תיאור תפקיד:
We are looking for an Account Manager to join our dynamic iGaming team. This role blends customer success with internal communication coordination, offering a unique opportunity to grow across multiple functions. As the first point of contact for B2C customers and a key support for internal team operations, you’ll ensure smooth customer experiences and efficient information flow within the company. This position is ideal for someone motivated, tech-savvy, and eager to take ownership from day one. Responsibilities: Manage B2C customer accounts throughout their lifecycle Provide day-to-day support and ensure an excellent user experience Coordinate internal communication between teams Monitor customer feedback and identify trends and opportunities Stay updated on iGaming products and offerings
דרישות:
Strong English communication skills (written and spoken) Excellent interpersonal skills and a customer-centric mindset Proactive approach with strong problem-solving abilities Interest in technology and digital operations Quick to learn new tools and systems Ability to work independently and as part of a team Advantages: Previous experience in customer success or account management Familiarity with the iGaming or B2C industry Experience in internal coordination or project support
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4331
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Customer Success Manager התפקיד כולל אחריות על ניהול חוויית הלקוח לאחר המכירה – משלב האונבורדינג וההטמעה ועד אימוץ, שימוש שוטף, חידוש והרחבה. התפקיד כולל הובלת מסע הלקוח מקצה לקצה, בניית קשרי אמון ארוכי טווח, מתן ערך עסקי, ייעוץ לשיטות עבודה מיטביות, והובלת שיתוף פעולה עם צוותי מכירות, מוצר ושיווק. מהות התפקיד: נקודת המגע המרכזית ללקוחות לאורך מחזור חייהם. קידום שימוש ומעורבות בפלטפורמה. ניטור "בריאות לקוח" וזיהוי סיכונים/הזדמנויות. תמיכה בחידושי מנוי והרחבות יחד עם צוות המכירות. ייעוץ לשיטות עבודה מיטביות ומתן ערך מקסימלי ללקוח. שיתוף פעולה עם צוותי מוצר, שיווק ותפעול לקידום קול הלקוח. הדרכות, תיעוד ומשאבים להצלחת הלקוח.
דרישות:
4+ שנות ניסיון ב- Customer Success / הטמעות / שירות ותמיכה. רקע בחשבונאות ו/או כספים – חובה. ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות, שימור והטמעה. תקשורת מצוינת, פרואקטיביות ויכולת ניתוח נתונים (Excel). היכרות עם מערכות CRM (Salesforce, ChurnZero). ניסיון בסטארטאפ פיננסי – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4496
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה עולמית בתחום האוטומציה הביתית דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות טלפוני דובר/ת השפה הערבית. התפקיד כולל: בניית מערכות יחסים ויצירת קשרים ארוכי טווח עם לקוחות B2B הובלת תהליכי מכירה ומיצוי פוטנציאל המכירות בכל אינטראקציה עם הלקוח. ייצוג החברה כשגריר/ה של המותג והעברת הערך המוסף שלנו ללקוחות. ניתוח נתונים לצורך שיפור ביצועים והתאמת אסטרטגיה. שיתוף פעולה עם צוות השטח להשגת מטרות משותפות. מה אנחנו מציעים: סביבת עבודה חדשנית, עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות ופרויקטים מרתקים. להיות חלק מצוות תומך ומקצועי בסביבה שמעודדת למידה והתפתחות. תנאים מעולים - עובד/ת חברה מהיום הראשון, כולל כל התנאים, שכר תחרותי, בונוס אטרקטיבי והטבות נוספות.
דרישות:
ערבית שפת אם/ברמה גבוהה. ניסיון קודם מוכח במכירות טלפוניות ובהשגת יעדים. יכולת להשפיע על לקוחות ולהוביל שיחות משמעותיות. סקרנות ורצון ללמוד דברים חדשים בתחום הטכנולוגיה. יכולות עבודה בצוות, יכולת שיתוף פעולה והעברת ידע. יכולות אנליטיות, ניסיון בניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות נתונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4230
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טיפול בפניות ציבור מורכבות במייל – בעברית ובאנגלית מתן מענה מקצועי ומכיל לפניות לקוחות עבודה מול ממשקים פנימיים בארגון לצורך פתרון בעיות גיבוי למענה טלפוני בשיחות נכנסות לפי הצורך
דרישות:
עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (התנסחות בכתב ובעל פה) ניסיון בשירות לקוחות / פניות ציבור – יתרון יכולת הכלה, סבלנות ויחסי אנוש מצוינים יכולת ניסוח גבוהה, סדר וארגון היקף משרה: ימים א'-ו' ימי א'-ה': משמרת של 7–8 שעות יום ו': 4.5 שעות עבודה המשרה במשרדי החברה בתל אביב / עבודה היברידית לאחר תקופת הסתגלות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אוהבים את תחום השירות והשימור? התפקיד הבא שלכם נמצא ממש כאן! לצוות שירות ושימור בחברה מובילה מחפשים את הנציג/ה הבכיר/ה שישתלבו ויסייעו בטיפול בלקוחות. תפעול שיגרה יומיומית , שיחות מנהל ,שיחות שימור אונליין העבודה ממשרדי ההנהלה במרכז תל-אביב בסביבה משפחתית וחמה תחרויות, ימי כייף, שכר מתגמל מאוד!
