תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מוצרי הצריכה דרוש/ה
מנהל/ת תחום שיווק וטרייד
בניית האסטרטגיה העסקית והשיווקית של המותג כולל תכנית עבודה שנתית, בשיתוף הספקים
למותגים הבינלאומיים
2. ניהול כל תמהיל השיווק – מיתוג, אריזה, תמחור, פרסום ושיווק וכו
3. ניהול עסקי של המותג – אחריות ליעדי מכירות, נתחי שוק ורווחיות
4. יישום והוצאה לפועל של תכנית השיווק השנתית כולל:
א. השקת מוצרים חדשים
ב. תכנון ומעקב פעילות המבצעים ותקציב ההנחות מול מחלקת השופר
ג. ניהול התקשורת השיווקית (ופרסום, יחסי ציבור, קד"מ) תוך עמידה בתקציב ההוצאות
ד. ניהול ממשקי שרשרת אספקה – תחזיות מכירה, מעקב רמות מלאי , מעקב זמינות למכירה וכו'
ה. הכרות מעמיקה עם הצרכן , הקטגוריות המתחרים
5. עבודה מול המפעלים והספקים הבינלאומיים – תכנון ופיתוח חדשנות, יבוא והתנהלות שוטפת,
איתור הזדמנויות חדשות למותג.
דרישות:
א. ניסיון בעולמות FMCG ועבודה בשוק הקמעונאות הישראלי – חובה
ב. שליטה מלאה בשפה האנגלית כולל יכולת ניסוח עצמאית
ג. ניסיון קודם בבניית תוכניות שיווק, ניהול תקציב, ניהול תמחיר
ד. בעל/ת יכולת ניהולית- התווית תכנית עבודה, משימות ולו"ז, אחריות וסמכות, הגדרת ציפיות ברורה, העברת משוב וכו'
ה. ניסיון בעולם הטריידמרקטינג וניהול ממשקים עם מערכות סחר ומכירות
ו. מוביל/ה
ז. בעל/ת יכולת ניתוח וחשיבה כמותית טובה
ח. אוריינטציה עסקית והבנה מסחרית