תיאור תפקיד:
אדמיניסטרציה שוטפת, מענה טלפוני והתכתבות במייל מול ספקים ולקוחות ניהול ותיאום חדרי ישיבות כולל הזמנת כיבוד ושתייה הזמנות רכש ,ציוד משרדי ועבודה מול ספקים חיצוניים משרה א-ה 10:00/11:00-18:00
דרישות:
בגרות מלאה-חובה ניסיון של 1-2 שנים בתפקיד דומה- חובה מיומנויות אופיס ברמה גבוהה מאוד - כולל שליטה מצוינת בOUTLOOK עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה ניסיון בעבודה דינמית עם ריבוי משימות דייקנות ואחריות, ייצוגיות, גישה שירותית ואדיבה, יחסי אנוש טובים מאוד, יכולת עבודה עצמאית משרה א-ה 10:00/11:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2292
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|