תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תוכן וקריאיטיב לחברה פרסום ותוכן בדיגיטל
דרישות:
ניסיון הניהול צוות קטן בתחום הקריאייטיב כולל עבודה עצמאית מתחילת הרעיון ועד הביצוע. ניסיון של תפקיד אחד כמנהל/ת תוכן בדיגיטל במשרד פרסום. אחריות על כל תחום התוכן וביצוע בכל האמצעים הדיגיטלים; טיקטוק, יוטיוב, אינסטגרם. הבנה וחיבור לרשתות החברתיות השכלה בקולנוע, קיראייטיב, הפקה או פרסום. תפקיד מענין בחברה דינאמית בצמיחה. התפקיד בתל-אביב קורות חיים עם ציפיות שכר למייל: [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1925
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה עוזר/ת שיווק דיגיטלי מתחיל/ה תיאור המשרה:
רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בעולם השיווק הדיגיטלי? הצטרפו אלינו! התפקיד כולל סיוע בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, ביצוע מחקרי שוק, כתיבת תוכן שיווקי, והפקת דו"חות ביצועים. אנו מציעים הכשרה מקצועית מקיפה, ליווי אישי, וסביבת עבודה יצירתית ומעודדת צמיחה. זו הזדמנות להשתלב בעולם השיווק והפרסום ולהתנסות בעבודה עם הכלים המובילים בשוק.
דרישות:
• עניין ותשוקה לעולם השיווק והפרסום. • ידע בסיסי בשימוש ברשתות חברתיות. • כישורי כתיבה ויכולת ביטוי גבוהה. • יכולת עבודה בצוות ורצון ללמוד. • לא נדרש ניסיון קודם – ההכשרה המלאה על חשבון החברה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02261
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מה התפקיד כולל? אחראי/ת על ניהול, פיתוח והובלת נוכחות המותג במדיה החברתית, בניית אסטרטגיות שיווקיות מותאמות לקהלי יעד, יצירת קשרים ושיתופי פעולה עם משפיענים, והגדלת המודעות למותג והמעורבות בפלטפורמות הדיגיטליות. מה מחכה לך אצלנו? פיתוח וניהול אסטרטגיית תוכן לכלל הפלטפורמות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין). ניהול והובלה של ימי צילום והפקות סושיאליות. זיהוי וגיוס משפיענים מתאימים לקמפיינים ופעילויות שיווקיות. בניית תוכניות ושיתופי פעולה עם יוצרי תוכן מותאמות למותג. פיתוח והובלת קמפיינים ממוקדי מטרה. מעקב ודיווח הכולל ניהול דוחות ובקרה, הכנת מצגות המציגות אסטרטגיה וביצועים חדשיים וזיהוי תובנות עסקיות מהמדיה החברתית.
דרישות:
דרישות התפקיד ניסיון קודם בניהול מדיה חברתית ומשפיענים במותג B2C – לפחות שנתיים. יכולות קריאייטיב גבוהות, כתיבה שיווקית והבנה עסקית. שליטה באנליטיקה וכלי מדידה. ידע והבנה במיתוג ושיווק אסטרטגי. היכרות עם משפיענים מתחום מסוים (אופנה, לייף סטייל, טכנולוגיה, וכו’) או ניסיון עם מותגים גדולים – יתרון. אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00020
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת - החלפה לחל"ד למרכז לאה ונפתלי בן יהודה לנגישות וטיפוח כישורי למידה באוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: • טיפול, מתן שרות ומענה לפניות בנושא נגישות של הסטודנטים והסגל. • תפעול פרויקטים מיוחדים של המרכז. • סיוע בשיווק השירותים לכלל הסטודנטים והסגל. • ניהול רשתות חברתיות ואתר כולל יצירת תכנים, פרסום ושיווק אירועים ועוד. • קידום המודעות בנושא סטודנטים עם מוגבלויות בקרב סטודנטים, סגל אקדמי ומנהלי. • היקף משרה 50%, תחילת העסקה מיידית.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. • אנגלית ברמה גבוהה – חובה. • יכולת לעמוד מול קהל - חובה. • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה. • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. • סבלנות ופתיחות לעבודה עם אנשים עם מוגבלויות. • יכולת לעבודה עצמאית וראש גדול. • דיסקרטיות ואחריות. • היכרות עם סביבה אקדמית ותחום הנגישות לאנשים עם מוגבלויות - יתרון. • ידע ביצירת תכנים ועיצוב לרשתות חברתיות – יתרון.
