חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים get sat AC נכסים מימון ישיר

29 - 1 מתוך 29

דרושים בתחום אנליסט

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
קרטיס השמה KertisHR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ייעוץ מובילה בתחום העסקי פיננסי ובנקאות השקעות דרוש/ה
אנליסט/ית בעל/ת יכולת ניתוח מעמיק, חוש עסקי מפותח והבנה של מודלים פיננסיים.
 ביצוע הערכות שווי לחברות, ניתוח דוחות כספיים, של מגוון רחב של חברות נדל"ן , תעשייה, פיננסים וטכנולוגיה.
בניית מודלים כלכליים, אנליזת חוב, תמחור שווי , והוצאות דוחות על החברה.
ניתוח מבנה החוב, יחסים פיננסיים, מודל מקורות ושימושים, נזילות וגמישות פיננסית.
סקירת פעילות החברה והסביבה העסקית והפקת דו"ח מסכם
ניתוחי אג"ח חו"ל: ניתוח מוצר האג"ח, סקירת החברה והסקטור והוצאת דו"ח.

דרישות:

בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות / כלכלה/ מנהל עסקים/ משפטים - עדיפות גבוהה להצטיינות במוסד אוניברסיטאי
שליטה מעולה ב Excel-וב-Power Point
אנגלית ברמה גבוהה מאוד, בעל פה ובכתב
 עניין רב בתחומי האנליזה, המחקר וניתוח חברות
 

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00195
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אלירז מאיר

תיאור:

ל BDO ישראל פירמת רו"ח בינלאומית דרוש/ה אנליסט מחקר מתחיל/ה למחלקת מחירי העברה
התפקיד כולל:
• ביצוע מחקרי שוק וכתיבת ניירות עמדה בנושא.
• חקר תעשייה, איסוף מידע וכתיבת מסקנות.
• ליווי ותמחור עסקאות בינלאומיות בהקשרי מיסוי בינלאומי.
• שימוש במאגרי מידע, כתיבת תוצרי הניתוח עבור לקוחות.
• קשר עם חברות בינלאומיות בארץ ובחו"ל וכן, חשיפה למגוון תעשיות.
משרה מלאה ממשרדי הפירמה בתל אביב,

דרישות:

• סטודנט/ בוגר תואר ראשון. עדיפות לתארים בתחום הכלכלה /מנהל עסקים /חשבונאות (אפשרי
במסגרת התמחות)- חובה
• אנגלית ברמה גבוהה מאוד (בדגש על כתיבת עבודות וקריאה) – חובה
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות
• יכולות ניסוח גבוהות
• יכולות מחקר עצמאיות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1960
 
 
גלוברנדס בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת גלוברנדס דרוש/ה אנליסט/ית מכירות לעבודה במטה החברה בת"א.
התפקיד כולל:
• בניית יעדים ומעקב שבועי שוטף
• הפקה וניתוח דוחות מכירה, סיכומי ביניים רבעוניים/סיכומים שנתיים וכדומה.
• ניהול מעקב תקציבי והתחשבנות סוף חודש עם ספקים.
• הכנת ובנית מצגות.
• הפקה ועיבוד נתונים מסטורנקס
• עדכון ובקרה על מחירונים, מבצעים, ניהול מגוון פריטים לרשתות
• הפקת דוחות שונים וניתוחם, לפי דרישות משתנות

דרישות:

השכלה אקדמית.
שליטה ב-EXCEL- ברמה טובה מאוד- חובה!!!
ידע במערכות BI - יתרון.
שליטה בפריוריטי- יתרון משמעותי.
ניסיון בתפקיד דומה בחברה למוצרי צריכה- יתרון.
ישנה גמישות לסטודנטים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

488
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברה טכנולוגית ברחובות דרוש כלכלן
לחברה טכנולוגית באיזור רחובות דרוש כלכלן/אנליסט צעיר
- עבודה צמודה עם מחלקת המכירות ומנהלי המכירות
-עדכון תחזית המכירות וניתוח מגמות בביקושים למוצרי החברה
- אחריות על הזנת תחזית המכירות של החברה
- תמיכה בתכנון הייצור השנתי והרב שנתי באיזורי הייצור השונים
- הטמעת תהליכים, תמחיר ודוחות ניהוליים במערכות המידע
- מעקב, בקרה שוטפת ובדיקות כדאיות כלכלית
- דיווח לסמנכ"ל כספים ותפעול
*המודעה מיועדת לגברים ונשים

דרישות:

