חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

אלעל AC נכסים רשת מלונות פתאל סנטר נכסים

13 - 1 מתוך 13

דרושים בתחום רכז

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
OroTech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אורו טק ייעוץ מחפשת:
רכז/ת הדרכה ותקשורת פנים ארגונית - למשרה התחלתית
התפקיד כולל: ריכוז התקשורת הפנים ארגונית בחברה, חוויית העובד ומיתוג המעסיק

דרישות:

ניסיון בעבודה במשרד פרסום - יתרון
יצירתיות
תקשורת בינאישית גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00007
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למגדל‎ ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎המובילה‎ ‎דרושים /‎ות‎ ‎נציגי /‎ות‎ ‎בק‎ ‎אופיס‎ ‎לתפעול‎ ‎שוטף‎ ‎של‎ ‎פוליסות‎ בתחום הפנסיוני.
התפקיד‎ ‎כולל‎ ‎הפקות‎ ‎פוליסות‎ ‎במערכות‎ ‎הממוחשבות‎, ‎שינויים‎ ‎בפוליסות‎, ‎הזנות‎ ‎נתונים‎.
הזדמנות‎ ‎מעולה‎ ‎לצבור‎ ‎ניסיון‎ ‎בתחום‎ ‎המתפתח‎ ‎כיום‎ ‎בשוק‎!
משרה‎ ‎מלאה‎ ‎בשעות‎ ‎נוחות‎, ‎ללא‎ ‎משמרות‎ 8.5 ‎שעות‎ + שעות נוספות.
משרדי‎ ‎החברה‎ ‎ממוקמים‎ ‎בפתח‎ ‎תקווה‎ ‎‎(‎קריית‎ ‎אריה‎) ‎שאטלים‎ ‎עומדים‎ ‎לרשות‎ ‎העובדים‎ ‎מתחנת‎ ‎רכבת‎ ‎קרית‎ ‎אריה‎ ‎פ‎"‎ת‎.
קליטה‎ ‎לארגון‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎, ‎תנאים‎ ‎סוציאליים‎ ‎משודרגים‎, ‎חדר‎ ‎אוכל‎, ‎חדר‎ ‎כושר‎!

דרישות:

- בגרות מלאה - חובה. תואר ראשון - יתרון משמעותי.
- יכולות תפעוליות, יסודיות, יכולת למידה והשקעה.
- מוטביציה ורצון להתפתח לטווח הארוך.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00133
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למגדל‎ ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎המובילה‎ ‎דרושים /‎ות‎ ‎נציגי /‎ות‎ ‎בק‎ ‎אופיס‎ ‎לתפעול‎ ‎שוטף‎ ‎של‎ ‎פוליסות‎ בתחום הפנסיוני.
התפקיד‎ ‎כולל‎ ‎הפקות‎ ‎פוליסות‎ ‎במערכות‎ ‎הממוחשבות‎, ‎שינויים‎ ‎בפוליסות‎, ‎הזנות‎ ‎נתונים‎.
הזדמנות‎ ‎מעולה‎ ‎לצבור‎ ‎ניסיון‎ ‎בתחום‎ ‎המתפתח‎ ‎כיום‎ ‎בשוק‎!
משרה‎ ‎מלאה‎ ‎בשעות‎ ‎נוחות‎, ‎ללא‎ ‎משמרות‎ 8.5 ‎שעות‎ + שעות נוספות.
משרדי‎ ‎החברה‎ ‎ממוקמים‎ ‎בפתח‎ ‎תקווה‎ ‎‎(‎קריית‎ ‎אריה‎) ‎שאטלים‎ ‎עומדים‎ ‎לרשות‎ ‎העובדים‎ ‎מתחנת‎ ‎רכבת‎ ‎קרית‎ ‎אריה‎ ‎פ‎"‎ת‎.
קליטה‎ ‎לארגון‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎, ‎תנאים‎ ‎סוציאליים‎ ‎משודרגים‎, ‎חדר‎ ‎אוכל‎, ‎חדר‎ ‎כושר‎!

דרישות:

- בגרות מלאה - חובה. תואר ראשון - יתרון משמעותי.
- יכולות תפעוליות, יסודיות, יכולת למידה והשקעה.
- מוטביציה ורצון להתפתח לטווח הארוך.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00133
 
 
int-college - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: HR

תיאור:

למכללה ותיקה הממוקמת בקריית עתידים בת"א דרוש/ה רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה למשרה מלאה וזמנית עם אופציה
התפקיד כולל:
איוש עמדת הקבלה
אדמיניסטרציה שוטפת של משרדי המכללה
מתן מענה לסטודנטים ולסגל של המכללה
תפעול נושא הקורסים כולל עבודה מול מרצים וריכוז רשומות

דרישות:

דרישות:
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
שליטה ביישומי האופיס
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - יתרון משמעותי
זמינות מיידית - חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1014
 
 
אפ קארד פיתוח בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

התפקיד כולל עבודה צמודה עם Director of HR וסיוע בצמיחה של החברה (בתור התחלה אני מדגיש שמדובר בתפקיד אדמינסטרטיבי נטו. בהמשך ייתכן והתפקיד יצמח, לא יכול להתחייב על זמנים מדויקים). המשרה יום או יומיים בשבוע, יכולה להתאים למי שלומד /ת תואר שני ומחפש /ת משרה חלקית.