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סוכנות דיגיטל מתקדמת ופורצת דרך מחפשת מנהל/ת קמפיינים מוכשר/ת להצטרפות לנבחרת המובילה שלנו. התפקיד כולל : -ניהול מקיף של קמפיינים מבוססי תוצאות לפלטפורמות Meta ו-Google Ads, תוך עבודה מול מגוון לקוחות בו זמנית. -עבודה ישירות עם הלקוחות-צשיחות שוטפות, דיווחים, ניתוח נתונים ושיקוף תוצאות. -אופטימיזציה שוטפת ומעקב ברמת ביצועים גבוהה. ניהול המשימות יתבצע באמצעות Monday ו-Trello, ותוכנית הקמפיינים תיבנה בהתאם לצרכי הלקוחות שלנו. המשרה ממוקמת באזור גוש דן ומוצעת כהעסקה מלאה, חמישה ימים בשבוע. תנאים מצוינים יינתנו למתאימים.
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה בסוכנות דיגיטל – חובה. - שליטה מעשית ב-Google Ads וב-Meta – חובה. - ניסיון בניתוח נתונים ושימוש ב-Google Analytics ו-Google Tag Manager – חובה. - שליטה באנגלית ברמה גבוהה – חובה. - היכרות עם מערכות אוטומציה שיווקית – יתרון. - גישה שירותית וראייה שיווקית רחבה. - יכולת ניהול עצמי, סדר ויכולת לשימת לב לפרטים. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
818240
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מ"מ מנהל/ת דיגיטל ודאטה להחלפה לחל"ד, בחטיבת דוברות, שיווק ואירועים אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: התפקיד כולל ניהול וקידום הנכסים הדיגיטליים, תכנון ובקרה על התקציב של אסטרטגית השיווק הדיגיטלית, ניתוח דאטה והצבת KPI's. זאת, לצד הובלת פרויקטים ומהלכי תוכן ושיווק בזירות הדיגיטליות, טיפוח תרבות דיגיטלית בארגון , ויצירת מסעות לקוח וחווית משתמש. התפקיד כולל: • תכנון, בנייה והוצאה לפועל של קמפיינים ממומנים, תוך התוויית אסטרטגיה פרסומית, בניית פאנל ,360 סגמנטציה לקהלי היעד השונים, הגדרת KPI's, מדידה, הפקת תובנות לאופטימיזציה שוטפת של ביצועים וניתוח דו"חות תקופתיים. • ניטור, אנליזה ואופטימיזציה של הדאטה בפעילות השוטפת בפלטפורמות השונות. ניתוח התנהגות משתמשים וזיהוי מגמות ליצירת המלצות לאופטימיזציה בכלים דיגיטליים B/A, ( Heat Maps ,Google Analytics-GA4 Testing ). • יצירה וניהול מסעות לקוח וחווית משתמש, עבודה עם מערכות Automation Marketing. • ייזום וניהול פרויקטים שיווקיים ודיגיטליים.
דרישות:
• תואר ראשון - חובה. תואר באוניברסיטת רייכמן - יתרון משמעותי • ניסיון מעשי במערכות מדידה ואנליזה: גוגל אנליטיקס, BI • ניסיון עם מערכות הפרסום השונות: PPC ,SEO, ,Adwards Google, אאוטבריין/ טאבולה META, לינקדאין - חובה • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות בכתב בעברית ובאנגלית – חובה • הובלת תהליכים דיגיטליים חוצי ארגון כדוגמת Automation Marketing - יתרון • ניסיון מוכח בניהול וביצירת קמפיינים בערוצי המדיה השונים מבוססי ביצועים • היכרות עם עולם המדידה והאנליזה: Analytics Google • הבנה שיווקית רחבה וחשיבה יצירתית • תשוקה וסקרנות לגילוי מערכות, פלטפורמות וכלים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-467
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מסגרת התפקיד: ניהול הנכסים הדיגיטליים של חלק ממותגי החברה ברשתות החברתיות. תיאור משרה: יצירה, עריכה, וכתיבת תוכן עבור המותגים השונים הפונים בעיקר אל לקוחות החברה ולא לצרכנית הסופית (שיווק BTB). חשיבה יצירתית והבאת יוזמות לפעילויות BTB וקידום המותג ללקוחות החברה. ביקור אצל לקוחות החברה בכל הארץ ויצירת תוכן משותף לדפי הסושיאל. ניהול זירות ופרופילים דיגיטליים של המותגים בארגון. הכנת גאנט פעילות שוטף העונה לבריף מנהלי המותג וניהול התקציב השנתי. מענה ללקוחות ומעקב אחר אזכורים ותגובות בזירות השונות. התאמת תוכן גלובלי ולוקאליזציה של תכנים לשוק המקומי, לרבות עבודה והכוונה של אנשי מקצוע במידת הצורך. אופטימיזציה של זירות המותגים בפלטפורמות והכלים הדיגיטליים השונים. ניהול, בקרה ומעקב אחר הקמפיינים הממומנים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות (יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל אדס וכו׳) הפקת דו"חות תקופתיים ותובנות לצורך למידה, שיפור והתאמה במידת הצורך. יצירת שיתופי פעולה עם משפיענים, קבוצות ויצרני תוכן לצורך חשיפה והפקת תכנים למותגים. עבודה ישירה מול חברות המדיה ובקרה על ביצועי הפוסטים הממומנים. הובלה משותפת של אסטרטגיית ניהול השיווק של המותגים עם מנהלי המותגים. עבודה מול אנשי הקשר בקרב הספקים מחו"ל והשתתפות בפגישות שיווק עם הספק.