- תואר ראשון בכלכלה - חובה
- ניסיון של 0-2 שנים בניהול תכנון ובקרה מחברות תעשייתיות - חובה
- אקסל ברמה גבוהה
- חשיבה אנליטית
- סדר, דיוק וארגון
- ראייה מערכתית
- יחסי אנוש ועבודת צוות
- הבנה מעמיקה במערכות מידע
- רכב חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לארגון רפואי מוביל דרוש/ה אנליסט/ית תכנון ובקרה, התפקיד כולל: 
* ניתוח מגמות ביצועים
* ניהול בקרה על כלל התהליכים במערך קשרי הלקוחות של הארגון
* בניית דוחות 
* מתן המלצות לשיפור תהליכים ועמידה ביעדים
העבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00+ נכונות לשעות נוספות 

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים או הנדסת תעשייה וניהול-חובה
ניסיון עבודה במוקד שירות לקוחות/ מכירות- חובה
שליטה מצוינת בישומי מחשב (PP, EXCEL)-חובה
ניסיון בעיבוד וניתוח נתונים- יתרון
שליטה ביישומי BI/ Power BI ו-SQL- יתרון
היכרות עם SSRS- יתרון
יכולות אנליטיות גבוהות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת סטארט אפ מובילה בתחום המדיה דרוש/ה חשב/ת, התפקיד כולל- 
- הזנה וניתוח נתונים פיננסיים ונתוני גלישה והקלקות
- ניהול בקרה ומעקב על כל הנתיבים הפיננסיים של החברה (כולל לקוחות וספקים)
- עבודה עם מחלקת הנהלת חשבונות 
- חיבור אונליין לכל תהליך עסקי חדש או משתנה בחברה תוך הטמעתו בניתוחים עתידיים

דרישות:

Excel – Super Expert - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - כתיבה ודיבור - חובה
יסודיות– חובה!!!
רקע בתחום הכספים- יתרון משמעותי
הבנה עסקית ואוריינטציה טכנולוגית- יתרון
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובסופ"ש (כשעה)
משרדי החברה ממוקמים במתחם הבורסה ברמת גן – 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת סבידור.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00083
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח מובילה בישראל, מגייסת חשב/ת עמלות עובדי חברה.
במסגרת התפקיד:
ביצוע התחשבנות בגין עמלות עובדי חברה.
מתן מענה לקהל אוכלוסייה רלוונטי, הן טלפוני והן בפגישות.
אחריות על בדיקת הסכמי עובדי חברה המקבלים עמלות,הקלדתן למערכת.
עבודה לשיפור מערכת תגמול חדשה – למידה, בקרה ולווי העלאה לייצור.
ביצוע חישוב העמלה מתבצע הן באמצעות המערכת והן ידנית.
עבודה עם דוחות וניתוח נתונים במערכות מחשב שונות.
עבודה עם מחלקות פנים כמו שכר, מכירות ועוד.
התפקיד מצריך עבודה בלו"ז מוגדר.
נדרשת גמישות לשעות נוספות.

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה
ניסיון בעבודה עם אקסל - חובה
השכלה ביטוחית – יתרון
יכולת הובלת תהליכים באופן עצמאי, למידה מהירה ועצמאית, עמידה בלוחות זמנים מוגדרים ואוריינטציה טכנולוגית.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131675
 
 
Fishman Holdings - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

פורטל אינטרנט מוביל בתחום הלימודים והתעסוקה מחפש רכז/ת כספים וטכנולוגיה

תיאור תפקיד :

· ביצוע תחשיבים חודשיים וחיובים למול ספקים ולקוחות
· ניתוח רווחיות מעקב אחר ביצועים
· בניית תקציבים שנתיים ומעקב אחר יישום בפועל
· מעקב גביה
· דירוג ספקים
· עבודה ובקרה למול ספקי תוכנה וחומרה
· פעילויות תפעול ואדמיניסטרציה

משרה מלאה, ימים א-ה, המשרה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן.

דרישות:

· מינימום שנתיים ניסיון בעבודה עם Excel ברמה גבוהה (ניתוחים, בניית דוחות,שימוש
   בנוסחאות) – חובה
· תואר ראשון בכלכלה, סטטיסטיקה, מימון, ראיית חשבון – חובה
· אוריינטציה טכנולוגית – חובה
· יסודיות ולויאליות – חובה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00018
 
