תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד מרכזי בארגון- אחריות לכל האדמיניסטרציה והלוגיסטיקה בחברה הכולל ניהול יומנים, תאומים, הכנת חומרים מקצועיים לישיבות, תאום טיסות, מעקב אחר הזמנות, משלוחים, מעקב רכש, ריכוז כל החומר להנהלת חשבונות והשכר מול משרד רו"ח חיצוני. דרוש/ה מנהל/ת משרד מנוסה בעל/ת אנגלית גבוהה ויכולת מולטיטאסקינג.
דרישות:
*השכלה אקדמית *ניסיון של 3-4 שנים לפחות בתפקיד דומה *ניסיון בחברות הייטק/סטארט אפ *דוברת אנגלית ברמת שפת אם *בעל/ת יחסי אנוש מעולים, יוזם/ת, כתפיים רחבות, ראש גדול *נכונות למשרה מלאה בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
E-AYA
|