תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתל אביב דרוש/ה עוזר/ת סמנכלית כספים משרה מלאה תנאים טובים מאוד
דרישות:
ניסיון באקסל ניסיון כעוזר/ת אישי/ת ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון ניהול לו"ז סיכום פגישות מענה לטלפונים/מיילים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00177
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרפאת שיניים מקצועית ומובילה בכפר סבא דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית לתפקיד מפתח הכולל אחריות כוללת על תפעול שוטף של המרפאה. מה כולל התפקיד? – ניהול יומי של המרפאה וקביעת פגישות – קבלת קהל ומתן מענה ללקוחות – תיאום יומנים וניהול שוטף מול צוות רפואי – טיפול בהגשת תביעות ביטוח וניהול תיקי לקוחות – ניהול מלאי, ספקים והזמנות – הפקת חשבוניות וביצוע משימות משרד שוטפות היקף משרה: א’-ה’ 09:00–18:00 שישי לסירוגין 08:00–16:00 שכר: 50–70 ש"ח לשעה (ייקבע בהתאם לניסיון והתרשמות) תנאים מעולים למתאימים/ות מחפשים את האחראי/ת שיחזיק/תחזיק את המרפאה בידיים מקצועיות! שלחו קורות חיים – נשמח להכיר.
דרישות:
דרישות חובה: – ניסיון קודם בניהול אדמיניסטרטיבי – חובה – שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס – יכולת קבלת החלטות, עצמאות וראש גדול – סדר, ארגון ויכולת עבודה בלחץ יתרון משמעותי: – ניסיון קודם בתחום רפואת השיניים – ניסיון בהגשת תביעות לחברות ביטוח – שליטה בשפה הרוסית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12949
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות רכבים יוקרתית דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת מנכ"ל. במסגרת התפקיד: עבודה שוטפת בצמוד למנכ"ל, עבודה מול ספקים בחו"ל, אחריות על רכישת ציוד, סיכום ישיבות, מעקב אחר ביצוע משימות והליכי המכירה, אחריות על נראות אולמות התצוגה, תפעול שוטף של אתרי פרסום החברה, אחריות על גיוס עובדים, הכנת חוזי העסקה והדרכת עובדים חדשים ועוד. שכר מתגמל למתאימים/ות. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי. - אנגלית ברמה גבוהה - חובה. - רוסית ברמה טובה- יתרון. - שליטה מלאה בתוכנות Office ו- CRM . - מקצועיות, ייצוגיות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17129
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עוזר.ת אישית למנכ"ל החברה רקע נדרש- מועמדים/ות שעבדו בחברות הייטק/ יצרניות תיאור התפקיד: ניהול יומן המנכ"ל ,תיאום פגישות ומעבר על מיילים הכנת מצגות ומדדים לפגישות הנהלה. סיכום פגישות מנכ"ל והנהלה. הוצאת הודעות מטעם המנכ"ל. מעקב וניהול אחר משימות ותיעדופן. יכולת בקרה על תהליכים והורדת עומס. תמיכה ובקרה על המנהלים בניהול פרויקטים שוטפים סטטוסים, ביצוע משימות וניהול זמן. ארגון נסיעות עסקיות (טיסות, מלונות, רכב). ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות נוספות לפי הצורך.
