דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 72 משרות עבודה בתחום כלכלה ושוק ההון

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "כלכלה ושוק ההון" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ השקעות, כלכלן, ברוקר ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בנקאי/ת עבור בנק מוביל

בנקאי/ת עבור בנק מוביל

חברה דיסקרטית

19/09/2025

תיאור תפקיד:
  • מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
  • ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
  • ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
  • איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
  • מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
  • עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
  • אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
  • שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
  • השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
  • דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 553742
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט /ית יוצא /ת מחלקה כלכלית לרילוקיישן במערב אירופה

אנליסט /ית יוצא /ת מחלקה כלכלית לרילוקיישן במערב אירופה

סיגמא HR

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית מובילה בתחום נדלן מניב דרוש/ה אנליסט/ית יוצא/ת מחלקה כלכלית מהביג 4 למשרת רילוקיישן באירופה
המשרה היא במחלקת הפיתוח העסקי של החברה
בדיקת חברות סטארטאפ לרכישות.
דרישות:
כלכלן/ית או רו"ח עם ניסיון של 3-5 שנים בבמחלקות הכלכליות ביג 4
ניסיון בהערכות שווי מיזוגים ורכישות M A, בדיקות נאותות DD -לפחות בחלק מהנושאים
ניסיון בבניית מודלים.
אנגלית ברמה מאוד גבוהה
דרכון אירופאי - יתרון
זמינות לרילוקיישן מלא
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5109
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט /ית לחברת שירותים גלובאלית

אנליסט /ית לחברת שירותים גלובאלית

סיגמא HR

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברת שירותים גלובאלית דרוש/ה אנליסט/ית
What Youll Do:
Take a central role in monitoring and analyzing our companys financial performance.
Deliver in-depth financial analysis and insights
Collaborating with teams across the organization and maintaining constant
communication with our global counterparts to drive financial planning and ensure
strategic alignment.
Supporting strategic decision-making through detailed forecasts, budgets, and
financial models.
דרישות:
2-4 years of relevant professional experience in FP A functions for a fast-growing
company.
BA/BS from a top school in finance, accounting, economics, industrial engineering,
or similar fields.
Strong English skills - must.
Expertise in Excel and financial modeling tools.
Demonstrates an executive presence, interpersonal communication skills the
capability.
Ability to work independently, lead tasks, and collaborate effectively across teams.
Effective in presenting analyses with an ability to report not just numbers, but to tell a narrative to aid and drive decision making.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5242
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן /ית בכיר לחברה גלובאלית

כלכלן /ית בכיר לחברה גלובאלית

סיגמא HR

19/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית בתחום אנרגיה מתחדשת דרוש/ה כלכלן/ית בכיר
תחומי אחריות עיקריים
בניית תהליכי תקצוב שנתיים וחיזוי רבעוניים על פני אזורים גיאוגרפיים ויחידות עסקיות מרובות
הכנה ותחזוקה של מודלים תקציביים מפורטים, כולל ניתוחי תרחישים,.
מתן דיווח חודשי וניתוח נתונים מקיף המאפשר תובנות
שיתוף פעולה עם צוותי כספים באירופה
זיהוי סיכונים והזדמנויות ותמיכה ביוזמות צמיחה ארוכות טווח.
מצגות להנהלת החברה
השתתפות ביוזמות חוצות תפקידים כגון מימון פרויקטים, ניתוח השקעות ואופטימיזציה של עלויות
הבטחת עמידה במדיניות ובבקרות פיננסיות פנימיות
דרישות:
תואר ראשון במימון, חשבונאות, כלכלה או תחום קשור
4-8 שנות ניסיון רלוונטי בתקצוב תשתיות, מימון תאגידי או תפקיד אנליטי דומה (רצוי במגזרי האנרגיה או התשתיות)
ניסיון במידול מחזורי חיים מלאים של פרויקטים, כולל שלבי פיתוח, בנייה ותפעול.
כישורי מידול פיננסי חזקים ואקסל
ניסיון עם ERP
כישורי ניתוח, פתרון בעיות ותקשורת מעולים
תשומת לב לפרטים
שליטה מלאה באנגלית; עברית ו/או שפה אירופאית - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5244
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לטמפו משקאות דרוש/ה כלכלן/ית שיווק וסחר

