תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: -מתן תמיכה אפליקטיבית למערכות הליבה של החברה, בדגש על מערכת Salesforce/CRM -ניתוח תקלות והבנת צרכים עסקיים, עבודה מול משתמשי קצה. -קריאת אפיונים וביצוע בדיקות בהתאם. -עבודה שוטפת עם בסיסי נתונים – SQL(שליפות, בדיקות, ניתוח נתונים). -ממשק צמוד עם צוותי פיתוח, QA וגורמים עסקיים בארגון.
דרישות:
-ניסיון קודם בתמיכה אפליקטיבית / תפקיד דומה – חובה. -ידע וניסיון בעבודה עם SQL– חובה. -ניסיון בעבודה עם מערכות Salesforce/CRM– יתרון משמעותי. -יכולת קריאת אפיונים והבנת תהליכים עסקיים. -ניסיון מארגונים פיננסיים / תחום החיסכון ארוך טווח – יתרון. -יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויכולת למידה מהירה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3127
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|