תיאור תפקיד:
לחברה גדולה דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים טכניים ושירותי לקוחות. תיאור התפקיד: · מעקב אחר קידום אבני דרך לביצוע הפרויקטים בתוך החברה ומול הלקוחות (לקוחות בעיקר בארץ וגם מחו"ל). · הנעת מהנדסי המחלקות השונות לקידום הפרויקטים עד סיומם. · מתן שירות טלפוני, במייל ופרונטלי ללקוחות · פתיחת הזמנות במערכת. · הפקת דוח מעקב אחר יעילות הצוות לקידום הפרויקטים והפקת דוח סטטוס באופן שוטף. · התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים · ניהול אבני דרך להפקת חשבוניות וחיוב לקוח וגביה מול הלקוחות
דרישות:
דרישות התפקיד: · ניסיון בהנעה ובקרת פרויקטים ושירות לקוחות - יתרון מתחום הנדסת חשמל / אלקטרוניקה. · בעל/ת תואר ראשון -יתרון, השכלה בתחום תעשיה וניהול / אלקטרוניקה - יתרון · שליטה באופיס - אקסל רמה גבוה, וורד, אאוטלוק. · תקשורת ישירה וזמינה מול לקוחות, מדובר בתקשורת מרובה בטלפון ובמיילים. · התפקיד דורש הקפדה על פרטים, סדר, ארגון, מעקב, ניהול עצמי וצוותי. · שנות נסיון:3-4 שנים לפחות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02452
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|