דרישות:
ניסיון בעבודה כעוזר.ת אישי.ת בכיר.ה -3 שנות ניסיון- חובה.תואר ראשון במנהל עסקים / תעשייה וניהול – חובה. משרה מלאה וזמינות לשעות נוספות לפי צורך (לעיתים בשעות הערב). אמינות, דיסקרטיות ויכולת לנהל מספר משימות במקביל. גמישות מחשבתית ופתיחות לשינויים דינאמיים. יכולת פתרון בעיות וחשיבה עצמאית. יחסי אנוש יכולת שירותית וסבלנית , זריזות ויעילות במתן מענה למנהלים . ידע בעבודה עם תוכנות אופיס (Word, Excel, PowerPoint) אנגלית עסקית ברמה גבוהה (רמת שיח, מצגות ומענה במייל)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18809
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למפעל יצרני ומוביל בתחום הקונסטרוקציה בצפון הארץ דרוש/ה מנהל/ת לשכת מנכ"ל משרת אמון !!!! עבודה בצמידות למנכ"ל ניהול כולל של כל מערך לשכת המנכ"ל כולל עבודה מול לקוחות פנים , לקוחות חוץ, ספקים ואורחים. תיאום עם אגפי החברה השונים בתוך החברה פיקוח ומעקב אחר משימות לביצוע. מעקב אחר פעולות יחידות החברה לצורך דיווח למנכ"ל, לרבות קבלת עדכונים ממנהלי היחידות בחברה מתן מענה אדמיניסטרטיבי כולל למנכ"ל החברה לרבות הכנות לדיונים ופגישות עבודה במשרה מלאה
דרישות:
ניסיון מקצועי מוכח של שנתיים בתפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי-- חובה תודעת שירות גבוהה יכולת התמודדות עם פתרון בעיות עברית ואנגלית - שליטה מלאה וטובה שליטה מלאה בתוכנות OFFICE ( Outlook ,Excel ,PPT) יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות יכולת עמידה ביעדים חריצות , דינמיות, ראש גדול ואסרטיביות נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
187146
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ליבואן רכב מוביל דרוש/ה מתאמ/ת שירות. במסגרת התפקיד: אחריות מלאה על הקשר מול הלקוחות: פתיחת קריאות שירות, שיבוץ טכנאי, הכנת הצעות מחיר, הוצאת חשבוניות וכדומה עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים מתן מענה מהיר ומקצועי עבודה במערכות מחשב – תפנית, תוכנות אופיס ימים א - ה 8:00 - 17:00 ללא שישי מיקום: בשלב הראשון חולון בעוד כחודש וחצי/ חודשיים מעבר לניר צבי, צריפין. **תנאים מצוינים למתאימים/ת**
דרישות:
עצמאות ואחריות תודעת שירות גבוהה סדר וארגון יכולת תיעדוף משימות רקע תפעולי – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
577318
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים את האחד/ת בעל חשיבה חדה ואוריינטציה עסקית, לתפקיד אדמיניסטרטיבי הכולל תמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה ולקיחת חלק פעיל בהובלת פרויקטים מגוונים בחברה. - זוהי הזדמנות ייחודית לעבוד בצמוד למקבלי ההחלטות, לקחת חלק ביוזמות עסקיות משמעותיות, ולהיחשף לעולמות תוכן מגוונים בסביבה דינמית וצומחת.
התפקיד כולל: - ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות מול גורמי חוץ ופנים.
- התנהלות מול ספקים – כולל תיאומים, מעקבים, והבטחת רמת שירות גבוהה.
- תמיכה בניהול פרויקטים חוצי-ארגון: אחריות על תיאום, מעקב אחר משימות ולוחות זמנים, והכנת חומרים לפגישות והחלטות עסקיות.
- הכנת דוחות, מצגות ומסמכים
- טיפול והתנהלות בצורה דיסקרטית
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה הכולל תמיכה ניהולית ו/או אדמיניסטרטיבית, בסביבה עסקית
- יכולת הבנה עסקית גבוהה וראייה מערכתית.
- שליטה מלאה ביישומי Office ובכלי AI
- כישורים בינאישיים מצוינים, ויכולת עבודה מול מגוון גורמים בתוך הארגון ומחוצה לו.
- דיסקרטיות, אחריות אישית ויכולת גבוהה לניהול מידע רגיש.
- יוזמה, עצמאות מחשבתית ויכולת ביצוע גבוהה – עם רצון מתמיד לשיפור ושאיפה למצוינות.
למה להצטרף אלינו? - תפקיד בלב העניינים ובצומת אסטרטגית בארגון.
- השתלבות בארגון המעריך יוזמה, עצמאות ויכולת להזיז תהליכים קדימה.
- עבודה צמודה עם הנהלה בכירה, והזדמנות להתפתח מקצועית בסביבה עסקית מגוונת.