לטמפו משקאות דרוש/ה כלכלן/ית שיווק וסחר

טמפו משקאות בע"מ

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לטמפו משקאות דרוש/ה כלכלן/ית שיווק וסחר, תפקיד מרכזי ומאתגר
התפקיד משלב ניתוחים כלכליים מתקדמים, עבודה מול ממשקים רבים בארץ ובחו"ל וניהול שוטף של תקציבים.
במסגרת התפקיד:
• ניהול ובקרה על תקציבי שיווק משותפים מול ספקים בינלאומיים.
• ניתוח רווחיות חטיבות, מוצרים ופרויקטים, כולל הצגת ממצאים בישיבות עם גורמים בכירים.
• הכנת דוחות חודשיים ותחזיות רבעוניות
• בנייה, ניהול ובקרה של תקציבי שכר, הוצאות שיווק והשקעות.
• בחינת כדאיות ורווחיות של מוצרים חדשים ותהליכים עסקיים.
• ייזום וניהול מהלכים להתייעלות וחיסכון.
• ביצוע ניתוחים כלכליים שונים ו־ Ad-hoc בהתאם לצורכי החברה.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה – חובה.
• ניסיון של שנתיים לפחות ככלכלן/ית – חובה.
• ניסיון דומה בשיווק, סחר מחברות למוצרי צריכה,קמעונאות
• שליטה גבוהה מאוד ב־Excel – חובה.
• אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה ודיבור).
• ניסיון עם SAP ו/או Power BI – יתרון משמעותי.
• יכולות אנליטיות מצוינות, חשיבה ביקורתית ויכולת ירידה לפרטים.
• יוזמה, ראש גדול ויכולת עבודה בצוות ובממשקים מרובים.
• משרה מלאה במשרדי החברה בנתניה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 177918
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית במימון עסקאות נדל"ן למגורים

אנליסט/ית במימון עסקאות נדל"ן למגורים

עידור מחשבים בע"מ

18/09/2025

תיאור תפקיד:
    יתוח עסקאות/פרויקטים בתחום מימון נדל"ן למגורים וכתיבת בקשות אשראי
    טיפול שוטף בפרויקטים (בטחונות, הסכמים וכו')
    ניתוח דו"חות אפס ופיקוח
דרישות:
    ניסיון של שנתיים לפחות מבנק/מוסד פיננסי בתפקיד אנליסט או חתם במימון עסקאות נדל"ן למגורים – חובה
    ניסיון בתחום ליווי הבנייה – יתרון משמעותי
    ניסיון בניתוח והבנת דו"חות אפס/ פיקוח ובדיקת היתכנות כלכלית לעסקה – חובה
    השכלה אקדמאית רלוונטית
    יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
    רצון להשתלב בארגון גדול לאורך זמן
    יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6210
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם/ת מערכות – משרת הסבה מקצועית

מיישם/ת מערכות – משרת הסבה מקצועית

חילן בע"מ

18/09/2025

תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע.


המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי.


מה התפקיד כולל?
-הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר
-אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח
-מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה
-עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים
-ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה


*משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת.
*עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים)
-יכולת למידה עצמאית ומהירה
-חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות
-תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
-סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1286
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לאגף הכספים דרוש/ה אחראי/ת כלכלנים לארגון ברמת גן

לאגף הכספים דרוש/ה אחראי/ת כלכלנים לארגון ברמת גן

לין ביכלר משאבי אנוש

19/09/2025

תיאור תפקיד:
לאגף הכספים דרוש/ה אחראי/ית צוות כלכלנים .
התפקיד כולל ניהול צוות של שני כלכלנים, כולל חניכה מקצועית, חלוקת משימות ובקרה על ביצועים
ביצוע תחזיות ובקרה תקציבית על פעילות הארגון,ניתוח כדאיות כלכלית למהלכים ארגוניים והצגת המלצות להנהלה,בקרה על תהליכי התייעלות, איתור וניתוח מידע כלכלי, שותפות בתהליך בניית התקציב השנתי , עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים, כולל גופים רגולטוריים, פיתוח כלים ושיטות עבודה לשיפור תהליכים כלכליים
משרה מלאה 8.5 שעות 08:00-16:30
נא לציין צ"ש .
קליטה לארגון!
תנאי מעולים- ביטוחי בריאות , קרן השתלמות , 40 אש"ל ליום וכו'.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – חובה | תואר שני – יתרון
ניסיון של לפחות 3 שנים ככלכלן בארגון בינוני-גדול – חובה
שליטה מלאה ביישומים לניתוח נתונים: אקסל (כולל נוסחאות מורכבות), מערכות BI – חובה
ניסיון ניהולי קודם – יתרון
•היכרות עם תחום הבריאות ו/או הפארמה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53443
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ג'וניור/ית לתחום ניהול סיכוני IT - משרה התחלתית

ג'וניור/ית לתחום ניהול סיכוני IT - משרה התחלתית

Deloitte

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם!
הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים.
המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית.
התפקיד כולל:
• ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM.
• ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים.
• ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי- ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע
• זיקה טכנולוגית
• אנגלית ברמה גבוהה
*אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00466
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אקדמאיים? הסבה לפיתוח תוכנה ללא עלות! ובסיום ההכשרה - משרת פיתוח אצל לקוחות החברה

