חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים AC נכסים RAMOT ELAL

9 - 1 מתוך 9

דרושים בתחום רכז

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
OroTech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אורו טק ייעוץ מחפשת:
רכז/ת הדרכה ותקשורת פנים ארגונית - למשרה התחלתית
התפקיד כולל: ריכוז התקשורת הפנים ארגונית בחברה, חוויית העובד ומיתוג המעסיק

דרישות:

ניסיון בעבודה במשרד פרסום - יתרון
יצירתיות
תקשורת בינאישית גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00007
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למגדל‎ ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎המובילה‎ ‎דרושים /‎ות‎ ‎נציגי /‎ות‎ ‎בק‎ ‎אופיס‎ ‎לתפעול‎ ‎שוטף‎ ‎של‎ ‎פוליסות‎ בתחום הפנסיוני.
התפקיד‎ ‎כולל‎ ‎הפקות‎ ‎פוליסות‎ ‎במערכות‎ ‎הממוחשבות‎, ‎שינויים‎ ‎בפוליסות‎, ‎הזנות‎ ‎נתונים‎.
הזדמנות‎ ‎מעולה‎ ‎לצבור‎ ‎ניסיון‎ ‎בתחום‎ ‎המתפתח‎ ‎כיום‎ ‎בשוק‎!
משרה‎ ‎מלאה‎ ‎בשעות‎ ‎נוחות‎, ‎ללא‎ ‎משמרות‎ 8.5 ‎שעות‎ + שעות נוספות.
משרדי‎ ‎החברה‎ ‎ממוקמים‎ ‎בפתח‎ ‎תקווה‎ ‎‎(‎קריית‎ ‎אריה‎) ‎שאטלים‎ ‎עומדים‎ ‎לרשות‎ ‎העובדים‎ ‎מתחנת‎ ‎רכבת‎ ‎קרית‎ ‎אריה‎ ‎פ‎"‎ת‎.
קליטה‎ ‎לארגון‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎, ‎תנאים‎ ‎סוציאליים‎ ‎משודרגים‎, ‎חדר‎ ‎אוכל‎, ‎חדר‎ ‎כושר‎!

דרישות:

- בגרות מלאה - חובה. תואר ראשון - יתרון משמעותי.
- יכולות תפעוליות, יסודיות, יכולת למידה והשקעה.
- מוטביציה ורצון להתפתח לטווח הארוך.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00133
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למגדל‎ ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎המובילה‎ ‎דרושים /‎ות‎ ‎נציגי /‎ות‎ ‎בק‎ ‎אופיס‎ ‎לתפעול‎ ‎שוטף‎ ‎של‎ ‎פוליסות‎ בתחום הפנסיוני.
התפקיד‎ ‎כולל‎ ‎הפקות‎ ‎פוליסות‎ ‎במערכות‎ ‎הממוחשבות‎, ‎שינויים‎ ‎בפוליסות‎, ‎הזנות‎ ‎נתונים‎.
הזדמנות‎ ‎מעולה‎ ‎לצבור‎ ‎ניסיון‎ ‎בתחום‎ ‎המתפתח‎ ‎כיום‎ ‎בשוק‎!
משרה‎ ‎מלאה‎ ‎בשעות‎ ‎נוחות‎, ‎ללא‎ ‎משמרות‎ 8.5 ‎שעות‎ + שעות נוספות.
משרדי‎ ‎החברה‎ ‎ממוקמים‎ ‎בפתח‎ ‎תקווה‎ ‎‎(‎קריית‎ ‎אריה‎) ‎שאטלים‎ ‎עומדים‎ ‎לרשות‎ ‎העובדים‎ ‎מתחנת‎ ‎רכבת‎ ‎קרית‎ ‎אריה‎ ‎פ‎"‎ת‎.
קליטה‎ ‎לארגון‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎, ‎תנאים‎ ‎סוציאליים‎ ‎משודרגים‎, ‎חדר‎ ‎אוכל‎, ‎חדר‎ ‎כושר‎!

דרישות:

- בגרות מלאה - חובה. תואר ראשון - יתרון משמעותי.
- יכולות תפעוליות, יסודיות, יכולת למידה והשקעה.
- מוטביציה ורצון להתפתח לטווח הארוך.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00133
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מכרז חיצוני מס' 93/2019
אחראי/ת על קשרי תעשיה ומלגות
מזכירות הפקולטה, הפקולטה למדעי ההנדסה
תיאור התפקיד:
א. תאום שווק ופרסום הפרויקטים ההנדסיים לתעשייה, בניית "חוג עמיתי התעשייה" גיוס חברות כגוף שיסייע וימנף את הקשר עם התעשייה. הקמה ותחזוקת מערך ניהול לקוחות-גורמי תעשייה ואתר פרויקטים ההנדסיים.
ב. תאום וארגון ביקורים ואירוח אורחים מהתעשייה במחלקות ויחידות הפקולטה.
ג. בניית תשתית ל"יום מצגות" הצגת נושאי המחקר בפני חברות הזנק בתאום עם מנהלת המחקר ו-B.G טכנולוגיות.
ד. גביית תשלומים וטיפול בהכנסות מהתעשייה: לתרומות, מלגות, שדרוג מעבדות ולתמיכה בפרויקטים.
ה. טיפול ומעקב בנושא הענקת פרסים ומלגות מגופים חיצוניים ומהאוניברסיטה לתלמידי מחקר (תואר שני, שלישי ובתר דוקטור) בתאום עם הקרנות: הפצת קול קורא, ריכוז ובדיקת התיקים והעברתם לדירוג הועדות האוניברסיטאיות, קבלת הודעות הזכייה והעברתם לגורמי האוניברסיטה.
ו. הדרכה והעברת מידע למחלקות ויחידות הפקולטה בדבר קולות קוראים ואופן הגשתם
ז. ארגון סמינרים, כנסים וימי עיון, ביקורים: ארגון כנס פרויקטים, תכנית הכנס תאום עם גורמי האוניברסיטה השונים.
ח. עריכה והדפסת חוברות תדמית מחלקתיים, חוברות הפרויקטים, עריכה והגהה של תקצירים בעברית ובאנגלית.
ט. מזכירת הועדות בתחומי פעילותה: ריכוז חומר, רישום פרוטוקולים ומעקב אחר יישום החלטות הועדות.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: ראש מנהל פקולטה.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.

היקף: 100% משרה ארעית ( 50% אחראית על קשרי תעשייה+ 50% מרכזת פרסים ומלגות).

הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה עד לתאריך 23/06/2019 . יש להיכנס לקישור הבא:
https://in.bgu.ac.il/hr/career/Pages/external.aspx

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات
יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00265
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
רכז/ת המרכז ללימודי חוץ
המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ
תיאור תפקיד:

א. תפעול מזכירות המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ: ניהול יומנים, מענה טלפוני, סיכום פרוטוקולים, תיוקים .
ב. ביצוע הזמנות רכש במרכז: הזמנת עזרים וציוד לקורסים, כיבוד, פרסומים לעיתונות, תשלומים למרצים, מעקב אחר הזמנות ותשלומים, וטיפול במצאי המרכז.
ג. טיפול בנושאי תקציב המרכז וגביית כספים: ביצוע העברות פנימיות, הוצאה ומעקב אחר חשבונות ספקים ולקוחות, גביית שכ"ל ממשתתפים.
ד. טיפול וארגון מנהל התלמידים בתוכניות ובקורסי המרכז ובקורסים אקדמיים למשתתפים מן-החוץ, בתיאום המחלקות האקדמיות וצוות המרכז : רישום וייעוץ לתלמידים, עדכון פרטים אישיים, פתיחת מקומות לימוד במערכת, הזנת ציונים, מתן אישורים, גביית שכר לימוד.
ה. פרסום תכנים ושיווק פעילויות המרכז המוגדרים בתחומי האחריות, הפצת מידע לארגונים ולקוחות המרכז ובכלל זה ריכוז ובניית חוברת הקורסים ללומדים חיצוניים, בתאום המחלקות והממונה.
ו. הפקת מידע וחומרים הדרושים להעברת דוחות תקופתיים לגורמי חוץ.
ז. סיוע בארגון והפעלת אירועי המרכז.
ח. קבלת קהל תלמידים ופוני המרכז.
ט. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
י. כפיפות: מנהלת המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. ניסיון בעבודת צוות.

היקף: 100%
הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה בלבד. יש להיכנס לקישור הבא:
http://in.bgu.ac.il/hr/Pages/Wanted.aspx

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب واليهود المتدينين (حرديم) التقدم للمناقصات

יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00244
 
 
ג'ובליסט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינלאומית באזור נתניה. 
דרוש/ה איש/ת אדמיניסטרציה .
הכנת דוחות , עבודה מול ממשקים פנים אירגוניים. 
הקמת הזמנות , קבלת תסקירים תיעוד ובקרה , מעקב ובדיקת חשבוניות.
 סריקות , הדפסות.

דרישות:

משרה מלאה , ניסיון בתפעול , ניסיון בSAP 
מולטיטסקינג. 
בעל/ת ניסיון בתחום התפעול. 
תקתקנ/ית .ראש גדול, יכולת לעבוד בלחץ . 
שיורתיות, יסודית , יכולת עמידה בלחץ , סדר. 

