תיאור תפקיד:
אם את/ה אוהב/ת תהליכים מסודרים, עבודה עם דוחות, קשר עם לקוחות ומכירות — זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות תפעולי חזק ומקצועי! משרה מלאה | א’-ה’ | 09:00–18:00 | רמת החייל, ת״א
מה עושים בתפקיד? ליווי ותמיכה באנשי המכירות והכספים לאורך כל תהליך המכירה טיפול מקצה לקצה בהזמנות — משלב פתיחתן ועד אספקה ללקוח מעקב אחרי פרויקטים ומשימות של לקוחות קיימים הכנת דוחות וניתוח נתונים על ביצועי מכירות ושדרוגים עבודה צמודה עם מחלקת הכספים: פתיחת ספקים, הזמנות, גבייה ועוד מענה ללקוחות: הצעות מחיר, עדכוני הזמנה ותשלומים
דרישות:
-אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה + קריאה) – חובה -שליטה ב-Excel ו-PowerPoint
-היכרות עם CRM — יתרון משמעותי ל-Dynamics -יכולת התנסחות טובה ושירותיות ברמה גבוהה -יכולת עבודה עצמאית ובצוות -אוריינטציה מכירתית — חובה -ניסיון בתפקיד דומה — יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|