דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 39 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה גדולה במרכז דרוש\ה פקיד\ת קבלה

לחברה גדולה במרכז דרוש\ה פקיד\ת קבלה

לין ביכלר משאבי אנוש

15/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה במרכז דרוש\ה פקיד\ת קבלה

תיאור התפקיד:

עבודה מול ספקים, תפעול שליחויות, דואר ומשלוח שוטף לסניפים
ביצוע הזמנות רכש וחשבוניות במחלקה באמצעות מערכת הפריוריטי
ניהול לו"ז חדרי הישיבות, אחריות על כיבוד עובדי הקומה
אישורי חניה, כניסה לבניין וכו ..

היקף המשרה:
משרה במשמרות א'-ה' 07:45-17:00 ומשמרת ערב 11:00-19:00 - שבוע אחד פעמיים ושבוע אחד 3 פעמיים - יש אפשרות גם רק למשמרת ערב!!
נא לציין ציפיות שכר
תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות, סיבוס וכו
קליטה ישירה לחברה!!
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה - חובה!
שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel
אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52183
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת חברה ועוזר/ת אישי/ת למנכ"ל

מזכיר/ת חברה ועוזר/ת אישי/ת למנכ"ל

מגייסת

15/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברת יזמות ובניה ותיקה דרוש/ה מזכיר/ת חברה ועוזר/ת אישית למנכ"ל.
התפקיד כולל ניהול אדמיניסטרטיבי ולהיות יד ימינו של המנכ"ל.
טיפול ביומן ותאומי פגישות, השתתפות בפגישות בהתאם לצורך, הכנת סיכומי פגישות.
ביצוע משימות מגוונות, בקרה שוטפת, הכנת חומרים לפגישות.
מענה טלפוני, הכנת מצגות, הזמנת טיסות ומקומות אירוח, תאום השתתפות בכנסים.
משרה מלאה ברמת גן.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה
יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה
שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה
דיסקרטיות, לויאליות, יסודיות, יכולת עבודה עצמאית
תקשורת בינאישית טובה, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3161
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מרפאה לכירורגיה פלסטית

מנהל/ת מרפאה לכירורגיה פלסטית

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

15/06/2025

תיאור תפקיד:
למרפאה מובילה בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית דרוש/ה מנהל/ת מרפאה להשתלבות והובלה במרפאה. במסגרת התפקיד: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת לקוחות, ייעוץ טלפוני ופרונטלי, פיתוח שיווקי וקידום פרויקטים, ייעוץ ומכירות בתחום האסתטיקה, ניהול תורים, ליווי מטופלים לפני ואחרי ניתוח, טיפול בלידים וניהול הזמנות מול ספקים.
*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד*
דרישות:
- ניסיון קודם בייעוץ למטופלים בכירורגיה פלסטית/אסתטית.
- ניסיון קודם בניהול מרפאות.
- ידע בתוכנות דוקטור/רפיד/איזיביזי – יתרון משמעותי.
- אוריינטציה מכירתית, אחריות ויוזמות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17233
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר /ה אדמניסטרטיבי /ת לחברה בתחום הרכב ותיקה ומבוססת ברעננה

מזכיר /ה אדמניסטרטיבי /ת לחברה בתחום הרכב ותיקה ומבוססת ברעננה

חברה דיסקרטית

15/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הרכב ותיקה ומבוססת ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה אדמניסטרטיבי/ת חד/ה ובעל/ת אוריינטציה מכירתית, מוטיבציה.
היקף המשרה: משרה מלאה - יום שישי לסירוגין.
התפקיד כולל:
* מתן מענה טלפוני
* קידום המודעות של העסק ברשתות החברתיות וניהול משרדי שוטף.
* העבודה בכפיפות למנהלת המשרד.
* תנאים טובים למתאים/ ה!
* משרה מלאה ימים א'-ה' 08:30-17:00 וימי ו' 08:00-13:00 לסרוגין.
דרישות:
* יכולת עבודה בלחץ ועבודה בצוות.
* עבודה במוקד מכירות טלפוני - יתרון.
* ניסיון בניהול משרד ושירות לקוחות - יתרון.
* מתאים גם לדוברי /ות רוסית.
* נכונות לעבודה באזור רעננה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת פרוייקטים ואדמינסטרציה

