תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת מנהל/ת מוקד שירות ומערכות דיגיטליות לארגון ממשלתי באזור חיפה! הזדמנות להצטרף למוקד שירות גדול ומתקדם, עם אחריות על ניהול פעילות יומיומית, שיפור חוויית המשתמש והובלת פרויקטים דיגיטליים רוחביים.
דרישות:
ניסיון של 4 שנים ומעלה בניהול פרויקטי מחשוב וטכנולוגיה, כולל מוקדי שירות טלפוניים מרובי עמדות ניסיון בניהול ספקי מיקור חוץ וצוותים מרובי אתרים היכרות עם עולמות השירות והשירות הדיגיטלי, הובלה והטמעת תהליכים חדשים יכולת ניתוח נתונים והפקת תובנות לשיפור ביצועים (KPIs, דוחות, בקרות איכות) כישורי הובלה, תקשורת מצוינת וניהול בסביבה מרובת ממשקים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20661
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|