תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת - HELP DESK לגוף ציבורי גדול בירושלים. תיאור התפקיד:- מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון
- איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת - השירות הינו שירות פרונטלי ובהשתלטות מרחוק – על פי הצורך
- משרה במודל היברידי
דרישות:
- הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט.
- ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות
- ידע מעמיק עם Office – התקנה, הסרה, פתרון בעיות
- ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה (כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים /ניידים וכו'
- ידע ב Directory Active,הקמת משתמשים, הסרת נעילות וזיהוי תקלות
- יתרון לידע במערכות וכלים של גיבוי ושחזור תחנות קצה
- יתרון לידע ביצירת אימג' של תחנות קצה
- יתרון לידע בנושא תקשורת – LAN
- יתרון לידע בשירותי GPO ,DNS ,DHCP, הפצות, SCCM
- יתרון לידע בכתיבת סקריפטים קצרים
- השכלה רלוונטית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23937
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|