חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים סנטר נכסים Softwave פינגווין

17 - 1 מתוך 17

דרושים בתחום Back Office

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
מגייסת

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת בינלאומית העוסקת במחקרי שוק דרוש/ה מנהל/ת צוות דאטה.
התפקיד כולל ניהול צוות של מספר עובדי דאטה וניתוח נתונים.
עבודה מול הנהלת החברה בארץ
ניהול שוטף של האופרציה התפעולית לביצוע איסוף וקידוד הנתונים המועברים לאנשי המקצוע בצורה המיטבית
עבודה בימים א-ה
תנאים טובים למתאימים/ות

דרישות:

- ניסיון בניהול והנעת עובדים
- אנגלית ברמה טובה
- ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת
- סדר וארגון
- יכולת עמידה בלחצים
- מוטיבציה
- נכונות לעבודה מאומצת ומאתגרת
- רקע באנליזה מסחרית - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1530
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבית השקעות מוביל ומרכזי דרוש/ה רפרנט/ית תפעול השקעות.
התפקיד כולל:
ביצוע בקרות שוטפות לנתוני הלקוחות, דיווחים רבעוניים ללקוחות, הכנת נתונים לדיווח לרשות ני"ע,
מגבלות השקעה, קידום וייעול תהליכים במחלקה.

דרישות:

תואר ראשון בתחום הפיננסי - יתרון
לפחות 3 שנים ניסיון בתפעול השקעות - חובה
היכרות ברמה גבוהה עם מערכת דנאל - חובה
היכרות ברמה גבוהה עם אקסל – חובה
גישה טובה למערכות מידע

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1526
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת אחראי/ת מטה חיתום עסקי ורפואי.
במסגרת התפקיד:
# אחריות על פרויקטים בתחום (עשייה מגוונת)
# עיבוד, ניתוח והפקת דוחות אקסל ו - BO
# בחינה והפקת הצעות לדמי ניהול
# עריכת שאלוני בריאות
# סיוע בכתיבת נהלים
# כפיפות ישירה למנהל תחום חיתום עסקי ורפואי

דרישות:

# תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/משפטים - חובה
# הכרות טובה וניסיון בעבודה על דוחות אקסל – חובה
# הכרות עם תחום הביטוח - יתרון
# ידע ב- business objects - יתרון
# יכולת עבודה בצוות ,יסודיות
# יכולת למידה עצמית
# יכולת ביצוע משימות טכניות לצד משימות מורכבות
מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎גברים‎/נשים ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם /ן.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131723
 
 
פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פרסייס העוסקת בניהול כלכלי דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה כספית לעבודה מול לקוחות החברה בהיבטים הכלכליים

דרישות:

זיקה למספרים- חובה
הכרת תוכנת excel - יתרון משמעותי
ניסיון באדמיניסטרציה - יתרון
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות, יסודיות, סדר וארגון ויחסי אנוש מעולים
סביבת עבודה דינאמית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00161
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לבית השקעות מוביל בת"א דרוש/ה רפרנט/ית תפעול למערך ההשקעות עם ניסיון בתחום ניירות ערך ושוק ההון
במסגרת התפקיד: ביצוע התאמות מול הבנקים השונים ומסלקת הבורסה, טיפול בתשלומים ובאירועים עבור לקוחות החברה ורישום עסקאות בספרי החברה, בקרות ודוחות שוטפים ועוד.
ימים א-ה 09:00-18:00 (נדרדת נכונות לגמישות בשעת ההתחלה)
שכר 8K + ש.נ+ נסיעות

דרישות:

תואר ראשון רלוונטי - יתרון משמעותי
ניסיון בתפעול ניירות ערך ושוק ההון - חובה!
הכרות עם מערכת FMR - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31595
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת קופות גמל ופנסיה!
התפקיד כולל: הזנת נתונים למערכת, בקרת טפסים, הקמת קופות במערכות בנקאיות ועבודה מול ממשקים פנים ארגוניים. התפקיד מקנה דריסת רגל ראשונית בתחום שוק ההון! אופציות קידום ופיתוח בהמשך! אופציות למימון לימודים!
 תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה', 8:30-17:00 עם נכונות לשעות נוספות! שכר גלובלי 6,000 ש"ח+ ש.נ + נסיעות מוגדלות של 350 ש"ח- כל חצי שנה השכר עולה בהדרגה.
קליטה כעובד/ת בית ההשקעות מהיום הראשון !
חניה בבניין + הסעות מתחנות רכבת מרכזיות, אירועי רווחה שווים, קרן השתלמות לאחר כשנה ועוד... 

