תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: באר- שבע.
התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות שוטפת ועבודה אדמיניסטרטיבית. - התנהלות מול ספקים. - הנפקת חשבוניות. - הזמנת ציוד משרדי. - הכנת מאזנים והתאמות, דיווחים תקופתיים. - ביצוע בקרות חודשיות, רבעוניות ושנתיות. - ביצוע התאמות ועבודה מול ממשקים. - הכנת דו"חות להנהלה. - מעקב אחר תשלומים.
דרישות:
• ניסיון חובה • חשב/ת שכר • תעודת הנה"ח ,1 2 ו- .3 • שליטה בתוכנות אופיס ו- EXCEL • אסרטיביות, יצירתיות ויכולת פתרון בעיות.. • ראש גדול, מסוגלות לעבוד במצבי עומס ולחץ. • יחסי אנוש ועבודת צוות. • זמינות לעבודה בימים א'-ה', 8.5 שעות ביום. • נדרשת עבודה בשעות נוספות וכן בשעות בלתי שגרתיות לפי הצורך. • נדרשת זמינות למענה טלפוני מעבר לשעות העבודה. המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
מדובר בהוצאת תלושי של בין 100 -300 תלושי שכר בחודש . והקמת מערך מאפס של המחלקה.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר-חובה! ניסיון קודם כחשב/ת שכר - חובה ! ידע וניסיון בעבודה עם מערכת אנדרומדה או חילן - יתרון דוברי רוסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66156
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון
|