 
Proactive-Team - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון באזור כרמיאל דרוש/ה מנהל/ת תחזיות ואנליזה.
תכנון ואנליזה של המכירות, איתור הזדמנויות ופערים ושיפור תהליכי עבודה, לתמיכה בהשגת יעדי המכירות.
· בניית תחזיות המכירה של הערוצים השונים בשיתוף מנהלי הערוצים ברמה שנתית, חודשית ושבועית; ניתוח קצב המכירות תוך בחינת השפעת משתנים שונים
· שיקוף צרכי מלאי והעברת תוכנית העבודה למחלקת התכנון; שיקוף שוטף של חוסרים ואחריות לגיבוש פתרונות בשיתוף התפעול ומחלקת התכנון
· ביצוע ניתוחי מכירות על-פי ערוצים, קטגוריות ולקוחות, הצלבת הנתונים עם מידע רלוונטי פנימי (מבצעים, השקות, מידע על הלקוחות) וחיצוני (מתחרים, מגמות וכו') וגזירת תובנות בעלות ערך שישמשו כבסיס לקבלת החלטות על-ידי סמנכ"ל המכירות, הנהלת המכירות והנהלת החברה
· איסוף צרכים ממנהלי הערוצים, ביצוע ניתוחים ו"הנגשה" ויזואלית של מידע ותובנות בעלי ערך עבור הלקוחות; שיתוף מנהלי הערוצים הרלוונטיים והכנתם להצגת המידע ללקוחותיהם
· כתיבת תוכנית עבודה שנתית לאגף המכירות, קבלת הנחות הבסיס לתקציב המכירות השנתי מסמנכ"ל המכירות ובניית התקציב בהתאם להנחות,
· ניהול בקרה שוטפת אחר העמידה בתקציב, ביצוע ניתוחים וגזירת תובנות ופעולות בשיתוף מנהלי הערוצים
· איתור צרכים מהשטח (או מפערים שהתגלו בתהליכי בקרה), ניתוח, תיקוף וגיבוש פתרונות בשיתוף הגורמים הרלוונטיים; כתיבת תהליכי עבודה (חדשים או משופרים), הגדרת SLA במידת הצורך בשיתוף מנהלי הערוצים הרלוונטיים
ריכוז צרכי אגף המכירות בתחום מערכות מידע, שמקורם בשינויים/התייעלות בתהליכי עבודה או בדרישות חדשות מהשטח. העברת אפיון הדרישה למערכות מידע וסיוע בכתיבת מסמך האפיון הטכני במידת הצורך

דרישות:

· תואר ראשון רלוונטי (הנדסת תעו"נ / כלכלה / סטטיסטיקה)
· שליטה במערכות מחשוב (Office, ERP)
· ניסיון בניהול מטה מכירות
· ניסיון בתפקידי אנליזה, תכנון ובקרת מכירות בארגון תעשייתי/עסקי
· ניסיון בניהול צוות מקצועי

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00224
 
 
GAN HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה דרוש/ה עוזר סמנכ"ל שיווק
במסגרת התפקיד:
- הכנת פגישות ומצגות
- קידום ומעקב אחר ביצוע והתקדמות הפרוייקטים
- ניהול לו"ז
- ביקורת על הזמנות רכש
- עבודה מול מנהלי היחידות והמחלקות
- עזרה במענה מול חברות חו"ל
- ניהול ישיבות חטיבה
- הפקת דו"חות, איסוף נתונים ובקרה על עמידה ביעדים ומשימות
- הכנת חומרים שיווקיים
- סיוע בניתוחים כלכליים ובהתנהלות מול המחלקה המשפטית
- סיוע במשימות תפעוליות אחרות
משרה מלאה בשוהם

דרישות:

- תואר ראשון – חובה, עדיפות לתואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים /
- ניסיון בניהול משימות ולו"ז
- ידע באקסל עד לרמת PIVOT / VLKUP - חובה
- ניסיון בהכנת מצגות
- רקע בשיווק
- ניסיון כעוזר/ת אישי או ניסיון דומה
- אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה
- יחסי אנוש מעולים
- ידע בפריורטי – יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00698
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

1. בניית תקציב, בקרה ומעקב על הוצאות והשקעות
2. הכנת דיווחים חודשיים
3. ניתוחים כלכליים ובדיקות כדאיות
4. פיתוח דוחות וכלי בקרה לצורך ניתוח וקבלת החלטות
5. הכנת ניתוחי רווחיות והסקת מסקנות
6. ליווי אנשי מכירות בהיבטים כלכליים
7. יוזמה וניהול של מהלכים לחסכונות

דרישות:

1. תואר ראשון בכלכלה, יתרון לתואר שני
2. ניסיון של 2-5 שנים ככלכלן
3. בעל/ת רקע במדידת ביצועים בחברה קמעונאית.
4. בעל/ת יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים ויכולת הבנת תהליכים
5. מוטיבציה גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת
6. אסרטיביות, דיוק ויסודיות, יעילות, יוזמה וחריצות 
7. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
8.יכולת עמידה בלוחות זמנים
9. אקסל ברמה גבוהה
10. אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00018
 
 
טמפו משקאות בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

להחלפה לחופשת לידה, משרה מלאה בנתניה
§ ניהול תקציב השיווק המשותף מול ספקים הבינלאומיים
§ דיווחים לחו"ל
§ אחריות על הכנת דיווחים חודשיים של המחלקה
§ ניהול ובקרה של תקציבי שכר, הוצאות שיווק והשקעות
§ בחינה של רווחיות מוצרים חדשים ופרויקטים
§ יוזמה וניהול של מהלכים לחסכונות
§ ניתוחים כלכליים, בדיקות כדאיות וניתוחי HOC-AD

דרישות:

§ תואר ראשון בכלכלה
§ ניסיון מעל שנתיים ככלכלן - חובה
§ אקסל ברמה גבוהה מאוד - חובה
§ אנגלית ברמה גבוהה
§ ניסיון בעבודה עם SAP- יתרון משמעותי
§ בעל יכולת אנליטית , ירידה לפרטים ויכולת הבנת תהליכים
§ מוטיבציה גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת
§ יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
§ אסרטיביות, שירותיות, סדר וארגון, דיוק ויסודיות

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00017
 
 
קבוצת פילת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תכנון ואנליזה של המכירות, איתור הזדמנויות ופערים ושיפור תהליכי עבודה,
לתמיכה בהשגת יעדי המכירות.
בניית תחזיות המכירה של הערוצים השונים בשיתוף מנהלי הערוצים, שיקוף צרכי מלאי והעברת תוכנית העבודה למחלקת התכנון.
ביצוע ניתוחי מכירות על-פי ערוצים, קטגוריות ולקוחות, הצלבת הנתונים עם מידע
רלוונטי. כתיבת תוכנית עבודה שנתית לאגף המכירות.
ניהול בקרה שוטפת אחר העמידה בתקציב, ביצוע ניתוחים וגזירת תובנות ופעולות בשיתוף מנהלי הערוצים.
איתור צרכים מהשטח, בקרה על הטמעת נהלי העבודה החדשים ועוד.
משרה מלאה + שעות נוספות
המשרה ממוקמת בכרמיאל.

דרישות:

תואר ראשון רלוונטי (הנדסת תעו"נ / כלכלה / סטטיסטיקה) - חובה
שליטה במערכות מחשוב (Office, ERP)
ניסיון בניהול מטה מכירות
ניסיון בתפקידי אנליזה, תכנון ובקרת מכירות בארגון תעשייתי/עסקי
ניסיון בניהול צוות מקצועי

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1086
 
 
הפניקס חברה לביטוח בע''מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

להפניקס דרוש/ה אנליסט/ית תגמול, התפקיד כולל: 
• איסוף וניתוח נתוני תגמול סוכנים
• בקרה והתחשבנות מול סוכנויות
• הגדרה והפקת דוחות בתחום התגמול ומתן המלצות לשינויים
• חישוב הפרשות למאזן
• התחשבנויות בפרויקטים מיוחדים של סוכנים ובקרת תגמול סוכנים שוטף.
 

דרישות:

• ידע טוב באקסל
• ניסיון בבקרה
• ניסיון בעבודה עם SAP – יתרון
• רו"ח מוסמך
• כישורים ומאפייני אישיות
• יכולת עבודה עצמאית
• יכולת עבודה תחת לחץ
• יכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

50054019
 
 
טוטלי - ToTali

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: טוטלי

תיאור:

משרה: Senior Investment Associate
סוג חברה: קרן השקעות גלובלית בחברות סטארטאפ טכנולוגיות
מיקום: הרצליה פיתוח
אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מאוד דינמי
משימות: מיקור ואיתור סטארטאפים טכנולוגיים להשקעה
ניתוח היתכנות טכנולוגית בשוק
ניתוח כלכלי של היתכנות המודל העיסקי

דרישות:

עברית כשפת אם – חובה
אנגלית כשפת אם – חובה
השכלה טכנולוגית – חובה
השכלה כלכלית/MBA – חובה
ניסיון בתפקיד דומה לפחות שנתיים - חובה
הגשת מועמדות:
יש לשלוח קו'ח בקובץ word מצורף לכתובת: jobseek@totali.com
*יש לציין קוד משרה 'אקירה'**
(רק פניות מתאימות ייענו)

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Jנקיטה
 
 
Kenes Group - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Kenes Group has an exciting opportunity for a Market Analyst - Team Leader to lead a team of research experts for Medical Congresses.
We are looking for a candidate with knowledge in healthcare, life science and pharma.
In this role, you will deliver insightful research on the healthcare sector and support the Marketing and Sales teams.

· Extensive market and industry research: collect, organize, and analyze opinions and data, explore issues, and predict trends
· Provide strategic level informational and consultative support to decision makers regarding future initiatives
· Get to know Kenes Group clients and their audiences: prepare the congress competitive analysis, as well as understand and validate the congress program in terms of its relevancy to the target audience and industry support. Suggest possible new topics
· Define the unique value of attending a congress compared to other alternatives
· Maintain up-to-date knowledge on the therapeutic field and its marketing dynamics
· Analyze industry trends, and follow pipeline developments, patents, and industry changes, such as mergers, acquisitions and the status of clinical trials
· Create reports, forecasts, and sales target analyses
· Content recommendations for marketing purposes
· Manage a team of 2 research experts

דרישות:

Ø Excellent research capabilities and analytical skills
Ø Familiar with a diverse range of research and analysis methodologies, as well as the ability to match them to company needs
Ø At least 2 years managing a research team
Ø Creativity and problem-solving skills
Ø Business awareness
Ø Proactive approach
Ø Multi-tasking skills and a quick learner
Ø Excellent written and verbal communication skills
Ø Team player
Ø Mother-tongue command of the English language in writing

M.Sc. in pharmacology, life science, biology, or related discipline; Ph.D. – an advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00107
 
 
AFFILOMANIA

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Affilomania is a worldwide leader in internet marketing and optimization software development. Its technology enhances online affiliate marketing, providing remarkable solutions to affiliates around the world in different industries. We’re located in BSR Tower (Ramat-Gan).

We are looking for a Data Analyst to track, analyze and optimize business data, and to take part in building new data-based products for Affilomania’s marketing optimization software.

Responsibilities:

· Interpret data, analyze results using statistical techniques and provide ongoing reports.
· Identify, analyze, and interpret trends or patterns in complex data sets.
· Plan and work with the development and product teams on new, data-based products to serve Affilomania’s marketing optimization software.
· Develop new reports and Dashboards to present daily performance of the business.
· Daily optimization based on the business’ main KPIs.
· Locate and define new process improvement opportunities.

      דרישות:


      Requirements:

      · BA in economics, Business Administration or Industrial Engineering – a must
      · 2+ years of experience as a Business/Marketing Analyst in an online industry
      · Good knowledge in Statistics
      · Strong analytical skills, including ability to analyze raw data, identify trend drivers, draw conclusions, and summarize actionable recommendations and forecasted outcomes
      · Excellent command of Excel for data manipulation, analysis, charting, and automation
      · Experience in Tableau – Major advantage
      · Experience with online marketing channels, tools and measurements – Major advantage
      · Comfortable communicating complex data projects to multiple Stakeholders, both technical and non-technical
      · Well-organized, thorough and able to multitask
      · Hands-on, get it done and result-oriented

        מיקום המשרה:

        מרכז

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        JB-00380
         
         
        לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן
        איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

        תיאור:

        לחברה מובילה בתחומה בהרצליה דרוש/ה אנליסט/ית מידע לקוחות!
        התפקיד כולל: מעקב ומדידה אחר הפעילויות השוטפות של מוקד שירות הלקוחות ומועדון הלקוחות. בנייה עצמאית של דוחות וניתוח נתונים. עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
        היקף המשרה: משרה מלאה
        תנאים מעולים למתאימים/ות! קליטה ישירה לחברה- חדר אוכל, חדר כושר וכו'

        דרישות:

        תואר ראשון רלוונטי.
        הבנה בבסיסי נתונים, היכרות עם SQL/Access/Business-Objects/PBI .
        היכרות עם עולם הקמעונאות/שירות לקוחות/מועדוני לקוחות- יתרון



        --------------------------------------------
        למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
        מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

        מיקום המשרה:

        מרכז, שרון

        סוג משרה:

        משרה מלאה, לפי שעות

        קוד משרה:

        31855
         
         
        לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן
        איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

        תיאור:

        לארגון פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה כלכלן/ית תקציב .
        התפקיד כולל בניית תקציב שנתי, תקצוב פרויקטים וטיפול בעדכוני תקציב, בקרה תקציבית, ביצוע תחזיות וניתוחים עסקיים וכלכליים, הרמת דגלים, יצירת דוחות שוטפים, תחזיות, ניתוח נתונים והצגת תובנות והמלצות לפעולה, איתור יוזמות להתייעלות וחיסכון, אחריות על תהליכים תקופתיים, סגירות חודש/רבעון, טיפול בעובדי קבלן, עבודה מול מערכות תקציב ומערכות נוספות (SAP).
        עבודה שוטפת מול הנהלת האגף, אגף הכספים והמחלקה הכלכלית וכו'
        משרה מלאה
        נא לציין צ"ש
        קליטה לארגון!

        דרישות:

        תואר ראשון בכלכלה / הנדסת תעשיה וניהול- חובה .
        2-3 שנות ניסיון בתפקיד כלכלן/ית -חובה .
        אקסל ברמה גבוהה - חובה .
        היכרות עם מערכת SAP – יתרון.



        --------------------------------------------
        למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
        מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

        מיקום המשרה:

        מרכז

        סוג משרה:

        משרה מלאה, לפי שעות

        קוד משרה:

        31278
         
         
        Experis - בלעדי לג'ובנט -

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן

        תיאור:

        לחברה גלובלית מובילה באיירפורט סיטי, דרוש/ה  Data Specialist
        התפקיד כולל אחריות על בניית דשבורדים ומודלים של נתונים ויצירת תובנות עסקיות ע"י שימוש בנתונים. 

        דרישות:

        תואר ראשון רלוונטי -חובה
        לפחות שנתיים בתפקיד של מנתח/ת נתונים - חובה
        ניסיון בכתיבת שאילתות ב-SQL - חובה
        ניסיון בבניית דשבורדים ב-PowerBI - חובה
        ניסיון מארגון גלובלי - יתרון
        ניסיון מתחומי המכירות/ שיווק/ כלכלה - יתרון משמעותי

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        JB-48835
         
         
        בנק דיסקונט בע"מ

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן
        איש קשר: משאבי אנוש

        תיאור:

        * איסוף וניתוח רב מימדי של נתונים ותהליכים תוך מתן פרשנות ותרגומם לתובנות פעולה
        * הערכה, המלצה ותמיכה תוך שימוש ועבודה עם מערכי נתונים גדולים ומורכבים (נתונים חיצוניים ופנימיים)
        * אפיון ויישום אסטרטגיה עסקית ויעדים באמצעות איסוף, ניתוח, סקירה, דיווח, תיעוד ותקשור צרכים
           ודרישות עסקיות.
        * עריכת מניפולציות של נתונים לטובת ניתוח/ מחקר כמותי ואיכותי על מנת לתמוך בארגון בזיהוי בעיות ופתרונות
        * אחריות לדיווחים שוטפים ודיווחי אד- הוק, לסקירות עסקיות וכן להכנת מצגות מפתח ועבודה על פרויקטים מיוחדים בהתאם לצורך
        * ניתוח מאקרו כלכלה ושווקים תוך התייחסות ל: תוצר, אינפלציה, שע"ח, ריבית, תשואות אג"ח ועוד
        * כתיבת סקירות כלכליות, הכנת והעברת מצגות בפני קהל פנימי וחיצוני והשתתפות בדיונים/ ועדות השקעה

        דרישות:

        * תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים.
        * ניסיון בתחומים דומים בבנק או מחוצה לו
        *ניסיון וידע כלכלי בתחומים רלוונטיים ,לדוגמא: תפקיד קודם בפירמת ראיית חשבון

        מיקום המשרה:

        דרום, מרכז, שרון

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        JB-00305
         
         
        בנק דיסקונט בע"מ

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן
        איש קשר: משאבי אנוש

        תיאור:

        * איסוף וניתוח נתונים רב מימדי של נתונים ותהליכים
        * מתן פרשנות ותרגום הנתונים לתובנות פעולה
        * הערכה, המלצה ותמיכה תוך שימוש ועבודה עם מערכי נתונים תוך שימוש במערכי נתונים גדולים ומורכבים (נתונים
        חיצוניים ופנימיים)
        * מספק דוחו"ת רגילים ומיוחדים והמלצות לשינויים במתודות או בנהלים לתמיכה בגורם העסקי
        * אחריות לתיעוד דרישות איסוף וניתוח נתונים והסקת מסקנות/ תובנות
        * אחריות לדיווחים שוטפים ודיווחי אד- הוק, סקירות עסקיות וכן להכנת מצגות מפתח ועבודה על פרויקטים מיוחדים בהתאם לצורך
        * עורך מניפולציות של נתונים לטובת ניתוח/ מחקר כמותי על מנת לתמוך בעסק בזיהוי בעיות ופתרונות

        דרישות:

        * תואר אקדמאי בהנדסת תעשייה וניהול/ כלכלה/ סטטיסטיקה
        * היכרות מעמיקה עם אקסל
        * ידע וניסיון כלכלי הרלוונטיים למקצוע (לדוגמא: עבודה בפירמה לראיית חשבון)
        * ניסיון עבודה עם BO
        * ניסיון בעבודה מול מסדי נתונים גדולים
        * ניסיון בעבודה עם SQL
        * ניסיון בעבודה עם SAS

        מיקום המשרה:

        דרום, מרכז, שרון

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        JB-00276
         
         
        בנק דיסקונט בע"מ

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן
        איש קשר: משאבי אנוש

        תיאור:

        - איסוף וניתוח רב מימדי של נתונים ותהליכים. מתן פרשנות ותרגום הנתונים לתובנות פעולה.
        - ניטור הונאות- זיהוי ואיתור אנומליות בהתנהגות המשתמשים, טיפול מול גורמי האכיפה במקרה הצורך למניעת מקרים נוספים
        - הערכה, המלצה ותמיכה תוך שימוש ועבודה עם מערכי נתונים
        - אחריות לתיעוד דרישות נתונים, איסוף וניתוח נתונים
        - אחריות לדיווחים שוטפים אד- הוק
        - אפיון ויישום אסטרטגיה עסקית ויעדים באמצעות איסוף, ניתוח, סקירה, דיווח, תיעוד ותקשור צרכים ודרישות עסקיות
        - הפקת דו"חות רגילים ומיוחדים והמלצות לשינויים במתודות או בנהלים לתמיכה בגורם העסקי
        - עריכת מניפולציות של נתונים לטובת ניתוח/ מחקר כמותי על מנת לתמוך בעסק בזיהוי בעיות ופתרונות
        - עבודה מול מס"ב, בנקים וחברות כרטיסי אשראי
        - בקרה יומית על מחזורי הכספים
        - הפקת דו"חות יומיים/ חודשיים וניתוח אנליטי של דו"חות פעילות
        - מענה קו שני לפניית לקוחות לגבי תקלת מורכבות בשירות, תפעול שוטף של עדכון פרטים, תחזוקת המידע וכו’

        דרישות:

        - תואר ראשון
        - שליטה ב-Excel ברמה גבוהה מאוד
        - יכולת אנליטית גבוהה
        - היכרות עם העולם הפיננסי (עבודה מול בנקים, חברות כרטיסי אשראי וסליקה)
        - תחקור באמצעות מערכות BI, ניתוח מידע והסקת מסקנות

        מיקום המשרה:

        מרכז, שרון

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        JB-00336
         
         
        בנק דיסקונט בע"מ

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן
        איש קשר: משאבי אנוש

        תיאור:

        • ניתוח מידע פיננסי-כלכלי, הכנת/ הבנת דוחות כלכליים מורכבים וגיבוש המלצה/ חוות דעת למתן אשראי
        • איסוף נתונים כלכליים ונתוני שוק על לקוחות עסקיים, ניתוחם ומתן המלצה למסגרת אשראי
        • ניתוח תיק לקוח עסקי: ניתוח דוחות כספיים, פריסת מאזנים, דירוג ותיקוף אשראי (הערכת איכות הלווה) והבנת פעילות הלקוח 
        • ניתוחים כלכליים: זיהוי איומים והזדמנויות עסקיות, המלצות על התניות, בחינת מדדי כושר החזר, בניית תחזית תזרים מזומנים וביצוע תרחישי קיצון 
        • הכנת חומרים לועדות אשראי במסגרת בקשת אשראי ודיון שוטף באשראי קיים
        • ביצוע ניתוחים כלכליים לקביעת ביצועים פיננסיים עכשויים ועתידיים, תכנון ופירוש תחזיות עסקיות וכלכליות
        • היכרות עם מסמכי מדיניות ומתודולוגיות בתחום האשראי

        דרישות:

        • תואר ראשון בתחום הפיננסי
        • קורסים בתחום האשראי
        • שליטה באנגלית
        • ניסיון של שלוש שנים לפחות ככלכלן/ית
        • ניסיון בתחום האשראי 
        • ניסיון באנליזת נתונים

        מיקום המשרה:

        מרכז, שרון

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        JB-00270
         
         
        חברה דסקרטית

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן

        תיאור:

        דרוש/ה כלכלן  לאגף מכללות באגד כפיפות למנהל המכללות הארצי
        תחום האחריות :
          -בניית תהליכים ובקרה שוטפת של יישומם בשטח
          -איסוף נתונים תפעוליים מהשטח וריכוזם בדוחות
          -ניתוח הנתונים והסקת מקנות תפעוליות לשיפור התהליכים
          -בחינת יעילות המכללות למול היעדים שהוצבו
          -ליווי ותמיכה של מנהל היחידה , תוך מתן כלים מדידים וניהוליים.

          בהמשך הדרך ( לאחר הקמת התשתיות ) נדרשות משימות נוספות כמו :
            -ליווי ותמיכה במנהלי המכללות והצוותים בתחום דוחות ניהול ובקרה
            -ניתוח ביצועים
            -בניית KPI
            -ניתוח דוחות רווח והפסד.

        דרישות:

        · תואר ראשון – כלכלה / מנע"ס
        · ניסיון של 2-3 ככלכלן – בארגון
        · שליטה מעולה בכל יישומי המחשב , במיוחד באקסל !
        · יכולת איסוף וניתוח נתונים
        · יכולת עבודה טובה מול ריבוי ממשקים ומשימות

        מיקום המשרה:

        מרכז, שרון

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        JB-00869
         
         
        Extreme Group

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן
        איש קשר: אריאלה

        תיאור:

        לארגון פיננסי גדול
        שימוש מתקדם בדאטה - בניית מודלים, פיתוח ויישום אלגוריתמים לצורך מתן מענה לתרחישים עסקיים במגוון תחומים לרוחב הארגון
        • עבודה עם מאגרי נתונים גדולים תוך פיתוח ושימוש באלגוריתמים של Machine Learning על מנת לזהות כיוונים ומגמות בעולמות תוכן שונים
        • הבניית תהליך אנליטי מתקדם בסביבת Python לתהליך ייצורי, תוך שימוש בארכיטקטורה גנרית קיימת של המערכת בארגון
        • זיהוי אתגרים עסקיים בהם DATA יכול להוות גורם מכריע בשיפור קבלת החלטות
        • איתור ואיסוף מקורות מידע פנים ארגוניים וחיצוניים, בניית תשתית נתונים מתאימה לאנליזה, בניית תהליכי מידול ואנליזה
        מתקדמים
        • ניהול ומעקב אחר התקדמות הפרויקטים בהתאם לתכנית העבודה אל מול מנהלי התחומים והעובדים

        דרישות:

        תואר ראשון רלוונטי (כלכלה/ מדעי המחשב/ סטטיסטיקה/
        מתמטיקה/ הנדסת תעשיה וניהול עם התמחות במערכות מידע
        • בוגר/ת תוכנית הכשרה של דאטה סיינטיסט ע"י גוף מוכר
        (צבא, אוניברסיטאות, חברות העוסקות באנליזות מתקדמות ופיתוחי מודלים)
        שנתיים ניסיון כמדען נתונים
        ניסיון בהבניית תהליך אנליטי מתקדם בסביבת PYTHON לתהליך ייצורי.
        • ניסיון בפיתוח, היכרות עם Object oriented progreming , Functional
        • רקע ב-ML ו-Data pipline
        • ניסיון עם העברת קוד ליצור בסביבות WINDOWS. LINUX
        דרישות נוספות:
        • ניסיון בעבודה בחברות ייעוץ/ פרויקטים
        • ניסיון בעבודה בארגונים פיננסיים גדולים

        מיקום המשרה:

        מרכז, שרון

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        20142
         
         
        פרודוור ישראל

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן
        איש קשר: משאבי אנוש

        תיאור:

        לארגון ענק ויציב בתחום הפיננסי אנו מגייסים - אנליסט/ית BI
        כניסה לצוות חדש, עבודה מאתגרת, ותנאים מעולים!!!

        ישיבה בפתח תקווה, נשמע מעניין? שלחו קו"ח 
        ניתנת אפשרות ליומיים עבודה מהבית.
        **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

        דרישות:

        ניסיון של שנתיים כאנליסט/ית BI - חובה
        ניסיון עם SQL - חובה
        הגעה מהעולם הפיננסי - יתרון מאוד משמעותי

        מיקום המשרה:

        מרכז, שרון

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        2049
         
         
        Deloitte

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן
        איש קשר: שירה

        תיאור:

        לDeloitte דרוש/ה Support Center Analyst משרד נצרת
        פירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה והמובילה בעולם, בישראל Deloitte מספקת שירותי ביקורת, מס, ניהול סיכונים, ייעוץ כלכלי-פיננסי וייעוץ ניהולי בתחומי אסטרטגיה, תפעול, טכנולוגיה והון אנושי.

        אנחנו מגייסים לתמיכה בצוותי הביקורת שלנו Support Center Analyst:
        סיוע בהכנת מסמכי ביקורת ובתהליך התיעוד
        איתור ועיבוד מידע הכרחי לעבודת הביקורת

        דרישות:

        מהן הדרישות?
        שליטה במערכות Office בדגש על Excel
        שליטה באנגלית
        כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
        העבודה במשרדינו בנצרת, אפשרות למשרה חלקית – מתאים גם לסטודנטים

        אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.

        סוג משרה:

        משרה מלאה, משרה חלקית

        קוד משרה:

        6259
         
         
        Experis Israel

        פרטי התקשרות

        להגשת מועמדות - לחץ כאן

        תיאור:

        אוהבים /ות נתונים? בעלי /ות הבנה עסקית?
        תכנית Experis Academy מכניסה אתכם /ן לתחום הכי חם בעולם האנליטיקה!
        במסלול Academy BI תלמדו לעומק פיתוח בכלי BI בסביבת Microsoft.
        הלמידה כוללת - SSIS,SSRS,Power BI ו-Qlik Sense
        בוגרי /ות התוכנית מתחילים /ות לעבוד מיד בסיום המסלול אצל מגוון לקוחותינו.
        אין צורך בידע או ניסיון בפיתוח מערכות BI.
        הכשרה בנושאים הנדרשים תעשה ללא עלות לפני הכניסה לתפקיד.

        דרישות:

        דרישות: תואר ראשון ומעלה בממוצע 80.
        בתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, הנדסת תעשיה וניהול, מתמטיקה, סטטיסטיקה, מדעים מדוייקים.
        פסיכומטרי 630 ומעלה.
        אוריינטציה טכנולוגית חזקה ויכולות לוגיות /אנליטיות גבוהות.
        ידע בסיסי במסדי נתונים וב-SQL /ניסיון בתכנות - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

        מיקום המשרה:

        דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

        סוג משרה:

        משרה מלאה

        קוד משרה:

        ( JB-300 )
         
        חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
        Facebook Linkedin