דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 42 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Personal Assistant

Personal Assistant

חברה דסקרטית

19/10/2025

תיאור תפקיד:
An excellent company in Ramat Gan is looking for a  Office Manager -Personal Assistant to the Chairman in Israel office.
Key responsibilities:
• Manage the Chairman’s calendar, including scheduling appointments, coordinating meetings, and arranging conference calls.
• Coordinate travel arrangements, including flight bookings, hotel reservations, and ground transportation.
• Running all errands needed by the chairman.
• Provide administrative support to the Chairman and his team, including drafting and proofreading emails, preparing PP presentations, and organizing files.
• Assist in the planning and coordinating of company events and meetings, managing a small office of 10 employees.
• Manage office expenses and prepare expense reports.
Desirable qualities:
• Enjoy working in a global environment.
• Fintech-oriented or willing to learn about this field.
Business hours -9:00-16:00

דרישות:
• 3-5 years’ experience as an executive assistant or personal assistant
• Fluent in English and Hebrew.
• Proficiency in Microsoft Office, Outlook, and computer savvy
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00297
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת לשכת מנכ"ל

מזכיר/ת לשכת מנכ"ל

לוג-און תוכנה

19/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית באזור השפלה דרוש/ה מזכיר.ת לשכת מנכ"ל
תיאור התפקיד:

לשכת המנכ"ל היא הלב הפועם של הנהלת החברה, ואנו מחפשים מועמד.ת איכותי.ת שינהלו ויתפעלו אותה באופן מקצועי, דיסקרטי ויעיל. התפקיד כולל אחריות מלאה על יומני המנכ"ל ועוזרו, תיאום פגישות וישיבות עם מגוון ממשקים, איסוף והכנת חומרים לישיבות הנהלה, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף ועוד.
תחומי אחריות מרכזיים:
    ניהול ותיאום יומנים מורכבים למנכ"ל ולעוזרו

    תיאום ישיבות פנים וחוץ ארגוניות מרובות משתתפים

    מעקב אחר ביצוע משימות מול מנהלים בהתאם להנחיות ההנהלה

    ריכוז והכנת חומרים מקצועיים לדיונים, ישיבות ופורומים

    הפקת דוחות, סיכומים ומצגות

    סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בלשכה

    תקשורת יומיומית עם בעלי תפקידים בכירים בארגון ומחוצה לו
דרישות:
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד מזכירות לשכה בכירה / ניהול משרד בכיר

תואר ראשון – חובה

היכרות עם תחום פיננסי/טכנולוגי – יתרון משמעותי

שליטה מלאה ביומן Outlook וביישומי Office (במיוחד Excel ו-PowerPoint)

יכולת ניסוח גבוהה בעברית, כולל דוחות ומצגות

כישורי ארגון, סדר, ותעדוף משימות מרובות

דיסקרטיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים

זמינות מעבר לשעות העבודה הרגילות לפי צורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02432
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

Deloitte

19/10/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת
פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    תואר ראשון- יתרון
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו,
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00472
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר.ת לשכה ליבואנית רכב בת"א

מזכיר.ת לשכה ליבואנית רכב בת"א

מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ

19/10/2025

תיאור תפקיד:
האנשים שלנו עושים את ההבדל
"מאיר חברה למכוניות"- יבואנית רכבי VOLVO ו HONDA
מזמינה אותך להצטרף לצוות העובדים שלה
בוא.י לעשות איתנו דרך!

מיקום המשרה - תל אביב

אנחנו מגייסים מזכיר.ה ללשכת הנהלת החברה
לתפקיד הכולל ניהול יומני מנהלים בכירים
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של הלשכה
קבלת אורחים, מענה טלפוני
טיפול בפניות, הכנת מצגות, סיכומים ודו"חות
ארגון אירועים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה
שליטה גבוהה ב OFFICE
יכולת ארגון מעולה, הקפדה על פרטים וניהול זמנים
תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
תודעת שירות גבוהה
דיסקרטיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה

רכז/ת אדמיניסטרציה

מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית

19/10/2025

תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה.
דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה.

תיאור התפקיד:
- ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים.
- ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני.
- הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים.
- מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך.
- בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות.
- ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים.
- טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד.
- שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים.
- יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית.
- שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams).
- אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון.
- סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים.

העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי.
זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00119
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית

מגייסת

19/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית.
מה כולל התפקיד?
• סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה
• טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה
• ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש
• ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה
• סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית
המשרה בבני ברק
דרישות:
ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה
עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה
ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי
ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה
שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי
השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח
זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00)
הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3266
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכ"ל

עוזר/ת אישית למנכ"ל

המימד השלישי גיוס והשמה 1

19/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית בחולון דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול.
תחומי אחריות:
· ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל
· תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל
· עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים)
· עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים
· טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל
· סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק
· טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד
· קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
· ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה
· אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה
· ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי
· שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint
· ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון
· יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות
· סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים
· אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00059
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

חברה דסקרטית

19/10/2025

תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל,
דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד.
התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות.
העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי.

היקף המשרה:
מלאה במשמרות
מיקום: עזריאלי – תל אביב
בונוסים גבוהים
דרישות:
  • שליטה ביישומי Office
  • יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
  • כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
  • סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
  • ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00033
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרעננה

מנהל/ת משרד לרעננה

Deloitte

19/10/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת
פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    תואר ראשון- יתרון
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו,
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00473
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ה לארגון מוביל בירושלים -תנאים מעולים!

דרוש/ה פקיד/ה לארגון מוביל בירושלים -תנאים מעולים!

