול ממשקים שונים (פנימיים וחיצוניים). • תמיכה בהנהלת חשבונות וריכוז חומר לרו"ח. • מעקב אחר מלאי ציוד משרדי וביצוע הזמנות בעת הצורך.
דרישות:
• ניסיון של לפחות שנתיים כמנהל/ת פרויקטים אופרציה ותפעול • שליטה מצוינת במערכות ה Priority, Share point , Excel - חובה. • אנגלית ברמת שיחה, כתיבה וקריאה – טובה מאד • שליטה מלאה ביישומי מחשב ותוכנות אופיס – חובה. • היכרות עם פלטפורמות CRM- יתרון • משרה מלאה • במהלך התקופה הקרובה העבודה תעשה ברובה מהבית, בהמשך תידרש נכונות להגעה למשרד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
520457
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|