תיאור תפקיד:
קו 2 לפניות אשר מגיעות למוקד: מענה לפניות מנהלים מורכבות בכל הנוגע למערכת אשר לנציגי השרות הטלפוניים אין את היכולת או המידע לתת עליהם מענה טלפוני מייד. עבודה אדמיניסטרטיבית ויסודית מול המחוזות בארץ.
דרישות:
1. תואר ראשון בחינוך/ייעוץ חינוכי – יתרון 2. ניסיון בעבודה בבתי ספר/מוסדות חינוך כמורים/מנהלים 3. יכולת למידה ברמה גבוהה 4. יחסים בינאישיים מעולים 5. גישה שירותית 6. בעל ניסיון בעבודה מול גופים ציבוריים – יתרון 7. יכולת עבודה בסביבה דינמית 8. שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00065
|