דרישות:
דרישות התפקיד: תואר ראשון - חובה ניסיון, ידע ויכולת הפקת תכנים עצמאית -חובה הכרות מקצועית עם עולמות הסושיאל- חובה ידע ב-Photoshop וקאנבה- יתרון ניסיון של שנתיים בעולמות הפרסום והשיווק הדיגיטלי- חובה, עולמות BTB- יתרון משמעותי. תשוקה וסקרנות לטכנולוגיות, טרנדים, פלטפורמות וכלים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי. יצירתיות, יכולת כתיבה, עריכה וניסוח גבוהות בשפה העברית. יכולת למידה מהירה, עצמאות, סדר וארגון בשילוב עבודת צוות. שליטה מלאה באנגלית (דיבור וכתיבה) - חובה! אוריינטציה לעולם העיצוב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
180734
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בצמיחה מהירה בתחום ההוצאה לאור והקורסים הדיגיטליים (לאחר מיזוג עם הסטארטאפ SPINES), דרוש/ה מנהל/ת קמפיינים מנוסה לעבודה עם תקציבים גבוהים וביצועים מדידים. מהות התפקיד: – ניהול קמפיינים דיגיטליים גדולים ומורכבים בגוגל, מטא ופלטפורמות נוספות – תכנון, ביצוע ואופטימיזציה שוטפת של קמפיינים – עבודה עם דפי נחיתה, קריאייטיבים, פאנלים שיווקיים וניתוח נתונים – ממשקי עבודה עם צוותים פנימיים וספקים חיצוניים – לקיחת אחריות מלאה על תוצאות הקמפיינים – מתחזית ועד ביצוע בפועל שכר ותנאים: – שכר ברוטו התחלתי: 16,000–18,000 ש"ח – בונוסים על עמידה ביעדים – החזר נסיעות – תנאים סוציאליים מלאים – משרה מלאה: א'-ה' | 09:00–18:00 מי יתאים לתפקיד: – אינטליגנציה גבוהה ויכולת ניתוח נתונים מהירה – אחריות אישית גבוהה ועמידה בזמנים – סדר, ירידה לפרטים ויכולת עבודה בלחץ – רצון אמיתי להתמקצע ולהתפתח בתחום – יתרון למי שמגיע/ה מעולמות ניהול שיווק או תקציבים מחפש/ת תפקיד משמעותי עם אופק ניהולי וסביבת עבודה חדשנית? שלח/י קורות חיים עכשיו!
דרישות:
– ניסיון של 3 שנים ומעלה בניהול קמפיינים בגוגל ומטא – חובה – ידע והבנה עמוקה בעולם השיווק הדיגיטלי – חובה – ניסיון עם A/B Testing, דפי נחיתה, קריאייטיב וניהול ספקים – חובה – תואר או רכב – לא חובה – שירות צבאי/לאומי – לא חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13411
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ פונה בבקשה להצגת מועמדות לתפקיד הבא: מנהל/ת מחלקת דיגיטל מטה מנכ"ל משרה מס' 2001/25 להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בעמוד הדרושים בציון משרה מס' 2001/25 מועד אחרון להגשה הינו 12.6.25 בשעה 23:59
דרישות:
תנאי סף:
• תואר ראשון ו/או תעודת הכשרה מקצועית מתקדמת בתחום הדיגיטל ו\או ניהול מדיה חברתית • ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בתחום הניו מדיה בעשר השנים האחרונות • ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בניהול עמודי סושיאל בעשר השנים האחרונות • ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בניהול תוכן באתר בעשר השנים האחרונות • ניסיון של שנתיים לפחות בניהול קמפיינים בעשר השנים האחרונות • ניסיון של 3 שנים לפחות בכתיבת תוכן ו עריכה של חומרי מדיה בעשר השנים האחרונות • ניסיון של שנתיים לפחות בהפעלת ספקים ו/או יועצים חיצוניים יתרונות:
• ניסיון של שנתיים לפחות בכתיבה, צילום ועריכת מדיה בפלטפורמות השונות • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בסביבה מרובת פרויקטים ו/או לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00341
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|