- תפקיד רוחבי ממנו ניתן להתפתח ולהתקדם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152581
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין מחפש מנהל/ת משרד אחראי/ת ומסודר/ת לתפקיד הכולל עבודה שיטתית ומובנית בסביבה מקצועית ויציבה. תיאור התפקיד:הקלדות, הדפסות והזנת נתונים לממשק נט המשפט טיפול במיילים סריקות והגשות לבתי המשפט חלוקת מכתבים לעורכי הדין במשרד ניהול יומן ותזכורות למשימות מענה לטלפונים תנאי המשרה:מיקום: בני ברק, מגדלי ב.ס.ר היקף: משרה מלאה, ימים א’-ה’, שעות 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון קודם – יתרון משמעותי שליטה בעבודה עם קומיט ונט המשפט – יתרון גדול סדר, דיוק ושימת לב לפרטים יכולת עבודה עקבית ומסודרת אחריות אישית ומחויבות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1405
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
-ניהול משרד שוטף בלשכת יו"ר הדירקטוריון ובלשכת מנכ"ל החברה, הכולל: ניהול יומן מורכב ותיאום פגישות, תיאומים שונים, קשר עם גורמי חוץ ופנים -ניהול מזכירות חברה וישיבות הדירקטוריון, הכולל: תיאום ישיבות, איסוף חומרים, הפצת חומרים וסדרי יום ועוד -בקרה ומעקב אחר פרויקטים ומשימות -אחריות על תקציב לשכה ודרישות רכש -טיפול בהרשאות ומיצוב כנאמן אבטחת מידע -עבודה מול מגוון רחב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון
דרישות:
-ניסיון של 3 שנים בניהול משרד – ניהול יומנים, תיאומי סדר יום וכדומה – חובה -שליטה גבוהה ביישומי ה- Office – חובה -יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות -דיסקרטיות – הכרחית -ניסיון בניהול תקציב – יתרון -תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים, עצמאות, יוזמה, יכולת עבודה מול ממשקים רבים ויכולת עבודה טובה בצוות -תואר אקדמאי – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12417
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין קטן בירושלים דרוש/ה מנהל/ת למשרד לתפקיד אדמיניסטרטיבי רחב ומגוון. התפקיד כולל: - ניהול יומנים וזימון ישיבות ופגישות
- מתן מענה טלפוני ובמייל
- קשר מול גופים חיצוניים (לדוג' בית המשפט)
- מתן מענה ללקוחות ומעקב אחר תשלום
- הזמנת ציוד משרדי וקשר מול ספקים
- תיוק, הפצת מסמכים ודוחות
- מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לכל צרכי המשרד
- אופציה למשרה חלקית
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה
- שליטה מלאה ביישומי אופיס
- יכולת לתעדף משימות ביעילות ולעבוד תחת לחץ
- יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
- למידה מהירה
- יכולות סדר וארגון
המשרה פונה לדברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
Y-LAW
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: בניית תוכניות עבודה שנתיות ורבעוניות בהתאם ליעדי הארגון מעקב אחר ביצוע המשימות ועמידה ביעדים ניתוח נתונים, הפקת דוחות וטיוב תהליכים עבודה שוטפת עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים תמיכה אדמיניסטרטיבית בפרויקטים ותהליכים חוצי ארגון
דרישות:
תואר אקדמי- חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי שליטה גבוהה באקסל ובמערכות מידע ארגוניות יכולת ניתוח נתונים והצגתם באופן ברור כישורי סדר, ארגון וניהול זמנים יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Z-WORK
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית ללשכת סמנכ"ל חטיבת לקוחות מסחר ורגולציה תיאור התפקיד: לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרטיבית ללשכת סמנכ"ל חטיבת לקוחות מסחר ורגולציה. התפקיד כולל: 1. ניהול לשכת סמנכ"ל כולל ניהול יומן סמנכ"ל ומנהלי האגפים. 2. תיאום פגישות מרובות משתתפים ושיחות טלפוניות. 3. עבודה מרובת ממשקים אל מול לקוחות בכירים רגולטוריים. 4. הכנת מצגות וחומרי רקע, ניסוח מכתבים, סיכומי ישיבות, מעקב אחרי ביצוע. 5. יד ימינו של סמנכ"ל החטיבה וסיוע בכל הנדרש. 6. איוש עמדת הקבלה וסיוע אדמיניסטרטיבי כללי וקבלת אורחים.
דרישות:
1. ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקידי ניהול לשכה/ אדמיניסטרציה וניהול משרד – חובה 2. שליטה מלאה ב- outlook וביישומי - Office חובה 3. התנסחות בעברית בכתב ובע"פ ברמה גבוהה מאוד- חובה 4. אנגלית ברמה טובה- חובה 5. ניסיון קודם בהובלת מיזמים ופרויקטים עצמאיים- יתרון משמעותי 6. אחריות ומקצועיות, יסודיות, דיסקרטיות ואמינות ברמה גבוהה 7. סדר וארגון, יכולת ניהול זמנים, יוזמה (פרואקטיבית), יכולת לנהל דוחות 8. יחסי אנוש ותודעת שירות מעולים, זמינות גבוהה , ראש גדול ומוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה מזכיר/ת אגף לניהול יומן של המנכ״ל, עיסוק במערכות מידע, טיפול בנושאים אדמנסטרטיביים, טיפול בקביעת פגישות מרובות משתתפים, בניית מצגות, תקציב רווחה. משרה מלאה עם גמישות בשעות במידת הצורך
דרישות:
תואר אקדמאי-חובה ניסיון אדמנסטרטיבי של שנתיים לפחות-חובה יחסי אנוש, ראש גדול, פרואקטיביות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד אדמיניסטרטיבי ותפעולי משמעותי, דינמי בלב העשייה הארגונית הכולל: ניהול יומן מנכ"ל וחברי הנהלה ותיאום פגישות מורכבות. סיוע בהכנת חומרים מקצועיים: הכנת מצגות, דוחות וחומרים לפגישות הנהלה. מעקב אחר ביצוע משימות עד סגירה. איוש עמדת קבלה כולל קבלת אורחים, מענה טלפוני, טיפול בדואר ושליחויות. דאגה למשרדי השוטף כולל הזמנת ציוד, כיבוד, זמינות חדרי דיונים וכו' יחסי אנוש טובים ומוטיבציה ללמוד להתפתח ולהשתלב בתחומים נוספים כגון: גרפיקה/שיווק/דיגיטל/ משאבי אנוש (סיוע בעיצוב חומרים שיווקיים, הקמת אתר אינטרנט, ניהול CRM, ארגון אירועי חברה וכדומה)
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כעוזר/ת אישי/ת למנהל/ת או ניהול לשכה- חובה תואר ראשון במנהל עסקים / תעשייה וניהול או אחר שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, PowerPoint). אנגלית עסקית ברמה גבוהה – דיבור, כתיבה והכנת מצגות. יכולת לימוד עצמי גבוהה, אהבה לטכנולוגיות חדשות, סקרנות טבעית להתנסות באפליקציות, תוכנות וכלים דיגיטליים שונים אמינות, דיסקרטיות, גמישות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית יחסי אנוש מצוינים, שירותיות, סבלנות, זריזות ויוזמה אישית זמינות למשרה מלאה : א'-ה', 8:30-17:30 +-
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מגוון, עצמאי ודינמי שמרכז את העשייה התפעולית והתיאומית של אגף השיווק והמכירות. התפקיד כולל ניהול יומנים ותיאום פגישות למנהלים, טיפול בלידים והזדמנויות ב-CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות, מצגות ומכרזים, ניתוח נתונים ומעקב אחר סטטוסים במכירה – ודאגה שהכול יתקתק כמו שצריך. משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (מרחק הליכה מהרכבת) תחומי אחריות: · ניהול מספר יומנים ותיאום פגישות למנהל האגף ולצוות המכירות · טיפול בלידים והזנת נתונים במערכת CRM · עיבוד וניתוח דוחות שיווקיים, הצלבת נתונים, מעקב והצפת פערים · עבודה מול אנשי מכירות: הצעות מחיר, סיוע במכרזים, הפקת מסמכים · תמיכה אדמיניסטרטיבית רחבה – מענה טלפוני, תיאום אורחים, דיוורים ועוד
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה -שליטה ב-Outlook ובאופיס – חובה - היכרות עם מערכת CRM – יתרון משמעותי - אחריות, סדר, ירידה לפרטים, ראש גדול ויכולת להבין תהליכים - עצמאות, פלפל ויכולת להניע משימות ולגרום לדברים לקרותו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|