תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: - מתן מענה ושירות מקצועי ללקוחות החברה בטלפון ובמייל - יצירת קשר פרואקטיבי עם לקוחות לצורך שימור ושביעות רצון - זיהוי צרכים ומציאת פתרונות מותאמים לצורכי הלקוח - ביצוע פולואפים יזומים עם לקוחות בסיכון לעזיבה -העברת פידבקים ותובנות פנימה לצוותי החברה לשיפור מתמשך מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. היקף משרה : משרה מלאה: ימים א-ה 09:00-18:00 - משרה מלאה משרת אם 8:00-15:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-ניסיון של כשנה בתפקידי שירות או שימור לקוחות, -תודעת שירות גבוהה, יכולת הקשבה ואמפתיה, והתמודדות עם התנגדויות. -ניסיון בעבודה עם Zendesk והכרת עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי מהווים יתרון משמעותי. -ניסיון בעבודה מחברות SaaS -יתרון. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
535012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|