תיאור תפקיד:
מענה לפניות הציבור של משרד החינוך בשלל נושאים מגוונים. נציג מומחה לצוות פניות הציבור אחראי על מקצועיות המוקד, סיוע ומתן פתרונות במקרים מורכבים, עבודה מול יחידת פנ"צ במשרד, ביצוע שיחות מנהל, ליווי והטמעת תהליכי עבודה חדשים במוקד, ביצוע בקרות איכות שכר של עד 60 לשעה! משרה מלאה:א-ה 8:00-17:00/8:00-16:00/8:30-17:00
דרישות:
יכולת קליטה טובה (מגוון רחב של נושאים) אחריות אישית גישה לסביבת מחשב, ראש גדול יכולת הכלה של מקרים "קשים" ומורכבים ניסיון של שנתיים לפחות בפניות ציבור -חובה או לחילופין, מישהו שבא מתוך מערכת החינוך תואר ראשון- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-151
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|