מנהל/ת פרוייקטים ואדמינסטרציה

zap group

15/06/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים את האחד/ת בעל חשיבה חדה ואוריינטציה עסקית, לתפקיד אדמיניסטרטיבי הכולל תמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה ולקיחת חלק פעיל בהובלת פרויקטים מגוונים בחברה.
  • זוהי הזדמנות ייחודית לעבוד בצמוד למקבלי ההחלטות, לקחת חלק ביוזמות עסקיות משמעותיות, ולהיחשף לעולמות תוכן מגוונים בסביבה דינמית וצומחת.

התפקיד כולל:
  • ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות מול גורמי חוץ ופנים.
  • התנהלות מול ספקים – כולל תיאומים, מעקבים, והבטחת רמת שירות גבוהה.
  • תמיכה בניהול פרויקטים חוצי-ארגון: אחריות על תיאום, מעקב אחר משימות ולוחות זמנים, והכנת חומרים לפגישות והחלטות עסקיות.
  • הכנת דוחות, מצגות ומסמכים
  • טיפול והתנהלות בצורה דיסקרטית
דרישות:
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה הכולל תמיכה ניהולית ו/או אדמיניסטרטיבית, בסביבה עסקית
  • יכולת הבנה עסקית גבוהה וראייה מערכתית.
  • שליטה מלאה ביישומי Office ובכלי AI
  • כישורים בינאישיים מצוינים, ויכולת עבודה מול מגוון גורמים בתוך הארגון ומחוצה לו.
  • דיסקרטיות, אחריות אישית ויכולת גבוהה לניהול מידע רגיש.
  • יוזמה, עצמאות מחשבתית ויכולת ביצוע גבוהה – עם רצון מתמיד לשיפור ושאיפה למצוינות.
למה להצטרף אלינו?
  • תפקיד בלב העניינים ובצומת אסטרטגית בארגון.
  • השתלבות בארגון המעריך יוזמה, עצמאות ויכולת להזיז תהליכים קדימה.
  • עבודה צמודה עם הנהלה בכירה, והזדמנות להתפתח מקצועית בסביבה עסקית מגוונת.
  • תפקיד רוחבי ממנו ניתן להתפתח ולהתקדם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 152581
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד עם הנהלת חשבונות - באר שבע

מנהל/ת משרד עם הנהלת חשבונות - באר שבע

אלי קרן תעשיות

15/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית ותיקה וצומחת בבאר שבע דרוש/ה מנהל/ת משרד מקצועי/ת למשרה מגוונת הכוללת אחריות על ניהול שוטף של המשרד, עבודה מול לקוחות וספקים, ממשקי עבודה שוטפים עם הנהלת החברה, וביצוע פעולות הנהלת חשבונות.
תפקיד משמעותי ודינמי הכולל מעורבות בכל תחומי הפעילות של החברה, עם אופק התפתחות מקצועית ותחושת השפעה יומיומית. סביבת עבודה נעימה, משפחתית ומקצועית.
דרישות:
  • ניסיון קודם בניהול משרד – חובה
  • הנהלת חשבונות – ידע וניסיון - יתרון
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס – חובה
  • כישורי סדר וארגון גבוהים
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות וספקים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת אדמיניסטרטיבי -תחום שיווק

רכז.ת אדמיניסטרטיבי -תחום שיווק

ODIS Treating Water for Life

15/06/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לחברה יצרנית בתחום התעשייה: ניהול יומן, טיפול בפניות לקוחות עסקיים, מתן הצעות מחיר, הפקת הזמנות במערכת פריוריטי,  תיאום אספקות, תכנון ותיאום טכנאי שירות, מעקב אחרי חשבוניות, תשלומים וכד.
משרה מלאה במשרדי החברה בפ"ת, קרית אריה.
דרישות:
ניסיון כמזכיר/ה או מתאמ/ת בק אופיס במחלקת שיווק או קשרי לקוחות
ניסיון מחברה תעשייתית - יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי -יתרון
אנגלית ברמת גבוהה - חובה
מסירות, רצינות ואחריות
אנגלית ברמה טובה מאוד