אדמינ :

טיפול שוטף בהזמנות ציוד וכיבוד כולל פעילויות רווחה שונות באופן שוטף
סיוע בהתנהלות מול הנהלת הבניין בהקשר של חוזי שכירות ותשלומים שוטפים
התנהלות מול ספקים ומעקב הזמנות וחשבוניות
אחריות על ניהול המשרד באופן שוטף

שכר :
ריכוז דוחות חודשיים מהעובדים
טיפול בטפסי קליטה ועזיבת עובד
אחריות על ביצוע תשלומים שוטפים מול שכר לספקים ורשויות
אחריות על ביצוע תשלומים חד״פים + איסוף חשבוניות ובקרה והעברה לשכר

דרישות:


תואר ראשון או במהלך לימודים - יתרון, במהלך לימודי תואר שני - יתרון משמעותי.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד/ שפת אם – חובה
זמינות ליומיים מלאים בשבוע ולפחות לשנה – חובה
יכולת ירידה לפרטים עמידה בלחץ ומולטיטאסקינג
יכולת למידה ורצון להתפתח ביחד עם הארגון
תינתן עדיפות לבעלי /ות ניסיון בתפקיד דומה בחברת סטארט אפ או לבעלי /ות ניסיון בבתי תוכנה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00027
 
 
מכון תימה - המכון לאבחון יעוץ והשמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת סחר ותיקה דרוש/ה אחראי/ת תפעול ושירות.
התפקיד כולל:
* טיפול בלקוחות וספקים
* הקלדת נתונים והנפקת דו"חות
* תיאומים מול ספקים, נותני שירות ומחסנים
* עבודת מגוונת הכוללת עבודה מול ממשקים רבים

דרישות:

*ניסיון קודם בתחומי התפעול והשירות-חובה
*אקסל ברמה גבוהה- חובה
*יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה
*נכונות למשרה מלאה, זמינות לאחר שעות העבודה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-10741
 
 
אורנים המכללה האקדמית לחינוך

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תקציב
· בנית תקציב ביה"ס הבינלאומי
· בקרה ומעקב שוטף על ביצוע תקציבי, הפקת דוחות ביצוע שלישוניים
· מתן מענה כללי/תקציבי בבניית תכנית עבודה שנתית
· בניית הצעות לתכניות חדשות
· בניה, תמחור בקרה ודיווח של תקציבי הפרויקטים השונים
· התאמת כ"א לפרויקטים – היקף משרה
· כתיבת הצעות מחיר וקולות קוראים

כספים
· דיווח כספי להנהלת ביה"ס הבינלאומי ומכללת אורנים
· מעקב גביה
· הפקת חשבוניות
· הפקת דו"חות ביצוע לפרויקטים וקרנות
· אחריות על חתימה על חוזים
· אישור כל ההוצאות של ביה"ס
· עבודה שוטפת מול מחלקת כספים
· עבודה פיננסית מול הלקוחות השונים
· טיפול בדו"חות קופה קטנה
· טיפול כספי בנסיעות עבודה לחו"ל
שכר
· כתיבת הצעות עבודה בשיתוף עם מנהלת ביה"ס ומחלקת משאבי אנוש (הגדרת תפקיד, היקף משרה והצעת שכר)
· טיפול בחוזי העסקה, אישורים שונים (כגון טופס 101 ותיאום מס)
· עבודה שוטפת מול מחלקת שכר
· דיווח שעות לעובדים זמניים
· ריכוז ודיווח תוספות לשכר
ניהול ידע
· כתיבת נהלים בשיתוף עם מנהלת ביה"ס
· אחריות על ארגון סיכומי נסיעות לחו"ל
כללי
· כתיבת תקציבים עבור הגשת בקשות לתרומות / מלגות
· כתיבת תקציבים ותנאי תשלום עבור חוזים בשיתוף עם מנהלת הפרויקט

דרישות:

תואר ראשון - חובה, תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, ניהול) – יתרון משמעותי
ניסיון בבניית תקציבים עבור תכניות מגוונות
ניסיון בניהול תקציב באופן שוטף
רמת ארגון וסדר גבוהה במיוחד
עצמאות ויוזמה, כושר ארגון, יכולת עמידה בלחץ
עברית - ברמת שפת אם
אנגלית (דיבור וכתיבה) – ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-27
 
 
המרכז הבינתחומי הרצליה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

סיוע אדמיניסטרטיבי לדיקנית הכשרת מנהלים ולימודי חוץ, לרבות ניהול יומן.
ארגון, הוצאה לפועל וליווי תוכניות למנהלים מהארץ ומחו"ל.
עבודה מול הסגל האקדמי של המרכז הבינתחומי.
עבודה מול מנהלים בכירים המשתתפים בתוכניות ובקורסים.
עבודה מול ממשקים רבים במרכז הבינתחומי ומחוצה לו.
עבודה מול נותני שירות וספקים: ניהול מו"מ, אישור הצעות המחיר.
אחריות על מערכת ניהול לקוחות.
עבודה מול חברת הקייטרינג בתוכניות ובקורסים.
עיקר העבודה הינה לוגיסטית-תפעולית ואדמיניסטרטיבית.
היקף משרה מלא ונדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות.
המשרה כרוכה בפעילויות בשעות הערב מעת לעת.
בכפיפות למנהלת מחלקת ההדרכה.
לאיוש מיידי.

דרישות:

תואר ראשון- חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד. שליטה מלאה כולל כתיבה ודיבור.
ניסיון בהפקת אירועים – יתרון.
יכולת עבודה תוך ריבוי משימות ובתנאי לחץ.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
סדר וארגון.
מיומנויות מחשב גבוהות.
יכולת למידה וקליטה מהירה.
יוזמה, יצירתיות וחוש אילתור בפתרון בעיות בזמן אמת.
יעילות ותיעדוף משימות.
חשיבה וירידה לפרטים הקטנים.
המשרה אינה מיועדת לסטודנטים.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-151
 
 
עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים דרוש/ה יועץ/ת אקדמי/ת למרכז ייעוץ ורישום
תיאור התפקיד:
-ביצוע שיחות ייעוץ פרונטלית וטלפונית להכוונת מתעניינים ללימודים במכללה
- הכרת מערך הלימודים של כל המחלקות האקדמיות במכללה והסברתו
- ביצוע הליך רישום למועמדים רלוונטיים
- טיפול אדמיניסטרטיבי בנרשמים ללימודים
- השתתפות וסיוע בהפקת אירועים שיווקיים המתקיימים במסגרת מרכז יעוץ ורישום

דרישות:

- תואר ראשון – חובה
- תודעת שירות ותקשורת בינאישית טובה
- אוריינטציה שיווקית
- שליטה מלאה ביישומי מחשב
- תחילת עבודה מיידית
שעות עבודה: 9:00-17:30
10:30-19:00

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

ייעוץ ורישום
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
רכז/ת המרכז ללימודי חוץ
המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ
תיאור תפקיד:

א. תפעול מזכירות המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ: ניהול יומנים, מענה טלפוני, סיכום פרוטוקולים, תיוקים .
ב. ביצוע הזמנות רכש במרכז: הזמנת עזרים וציוד לקורסים, כיבוד, פרסומים לעיתונות, תשלומים למרצים, מעקב אחר הזמנות ותשלומים, וטיפול במצאי המרכז.
ג. טיפול בנושאי תקציב המרכז וגביית כספים: ביצוע העברות פנימיות, הוצאה ומעקב אחר חשבונות ספקים ולקוחות, גביית שכ"ל ממשתתפים.
ד. טיפול וארגון מנהל התלמידים בתוכניות ובקורסי המרכז ובקורסים אקדמיים למשתתפים מן-החוץ, בתיאום המחלקות האקדמיות וצוות המרכז : רישום וייעוץ לתלמידים, עדכון פרטים אישיים, פתיחת מקומות לימוד במערכת, הזנת ציונים, מתן אישורים, גביית שכר לימוד.
ה. פרסום תכנים ושיווק פעילויות המרכז המוגדרים בתחומי האחריות, הפצת מידע לארגונים ולקוחות המרכז ובכלל זה ריכוז ובניית חוברת הקורסים ללומדים חיצוניים, בתאום המחלקות והממונה.
ו. הפקת מידע וחומרים הדרושים להעברת דוחות תקופתיים לגורמי חוץ.
ז. סיוע בארגון והפעלת אירועי המרכז.
ח. קבלת קהל תלמידים ופוני המרכז.
ט. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
י. כפיפות: מנהלת המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. ניסיון בעבודת צוות.

היקף: 100%
הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה בלבד. יש להיכנס לקישור הבא:
http://in.bgu.ac.il/hr/Pages/Wanted.aspx

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب واليهود المتدينين (حرديم) التقدم للمناقصات

יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00244
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה למילוי מקום
מנהלנ\ית
CSoC – Center for the Study of Conversion and Inter-Religious Encounters
JEWTACT – Jewish Translations and Cultural Transfers
תיאור תפקיד:

א. ארגון וניהול פעילויות ותכניות של 2 מרכזי מחקר תחת הפקולטה למדעי הרוח: CSoC ו-JEWTACT.
ב. ניהול תקציב והגשת דוחות לגורמים שונים על אודות פעילויות המרכזים.
ג. ריכוז ומתן שירות לצרכיהם של חוקרים שונים, מרצים בכירים ומלגאים כאחד (פגישות, מלגות, בקשות מימון, הוצאות, הכשרה ואירוח מחו"ל).
ד. תיאום נושאים מנהליים (ציוד טכני, כוח אדם, שריון הרצאות וחדרי לימוד).
ה. עדכון אתר אינטרנט ודף פייסבוק, שליחת עלון חודשי והפצת מידע בפקולטה למדעי הרוח.
ו. כפיפות: מנהל CSoC, מנהלת JEWTACT.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. עברית ואנגלית ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה, דיבור)
ב. תואר אקדמי במדעי הרוח
ג. אוריינטציה למחשבים ותוכנות מחשב (וורד, אקסל, PPT, דפדפנים, SharePoint לעריכת אתרים)
ד. היכרות עם "תפנית" – יתרון
ה. היכרות עם מערכת ניהול כוח אדם (SPL) של אוני' בן-גוריון – יתרון.

היקף: 50%-75%
הערה: משרה זמנית למילוי מקום, תחילת משרה בסוף יוני.
יש לשלוח קורות חיים למייל: shohamst@bgu.ac.il

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب واليهود المتدينين (حرديم) التقدم للمناقصات


יוזמנו לראיון רק מועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה חלקית, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-00247
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
רכז/ת מחלקה
מחלקת משק, אגף תפעול

תיאור תפקיד:
א. ריכוז וסיוע בקידום פרויקטים במערך המשק.
ב. ריכוז הטיפול בנושאי כ"א לסוגיו: קבלת עובדים, קידום, חופשות, השתלמויות, שיבוץ, שעות נוספות, נוכחות ודו"חות עבודה וכדומה.
ג. תיאום וריכוז חומר לוועדות באחריות ובהשתתפות הממונה.
ד. ארגון ותפעול פעילויות ואירועי המחלקה.
ה. ביצוע עבודות מזכירות שוטפת כגון: ניהול יומן, דואר, מעקב אחר מטלות, וכד'.
ו. ריכוז, מעקב ובקרה אחר תקציב המחלקה, ניצולו וביצוע הזמנות רכש.
ז. סיוע בבנייה ויישום יעדי תכנית העבודה והתקציב השנתי.
ח. מעקב אחר חוזים, למימוש התחייבות החברות נותנות השרות.
ט. ניהול קשר שוטף עם גורמים אוניברסיטאיים, קבלנים וספקים.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: מנהל מחלקת המשק.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי .
ב. ניסיון של שנה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון בעבודה בתוכנת OFFICE.
ד. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.

היקף: 100%

הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה. יש להיכנס לקישור הבא:
http://in.bgu.ac.il/hr/Pages/Wanted.aspx
אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب واليهود المتدينين (حرديم) التقدم للمناقصات

יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00233
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה גדולה בתחום התרגום דרוש /ה למשרה מלאה מנהל /ת תיקי לקוחות לתפקיד מעניין, מגוון ומאתגר.
המשרה כוללת: ניהול תיק לקוח מתחילתו ועד סופו, מתן שירות אישי, עבודה מול מחלקות שונות במוסד, טיפול אדמיניסטרטיבי ועוד.
סביבת עבודה צעירה ודינאמית.
משרדינו נמצאים בתל אביב, קרובים לדיזנגוף סנטר במרכז העיר.
דרוש ניסיון ורקע בעריכה/ הגהה של מסמכים מקצועית/ תרגום מסמכים

דרישות:

*בעל/ת תואר אקדמי- חובה
*ראש גדול, יחסי אנוש מצוינים, סבלנות ותודעת שירות גבוהה, מוסר עבודה גבוה, ידע ושליטה ביישומי Office, ניסיון בעבודה משרדית, יכולת עבודה בצוות, עבודה מול לקוחות, אוריינטציה שיווקית, עמידה בלוח זמנים.
*זמינות מידית- חובה
*דרוש ניסיון ורקע בעריכה/ הגהה של מסמכים מקצועית/ תרגום מסמכים
*שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה- חובה
*שליטה בשפה נוספת- יתרון
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00028
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin