תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון- דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה . מיקום המשרה- פארק עסקים יקום. כפיפות למנהל המחלקה הכלכלית,חלק מצוות. תחומי אחריות: •הכנה וניתוח דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים. •הכנת דוחות וניתוחים לתמיכה בקבלת החלטות עסקיות. •בנייה וניהול של תקציבים חודשיים, רבעוניים ושנתיים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה -חובה. ניסיון בתפקיד כלכלי שנתיים לפחות-חובה בחברה קמעונאית – יתרון מובהק. יכולת לזהות מגמות, לנתח ולהסיק מסקנות מנתונים כלכליים. •הבנה חשבונאית, אוריינטציה מחשובית גבוהה, ידע בתוכנת ERP וניסיון ב-BI. •אקסל ברמה גבוהה מאוד-נוסחאות- חובה. •יכולת עבודה תחת לחץ ומשימות מרובות - חובה. • משרה מלאה א-ה ( לא היברידי).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1001
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום האלקטרוניקה דרוש תמחירן/ית לטיפול במכרזים ובקשות להצעות מחיר. יתרון משמעותי לתמחירן/ית שבא/ה מתחום האלקטרוניקה!
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתמחור
- השכלה אקדמית בכלכלה, הנהלת עסקים או תחום רלוונטי אחר אפשרות גם הנדסאי/ת תעשיה וניהול
- שליטה ברמה גבוהה מאוד ב Excel
- ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי
- יכולת עבודה עם מערכות מידע ומסדי נתונים
- דיוק רב ותשומת לב לפרטים הקטנים
- יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1530
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, גולן
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת חשב למוסד פיננסי מוביל בבני ברק תיאור התפקידניהול מקצועי של צוות מנהלי חשבונות / כלכלנים, אחריות על דיווחים לרשות שוק ההון, בקרה על עסקאות בניירות ערך וניתוחים אנליטיים, בקרה על הנהלת חשבונות, אחריות מקצועית על תהליך חישוב תשואה יומי, דיווחים רבעוניים - דוחות כספיים, מתן מענה לרו"ח על שאלות שונות, מתן מענה למחלקות השונות בחברה. תנאי המשרה: משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 נכונות לשעות נוספות לפי צורך העבודה במשרדי החברה בבני ברק תנאים מצוינים למועמדים/ות מתאימים/ות
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות באחד ממשרדי ה-Big4 - חובה. ידע וניסיון בדיווחים לרשות שוק ההון ובעבודה מול גופים מוסדיים - יתרון ידע בשוק ההון - יתרון ידע באקסל ברמה גבוהה - חובה ידע בדנאל - יתרון ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54376
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למחלקה הכלכלית המונה צוות של 3 כלכלנים מחפשים כלכלנ/ית בכיר/ה לאגף הכספים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מימון/ מנהל עסקים (תואר שני- יתרון) ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בעבודה בתור כלכלן/אנליסט בחברה פיננסית (יתרון) הבנה מימונית נרחבת יכולות אנליטיות ועסקיות גבוהות וחיבור מצוין לנתונים ניסיון בבניית מודלים כלכליים, תחשיבי רווחיות ו- ROI, בדיקת כדאיות כלכלית למיזם או לשיתוף הפעולה וביצוע הערכות שווי יכולת הובלת תהליכים ועבודת ממשקים מרובה ניסיון בניהול ובקרה על תזרים יומי ועבודה מול הבנקים שליטה מלאה בתוכנות האופיס, אקסל ברמה גבוהה (מאקרו ו SQL יתרון) יתרון - ניסיון שימוש בדו"חות במערכותBI יכולת עבודה עצמאית ומחויבות לעבודה מאומצת יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
הצטרפ/י לחברת סטארטאפ יציבה ומבוססת בחולון! אנחנו מציעים סביבת עבודה משפחתית ונעימה, יציבות וביטחון תעסוקתי, והזדמנויות לצמיחה מקצועית ואישית. התפקיד כולל: -הזנת הזמנות -התנהלות מול לקוחות קיימים ומסלולים -עבודה במערת ERP -קשר עם ספקים ולקוחות -ריכוז נתונים ודיווחים היקף משרה: משרה מלאה שעות עבודה: 09:00-16:00 למה אצלנו? שכר: 10,000 ₪ אווירה משפחתית ונעימה יציבות וביטחון תעסוקתי מיקום: חולון
דרישות:
- ניסיון בבק אופיס -חובה -אקסל ברמה גבוהה - שליטה בSAP /פריורטי - יתרון להנדסאי/ת תעשייה וניהול - יכולת ארגון וריבוי משימות -שליטה מלאה ב-Office - יחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
990945
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Role Overview As Head of Partnership Development, you will spearhead the company's corporate development initiatives. This includes supporting the organization’s strategic goals by executing the overarching growth strategy through the exploration of various partnership opportunities. Key Responsibilities: Strategic Development Execution of Initiatives Market Insights Integration Oversight
דרישות:
Qualifications Bachelor's degree in Finance, Economics, Business Administration, or a related discipline. 8+ years of experience in corporate development, strategic partnerships, or related fields, preferably in technology or software. Demonstrated history of managing successful partnerships and corporate development initiatives. Strong grasp of business models, valuation techniques, and strategic analysis. Excellent analytical skills and proficiency in financial evaluation methods. Strong communication skills with the ability to engage effectively with various stakeholders. Independent thinker with a strategic mindset and focus on execution. Business savvy with an entrepreneurial approach to challenges.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