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01055
 
 
אורנים המכללה האקדמית לחינוך

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תקציב
· בנית תקציב ביה"ס הבינלאומי
· בקרה ומעקב שוטף על ביצוע תקציבי, הפקת דוחות ביצוע שלישוניים
· מתן מענה כללי/תקציבי בבניית תכנית עבודה שנתית
· בניית הצעות לתכניות חדשות
· בניה, תמחור בקרה ודיווח של תקציבי הפרויקטים השונים
· התאמת כ"א לפרויקטים – היקף משרה
· כתיבת הצעות מחיר וקולות קוראים

כספים
· דיווח כספי להנהלת ביה"ס הבינלאומי ומכללת אורנים
· מעקב גביה
· הפקת חשבוניות
· הפקת דו"חות ביצוע לפרויקטים וקרנות
· אחריות על חתימה על חוזים
· אישור כל ההוצאות של ביה"ס
· עבודה שוטפת מול מחלקת כספים
· עבודה פיננסית מול הלקוחות השונים
· טיפול בדו"חות קופה קטנה
· טיפול כספי בנסיעות עבודה לחו"ל
שכר
· כתיבת הצעות עבודה בשיתוף עם מנהלת ביה"ס ומחלקת משאבי אנוש (הגדרת תפקיד, היקף משרה והצעת שכר)
· טיפול בחוזי העסקה, אישורים שונים (כגון טופס 101 ותיאום מס)
· עבודה שוטפת מול מחלקת שכר
· דיווח שעות לעובדים זמניים
· ריכוז ודיווח תוספות לשכר
ניהול ידע
· כתיבת נהלים בשיתוף עם מנהלת ביה"ס
· אחריות על ארגון סיכומי נסיעות לחו"ל
כללי
· כתיבת תקציבים עבור הגשת בקשות לתרומות / מלגות
· כתיבת תקציבים ותנאי תשלום עבור חוזים בשיתוף עם מנהלת הפרויקט

דרישות:

תואר ראשון - חובה, תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, ניהול) – יתרון משמעותי
ניסיון בבניית תקציבים עבור תכניות מגוונות
ניסיון בניהול תקציב באופן שוטף
רמת ארגון וסדר גבוהה במיוחד
עצמאות ויוזמה, כושר ארגון, יכולת עמידה בלחץ
עברית - ברמת שפת אם
אנגלית (דיבור וכתיבה) – ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-27
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
רכז/ת מחלקה
מחלקת משק, אגף תפעול

תיאור תפקיד:
א. ריכוז וסיוע בקידום פרויקטים במערך המשק.
ב. ריכוז הטיפול בנושאי כ"א לסוגיו: קבלת עובדים, קידום, חופשות, השתלמויות, שיבוץ, שעות נוספות, נוכחות ודו"חות עבודה וכדומה.
ג. תיאום וריכוז חומר לוועדות באחריות ובהשתתפות הממונה.
ד. ארגון ותפעול פעילויות ואירועי המחלקה.
ה. ביצוע עבודות מזכירות שוטפת כגון: ניהול יומן, דואר, מעקב אחר מטלות, וכד'.
ו. ריכוז, מעקב ובקרה אחר תקציב המחלקה, ניצולו וביצוע הזמנות רכש.
ז. סיוע בבנייה ויישום יעדי תכנית העבודה והתקציב השנתי.
ח. מעקב אחר חוזים, למימוש התחייבות החברות נותנות השרות.
ט. ניהול קשר שוטף עם גורמים אוניברסיטאיים, קבלנים וספקים.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: מנהל מחלקת המשק.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי .
ב. ניסיון של שנה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון בעבודה בתוכנת OFFICE.
ד. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.

היקף: 100%

הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה. יש להיכנס לקישור הבא:
http://in.bgu.ac.il/hr/Pages/Wanted.aspx
אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب واليهود المتدينين (حرديم) التقدم للمناقصات

יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00233
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה גדולה בתחום התרגום דרוש /ה למשרה מלאה מנהל /ת תיקי לקוחות לתפקיד מעניין, מגוון ומאתגר.
המשרה כוללת: ניהול תיק לקוח מתחילתו ועד סופו, מתן שירות אישי, עבודה מול מחלקות שונות במוסד, טיפול אדמיניסטרטיבי ועוד.
סביבת עבודה צעירה ודינאמית.
משרדינו נמצאים בתל אביב, קרובים לדיזנגוף סנטר במרכז העיר.
דרוש ניסיון ורקע בעריכה/ הגהה של מסמכים מקצועית/ תרגום מסמכים

דרישות:

*בעל/ת תואר אקדמי- חובה
*ראש גדול, יחסי אנוש מצוינים, סבלנות ותודעת שירות גבוהה, מוסר עבודה גבוה, ידע ושליטה ביישומי Office, ניסיון בעבודה משרדית, יכולת עבודה בצוות, עבודה מול לקוחות, אוריינטציה שיווקית, עמידה בלוח זמנים.
*זמינות מידית- חובה
*דרוש ניסיון ורקע בעריכה/ הגהה של מסמכים מקצועית/ תרגום מסמכים
*שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה- חובה
*שליטה בשפה נוספת- יתרון
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00028
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin