תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לחברה מובילה בראש העין, לצורך תכלול, ניהול וארגון בממשקים נרחבים ומול ממשקים חיצוניים כמו קבלנים ולקוחות עסקיים.
דרישות:
רקע במכירות / שירות לקוחות / אדמיניסטרציה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02273
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
* ריכוז העבודה המנהלתית ובכלל זה תיאום פגישות/ישיבות/ועדות עם בעלי תפקידים שונים בתוך הארגון ומחוצה לו. * אחריות על אוריינטציה לקליטת עובדים חדשים באגף משאבי אנוש. * מתן מענה אדמיניסטרטיבי לסמנכ"ל משאבי אנוש. * טיפול בנושא רכש אגפי -ריכוז הבקשות לציוד משרדי, קבלת הציוד וחלוקה בהתאם לבקשות. * וריכוז חומר מקצועי לקראת דיונים.
דרישות:
* השכל אקדמאית - חובה. * יכולות טכנולוגיות גבוהות- שליטה מלאה בתוכנות האופיס, אקסל ומצגות ברמה גבוהה. * ניסיון בעבודת אדמינסטרציה מורכבת הכוללת תיאומים מורכבים: תיאום יומנים בOUTLOOK עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו. * אנגלית ברמה טובה. * משרה מלאה עם גמישות בשעות. ** המשרה פנוה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
A-MAZM
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לארון גדול ויציב שמרכז הארץ דרוש/ה רכז/ת תפעול זימון תורים. משרה עם תנאים מעולים, שעות גמישות ואופציה לעבודה מהבית.
דרישות:
- 3 שנות ניסיון ומעלה כרכז/ת תפעול- חובה - ניסיון עבודה בתפעול אירועים חריגים - חובה - ניסיון עבודה עם מערכות שונות ואקסל- יתרון משמעותי !
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4374
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
· קשר שוטף אל מול דרגים בכירים במשרד החינוך לצורך קבלת מידע מקצועי והיכולת לנהל, לרכז ולהנגישו למוקדים השונים. · הכנת תדריכים ומבדקים מקצועיים. · הטמעת נהלי העבודה והתרבות הארגונית של המשרד בקרב מוקדי השירות. · בקרה שוטפת על עבודת המוקדים וייעול תהליכים. · איתור פערים מקצועיים והעלאת פתרונות לצמצומם. · אחריות לכתיבת תהליכי עבודה בשיתוף הממשקים הרלוונטיים ותיקוף הידע בשוטף. · יצירה, תחזוקה ועדכון של פריטים מעולמות התוכן של המשרד במערכת ניהול הידע. · עבודה כחלק מצוות ובכפיפות למנהל הידע בארגון.
דרישות:
· אסרטיביות · ראייה עסקית ומערכתית · ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ובפרט ביישומי Office · כתיבה רהוטה · יכולת עיבוד תוכן והנגשתו · הגדלת ראש, יוזמה אישית ויצירתיות · יכולת תיעדוף משימות · הבנת תהליכי עבודה · עבודת צוות · הכרת מערכת CRM של מיקרוסופט - יתרון · נסיון של שנה כמדריך או בתחום הידע/מידענות – יתרון · היכרות עם מערכת החינוך - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00198
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד סולידי הדוגל בעשייה ערכית ומשמעותית דרוש/ה רכז/ת מנהלה להובלת משפחות! כחלק מהתפקיד יהיה צורך בבקרה ומעקב אחר צרכי המשפחות, מתן מענה מותאם, שירות לפתרון בעיות וליווי שוטף, לצד השמת עובדים, פיקוח על שעות סיוע והשנה למערכת, טיפול בבלתמים בזמן אמת ועוד! תפקיד משרדי דינאמי ומאתגר הדורש כתפיים רחבות ורצון לעשייה ערכית- נכונות לשרותיות לצד אסרטיביות חיובית!
דרישות:
* אנגלית ברמה גבוהה- חובה * ניסיון קודם בתחום השירות/ אדמיניסטרציה * נועם הליכות ורצון לעשייה משמעותית * כתפיים רחבות לעשייה דינאמית ומגוונת * יכולת לעמידה בעומסים ועבודה זריזה ויעילה * נכונות למשרה מלאה בירושלים * המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
L-GOL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת הכוורת בע"מ העוסקת בתחום שרותי ניקיון, שמירה, כח אדם והשמה דרוש/ה רכז/ת מכרזים.
- אחריות אדמיניסטרטיבית על מכרז מתחילתו ועד סופו, התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים,
- בדיקת תנאי הסף ועמידת החברה בדרישות,
- ליווי וניהול כל הליכי המכרז לרבות היבטים משפטיים, לרבות ניסוח ומילוי מסמכים, אינטגרציה של מסמכי המכרז, קידום ההליך המכרזי מול מנהלי הפרויקטים, סיור הקבלנים, תמחור ומילוי המסמכים והגשת המכרזים בזמן ועוד. חובה: שנתיים ניסיון לפחות בכתיבת מכרזים לפי תקנות חוק חובת המכרזים.
דרישות:
1) ידע בתמחור והגשת מכרזים בתחום עיסוק החברה, בקשה וקליטת הצעות מחיר מקבלני משנה וספקים לצורך הכנת המכרז והתמחור. 2) שליטה מעולה באופיס - חובה. 3) נכונות למשרה מלאה. 4) רשיון נהיגה לרכב - חובה. 5) יחסי אנוש מצוינים- חובה. 6) יכולת עבודה בצוות. 7) ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי. ידע במכרזים חובה . 8) תואר ראשון- יתרון משמעותי. מיקום המשרה: אזור תעשייה הצפוני לוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. שכר + עמלות + רכב + טלפון. - נכונות לסיורי קבלנים לפי המכרזים.
- ניסיון בתחום המכירות חובה , עדיפות בתחום השירות .
- יכולת ניהול מו"מ וכושר שכנוע .
- טיפול תמחור וניהול מכרזים
- בעל/ת רשיון נהיגה חובה!
- ידע במחשב ואפיס ואינטרנט
- נבקש לציון צפיות שכר
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בכפר סבא דרוש/ה מתאם/מת הזמנות קליטת הזמנות במערכת מענה טלפוני תמיכה באנשי המכירות ועבודה עם ממשקים פנים ארגוניים טיפול באדמיניסטרציה שוטפת
דרישות:
ניסיון בתפקידי שירות לקוחות/מכירות - יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה בצוות משרה מלאה עם גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2845
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למפעל מוביל באזור באר שבע דרוש/ה רכז/ת לקוחות אסטרטגיים זמני/ת. משרה זמנית עם אופציה! העבודה בעמדת הקבלה (מרכזיה) נמצאת בכניסה למשרדים. העבודה כוללת: מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, טיפול בדואר יוצא ונכנס, הפקת דוחות, איוש עמדת המרכזיה בכניסה למשרדים. הפקת חשבוניות וזיכויים, קליטת הזמנות של לקוחות אסטרטגיים, מתן שירות ללקוחות אלו, עדכון הזמנות ומתן מענה טלפוני בנושא. העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:30-16:00 (אין גמישות בשעות העבודה)
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה / שירות לקוחות - חובה! הבנה חשבונאית לצורך הפקת חשבוניות וזיכויים שירותיות - חובה! יחסי אנוש טובים, כושר ריכוז בסביבת עבודה "אופן ספייס" דיוק, ירידה לפרטים, אמינות, דיסקרטיות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יכולת סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
200230
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה רכז/ת שיווק. תיאור התפקיד וסביבת העבודה: עבודת בק אופיס במחלקת השיווק של חברת יונידרס. התפקיד כולל הקלדת הזמנות, גביית כספים מלקוחות, שרות ללקוחות, עבודה מול ממשקים בתוך ומחוץ לארגון. תוך ארגוני: עבודה מול מנהלת תיקי לקוחות, מחלקות הייצור, תפעול, תחבורה, הנה"ח ועוד. חוץ ארגוני: עבודה מול לקוחות החברה- מתן שרות ומענה טלפוני וגבייה. חייב ניידות עם רכב. היקף משרה: ימים א’-ה’ 08:00-17:00 / 08:00-16:00
דרישות:
ידע במחשב + תוכנת אקסל ברמה גבוהה- חובה ידע בשפה עברית (קריאה+ כתיבה)- חובה (שפות נוספות- יתרון) תואר ראשון - יתרון משמעותי ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ( בק אופיס, שרות לקוחות..) - יתרון משמעותי ניסיון עבודה עם נציגי מכירות שטח - יתרון משמעותי ניסיון עבודה במוקד מכירות / שירות - יתרון משמעותי ידע בתוכנת פריוריטי- יתרון משמעותי זמינות מידית- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200248
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אחראי/ת קשרי לקוחות חו"ל + בק אופיס טיפול בלקוחות קבועים מהארץ/מחו"ל, הצעות מחיר, הנפקת חשבוניות , קבלת הזמנות, טיפול בתעודות משלוח וכו'.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות- חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה! סבלנות שרותיות ויחסי אנוש טובים. משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2160
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
רכז/ת אדמינסטרציה לתחום המכירות חברה גדולה ויציבה העבודה בצמוד לסוכן מכירות, סיוע בבק אופיס טיפול בהצעות מחיר ללקוחות, ליווי הלקוח משלב יצירת הקשר, דרך הורדה לייצור ועד מעקב אחר המשלוח לבית הלקוח. מתן מענה ללקוח לגבי ססטוס ההזמנה העבודה במגוון ממשקים
דרישות:
ניסיון בתפקיד משרדי/אדמיניסטרטיבי דומה ניסיון בעבודה משרדית מול לקוחות (לא שירות לקוחות) יכולת התמודדות עם ריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2221
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת ההייטק רד תקשורת ברמת החייל תל אביב , אנו מחפשים רכז/ת תפעול ושירות לתחום הרכב. הגדרת התפקיד: ניהול ומעקב אחר הזמנות רכבים חדשים בקבוצת רד-בינת (צי הרכבים הוא כ-2000 כלי רכב): תמחור עסקאות וניהול קבצי מחירונים. ריכוז וניהול הפעילות מול חברות הליסינג , יבואני הרכב וחברות הדלק . קבלת הזמנות , בדיקת תקינות ההזמנות(מחיר, מלאי , פרטי לקוח) , הקלדה במערכת ומעקב אחר ההזמנות. בדיקת חשבוניות וקליטתם . מתן מענה מקצועי ושירותי באופן שוטף על ההזמנות עד לסגירתן ובירורים . העבודה ברמת החייל בתל אביב במשרה מלאה 07:30-16:30.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הרכב - יתרון הכרת תוכנת ה נ.צ.ר – יתרון ידע והפקת דוחות ב EXCEL . – יתרון אנגלית –יתרון אחריות אישית , סדר וארגון יכולת דיוק והקפדה על הפרטים הקטנים תודעת שירות גבוהה יחסי אנוש טובים ועבודת צוות חשיבה מחוץ לקופסא וראייה מערכתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1245
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|