דרישות:

 בגרות מלאה- חובה! תואר ראשון פיננסי - יתרון! שליטה ביישומי האופיס- חובה! ניסיון בתפקידי בק אופיס- יתרון יכולת סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים



--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

32014
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

כלכלן/ית בקרת השקעות לארגון פיננסי בפ"ת
התפקיד כולל: שערוך נכסים, חישובי תשואה, הכנת דיווחים רגולטוריים, עבודה מול מחלקת השקעות, ביצוע בקרות ודיווחים שוטפים על מכלול תחומי הפעילות בחטיבת השקעות, עבודה מול חדרי מסחר וכו'.
משרה מלאה א'-ה' 08:00-16:30
נא לציין צ"ש. קליטה לארגון!

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה / מימון / חשבונאות.
שליטה בישומי אופיס בעיקר אקסל ברמה גבוהה הכרת שוק ההון - חובה!
ניסיון קודם בבקרה בתחום השקעות או עבודת בק אופיס - יתרון.
יכולת עבודה בצוות. אנגלית ברמה טובה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31773
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לארגון רפואי מוביל בלוד דרוש/ה רכז/ת ספקים זמני/ת להחלפה לחל"ד לחצי שנה. תיתכן אופציה
התפקיד כולל בקרת תקציב שוטפת, סטטוס תהליכי רכש וחשבות, ריכוז התקשרויות והקמת ספקים חדשים, טיפול בהזמנות רכש , הזנת חשבוניות למערכת ה SAP, עבודה מול ממשקים רבים מתוך ומחוץ לארגון ועוד.
ימים א-ה בין 8:00-16:00.

דרישות:

בגרות מלאה - חובה. תואר ראשון - יתרון!
ניסיון של חצי שנה לפחות בעבודה על מערכת SAP ( או מערכות דומות) – יצירת התקשרויות, הקמת ספקים ואישור חשבוניות
ניסיון בעבודת ממשקים רבים
ניסיון מארגון בתחום הבריאות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

32226
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

רפרנט/ית תפעול השקעות ניהול תיקים לארגון פיננסי בפ"ת .
התפקיד כולל תפעול השקעות בתיקים מנוהלים, ביצוע בקרות שוטפות לנתוני הלקוחות, דיווחים רבעוניים ללקוחות, הכנת נתונים לדיווח לרשות ני"ע, מגבלות השקעה, קידום וייעול תהליכים במחלקה וכו'.
משרה מלאה 8.5 שעות
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון!!!!!!

דרישות:

תואר ראשון בתחום הפיננסי.
לפחות 3 שנים ניסיון בתפעול השקעות - חובה
היכרות ברמה גבוהה עם מערכת דנאל - חובה
היכרות ברמה גבוהה עם אקסל – חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31985
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

בית תוכנה פיננסי מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ובקרת גמל בעלי/ת ניסיון בתחום במסגרת התפקיד: עבודה תפעולית שוטפת בתחום הגמל, בקרות ודוחות שוטפים, מתן מענה ומידע ועוד.
משרה מלאה ימים א-ה (ש.ע נוספות וימי שישי בעת הצורך) קליטה לחברה מובילה מהיום הראשון קרן השתלמות + סיבוס לארוחות ועוד ** נא לציין ציפיות שכר

דרישות:

ניסיון בעבודת בק אופיס קופות הגמל / בדסק שירות בתחום קופות הגמל /בחברות מנהלות קופות גמל או חברות ביטוח
שליטה טובה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל יסודיות השכלה אקדמאית - יתרון משמעתי

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31466
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* אחריות לתפעול ורישום עסקאות בניירות ערך מסוגים שונים
* תפעול, ביצוע, רישום של עסקאות, הנפקות ואירועים בניירות ערך נגזרים והשאלות
* התאמות ובקרות
* תיקוני פעולות ומסחר
* תפעול המידע הסטאטי לבסיס הפעילות (לרבות מידע סטאטי על ניירות הערך, אירועים, לוחות שנה)
* ביצועים והתאמות כספיות מול הבורסה
* ממשקים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים
* תפעול ריכוזי הנפקה בבורסה המקומית

דרישות:

* תואר אקדמאי במקצועות פיננסים
* אנגלית ברמה גבוהה
* יכולת עבודה בתנאי לחץ
* ניסיון קודם בתחום תפעול ניירות ערך
* נכונות לעבודה במשמרות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00321
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לסניפים בתל אביב ופתח תקווה דרושים כספרים/יות!
* מתן שירותים פיננסיים  ללקוחות הבנק: הפקדות ומשיכות מזומן ושיקים, ביצוע תשלומים ועוד
* ביצוע פעולות שיווק ומכירה באופן פרונטאלי בתחומים הבאים: צירוף לבנקאות הישירה, לאינטרט ולאפליקציית דיסקונט, ומכירת כרטיסי אשראי
משרה מלאה א'-ה'/ב'-ו' בהתאם לשעות הסניפים!
קליטה כעובד/ת בנק החל מהיום הראשון!
מיקום המשרה- תל אביב/פתח תקווה/כפר-סבא/ כרמיאל/ אשקלון

דרישות:

* תעודת בגרות מלאה
* תודעת שירות גבוהה
* אוריינטציה מכירתית
* סדר וארגון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00352
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת SU מתפתחת בתחום הכושר והספורט דרוש/ה רכז/ת תפעול ובקרה

דרישות:

שלוש שנות ניסיון בתפקיד תפעולי בתחומים פיננסיים- חובה
ניסיון בעבודה עם אקסל ברמה גבוהה- חובה
ידע בהכנת דוחות וניהול בקרות שוטפות
זריזות ויעילות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01469
 
 
דרך חדשה גיוס והשמת עובדים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף פיננסי מוביל בתחומו בתל-אביב, דרוש/ה מנהל/ת צוות תפעול מסחר עצמאי,
התפקיד:
ניהול צוות של 6 עובדים, העוסקים בטיפול בהתאמות בנקים, ברוקרים ובורסה
טיפול בתשלומים וניהול כספי הלקוחות בבנקים
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים(בנקים, ברוקרים)
בקרות
ניהול פיתוחים תפעוליים
תפעול שוטף של משימות הצוות
חובה נסיון מתפקיד דומה!!
סביבת עבודה איכותית ודינאמית +שכר ותנאים מצויינים למתאים/ה!!

דרישות:

תואר ראשון –חובה
ידע נרחב בתקנון הבורסה ובחוקי העזר.
נסיון בתפקיד ניהולי- חובה
נסיון בתפעול- ני"ע וכספים חובה
אקסל ברמה גבוהה- חובה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01205
 
