תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: - תכנון, פיתוח תוכנה ותחזוקת מערכות/יישומים הן בצד שרת (Server) והן בצד לקוח (Client)- ביצוע עבודות תכנות הן בצד שרת והן בצד לקוח, על פי דרישות המשתמשים - ביצוע עבודות תחזוקה של היישומים הן בצד שרת והן בצד לקוח- תחקור תקלות בייצור ותיקונם - מוקד ידע מקצועי לטכנולוגיה ותהליכים טכנולוגיים הן בצד שרת והן בצד לקוח בדגש על פיתוחים הקשורים לעולמות הטלפוניה - מתן פתרונות ארכיטקטונים, בעל ראיה מערכתית ויכולת להנחות מקצועית עובדים זוטרים - עבודה כחלק מצוות פיתוח - עובדים יום בשבוע מהבית ו4 ימים במשרדים חדשים עם אווירה מעולה
דרישות:
- ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בפיתוח ותחזוקת מערכות טלפוניה הן בצד שרת והן בצד לקוח - חובה - בעל ידע ולפחות 3 שנות ניסיון בשפות תכנות כגון : JAVA, .NET, #C , PowerShell -חובה - היכרות והבנה במערכות טלפוניה(IVR, CTI , מרכזייה) בדגש על ג'נסיס - יתרון - היכרות והבנה במערכות הפעלה ותקשורת - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3122
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|