תיאור תפקיד:
• הכנת דוחות ניהולים שוטפים כגון: תקציב אל מול ביצוע, תזרים מזומנים, דוח הנהלה חודשי • ניהול ובקרה על הנהלת חשבונות בארץ ובחו"ל • בקרה על תשלומים לספקים ונותני שירותים • בקרה על הרישומים החשבונאים • הכנת דוחות כספים • עבודה מול רו"ח המבקרים של החברה • עבודה מול מנהלת חשבונות • התפקיד בכפיפות לסמנכ"ל הכספים של החברה
דרישות:
לפחות שנה ניסיון בתור חשב/ת -חובה ידע בתוכנות אופיס ובעיקר ידע באקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1600
|