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות ושימור ראש גדול, מהירות, יצירתיות, יכולת עבודה בצוות, תעדוף משימות, שירותיות ואסרטיביות כאחד משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
כאל מגייסת נציגי.ות VIP למוקד השירות העסקי באשדוד - מענקי הצטרפות עד גובה 15,000 ש"ח ואופציות קידום אחרי 7 חודשים בלבד! קיימת גמישות לסטודנטים / הורים!עבודה במוקד שירות אינטימי ומשפחתי, המהווה מוקד אסטרטגי בכאל. מתן מענה טלפוני לבתי עסק בנושאים פיננסיים מגוונים תוך התמקדות בשירות איכותי ומקצועי. ללא משמרות ערב או סופי שבוע! ומה חוץ מזה?
עובד.ת חברה מהיום ה-1, נופש חברה בחו"ל, סיבוס, חניה בשפע, החזרי נסיעות מוגדלים, אירועי חברה, מסיבות, מתנות שוות בחגים ועוד! הצטרפו לצוות מנצח בחברה מובילה!
דרישות:
תודעת שירות גבוהה - חובה מכוונות לעבודה בסביבה דינאמית וממוחשבת ניסיון קודם במוקדי שירות/מכירה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26479
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת השירות העסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תיק שירות ללקוחות עסקיים (SME + ENT)זו ההזדמנות שלך להצטרף למחלקת השירות העסקי שלנו – מוקד דינמי, משפחתי ומגובש, שמוביל את תחום השירות ללקוחות האסטרטגיים של החברה. במסגרת התפקיד אחריות על מתן שירות שוטף ללקוחות העסקיים הגדולים של החברה (SME ו-ENT) • טיפול מקצועי בפניות שירות, ביטולי חיובים, זיכויים ועוד • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בחברה • תקשורת בעיקר במיילים, לצד מענה טלפוני וואטסאפ • אופציה לעבודה היברידית לאחר תקופת הכשרה
דרישות:
• זמינות למשרה מלאה: א’-ה’ 8:30–17:00 + נכונות לשעות נוספות • שליטה ביישומי Office – חובה • ניסיון קודם בשירות לקוחות או עבודה עם ממשקים – יתרון • היכרות עם עולם התקשורת – יתרון משמעותי מה תקבלו אצלנו? מענק התמדה בגובה 3000 ש"ח! קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון חופשות בחו'ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00487
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת שיווק מוצרים לעסקים בת"א מחפשת אחראי/ת הזמנות ושימור לקוחות ימים א' - ה', משרה מלאה. שכר - 11,000 ש"ח.
דרישות:
ניסיון באמיניסטרציה שירות ושימור לקוחות או מכירות - יתרון ידע וניסיון בפריוריטי, סאפ או חשבשבת - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3256
|
תיאור תפקיד:
CallMarker is looking for a Customer Success Manager to work directly with clients, helping them get the most from our platform. You’ll play a key role in guiding businesses, supporting growth, and shaping how they succeed with sales technology.
Key Responsibilities
Guide clients from first use to measurable results, driving business improvements.
Train and support clients, ensuring they gain full value from the platform.
Partner with clients to create strategies aligned with their goals.
Solve customer challenges with creative thinking and advanced tools.
Share ideas and collaborate across teams to improve customer experience.
Build expertise in CallMarker’s offerings and act as a trusted advisor.
דרישות:
Essential Criteria:
Proven Excellence: Showcased through significant achievements in professional or academic settings.
Proven experience in B2B sales or marketing: Demonstrated through previous roles in lead generation, customer acquisition, and revenue growth.
Effective Communicator: Strong ability to articulate ideas and understand client needs, crucial for relationship building and problem-solving.