אקדמאיים? הסבה לפיתוח תוכנה ללא עלות! ובסיום ההכשרה - משרת פיתוח אצל לקוחות החברה

Infinity Labs

19/09/2025

תיאור תפקיד:

הצטרפו ל-2,000 הבוגרים שלנו שכבר עובדים בתעשייה במשרות פיתוח!
חברת המחקר והפיתוח Infinity Labs R&D מגייסת בוגרי תואר ראשון בהנדסה\מדעים למסלול קריירה בפיתוח תוכנה. בסיום המסלול הבוגרים צפויים להשתלב בקרב אחד מ-300 לקוחות החברה, חברות הייטק, ביטחון וסטארט אפים בוגרים, ישראליות ובינלאומיות מובילות.

מסלול הקריירה שלנו בפיתוח תוכנה מבוסס על לימוד דרך הידיים, ללא מרצים, ציונים או שקפים. שיטת הלימוד הייחודית מאפשרת פיתוח יכולות אוטודידקטיות, אשר יסייעו בעתיד בהתמודדות מול אתגרים מקצועיים, ובהבנה ופיתוח של כל טכנולוגיה שהיא.
המסלול אורך כ-32 שבועות, כולל 1,800 שעות פיתוח בפועל, ומתקיים בקבוצות של 14 אנשים על מנת ליצור סביבת עבודה של צוות פיתוח בתעשייה ובהובלת מנטור המהווה את ראש הצוות. בכך, אנו מאיצים את תהליך הלמידה ומכשירים את המשתתפים במיומנויות הנדרשות כדי להיכנס בצורה חלקה ולהצטיין בתעשייה מהיום הראשון בעבודה.
ההכשרה על חשבוננו למתאימים – רק כאשר אתם מתקבלים בהצלחה למשרות פיתוח תוכנה, אנחנו מחזירים את ההשקעה בכם
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים או תואר בתחום אחר עם פסיכומטרי 680+
- אנגלית ברמה גבוהה
- מיומנויות אוטודידקטיות
- אוריינטציה אנליטית
- לא נדרש ניסיון קודם בתכנות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1578
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית פיתוח עסקי - החלפה לחל"ד

רפרנט/ית פיתוח עסקי - החלפה לחל"ד

BDO

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה רפרנט/ית פיתוח עסקי למחלקת ESG- החלפה לחופשת לידה.
איך יראה יומך?
• ניהול מספר ממשקי עבודה מול גורמים בכירים בפירמה
• תמיכה וסיוע בגיבוש תכנית עבודה שיווקית ומכירתית בשיתוף יחידות שונות בפירמה
• ייזום ופרואקטיביות אל מול הממשקים בארגון ליישום והטמעת תכנית העבודה
• בנייה והובלה של מהלכי שיווק כולל גיבוש הצעות ערך ותכנים והעברת בריף לצוות השיווק
• תמיכה וניהול בכל הקשור לתהליך המכירה – כולל ניהול פלטפורמת הCRM
• הכנה ועדכון של חומרים שיווקיים נדרשים
• איתור והגשת מכרזים
**התפקיד הינו החלפה לחופשת לידה לתקופה של 6-8 חודשים **
דרישות:
• תואר ראשון במנהל עסקים/ תקשורת / שיווק – חובה
• ניסיון עבודה בארגון גדול – יתרון
• רקע בתחום הESG / כלכלה – סביבה ורגולציה - יתרון משמעותי
• ניסיון בניהול ועבודה מול לקוחות / ממשקים - יתרון
•בעל/ת יכולת ניהול וארגון תהליכי פיתוח עסקי, ניסיון בתכנון והפקת פעילות פיתוח עסקי (כגון כנסים, וובינרים, פרסום תכנים מקצועיים) - חובה
• הבנה ואוריינטציה לשיווק ומכירות
• יכולת עבודה תחת לחץ ומול מספר גורמים שונים בפירמה
• יכולת הבעה טובה בכתב ובע"פ
• יצירתיות וגמישות מחשבתית, קריאטיביות
• אסרטיביות, יכולת הובלה והנעת תהליכים מול גורמים בכירים
• יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין אישית טובה, תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3693
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Internal Audit Consultant

Internal Audit Consultant

Deloitte

18/09/2025

תיאור תפקיד:
ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה ג’וניור/ית לביקורת פנים במגזר הפיננסי למשרה התחלתית.
התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביצוע פרויקטים של ביקורת פנימית, ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית, סקר סיכונים וסקרי ציות, וכן כולל היכרות עם מתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.