 
אוניברסיטת בן גוריון בנגב

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
תומכ/ת מנהלי/ת לחוקרים
סגן נשיא ודיקן למו"פ
תיאור תפקיד:
א. תמיכה מנהלית כוללת במספר חוקרים. טיפול בכלל הפעולות והנושאים המנהליים הנדרשים לביצוע המחקר, בתאום עם יחידות מטה האוניברסיטה לרבות: הרשות למו"פ, אגף הכספים ואגף משאבי אנוש.
ב. ניהול סעיפי המחקר והקרנות של החוקרים: ייעוץ ומעקב אחר ניצול תקציבי המחקר ודיווח על ניצולו.
ג. טיפול בנסיעת החוקרים להשתלמויות ולכנסים: הגשת בקשה לנסיעה לכנס, טיפול בתשלום דמי רישום לכנס, כרטיסי טיסה, לינה, אש"ל וכו'.
ד. מתן סיוע מנהלי לתלמידי המחקר של החוקרים וטיפול בסטודנטים בינ"ל – ויזות, ביטוחי בריאות, מעונות עם היחידה לקשרים אקדמיים בינלאומיים.
ה. הוצאת דרישות רכש ומעקב אחר הוצאת ההזמנות בתאום מחלקת הרכש והספקה באגף הכספים.
ו. הזרמה ומעקב אחר הוצאת הוראות תשלום, העברות פנימיות, הזמנת שירותים פנימיים, תשלומים עבור שירותי מעבדה, נסיעות ואש"ל ומעקב אחר ביצוען.
ז. הזרמת מנויים להעסקת עובדים ומלגות לסטודנטים ע"ח תקציבי החוקרים, בתאום עם אגף משאבי אנוש ומזכירויות פקולטות.
ח. סיוע מנהלי בארגון כנסים ומפגשים בתחומי פעילות החוקרים בארץ ובחו"ל, כולל טיפול באורחים- תשלומים לאורחים, הזנת לינה, הסעות וכו'.
ט. קבלת הנחיות מהחוקרים ועדכונם בכל הנעשה בסעיפי הקרנות והמחקרים המנוהלים על ידם.
י. מתן סיוע וגיבוי לצוות תומכי מנהלה למחקר, בהתאם לצורך.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יב. כפיפות: סגן הנשיא ודיקן למו"פ.

דרישות:

דרישות תפקיד:
א. תואר אקדמי - רצוי בכלכלה, מנע"ס, ניהול.
ב. ניסיון בעבודה בנושאים רלוונטיים.
ג. ניסיון בעבודה עם מערכות כספים.
ד. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד.
היקף: 100%

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00284
 
 
טאלנטס השמת עובדים

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

איש/ת תפעול ושירות בק אופיס בתחום הגמל וההשתלמות. תפקיד תפעולי שכולל מתן שירות ומענה טלפוני התפקיד כולל עבודה בתחום ניוד קופות גמל, שיוך כספי עמיתים. ביצוע פרויקטים שיינתנו מעת לעת בעולם תפעול הגמל. מענה לברורים בנושאים הרלוונטיים לצוות. מענה טלפוני רציף ללקוחות החברה. שכר מוצע - 7,500 ימי עבודה - א’ - ה’ - 8 שעות ביום + שעות נוספות נדרשת גמישות בביצוע שעות נוספות לפי צורך

דרישות:

הכרות עם תחום קופות הגמל וההשתלמות - חובה. ניסיון במערכת נוגה –יתרון משמעותי. ניסיון וידע בתחום הגמל ובפרט בתחום הניוד – יתרון משמעותי. יכולת עבודה תחת לחץ הובלה והנעת תהליכים אסרטיביות ראייה מערכתית רחבה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים שליטה מלאה ביישומי office השכלה פורמלית נדרשת: תואר ראשון - יתרון יכולת וניסיון לעבודה בסביבה ממוחשבת (OFFICE ) יכולת למידה, סדר וארגון, דיוק, אחריות, יסודיות. יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת עבודה בצוות. מוטיבציה, יחסי אנוש טובים, התמדה, תודעת שירות גבוהה. נכונות לשעות נוספות עפ"י הצורך. שעות עבודה - 08:00-16:00 - גמישות לשעות עבודה נוספות שכר מוצע - 7,500 ש"ח

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00742
 
 
חברה דיסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

An international and dynamic company (located in Natanya) within the Online Industry,
is looking for a junior promising agent to join the ePayments & Risk operation team.
Handling daily ePayments operation.

2. Fraud Detection/Risk Payment operation
Work closely to support internal stakeholders from Finance, Sales, and Customer care departments.
In charge of Refunds to clients.
Prepare and deliver Disputes for ChargeBacks & Claims.
Monitor and review the accuracy of financial data and financial reconciliations.

· Experience in not a must

דרישות:

Requirements:
Full time position in a highly dynamic payment environment.
High level of English – read & write.
Knowledge and control in Excel – mandatory.
Relevant Bachelor’s degree - advantage.
Active, energetic, self-management ability, independent work.
A problem-solver with strong analytical skills.
Able to deal and manage with changing priorities.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1005
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin