תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה מזכיר/ה
איך יראה יומך? • ניהול מספר יומנים מורכבים של שותפים בכירים • תיאום פגישות מול לקוחות, רשויות המס וישיבות פנים ארגוניות. • ניהול שעות שותפים ומעקב אחר דיווחים ודוחות • מענה טלפוני שוטף • קבלת קהל במידת הצורך • תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בכלל הצרכים המשרדיים
דרישות:
- ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה – חובה
- יכולת ניהול זמנים, סדר, ארגון ותעדוף משימות בצורה עצמאית
- יחסי אנוש מצוינים ושירותיות
- יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות
- שליטה מלאה ביישומי Office – בדגש על Outlook ו-Excel
- תודעת אחריות גבוהה, דיסקרטיות וראש גדול
- זמינות למשרה מלאה, במשרדי הפירמה בת"א
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3668
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על ניהול עדכון מאגר אנשי הקשר והחברות עבור כלל מחלקות הבורסה.
- עדכון שוטף של פרטי בעלי תפקידים בחברות ציבוריות, בהתאם לדיווחים ולשינויים רגולטוריים.
- טיפול במערך פניות הציבור.
- טיפול במערך לקוחות מוצרי המידע.
- אחריות על טיפול בתקלות בהפצת מוצרי מידע של הבורסה.
- טיפול ברשימות התפוצה והפצת חוזרים והודעות לגורמים חיצוניים.
דרישות:
- השכלה אקדמית רלבנטית. יתרון.
- ניסיון מעשי רלבנטי.
- הכרת מערכת ה-CRM – יתרון.
- שליטה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
- ראיה מערכתית, יכולת עבודה עצמאית יחד עם יכולת עבודה בצוות.
- הבנה טכנולוגית, יכולת לימוד ושימוש במערכות ממוחשבות.
- יחסי אנוש מצוינים.
- שליטה מלאה בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית.
- דייקנות וירידה לפרטים.
- יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס, ונכונות לביצוע שעות נוספות.
- יחסי אנוש טובים ויכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
659743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה מסור/ה ומקצועי/ת . התפקיד כולל מענה טלפוני מקצועי, קבלת קהל בצורה נעימה, וסיוע במשימות שוטפות של המשרד. היקף משרה:משרה מלאה בשעות 08:00-16:00, עם יום אחד בשבוע שבו העבודה תתקיים בשעות 10:00-18:00. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בצוות מקצועי ותומך בסביבה נעימה ומזמינה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום המנהלה ומענה טלפוני. - יכולת שיווק וסיוע בתפעול משימות שוטפות. - יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. -דובר/ת ערבית -יתרון - שליטה מלאה בתוכנות אופיס. - ידע בהנהלת חשבונות - יתרון. - עברית כשפת אם. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
778804
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת עו"ד יוקרתית בת"א דרוש/ה מזכיר/ה!
התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, הכנת חדרי ישיבות, שיחות זום, שיחות ועידה והאדמיניסטרציה שוטפת. תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 09:00-18:00 שכר 10K תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה (ניתן גם מהשירות הצבאי). אנגלית ברמה טובה יכולת ניהול מספר משימות במקביל ועבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53194
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בהרצליה משרה מלאה - א-ה תיאור התפקיד: מתן מענה בניהול שוטף של סדר היום ריכוז משימות, מעקב ובקרה ניהול יומן דינאמי, תיאומים מול גורמים בכירים, תיאום נסיעות ואירועים הכנת סיכומי פגישות מעקב אחר משימות, דוחות, מצגות ותיעוד הכנת מצגות, מסמכים וחומרים מקצועיים לישיבות, הרצאות וכנסים ממשק צמוד עם כל הממשקים בארגון, לקוחות וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- 3 שנים ומעלה אנגלית רמה גבוהה - חובה ניסיון בעריכת מצגות ושליטה מלאה בתוכנות ה- Office זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי צורך תואר אקדמאי- יתרון סדר וארגון, יוזמה ודיסקרטיות גישה שירותית, ויחסי אנוש מעולים יכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים - פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00890
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציגת שירות ומכירה לסוכנות רכב – מודיעין סוכנות רכב מובילה במודיעין מגייסת נציגת שירות ומכירה לצוות השירות שלנו! תיאור התפקיד: קבלת קהל ומתן שירות פרונטלי ללקוחות עדכון סטטוס רכבים ומתן מענה שוטף ללקוחות במהלך התהליך תיאום מסירות רכבים מול לקוחות עבודה שוטפת מול ממשקי הארגון וגורמי שירות פנימיים סביבת עבודה ממוחשבת היקף משרה: ימים א’-ה’ בין השעות 09:00–17:00 ימי שישי בין השעות 09:00–13:00 העבודה בסוכנות מודיעין
דרישות:
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים אוריינטציה מכירתית – יתרון שליטה ביישומי מחשב אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
998608
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד מוביל בתחום ההתחדשות העירונית דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: ניהול המשרד, מתן מענה טלפוני ללקוחות, טיפול בפניות, קבלת קהל, ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד דומה- חובה. -ניסיון בניהול יומנים באאוטלוק. -שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. -ייצוגיות, אחריות, מקצועיות ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17420
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
למרכז טיפולי איכותי בירושלים דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה אחראי/ת, מסודר/ת ובעל/ת תודעת שירות גבוהה, לתפקיד מרכזי ומשמעותי בלב הפעילות. מה כולל התפקיד? - ניהול ותיאום יומני טיפולים וצוות מטפלים.
- קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ופרונטלי למטופלים.
- טיפול בהוצאת חשבוניות, גבייה ותשלומים.