JobShop

19/10/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה מסור/ה ומקצועי/ת .
התפקיד כולל מענה טלפוני מקצועי, קבלת קהל בצורה נעימה, וסיוע במשימות שוטפות של המשרד. היקף משרה:משרה מלאה בשעות 08:00-16:00, עם יום אחד בשבוע שבו העבודה תתקיים בשעות 10:00-18:00.
זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בצוות מקצועי ותומך בסביבה נעימה ומזמינה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום המנהלה ומענה טלפוני.
- יכולת שיווק וסיוע בתפעול משימות שוטפות.
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
-דובר/ת ערבית -יתרון 
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
- ידע בהנהלת חשבונות - יתרון.
- עברית כשפת אם.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 778804
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית גיוס HR ,אדמניסטרציה ורכש לארגון ברעננה

רפרנט/ית גיוס HR ,אדמניסטרציה ורכש לארגון ברעננה

לין ביכלר משאבי אנוש

19/10/2025

תיאור תפקיד:
רפרנט/ית גיוס HR ,אדמניסטרציה ורכש לארגון ברעננה
יש חניה .

התפקיד כולל :
עזרה למחלקת גיוס וHR - ניהול קורסים של עובדים , סילסובים , רישום מערכים ,אחריות על רישום העובדים לקורסים מול הספקים השונים ,סדנאות , עזרה באירועי רווחה ועוד
רכש ואדמניסטרציה- הוצאת חשבוניות, מתן הצעות מחיר ,הפקת הזמנות רכש במערכת ה- SAP,ניהול מעקב אחר החיובים והחשבוניות,אישור החשבוניות מול המנהלים והעברתם לתשלום,עבודה מול מחלקת הספקים ומול מחלקת הנה"ח .

תנאים:
משרה מלאה 08:00-17:00
שכר 10K +נסיעות .
קליטה ישירה לארגון +תנאים מעולים!!
דרישות:
בגרות מלאה חובה .
תואר אקדמאי יתרון .
תעודת הנה"ח יתרון .
ניסיון קודם בתפעול/כספים/רכש .
שליטה באופיס .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53487
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למטריקס עבור j&j (יוקנעם) דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה

למטריקס עבור j&j (יוקנעם) דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה

מטריקס צפון

19/10/2025

תיאור תפקיד:
ניהול לוח השנה הראשי של התפעול, תיאום ותקשורת של כל הפגישות, הפרויקטים והאירועים ברחבי הארגון.
ארגון והנחיית פגישות הנהלה ופגישות מחלקתיות, הכנת סדר יום, פיקוח על לוגיסטיקה ורישום פרוטוקולים.
ניהול כל הלוגיסטיקה עבור אורחי החברה, כולל הזמנות, לוחות זמנים, הזמנות נסיעות, לינה, תחבורה ואירוח.
תיאום נסיעות עובדים, כולל הזמנות, ניהול מסלולי טיול, מדיניות נסיעות ואופטימיזציה של עלויות.
לתכנן ולתאם פעילויות רווחה כולל עבודה מול ספקים ובניית תרבות רווחה אירגונית
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה:
ניהול פגישות, תיאום נסיעות וקידום פעילות רווחה
זמינות למשרה מלאה לטווח ארוך
אנגלית ברמה מצויינת - חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01273
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת אדמיניסטרציה

מנהלת אדמיניסטרציה

Brooks-Keret Financial Management Ltd

19/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת הייטק גלובלית שהחלה לפעול בארץ בשנה האחרונה מחפשת מנהלת אדמיניסטרציה ופרוייקטים במשרה חלקית וגמישה למשרד חדש באזור הוד השרון.
דרישות:
נדרשת אנגלית ברמה מעולה ונסיון של שנתיים בהובלת פרוייקטים וניהול משרד
ניסיון בתפקידים קודמים דומים מהצבא או מעולם ההייטק -חובה
המשרה לא היברידית ונדרשת הגעה יומיומית למשרד באיזור הוד השרון
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 837401
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה, דרוש/ה לתפקיד ניהול משרד

לחברה מובילה, דרוש/ה לתפקיד ניהול משרד

ברקת it

19/10/2025

תיאור תפקיד:
ניהול כללי של אגפי המשרד. ניהול יומנים. רישום פרוטוקולים של ישיבות הנהלה. ניהול ופיקוח על ביצוע משימות. קשר עם לקוחות החברה. התקשרות עם ספקים. הזמנת רכש.
דרישות:
שירויות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים. אסרטיבית יכולות התנסחות גבוהות בע"פ ובכתב. שליטה בתוכנות מחשב. תעדוף משימות הכרות טובה עם רשתות חברתיות. ראיה מרחבית. ניסיון צבאי כמנהל לשכה – יתרון. ידיעת הספה הרוסית – יתרון *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-397874
אזור: השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת סמנכ"לים

מזכיר/ת סמנכ"לים

חברה דיסקרטית

19/10/2025

תיאור תפקיד:
לתפקיד מרכזי ומאתגר דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ"לים לתמיכה אדמיניסטרטיבית וניהולית שוטפת.
במסגרת התפקיד נכללים ניהול ותיאום של שני יומנים מורכבים ומרובי ממשקים, הפקת דוחות ובקרה שוטפת, טיפול ברכש וחשבוניות, עבודה יומיומית עם Excel וכלי Office, ניהול קשרי עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים ומתן מענה זמין וגמיש לאורך שעות היום.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה
שליטה גבוהה ב-Excel ובמערכת Office
יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה
יחסי אנוש מצוינים, חוסן מנטלי ואסרטיביות במידה הנכונה
יכולת תעדוף ודיוק בסביבה מרובת משימות
משרה מלאה, ממוקמת בכפר סבא.
משרה לא היברידית
יש צורך במתן מענה מעבר לשעות העבודה 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 75446
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!