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 780829
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

חברה דסקרטית

15/06/2025

תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד אדמיניסטרטיבי ותפעולי משמעותי, דינמי בלב העשייה הארגונית הכולל:
ניהול יומן מנכ"ל וחברי הנהלה ותיאום פגישות מורכבות.
סיוע בהכנת חומרים מקצועיים: הכנת מצגות, דוחות וחומרים לפגישות הנהלה. מעקב אחר ביצוע משימות עד סגירה.
איוש עמדת קבלה כולל קבלת אורחים, מענה טלפוני, טיפול בדואר ושליחויות.
דאגה למשרדי השוטף כולל הזמנת ציוד, כיבוד, זמינות חדרי דיונים וכו'
יחסי אנוש טובים ומוטיבציה ללמוד להתפתח ולהשתלב בתחומים נוספים כגון: גרפיקה/שיווק/דיגיטל/ משאבי אנוש הכוללים- סיוע בעיצוב חומרים שיווקיים, תיאום בין גורמים להקמת אתר אינטרנט, סיוע בתפעול CRM ומערכות ארגוניות נוספות , ארגון אירועי חברה וכדומה
    דרישות:
      ניסיון של לפחות 3 שנים כעוזר/ת אישי/ת למנהל/ת או ניהול לשכה- חובה
      תואר ראשון במנהל עסקים / תעשייה וניהול או אחר
      שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, PowerPoint).
      אנגלית עסקית ברמה גבוהה – דיבור, כתיבה והכנת מצגות.
      יכולת לימוד עצמי גבוהה
      גישה למערכות מידע ואהבה לטכנולוגיות חדשות, סקרנות טבעית להתנסות באפליקציות, תוכנות וכלים דיגיטליים שונים
      אמינות, דיסקרטיות, גמישות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית
      יחסי אנוש מצוינים, שירותיות, סבלנות, זריזות ויוזמה אישית
      זמינות למשרה מלאה : א'-ה', 8:30-17:30 +-


    היקף משרה: משרה מלאה
    קוד משרה: 3007
    אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
    קרא עוד
    שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

    מנהל/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים

    מנהל/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים

    המימד השלישי גיוס והשמה 2

    15/06/2025

    תיאור תפקיד:
    לפתח תקוה
    מנהל/ת אדמיניסטציה לתפקיד מגוון ומאתגר
    ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
    ניהול יומנים
    תמיכה בתהליכי בקרה
    טיפול בתחום הרכש והזמנות (חלקם באנגלית)
    בקרה ומעקב מול תהליכים באגף והתנהלות מול ממשקים מרובים.
    משרה מלאה

    דרישות:
    לפחות שנתיים של ניסיון בתפקיד של אדמיניסטרציה וניהול בקרת תהליכים
    ניסיון בעבודה עם תוכנות Office עם דגש על Excel
    אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה
    ניסיון בעבודה על מערכת Priority - יתרון משמעותי
    יוזמה, אחריות , ראש גדול, תקתניות, ויסודיות
    היקף משרה: משרה מלאה
    קוד משרה: JB-19182
    אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
    קרא עוד
    שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

    דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

    דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

    קבוצת פילת

    15/06/2025

    תיאור תפקיד:
    לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל
    במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה
    ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש,
    ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל.
    משרה מלאה  + שעות נוספות על פי צורך.
    המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
    דרישות:
    ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה
    ניידות - חובה
    שליטה ביישומי אופיס - חובה
    אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
    היקף משרה: משרה מלאה
    קוד משרה: 1242
    אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
    ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
    דרום - קרית גת, קרית מלאכי
    קרא עוד
    שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