- אחריות על רכש, ציוד ותחזוקת המשרד.
- מתן סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף להנהלה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב (Office, Outlook) – חובה.
- ידע וניסיון בעבודה עם מערכות גבייה/חשבוניות – יתרון.
- יכולת ארגון וניהול משימות מרובות.
- שירותיות, יחסי אנוש מצוינים ואחריות גבוהה.
- יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-TIFUL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת שירות ותפעול לארגון במודיעין תיאור: עבודה בסביבת אופן ספייס דינאמית ומלאת קצב לצד צוות צעיר ואיכותי הפעלת מערכות המסלקה של מרכז התחבורה הציבורית ומתן תמיכה טכנית ותפעולית למפעילים ברחבי הארץ הפקת דוחות והובלת תהליכי בקרה אל מול אנשי מקצוע ונציגי משרד התחבורה לאחר הכשרה מעמיקה – תוביל.י ניתוחי נתונים ועבודה מול הרפורמות החדשות בתחום הכרטוס החכם
דרישות:
שליטה גבוהה ב-Excel ויכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה רקע לימודי פיננסי / ניהולי יכולת להחזיק שיחה, להוביל תהליכים ולהתנהל מול גורמים מגוונים אופי אסרטיבי, אחריות גבוהה, ויכולת לבצע תעדופים ולנהל עומסים מתאים למחפשי סביבת עבודה צעירה, רועשת לפעמים אבל עם משמעות ואחריות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33940
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה זמנית - איש/אשת Back Office בחברת סייבר- 7-8 חודשים. לתפקיד מגוון ודינמי הכולל תמיכה אדמיניסטרטיבית, עבודה מול ממשקים פנימיים וניהול תהליכים תפעוליים. מה כוללת המשרה? הקמת הזמנות לקוחות במערכות המידע הפקת חשבוניות וקליטת מסמכים עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת במחלקות שונות ניהול דוחות ונתונים באקסל משרה מלאה העבודה מתבצעת מהמשרד בכפר סבא – קיימת גמישות חלקית לעבודה מהבית משרה זמנית – 7-8 חודשים
דרישות:
ניסיון קודם בהפקת חשבוניות והקמת הזמנות שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel היכרות עם מערכת Priority – יתרון יכולת עבודה עצמאית ובצוות יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ותקשורת בין-אישית טובה נכונות למשרה מלאה בפר סבא
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
73883
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
כרכז/ת סיעוד, תנהל/י את התהליך הטיפולי מקצה לקצה:- קבלת פניות חדשות - תיאום מטפלים/ות בהתאם לצורכי המטופל - ליווי שוטף של המטופלים ומשפחותיהם - ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף ודאגה לרווחת המטופלים
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות/אדמיניסטרציה – יתרון משמעותי - זיקה ואהבה אמיתית לעבודה עם הגיל השלישי או אנשים עם מוגבלות – חובה - יתרון לדוברי ערבית/רוסית - יכולת ארגון גבוהה, סדר ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
201438
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה. דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה. תיאור התפקיד: - ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים. - ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני. - הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים. - מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך. - בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות. - ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים. - טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד. - שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים. - יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית. - שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams). - אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון. - סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים. העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי. זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברתנו הבינלאומית בתחומי הרפואה מחפשת אדמיניסטרטור/ית למשרה מאתגרת ומספקת. בתפקיד זה, תהיו אחראים על ניהול המשרד והובלת תחום הדיוור ויצירת עיצובים בעזרת כלי קנבה. העבודה כוללת שיתוף פעולה עם מתכנתים בחברה, ניהול אסטרטגי של פרויקטים חשובים, קביעת פגישות הנהלה וארגון ישיבות . המשרה דורשת עבודה במשרה מלאה בימים א’-ה’ בשעות 8:00-17:00.
דרישות:
: -ניסיון קודם בניהול משרד או עבודה אדמיניסטרטיבית. -היכרות עם כלי תוכנה בקנבה ותוכנות אופיס --יכולת עבודה בצוות ותקשורת מצוינת. -כישורי ניהול זמן ויכולת תעדוף משימות. -אנגלית ברמה גבוהה המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2700
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד לחברת תכנון וייצור בתחום התעשייה. תחומי אחריות: ניהול יומן, טיפול בפניות לקוחות עסקיים, מתן הצעות מחיר, הפקת הזמנות במערכת פריוריטי, תיאום אספקות, תכנון ותיאום טכנאי שירות, מעקב אחרי חשבוניות, תשלומים וכד. משרה מלאה במשרדי החברה בפ"ת, קרית אריה.
דרישות:
ניסיון כמזכיר/ה או מתאמ/ת בק אופיס במחלקת שיווק או קשרי לקוחות ניסיון מחברה תעשייתית/יצרנית- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי -יתרון אנגלית ברמת טובה מאוד- חובה מסירות, רצינות ואחריות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
780829
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום יחסי ציבור, רשתות חברתיות ועיצוב גרפי, דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה במסגרת התפקיד: מתן שירות לעובדי המשרד, מענה טלפוני, ניהול יומנים, קבלת אורחים, איוש עמדת קבלה, אדמיניסטרציה שוטפת במשרד. תנאים: אופציה לעבודה מהבית יום בשבוע משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 נא לציין ציפיות שכר עבודה באווירה נעימה במיקום מרכזי בתל אביב - נגיש לרכבת ולתחבורה ציבורית
דרישות:
ניסיון מוכח של לפחות שנתיים כמזכיר/ה או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה - חובה שליטה מלאה בתוכנות אופיס סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ותקשורת בין-אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|