תיאור תפקיד:
אדמיניסטרציה 1. ניהול יומן פגישות 2. מעקב ובקרה על ביצוע משימות 3. הפקת דוחות 4. התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים ומחוץ לארגון 5. ארגון ותפעול ישיבות סניפים 6. ארגון פעילויות במחלקה (יום כיף,ימי הולדת)נדל"ן 1. בדיקת תנאים מסחריים בהסכמים משפטיים 2. עבודה שוטפת מול עו"ד החברה ויועצת הביטוח 3. הכנת דוחות לפגישות 4. ניסוח והדפסת מכתבים 5. מעקב ובקרה על תאריכי סיום תקופות שכירות 6. תיאום פגישות 7. סריקות
דרישות:
1. תודעת שירות גבוהה 2. שליטה מלאה בכל תוכנות ה OFFICE - אאוט לוק, אקסל וורד ופאוור פוינט 3. דיסקרטיות 4. אסרטיביות 5. אמינות 6. דייקנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
844
|