תיאור תפקיד:
· מתן מענה מקיף וטיפול שוטף בסטודנטים שונים: מענה טלפוני, באמצעים מקוונים ופרונטאלי:
· מתן שירות ומידע שוטף לסטודנטים בנושאים שונים, רבים ומגוונים במהלך לימודיהם.
· ליווי ותמיכה במערכות השונות, כולל תמיכה טכנית.
· ממשקי עבודה רבים מול גורמים שונים במכללה: מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים, דיקנאט הסטודנטים, שכר לימוד ועוד.
· עזרה והתמצאות ברחבי הקמפוס.
דרישות:
· תואר ראשון
· יכולת למידה מהירה.
· תקשורת בינאישית טובה מאד.
· ניסיון רלוונטי.
· גישה שירותית.
· סבלנות ואדיבות.
· ראייה מערכתית ורחבה.
· יכולה עבודה בצוות.
· יכולת עבודה בתנאי לחץ.
· גישה טכנית / התמצאות טכנולוגית רחבה.
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-108