תיאור תפקיד:
* אחריות לספר שירותי מזכירות לראש החטיבה * תיאום פגישות וישיבות עם לקוחות, תיאום מול לשכות נוספות בבנק * ניהול אדמינסטרטיבי של הלשכה- ציוד משרדי, אירוח גורמים חיצוניים ופנימיים וכו' * עדכון ותחזוקת מסמכים, הקלדה, הפצת מכתבים ומסמכים * עבודה עם מערכת נוכחות, טיפול בחשבונות וזימון חדר ישיבות *העבודה בימים א'-ה' בין השעות 11:00-19:00*, * 10:00-18:00
דרישות:
* גישה שירותית * שמירה על דיסקרטיות * יכולת ניסוח בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
|