חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

RAMOT next work AC נכסים סנטר נכסים

11 - 1 מתוך 11

דרושים בתחום רכז

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
כביש חוצה ישראל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטה חוצי ישראל הממוקם בחולון דרוש/ה מזכיר/ת קבלה למשרה מלאה.
עיקרי התפקיד:
· מענה טלפוני לפונים לחברה, רישום והעברת הודעות בצורה מסודרת
· רישום דואר נכנס ומשלוח דואר
· תיוק
· סיוע בהדפסת פרוטוקולים למזכיר החברה
· סיוע שוטף לעובדי החברה.
· ביצוע מטלות נוספות על פי הנחיית מזכיר החברה.

***עבודה במשמרות מ7:30 עד 16  או 10-18

דרישות:

· ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה לפחות שנה-חובה (ניתן גם מהצבא)
· הכרות טובה עם תוכנות office-חובה
· ניסיון בהקלדה - יתרון
· ניסיון בעבודה כפקידת קבלה- יתרון.
*רהיטות ויכולת ניסוח ברמה גבוהה.
*יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00005
 
 
G1 - אבטחה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת האבטחה G1 מגייסת רכז/ת מכרזים למשרדיה בפ"ת.
העבודה בכפיפות ישירה לסמנכ"ל כלכלה ובקרה של החברה בתפקיד הדורש שליטה ועבודה עצמאית.
תחומי אחריות עיקריים:
- מעקב וסינון מכרזים
- הכנת שאלות הבהרה לעורך המכרז
- הכנת אישורים ומסמכים הנדרשים במכרז
- "סגירת" מכרז להגשה (בקרת חתימות, אישורים ונספחים הנדרשים להגשה)
- תיאום פגישות
ממשקי עבודה עיקריים:
בתוך הארגון:
מנכ"ל החברה, סמנכ"לים, מנהלי סניפים ומחלקות החברה
מחוץ לארגון:
משרד רואי חשבון, חברות ביטוח, בנקים, עורך המכרז

דרישות:

- ידע/רקע בהכנת מכרזים - יתרון
- מחשבים: WORD ברמה טובה
*תכונות וכישורים הכרחיים:
אמינות, אחריות, דייקנות, ביטחון, החלטיות
*העבודה במשרה מלאה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

95542
 
 
OroTech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אורו טק ייעוץ מחפשת:
רכז/ת הדרכה ותקשורת פנים ארגונית - למשרה התחלתית
התפקיד כולל: ריכוז התקשורת הפנים ארגונית בחברה, חוויית העובד ומיתוג המעסיק

דרישות:

ניסיון בעבודה במשרד פרסום - יתרון
יצירתיות
תקשורת בינאישית גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00007
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מכרז חיצוני מס' 141/2019
רכז/ת תוכניות וקורסים
המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ
תיאור התפקיד:
א. ארגון, ייזום, וטיפול בקורסי המרכז, בתאום עם המרצים וצוות המרכז: עדכון וטיפול בתכני הקורסים, תיאום מועדי לימודים, צילום חומר הלימוד, הזמנת כיתות לימוד, הזמנת עזרים, מעקב אחר נוכחות, קשר עם לומדי הקורסים וקהל הלקוחות ועדכונם השוטף.
ב. שיווק ופרסום תוכניות וקורסי המרכז לקהל רחב, גופים ציבוריים, תעשייתיים ואחרים, מעקב אחר מתעניינים.
ג. ארגון וריכוז הטיפול במנהל התלמידים בתוכניות ובקורסים: ביצוע רישום וייעוץ, גביית שכ"ל, עדכון פרטים אישיים, מעקב אחר נוכחות בקורס, הפקת תעודות סיום וכו'.
ד. עדכון אתר האינטרנט והמדיה הפרסומית של המרכז: כתיבת תכנים, ביצוע הגהה, עיצוב, הזמנת חומר פרסומי, קבלת הצעות מחיר מספקים, בתאום עם הממונה, בעלי התפקידים ביחידה וגורמי חוץ.
ה. טיפול בהעסקת המרצים/מדריכים במרכז: דיווח במערכות המחשוב השונות, בתאום עם הממונה ואגף משאבי אנוש באוניברסיטה.
ו. ריכוז והפקת מידע וחומרים הדרושים להעברת דוחות תקופתיים לגורמי חוץ ולממונים.
ז. סיוע בארגון והפעלת אירועי המרכז.
ח. קבלת קהל ללומדים ופוני המרכז.
ט. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
י. כפיפות: מנהלת המרכז ללימודי חוץ.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. ניסיון בעבודת בצוות.
ה. רצוי- ניסיון בעבודה בתחום המחשוב.
ו. רצוי-ניסיון בשיווק ופרסום באינטרנט.
היקף: 100% ארעי-תקציבי
הערה: עבודה בשעות לא שגרתיות (התפקיד כרוך לעיתים בנוכחות בשעות אחר הצהריים והערב(.
הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה עד לתאריך 29/08/2019 . יש להיכנס לקישור הבא:
https://in.bgu.ac.il/hr/career/Pages/external.aspx

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات
יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00299
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
רכז/ת חומר ארכיוני
מכון בן-גוריון לחקר ישראל והציונות
תיאור התפקיד:
א. ביצוע קליטה סידור מיון ורישום קשיח וממוחשב של חומר ארכיוני.
ב. ביצוע עבודות שוטפות באיסוף טיפול ושימור של חומר ארכיוני ותיעוד אורקולי.
ג. מתן שירות והדרכה לפוני ומתמחי הארכיון (כולל צילומים): סיוע במתן ייעוץ בחיפוש,
ד. מתן הנחייה מעקב ביצוע עבודת עובדי הארכיון.
ה. הכנה של חומרים לסריקה ומעקב ביצוע: בקרת איכות החומר הסרוק.
ו. טיוב חומר ארכיוני, אנלוגי ודיגיטלי
ז. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
ח. כפיפות: ממונה על תשתיות מידע.

דרישות:


דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי, רצוי- בלימודי מדינת ישראל. רצוי – תעודה בניהול מידע וארכיונאות.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. ניסיון בעבודת צוות.
ה. ניסיון עבודה במערכות מידע ממוחשבות. ניסיון עבודה ב- Excel .
ו. שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה.

היקף: 100%

הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה בלבד. יש להיכנס לקישור הבא:
http://in.bgu.ac.il/hr/Pages/Wanted.aspx

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات
יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00291
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת
מרכז הננו פבריקציה
תיאור התפקיד:
א. ניהול אדמיניסטרטיבי של הפאב.
ב. ניהול תקציב הפאב, ומעקב אחר ניצולו.
ג. סיוע אדמיניסטרטיבי בניהול הפאב מול יחידות מטה באוניברסיטה: מ"א, כספים, לוגיסטיקה, רכש וכו'.
ד. סיוע בהכנת התקציב השנתי וניהולו השוטף: העברות תקציביות, שריונים, טיפול בתשלום ליועצים וספקים, מעקב עד הביצוע וכו'.
ה. הזנת דרישות למערכת הפיננסית, הוראות תשלום, העברות פנימיות, טיפול והעברת חשבוניות רכש, גביית כספים וכו'.
ו. ניהול פעילות פיננסית מול לקוחות המרכז.
ז. ריכוז פרויקט הפאב.
ח. ניהול מערך הנתונים הממוחשב של הפאב.
ט. קבלת והוצאת משלוחים.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: מנהל המרכז לננו פבריקציה.

דרישות:

דרישות משרה:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בארגון וניהול.
ג. ניסיון בעבודה במערוכות ממוחשבות.
ד. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
ה. שליטה בעברית ובאנגלית ברמה טובה.
ו. רקע טכני- יתרון משמעותי.

היקף: 100% משרה
הערה: דרושות המלצות.
פניות בצירוף קו"ח יש לשלוח למייל: golaner@bgu.ac.il

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات
יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00288
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
רכז/ת ביה"ס
ביה"ס לרפואה בינלאומית
הפקולטה למדעי הבריאות

תיאור התפקיד:
א. אחריות לתפעול לשכת מנהל ביה"ס והממונה על המנהל: ניהול יומני הלשכה, תיוק, ניתוב דאר וכדומה.
ב. ריכוז וטיפול בחומר לקראת דיוני וועדות הלשכה, כתיבת פרוטוקולים וביצוע מעקב אחר יישום.
ג. טיפול בכל פעילותו השוטפת של מנהל ביה"ס והממונה על המנהל: קידום ותאום קשרי חוץ ופנים, תאום הקשר עם הקולגות בארץ ובחו"ל וכו'.
ד. תיאום נסיעות לחו"ל של מנהל ביה"ס ובעלי תפקידים אחרים עם יחידות האוניברסיטה וחברת הנסיעות.
ה. ארגון וליווי ביקורים של אורחים מחו"ל: בניית לו"ז לביקור, הזמנת כרטיסי טיסה, בתי מלון, מסעדות ואירוח.
ו. ארגון טקסים, כנסים ואירועים שבאחריות ביה"ס.
ז. טיפול בתכניות הלימודים האקסטרה-קוריקולים : טיפול בהזמנת כיתות, פרסום, תיאום וכו'.
ח. סיוע בעדכון תכני אתר האינטרנט של ביה"ס, עריכה, ניסוח, הדפסות ושכתוב חומר כתוב בעברית ותרגום מסמכים מעברית לאנגלית.
ט. טיפול במצאי ביה"ס ובתשלומים חד-פעמיים.
י. מתן סיוע וגיבוי לכל בעלי התפקידים בבית הספר.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יב. כפיפות: ממונה על מנהל ביה"ס לרפואה בינלאומית.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. שליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם.

היקף: 100% ארעי-תקציבי
הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה בלבד . יש להיכנס לקישור הבא:
http://in.bgu.ac.il/hr/Pages/Wanted.aspx


אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات
יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00278
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

רל"ש דיקן קרייטמן:
א. אחריות לתפעול לשכת דיקן ביה"ס, סגן הדיקן והממונה על המנהל: ניהול יומני הלשכה, קידום ותאום קשרי חוץ ופנים, תאום הקשר עם הקולגות בארץ ובחו"ל, מתן סיוע וגיבוי לכל בעלי התפקידים בבית הספר וביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
ב. סיוע לממונה על המנהל בניהול התקציב השוטף של ביה"ס: ביצוע רכש וטיפול בתשלומים.
ג. ריכוז ומעקב אחר קבלת עבודות הדוקטורט לשיפוט, מעקב אחר סיום חובות אקדמיים ומשלוח אישורי זכאות.
ד. אחריות לעדכון תכני אתר האינטרנט של ביה"ס בעברית ובאנגלית.
ה. אחריות על תחזוקה וטיפול באינוונטר ביה"ס ומועדון עמיתי קרייטמן: ארגון הכיבוד השוטף, אחריות אחר תקינות הציוד ושימורו.
ו. סיוע בארגון טקסים, כנסים ואירועים שבאחריות ביה"ס.
רכז/ת המשרד לקידום נשים באקדמיה:
א. טיפול בכל פעילות המשרד לקידום נשים באקדמיה, כגון: מתן סיוע וגיבוי לכל בעלי התפקידים, ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה, קידום נושאים ופרויקטים, קידום ותאום קשרי חוץ ופנים, תאום הקשר עם הקולגות בארץ ובחו"ל .
ב. אחריות לעדכון המדיה ותכני אתר האינטרנט הקשורים למשרד לקידום נשים.
ג. טיפול בהיבטים התפעולים של המשרד, כגון: ניהול תקציב ורכש, ניהול פרויקטים, ניהול זמנים, ניתוב דאר, סיכום פרוטוקולים ומעקב אחר יישומם, פיתוח נהלים ותיעוד.
ד. ארגון טקסים, כנסים, אירועים ומפגשים בתחומי פעילות המשרד לקידום נשים.
ה. ריכוז, ניתוח, איסוף מידע ונתונים בנושאי פעילות המשרד לקידום נשים.
ו. טיפול בנושא מלגות היחידה: כולל הפצת קולות קוראים, ניהול תהליך ההערכה, וביצוע מעקב אחר יישום וסיום טיפול.
ז. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונים.

דרישות:

כפיפות: דיקן ביה"ס ויועצת הנשיא לקידום נשים באקדמיה.
דרישות התפקיד:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. ניסיון בעבודה ב-office- לרבות- Excel, PowerPoint.
ה. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד .

היקף: 100% ( 50% רל"ש דיקן קרייטמן+50% רכזת המשרד לקידום נשים באקדמיה).

הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה עד לתאריך 27/08/2019 . יש להיכנס לקישור הבא:
https://in.bgu.ac.il/hr/career/Pages/external.aspx

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات
יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00297
 
 
אורנים המכללה האקדמית לחינוך

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מנהל הסטודנטים במרכז ק.מ.ה נותן מענה לעשרות אלפי מתעניינים, אלפי סטודנטים, ומרצים בעשרות תכניות.

להשתלבות בעמדת מפתח במערך זה, דרוש/ה רכז/ת סטודנטים ותוכניות.

המועמד/ת יהיה בעל/ת אוריינטציה גבוהה לשירות ומכירות, יכולת ארגון, יכולת גבוהה לעבודה עם מערכות ממוחשבות, ונכונות להשתלבות בצוות איכותי.

הגדרת תפקיד
    מתן מענה מנהלי אקדמי לסטודנטים ורכזי תכניות.
    הכוונת מתעניינים לקורסים המתאימים והבאתם להרשמה – אוריינטציה מכירתית.
· מתן מידע למתעניינים על תוכניות הלימוד, תכנים, מועדים, שכ"ל ועוד...
    סיוע בבנייה והוצאה לפועל של תוכניות לימוד כולל פתיחתם במערכת, שיבוץ חדרים, זימון לראיונות ומעקב אחרי התקדמות התוכניות.
· סגירת תוכניות והנפקת תעודות סיום/הסמכה.
· סיוע בתהליכי גבייה ותשלום שכ"ל.
· מענה טלפוני ויצירת קשר פרואקטיבי עם מתעניינים, מועמדים וסטודנטים.
    מתן שירותים מנהליים לסטודנטים, למרצים ולרכזי התוכניות ברמה הגבוהה ביותר.
    שליטה מלאה בתוכניות הלימוד ע"י תוכנת "מכלול".









דרישות:

· בעל/ת תואר ראשון לפחות
· ניסיון מוכח בעבודה בעלת אוריינטציה שירותית ומכירתית.
· ניסיון והכרות עם תוכנות מערכתיות (כגון: מכלול, SAP )
· הכרות עם מוסדות אקדמיים – יתרון
· יכולת אנליטית.
· סדר וארגון מהמעלה הראשונה.
· יכולת בין אישית ותקשורתיות מדרגה ראשונה, כולל מול גורמים בכירים בארגון.
· גמישות מחשבתית, יצירתיות, פרו אקטיביות , ראש גדול .




גמישות בשעות העבודה, כולל זמינות לפחות פעמיים בשבוע בשעות אחה"צ, והתאמה לעונתיות – עיקר העומס הנו בחודשים יוני-אוקטובר.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-34
 
 
גלוברנדס בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת גלוברנדס, חברת יבוא שיווק והפצה בפריסה ארצית,
דרוש/ה רכז/ת ביטחון ואדמיניסטרציה לעבודה במרלו"ג החברה במודיעין.
לתפקיד הכולל:
•מתן מענה אדמיניסטרטיבי למחלקת ביטחון.
•מתן מענה ביטחוני בזמן אמת לאנשי המכירות. תפעול מערכות שליטה
ובקרה ותחקור אירועים.
•מתן מענה בטחוני שותף והפעלת חדר בקרה.
•תאום בדיקות ביטחוניות .
•פתיחת קריאות שירות בחברות מיגון ואבטחה.
•פיקוח ובקרה על צוותי אבטחה שטח, ואתרים מרוחקים מעקב ובקרה ע"י מצלמות אבטחה.
•הפקה וניתוח דוחות.
•ממשקים מול גורמי פנים וחוץ.
•העבודה בכפיפיות למנהל הביטחון.

דרישות:

•בוגרי /ות שירות צבאי /לאומי מלא- חובה.
•ניסיון כסמב"צ, קמב"צ – יתרון.
•ניסיון בתחום הפעלת חדרי בקרה/ עוזר/ת מנהל ביטחון.
•בגרות מלאה.
•שליטה מלאה בתוכנות ה- Office.
•נכונות לעבור הליך מיון הכולל סיווג ביטחוני.
•יכולת ניסוח וכתיבת דוחות ביטחון וחקירה.
•עבודה בסביבה עם מערכות טכנולוגיות.
•זמינות לעבודה במשרה מלאה בימים א’- ה’.

מיקום המשרה:

ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

460
 
 
עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים דרוש/ה יועץ/ת אקדמי/ת למרכז ייעוץ ורישום
תיאור התפקיד:
-ביצוע שיחות ייעוץ פרונטלית וטלפונית להכוונת מתעניינים ללימודים במכללה
- הכרת מערך הלימודים של כל המחלקות האקדמיות במכללה והסברתו
- ביצוע הליך רישום למועמדים רלוונטיים
- טיפול אדמיניסטרטיבי בנרשמים ללימודים
- השתתפות וסיוע בהפקת אירועים שיווקיים המתקיימים במסגרת מרכז יעוץ ורישום

דרישות:

- תואר ראשון – חובה
- תודעת שירות ותקשורת בינאישית טובה
- אוריינטציה שיווקית
- שליטה מלאה ביישומי מחשב
- תחילת עבודה מיידית
שעות עבודה: 9:00-17:30
10:30-19:00

המכללה פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות מכלל המגזרים
تسعى الكلية جاهدة لتنوع فرص العمل وتشجع تقديم الترشيحات من جميع القطاعات

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

ייעוץ ורישום
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin