חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

get sat סנטר נכסים AC נכסים מימון ישיר

10 - 1 מתוך 10

דרושים בתחום מזכירות בכירה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

עוזר/ת אישי /ת למנכ"ל לחברה מסחרית אמריקאית  בין לאומית.
תיאום פגישות, סיכומי ישיבות, סביבת עבודה בין לאומית, סיוע אדמיניסטרטיבי למנכ"ל.
משרה מלאה.
תנאי שכר הולמים !!

דרישות:

השכלה אקדמאית - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי -מחברה מסחרית - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
ספרדית - יתרון.
ניסיון קודם במערכת ERP - יתרון.
ניסיון מחברה גלובאלית - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

363536365
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת ניו פלדמן, יבואן הציוד הכבד והחקלאי דרוש /ה ממונה /ת תביעות אחריות.
אם את /ה מעוניין /ת להתקדם ולהתפתח בעולם תביעות האחריות הטכני וללמוד מהטובים ביותר, מקומך איתנו!
אם ברצונך להוות חלק משמעותי מהארגון אליו תשתייכי /ך מקומך איתנו!
אנו מחפשים מועמד /ת בעל /ת הבנה טכנית ויכולות אדמינסטרטיביות גבוהות.
במסגרת התפקיד: ניהול אדמיניסטרטיבי של מערך התביעות, הובלה של תהליכי התביעות ומערך התקבולים למול היצרנים בחו"ל. העבודה היא עצמאית ודורשת רמת מקצועיות גבוהה, יכולת למידה מעולה, יכולת עבודה עצמאית והובלה של תהליכי מנהלה משמעותיים  

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
ניסיון קודם בתחום האחריות, תביעות מעולם המוסכים - יתרון משמעותי.
יכולת עבודה עצמאית - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1191
 
 
טופ משאבי אנוש בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: טופ משאבי אנוש

תיאור:

לחברה תעשייתית באיזור קיסריה דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרטיבית
ריכוז ותפעול כל פעילות האדמיניסטרציה בחברה.
אחריות על לו"ז המנכ"ל כולל תיאומים מול גורמים פנימיים וחיצוניים לחברה
תפעול שוטף של מזכירות החברה לרבות סנכרון ומעקב פעילות צוות ההנהלה
תיאום וארגון ביקורים מחו"ל
ניהול ארכיון החברה
הכנת מצגות ועיצובן
כתיבת פרוטוקולים
תמיכה בנושא מכרזים
עדכון רשומות דרישות החוק הנוגעות לחברה, כולל פרוטוקולים, תקנות, וחוזים
עבודה מול גופים ממשלתיים: מל"ח, איכות הסביבה, רישיונות
משרה מלאה
תנאים מעולים- קרן השתלמות, תנאים סוציאליים ועוד

דרישות:

תואר ראשון - יתרון
ניסיון קודם בתפקיד דומה-חובה!
אנגלית ברמה גבוהה - כתיבה ודיבור- חובה!
ניסיון בהכנת ועיצוב מצגות - חובה
ידע וניסיון בעבודה עם תוכנות אופיס – חובה
מגורים באיזור קיסריה- הגעה עצמאית

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3546
 
 
אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Jerusalem well funded Fintech Start Up seels energetic Office Manager who is eager to maintain an organized, efficient, and smooth-running environment.

Responsibilities:
· Run the day-to-day of the Jerusalem office and provide general administrative support, making sure the office is organized and optimally running
· Ensure the office is fully stocked with everything from coffee and groceries to office supplies
· Manage and liaise with external vendors / service providers and negotiate deals, such as the cleaning crew, the building parking and gift companies
· Process monthly expense reports using Excel
· Be in the office every day, and lend a helpful hand or a listening ear to your colleagues if they need, taking care of their general wellbeing
· Be the face of the office to greet visitors and welcome / onboard new employees on their first day
· Participate in the onboarding of new employees using Monday.com
· Collaborate regularly with HR, Finance and the CEO
· The right candidate can grow into organizing and managing every aspect of company events, parties, yom kefs, and trainings, utilizing creativity and innovation