554241
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עוזר/ת חשב וחשב/ת נכסיםתיאור התפקידניהול מקצועי של צוות מנהלי חשבונות / כלכלנים אחריות על דיווחים לרשות שוק ההון בקרה על עסקאות בניירות ערך וניתוחים אנליטיים בקרה על הנהלת חשבונות אחריות מקצועית על תהליך חישוב תשואה יומי דיווחים רבעוניים –דוחות כספיים, מתן מענה לרו"ח על שאלות שונות מתן מענה למחלקות השונות בחברה
דרישות:
רואה חשבון מוסמך- חובה ידע וניסיון בדיווחים לרשות שוק ההון ובעבודה מול גופים מוסדיים – יתרון ידע בשוק ההון – יתרון ידע באקסל ברמה גבוהה – חובה ידע בדנאל – יתרון ניסיון בתפקיד דומה – יתרון
היקף משרה – מלאה - עם נכונות לשעות נוספות ועבודה מאומצת
כפיפותחשב הנכסים, ראש אגף נכסים ומנהל כספים של החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01408
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית/מלאה למשרדים הממוקמים בטירת כרמל. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-130
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרד הממוקם בהרצליה. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-69
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תחומי האחריות העיקריים בתפקיד: • לבדוק את תקינותן של פעולות החברה ואת פעולותיהם של נושאי המשרה וממלאי התפקידים בה. • לבדוק את אמינותו ושלמותו של המידע הכספי והתפעולי. • לבחון את ניהול הכספים וההתחייבויות של החברה, ואת ההסדרים לשמירת נכסי החברה ושלמותם, יעילות תפעולם והשימוש בהם. • לבחון אם ההחלטות בחברה, ובכלל זה בדירקטוריון ובוועדותיו, נתקבלו על-פי נהלים תקינים. • לערוך ביקורת במערכות המידע הממוחשבות של החברה ובמערך אבטחת המידע בחברה. • לבחון את תקינותם ואת יעילותם של נוהלי ההתקשרויות בחברה. • לחשוף ליקויים בניהול עסקי החברה, לאתר את הסיבות להתהוותם ולהצביע עליהם בציון הגורמים האחראים להם, ולהעלות הצעות לתיקון הליקויים ולמניעת הישנותם. • לערוך ביקורות חוזרות, לשם מעקב אחר תיקון הליקויים ויישום ההחלטות שהתקבלו בעקבות דוחות הביקורת. • לבחון תלונות של עובדי החברה ולבצע מעקב אחר תיקון הליקויים העולים מתלונות כאמור. • לסקור את היישום והאפקטיביות של ניהול הסיכונים בחברה. כישורים נדרשים: ראייה מערכתית כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ יכולת הבנה וטיפול בהתנגדויות אוריינטציה טכנית גבוהה ויכולת כריית נתונים ממערכות מידע יכולת עמידה בזמנים ניסיון בעבודה בחברות תקשורת/ מולן-יתרון. היכרות עם תהליכים בחברות תקשורת-יתרון.
דרישות:
דרישות התפקיד: תואר ראשון בלימודי ניהול/ מערכות מידע/ הנדסה/ כלכלה/ חשבונאות- חובה. ניסיון בביקורת פנימית היכרות בכריית נתונים ממערכות ובתחקור נתונים- יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00040
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מדהימה להשתלב במערך השירות בחברת הגמל והפנסיה, לרכוש כלים ולהתמקצע בתחום הפיננסי והפנסיוני! המוקד שלנו באווירה צעירה, משפחתית וחמה, עם תנאים סוציאלים מפנקים ואפשרויות קידום. והכי חשוב שכל ההכשרה הפיננסית והמקצועית היא עלינו. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ויוצאות ומתן שירות מקצועי בפניות של עמיתי החברה בכל הקשור לבירור מוצרי הגמל והפנסיה, תהליכי הצטרפות, משיכת כספים, מילוי טפסים, סיוע באתר, וכ"ו.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון ניסיון בתחום קרנות השתלמות, קופות הגמל ופנסיה- יתרון שליטה טובה במחשב ובתוכנות אופיס שירותיות ואדיבות לצד מקצועיות תודעת שירות גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
152132
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים בבני ברק. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-131
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות לחברת MORE בית השקעות דרוש/ה סוחר/ת העבודה כוללת מסחר, מחקר אנליזה, ביצוע בקרות על הקרנות, בניית מצגות וחומרים לוודעת השקעות. ממשק עבודה שוטף מול מנהלי תיקי השקעות.
דרישות:
בוגר/ת תואר אקדמאי בכלכלה/ראיית חשבון/ מנהל עסקים- חובה 2-3 שנות ניסיון בחדר מסחר / דסק ישראל- חובה היכרות עם שוק ההון ויכולות אנליטיות גבוהות - חובה שליטה גבוהה באקסל ובשפה האנגלית - חובה היכרות על מערכות מסחר FMR/JOSHUA/סיברון - יתרון מוטביציה , ראש גדול, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152337
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית באיזור השפלה דרוש/ה מאמנ/ת עסקי למחלקת המשכנתאות. תיאור התפקיד: אחריות על פיתוח והרחבת פעילות המשכנתאות, בניית שיתופי פעולה עסקיים עם יועצים חיצוניים, עבודה רוחבית מול הסניפים והמטה והובלת מהלכים לשיפור חווית הלקוח ולחיזוק קשרי עבודה.
דרישות:
דרישות: אחראי עסקי השכלה אקדמאית נסיון בתחום המשכנתאות – חובה · יכולת הובלת פרויקטים והובלת שינויים · יכולות הדרכה ולימוד צוותים חובה · יכולת עבודה עצמאית · תקשורת בינאישית טובה ועבודה צוותית · יכולת עבודה תחת לחץ · נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02457
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה! אנגלית ברמה גבוהה – חובה. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|