דרושים בתחום תפעול / אדמיניסטרציה

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בתחום תפעול / אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לצוות קטן ואינטימי המונה 7 נציגים, דרוש/ה רפרטנ/ית האחראי/ת על משאבי צוותי השירות הפרונטלי (טכנאים), ניהול, בקרה ושיבוץ התקנות חדשות ותקלות ללקוחות קיימים.
מתן השירות הינו הן ללקוחות פנימיים והן ללקוחות חיצוניים.
מדובר בשיחות יוצאות ונכנסות. משרה זמנית עם אופציה לקבועה !
העבודה במשמרות משרה מלאה ( 8.5 שעות ביום, משמרות של 8:00-16:30, 10:30-19:00) וימי שישי לסירוגין.
בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
יכולת ביצוע מספר משימות במקביל,
בעל/ת אחריות אישית ויכולת עבודה עצמאית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה: 777
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
What does the role involve?
In this role you will be reviewing online search results in order to improve their content and quality. You will be required to provide feedback and analysis on content found in search engine results and provide ratings on their relevance to the search terms used. Another aspect of this role will involve reviewing the language used in the search results by examining grammar, tone and cultural relevance.
What does the role involve?
In this role you will be reviewing online search results in order to improve their content and quality. You will be required to provide feedback and analysis on content found in search engine results and provide ratings on their relevance to the search terms used. Another aspect of this role will involve reviewing the language used in the search results by examining grammar, tone and cultural relevance.
דרישות:
What are the main requirements for the role?
• You must be fluent in written and verbal English and Hebrew
• You must be living in Israel for the last 5 consecutive years
• You must own and use a Smartphone (Android V4.2 or higher or iPhone running iOS version 10.0 or higher) to complete tasks
• The majority of the task types will require both a desktop/laptop and a Smartphone
• Gmail must be your primary email account
• Active daily user of Gmail and other forms of social media (Twitter & Facebook)
• You must have familiarity with current and historical business, media, sport, news, social media and cultural affairs in Israel
• Access to and use of a broadband internet connection and associated computer and software to perform the work, all provided at your own expense
• Experience in use of web browsers to navigate and interact with a variety of content
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה: JB-00010
קרא עוד
תיאור תפקיד:
We are seeking an energetic, self-starting individual to join our company as an Operations Assistant. You will collaborate with multiple teams and managers, participating wherever necessary to ensure smooth, efficient operations. In this role, you may juggle multiple projects simultaneously, necessitating time management, multitasking, and organizational skills.
Reporting to VP Finance and Operations.

Responsibilities and Duties:
Oversee daily operations- Vendors, Customers, HR.
Responsible for enforcing internal company policies and procedures within the company
Coordinating with external bookkeeping firms.
דרישות:
Bachelor’s degree (preferred)
Excellent verbal and written communication skills in English and Hebrew
An eye for details
Quick decision-making and problem-solving skills.
Ability to work effectively in a fast-paced environment
Experience in bookkeeping is an advantage
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: NL001
קרא עוד