דרישות:
    * תואר ראשון רלוונטי - חובה; יתרון למוסדות אקדמיים מובילים
    * ניסיון באקסל / SQL - יתרון
    * היכרות עם שוק ההון / מוסדות פיננסים - יתרון
    * אנגלית טובה - חובה
    * סקרנות ורצון ללמוד

*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
*אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00462
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה - לחברה הכלכלית רמת גן

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה - לחברה הכלכלית רמת גן

חברה פיננסית מובילה

18/09/2025

תיאור תפקיד:
בי.די.או מגייסת מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה לחברה הכלכלית רמת גן, המקדמת פרויקטים יזמיים וכלכליים בתחומי הנדל"ן, חניונים, אנרגיה מתחדשת ושילוט,
תוך התמקדות בפיתוח אסטרטגי של מתחם הבורסה, שכונות חדשות ואזור ההייטק בעיר.

תחומי אחריות ודרישות התפקיד:
- ייזום, ניהול והובלה של תהליכי פיתוח עסקי ואסטרטגי למיצוי משאבים עירוניים וכלכליים.
- איתור, ייזום והובלה של מהלכים עסקיים ופרויקטים מניבים בתחומי הנדל"ן.
- ניהול ותפעול מערכי חניונים ושילוט עירוניים.
- קידום פעילויות בתחום האנרגיה המתחדשת ויצירת מנועי צמיחה.
- גיבוש תקציב וניהול כלל פעילות הפיתוח העסקי של החברה.
- ניתוח מגמות במרחב העירוני וגיבוש מענה אסטרטגי.
- זיהוי צרכים עירוניים והובלת תוכניות אב ואסטרטגיות.
- גיבוש והובלת שיתופי פעולה עם גורמי העירייה.
- איתור חסמים ומציאת פתרונות הנוגעים לפיתוח ותחזוקת שירותים עירוניים.
- סיוע למנכ"ל במשימות בתחום הפיתוח העסקי.
דרישות:
השכלה וניסיון מקצועי:
השכלה: תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: הנדסה, מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, שמאות מקרקעין, תעשייה וניהול, עריכת דין, או ראיית חשבון.
ניסיון: לפחות 5 שנים במצטבר בתחומים הבאים: ייזום פרויקטים כלכליים, ניהול פיתוח עסקי או ניהול תוכניות אסטרטגיות בארגון בהיקף עסקים משמעותי (מעל 30 מיליון ש"ח).
יתרון: ניסיון בממשק ציבורי-עסקי, וניסיון בתחומי נדל"ן, חניונים או אנרגיה.

כישורים אישיים:
- כישורי יזמות, חשיבה יצירתית ועצמאות.
- יכולת הנעת פרויקטים בקצב גבוה וביעילות.
- התמדה, נחישות, אחריות ואסרטיביות.
- יכולת הנעת תהליכים ויחסי אנוש מעולים.
- הבנה בפוליטיקה ארגונית.
- יכולת ארגון ותכנון משימות, תוך עמידה בלוחות זמנים.
- יכולת עבודה בעומס ובמקביל במספר תחומי תוכן.
- אמינות ומהימנות.

היקף משרה: 80%.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00219
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת עמלות סוכני ביטוח - ניסיון מארגון פיננסי

חשב/ת עמלות סוכני ביטוח - ניסיון מארגון פיננסי

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח דרוש/ה חשב/ת עמלות.
במסגרת התפקיד:
* בדיקה ובקרת עמלות סוכנים
* עבודה שוטפת מול מחלקות כספים של חברות ביטוח ובתי השקעות
* הכנת ניתוחים ותחשיבים כלכליים, תקציב מול ביצוע
* בקרה על הנהלת חשבונות
* פיקוח וניהול הסכמי סוכנות/סוכנים מול הגופים
דרישות:
* תואר ראשון פיננסי – חובה
 * ניסיון ממחלקת כספים בחברות ביטוח/ בתי השקעות- חובה
* ניסיון בטיפול בחשבוניות סוכנים- חובה
* ניסיון בתפקיד דומה–יתרון משמעותי
* ניסיון בשוק ההון – יתרון
* ידע ושליטה מצוינת בoffice לרבות Excel ו PP
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4275
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למטלפרס דרוש/ה רכז/ת בק אופיס פרויקטים

למטלפרס דרוש/ה רכז/ת בק אופיס פרויקטים

מטלפרס

18/09/2025

תיאור תפקיד:
למטלפרס, חברה מובילה בענף הבניה, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים.
התפקיד כולל:
קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם,
פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה
מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים,
יכולת ניתוח נתונים או דוחות,
הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט,
הוצאת חשבוניות
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן.

העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי בתחומים מנהל עסקים/כלכלה/הנדסאי/ת תעשיה וניהול
* שליטה מלאה באקסל.
*שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי.
* ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם.
* יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות.
*יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון.
*חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 634149
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!