תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
- איתור ספקים, שיפור עלויות וקבלת הצעות מחיר. - הוצאת הזמנות רכש וקידום אספקות - ניהול מו"מ מול ספקים - מתן מענה לוגיסטי לקווי ייצור, מנהלי פרויקטים ומחלקת תפ"י משרה מלאה (נכונות לש.נ במידת הצורך) | מיקום: צור יגאל / כוכב יאיר
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנתיים/שלוש כקניין/ית רכש – חובה- ניסיון במו"מ מול ספקים – חובה- עבודה עם מערכת ERP – חובה- אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה- ניסיון ברכש רכיבים בתחום האלקטרוניקה / האלקטרו-מכניקה – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15769
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|