    מנהל/ת משרד לחב' פיננסית איכותית ברמת החייל

    מנהל/ת משרד לחב' פיננסית איכותית ברמת החייל

    לירוז נמני - ליווי תהליכי גיוס

    15/06/2025

    תיאור תפקיד:
    מנהל/ת משרד? אנו מחפשים אותך לחב' פיננסית איכותית ברמת החייל.
    מסודרת, אחראית, כזו שיודעת להחזיק את כל הקצוות ולעשות את זה עם חיוך.
    מה בתפקיד?
    ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי למטה ההנהלה
    סיוע אדמיניסטרטיבילמנהלת מש"א - כולל אירועי רווחה
    אחריות על הקבלה – קבלת אורחים, מענה טלפוני וניהול יומנים
    תיאומי פגישות, הזמנות ציוד, ספקים, חדרי ישיבות ועוד
    עבודה במשרה מלאה ברמת החייל - תנאים מעולים, סביבה צעירה וחדשנית, אפשרויות קידום.
    דרישות:
      ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה
      שליטה מלאה ביישומי Office
      סדר, דיוק, יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה

    היקף משרה: משרה מלאה
    קוד משרה: JB-00050
    אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
    שרון - הרצליה ורמת השרון
    קרא עוד
    שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

    מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

    מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

    חברה דסקרטית

    15/06/2025

    תיאור תפקיד:
    לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל,
    דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד.
    התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות.
    העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי.

    היקף המשרה:
    מלאה במשמרות
    מיקום: עזריאלי – תל אביב
    בונוסים גבוהים
    דרישות:
    • שליטה ביישומי Office
    • יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
    • כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
    • סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
    • ראש גדול
    היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
    קוד משרה: JB-00033
    אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
    קרא עוד
    שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

    מנהל/ת משרד

    מנהל/ת משרד

    iilaberlin

    15/06/2025

    תיאור תפקיד:
    למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד
    למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח
    אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות.
    התפקיד כולל:
    ניהול שוטף של ענייני המשרד
     תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים
    ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים
    עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים

    דרישות:
    ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה
    יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה
    ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית
    שליטה בסביבת מחשב
    מולטיטסקין
    יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות 
    שעות עבודה:
    משמרות בוקר: 7:45–16:00
    משמרות ערב: 13:00–21:30
    עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין

    מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
    היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
    קוד משרה: JB-00006
    אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
    קרא עוד
    שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

    פקיד/ת Back Office ואדמיניסטרציה

    פקיד/ת Back Office ואדמיניסטרציה

    Manpower Professional - תפעול ושרשרת אספקה

    15/06/2025

    תיאור תפקיד:
    טיפול בתיקי יבוא: פתיחת משלוחים, מעקב, תיאומים מול ספקים ונמלים, עבודה מול עמילי מכס ,; עבודה שוטפת במערכת Priority
    גבייה מלקוחות, קבלת תשלומים, הפקדות, סיוע שוטף להנהלת החשבונות
    אדמיניסטרציה שוטפת: תיוק, סריקות, מענה טלפוני, ניהול יומן, תמיכה למנכ"ל
    התכתבות שוטפת באנגלית מול גורמים בחו"ל
    דרישות:
    שליטה מלאה בפריוריטי – חובה
    אנגלית ברמה טובה מאוד (בעיקר כתיבה והתכתבות) – חובה
    ניסיון קודם בתחום היבוא – יתרון
    שליטה באקסל ובסביבה ממוחשבת
    יכולת סדר וארגון, אחריות, דיוק, ויחסי אנוש טובים
    היקף משרה: משרה מלאה
    קוד משרה: 203869
    אזור: מרכז - תל אביב
    שרון - נתניה ועמק חפר
    קרא עוד
    שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

    פקיד/ת רכש לפ.ק אלקטרה

    פקיד/ת רכש לפ.ק אלקטרה

    קבוצת אלקטרה בע"מ

    15/06/2025

    תיאור תפקיד:
    רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית?
    אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה!
    קבוצת אלקטרה מגייסת פקיד/ת רכש לפ.ק אלקטרה
    תיאור התפקיד :
    פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות, ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה.
    משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 17:00 – 08:00 בקריית שדה התעופה
    דרישות:
    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם ;– חובה
    ניסיון במערכת מידע ממוחשבת – חובה
    ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי
    היקף משרה: משרה מלאה
    קוד משרה: 18100
    אזור: מרכז - פתח תקווה, מודיעין, שוהם
    שרון - ראש העין
    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
    קרא עוד
    1 2 3 >

    תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!