Multitasking and Agility: Capability to handle a dynamic work environment with multiple responsibilities.
Language Skills: Proficiency in English and Hebrew, facilitating clear communication in diverse settings.
Desirable Skills:
Educational Foundation: A degree from a university or Technion, particularly for those who have excelled academically or in extracurricular activities. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397858
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
שירות צ'אט, ללא מענה טלפוני! השירות הדיגיטלי שלנו הוא בעיקר אינפורמטיבי, שיחות קלילות בצ'אט. תנאים מדהימים! יש לנו חדר אוכל וחדר כושר. ומבחינת השכר, 45 ש"ח לשעה + אופציה להעלאת שכר לאחר חודשיים משרה מלאה ללא ימי שישי!
דרישות:
• התנסחות מעולה בכתב ובע"פ • תודעת שירות גבוהה • אחריות אישית ועצמאות בביצוע משימות • יכולת התנהלות מול ממשקים בכירים • יעילות וזריזות • דייקנות וירידה לפרטים • רקע וניסיון בתחום המוקדים ותקשורת כתובה–יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1117
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה בתחומה דרושים נציגי מכירות טלפונים, עבודה במוקד צעיר ודינאמי. תחרויות ופרסים שווים כולל טיסות לחו"ל. הכשרה על חשבון החברה, תנאים סוציאלים מלאים, חדרי אוכל ובונוסים גבוהים! עבודה במשמרות של בוקר וערב + שישי לסירוגין.
דרישות:
ניסיון במכירות - יתרון לא חובה. יכולת מכירה גבוה. שירותיות. מוטיבציה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-405
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום דרושים /ות נציגים /ות למוקדי השירות. שיחות נכנסות בלבד *ללא מכירות*. * משרת בוקר 8:00-16:00, אופציה לשישי סירוגין * שכר 8,000! ללא תלות בבונוסים! * ארוחות צהריים מסובסדות *קרן השתלמות מהיום הראשון * יום מחלה מלא מהיום הראשון * תנאים סוציאליים מדהימים. עבודה כעובדי חברה מהיום הראשון. אווירה צעירה, שמחה, דינאמית ועם פוטנציאל להתקדם לתפקידים בעלי /ות אופי ניהולי בעתיד. יכול להתאים גם לסטודנטים ואמהות.
דרישות:
אוריינטציה שרותית. יכולת עבודה בצוות. סבלנות. נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-900
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המובילה בישראל בתחום מתקני המים דרושים נציגי שירות לקוחות לעבודה במשמרות בוקר בלבד + שישי לסירוגין. שיחול נכנסות מלקוחות החברה. תנאים מעולים, עבודה בארגון גדול ויציב עם אופציות קידום למתאימים. ארוחות מסובסדות, תחרויות פרסים ונופש חברה בחו"ל אחת לשנה!
דרישות:
ניסיון במוקד טלפוני - יתרון, ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. סבלנות, חוסן מנטלי ויכולת עמידה בלחצים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-543
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום דרושים נציגי/ות למוקדי השירות. שיחות נכנסות בלבד - לא כולל מכירות!!! אווירה צעירה, שמחה, דינאמית ועם פוטנציאל להתקדם לתפקידים בעלי אופי ניהולי בעתיד. משרה של 8.5 שעות ביום - 08:00 - 16:30 אופציה למשמרות ערב. ***ללא ימי שישי*** עבודה כעובדי חברה מהיום הראשון, חדר אוכל, חדר כושר, נופשי חברה לחו״ל, אופציות קידום רבות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית - חובה. ניסיון קודם - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-539
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: - מתן מענה ושירות מקצועי ללקוחות החברה בטלפון ובמייל - יצירת קשר פרואקטיבי עם לקוחות לצורך שימור ושביעות רצון - זיהוי צרכים ומציאת פתרונות מותאמים לצורכי הלקוח - ביצוע פולואפים יזומים עם לקוחות בסיכון לעזיבה -העברת פידבקים ותובנות פנימה לצוותי החברה לשיפור מתמשך מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. היקף משרה : משרה מלאה: ימים א-ה 09:00-18:00 - משרה מלאה משרת אם 8:00-15:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-ניסיון של כשנה בתפקידי שירות או שימור לקוחות, -תודעת שירות גבוהה, יכולת הקשבה ואמפתיה, והתמודדות עם התנגדויות. -ניסיון בעבודה עם Zendesk והכרת עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי מהווים יתרון משמעותי. -ניסיון בעבודה מחברות SaaS -יתרון. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
535012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|