דרישות:

Requirements:
· 5+ years of similar experience in a growing tech company of about 100 employees
· The ability to work full time out of the Jerusalem office, including arriving on short notice for emergencies or off-hour company events.
· Service-oriented, positive, proactive and solutions-focused attitude
· Great organizational and time management skills, strong work ethic, deep attention to details
· The ability to multitask and juggle multiple projects at once, while prioritizing your daily workload
· Flexibility to be available outside of usual business hours to get the job done
· Full proficiency in the MS Office and Google suites, with strong skills in Excel
· Proficiency with Zoom, Microsoft Teams, and Slack
· Mother tongue Hebrew and English (reading, writing, speaking) with great communication skills
· It’s a bonus if you have event planning experience

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

995408
 
 
רמות CBRE

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת רמות CBRE, חברה גלובאלית העוסקת בניהול נכסים מניבים דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל אחת החברות.
עבודה בימים א-ה, בין השעות שמונה - חמש עם גמישות לביצוע שעות נוספות, מיקום המשרה בבני ברק.
במסגרת התפקיד אחריות על:
-יד ימינו של מנכ"ל בכל הנושאים המקצועיים
-הכנת החברה למבדק איזו,טיפול בהגשת הצעות מחיר, מכרזים
-ניהול כל נושא הבטיחות כולל הזמנות להדרכות וקיום וועדות בטיחות
-הכנת מצגות ברמה גבוהה מאד ללקוחות בארץ ולהנהלה בחו"ל
-ממשקי עבודה מול מנהלים בכירים בחברה, התנהלות מול לקוחות
-ניהול יומן של שני מנכלים

דרישות:

אופיס ברמה גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2533
 
 
טופ פיק

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: טופ-פיק חב' השמה בע"מ

תיאור:

לחברת נדל"ן מובילה בייזום, הקמה, פיתוח וניהול נכסים רחבי-היקף, דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה / מנהל/ת לשכה לניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של לשכת המנכ"ל. פירוט התפקיד:
* ניהול לו"ז דינמי ועמוס ביותר של המנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון כולל תאום פגישות וישיבות עם בכירים בהתאם להנחיות המנכ"ל;
* טיפול בשיחות, מיילים וחומר אחר המגיעים ללשכת המנכ"ל וניתובם לגורמים המתאימים ומעקב אחר קבלת תשובות, בהתאם לעניין.
* ניהול מעקב אחר הפצה וביצוע של החלטות.
* ריכוז ועריכת חומר לישיבות.
* הכנת דו"חות ומצגות הנדרשות למנכ"ל בפעילותו השוטפת.
* ביצוע משימות נוספות בהתאם לצורך ולדרישת המנכ"ל.
* אירוח כולל הזמנת צהריים והכנת קפה.
תפקיד תובעני מאוד. משרה מלאה פלוס. העבודה בימי א’ וה’ בחיפה (מתם) ובימי ב’ ג’ ד’ בתל-אביב ליד עזריאלי (שני המיקומים קרובים לציר הרכבת). חלוקת הימים בין ת"א לחיפה עשויה להשתנות בהמשך. שעות העבודה: מ-8:30 עד 18:30 במשרד. תנאים מצויינים למתאימ/ה!

דרישות:

* תואר אקדמי - חובה!
* לפחות 5-10 שנות ניסיון יציב כמנהל/ת לשכה / מזכיר/ה בכיר/ה לאישיות בכירה ו/או הנהלה בכירה בחברה גדולה - חובה!
* הופעה והתנהגות ייצוגית וסולידית, אדם עם נוכחות!
** עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ.
* ידיעה טובה של השפה האנגלית, ברמת כתיבת מיילים וניהול שיחה אינפורמטיבית..
* ידע וניסיון בהפעלת תוכנות Office, ובכלל זה: Power Point ו- Excel. ניסיון בעבודה עם Outlook.
* יכולת ניהולית וארגונית. תקשורת בינאישית גבוהה.
* אינטליגנטי/ת, חד/ה, תפיסה ולמידה מהירות מאוד.
* אדיבות, נועם הליכות ושירותיות גבוהה בצד תכליתיות וענייניות.
* אינטליגנציה רגשית, בשלות אישית, הבנה של סיטואציות.
* דיסקרטיות - משרת אמון! מחוייבות גבוהה לתפקיד, למנכ"ל ולחברה.
* נכונות לשעות נוספות ובלת"מים.
* מגורים בין תל-אביב וחיפה.
* יכולת התמודדות בסביבה תובענית ודינמית מאוד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2946
 
 
טוטלי - ToTali

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: טוטלי

תיאור:

משרה: מזכירת מנכ"ל
סוג חברה: סחר בינלאומי (40 איש)
**לתשומת לב – סביבת עבודה דתית עם פתיחות רבה.
אין דרישה שהעובדת תהיה בעלת זיקה דתית, אך יש צורך בגישה פתוחה ומקבלת לדת ובלבוש צנוע**
מיקום: ר"ג, מגדלי ב.ס.ר
אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, דינמי מאוד
מיקום ישיבה: בעמדה בלשכת המנכ"ל
היקף המשרה: א'- ה' 10/11-19/20
משימות:
ניהול הלשכה
ניהול מזכירה
נוכחות בכל פגישות המנכ"ל (טלפוניות) סיכום ומעקב
קשר שוטף מול כל הממשקים בחברה ומול גורמי חוץ בעיקר בחו"ל

דרישות:

עברית כשפת אם – חובה
אנגלית ברמת שפת אם – חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי בכיר גלובלי לפחות 5 שנים – חובה,
רמת תפעול גבוהה של תוכנות office,
לבוש צנוע (חולצה עד המרפק ומכנסיים מחוייטים)

הגשת מועמדות:
יש לשלוח קו'ח בקובץ word מצורף לכתובת: jobseek@totali.com
**יש לציין קוד משרה 'ריסה'**
(רק פניות מתאימות ייענו)

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Jריסה
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת
במסגרת התפקיד- תיאום פגישות וניהול יומנים, הכנת חומרים לפגישות, מתן שירות לעובדי האגף בנושאים אדמיניסטרטיביים, הכנת דוחות, הכנת מצגות בעברית ובאנגלית ועוד.
משרה מלאה א-ה 8-17 ושעות נוספות לפי הצורך
נא לציין צ"ש
תנאים מעולים למתאימים/מתאימות

דרישות:

תואר ראשון - חובה
ניסיון של 3 שנים בתפקיד דומה- חובה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
ידע וניסיון באקסל - חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31597
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בת"א דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת מנכ"ל
במסגרת התפקיד:
ניהול שוטף של המשרד, ניהול יומנים, תיאום פגישות, מענה טלפוני ופרונטלי,
תשלום לספקים, מתן מענה שוטף למנהלי ועובדי החברה.
העבודה הינה במשרה מלאה, א-ה 9 שעות.
תנאים טובים למתאימים/ות.

דרישות:

ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת משרד
אנגלית רמה טובה
שליטה מלאה בתוכנות אופיס+ אקסל – חובה!
זמינות מידית

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31711
 
 
לימאן משאבי אנוש בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
טלפון: 088527555
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בלוד דרוש /ה מזכירת חברה
ניסיון כמזכירת מנכ"ל/ מפעל/חברה,
ניסיון בעבודה עם /הממשקים מרובים וניהול משימות במקביל ( מולטי טאסקינג) .
שליטה באופיס, אאוטלוק דגש על פריורטי.
ניסיון בעבודה בארגון עסקי.
א-ה 8-17 ללא ימי שישי
פלפלית, אסרטיבית, תודעת שירות, ראש גדול, יחסי אנוש מעולים.
מיקום המשרה- לוד ( קרוב לכביש 6) נדרשת יכולת הגעה עצמאית
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד 

דרישות:

ניסיון בתחום דומה חובה 
יכולת הגעה עצמאית למקום העבודה 
יכולת עב' במשרה מלאה 

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10566
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin