תיאור תפקיד:
· מתן מענה ללקוחות המעוניינים בתיאום ביקור (דרך מיילים וטלפונים)
· מתן המידע הרלוונטי לכל דורש – על תוכן הביקור ותכנים אפשריים אחרים, מחירים, מגבלות ואפשרויות בתיאומים.
· סגירה לוגיסטית של ההזמנה – הכנסה למערכת ההזמנות/ יומן, תיאומים בין הלקוח לבין הגורמים השונים במרכז (זמנים, תוכן נוסף).
· עבודה עם אוכלוסייה מגוונת מהארץ ומחו"ל, מכל המגזרים
· עבודה עצמאית עם אחריות מלאה על כל קבוצה שמגיעה למרכז – מרגע התיאום ועד ההגעה.
· עבודה עם גורמים שונים בארגון
· תיאום לו"ז תוך הפעלת שיקול דעת
דרישות:
***שלוב עבודה מהבית ימים א-ה 08.00-16.30 - גמיש!
· תודעת שירות גבוהה – חובה!
· אנגלית ברמה גבוהה מאד- חובה!
· אוריינטציה מכירתית
· סדר וארגון
· יכולות "תקתוק" והפקה גבוהות
· יכולת התנסחות ברמה גבוהה
· יכולת התמודדות עם מצבי לחץ ולעתים עומס - חובה