תיאור תפקיד:
• עבודה בספרייה אקדמית מכוונת שירות לסטודנטים וסגל אוניברסיטת רייכמן בהרצליה. • תפעול מערכת המידע של הספרייה. • עדכון ופיתוח שירותים ויישומים חדשים. • מתן הדרכות אישיות/קבוצתיות באנגלית – הדרכת קבוצות סטודנטים להתמצאות בספריה וחיפוש בקטלוג ובמאגרי מידע מקוונים. • העברת סדנאות באנגלית לחיפוש מידע במסגרת קורסים אקדמיים. • השתתפות במשימות ופרויקטים של הספרייה. • ביצוע מטלות נוספות לפי הצורך. • מיידי, משרה מלאה.
דרישות:
• תואר אקדמי - חובה, השכלה בתחום מערכות מידע – יתרון • ידע שימוש במידע דיגיטאלי ובמידע ספרי, עיצוב, ועריכת תוכן • היכרות ומיומנות בחיפושי מידע בקטלוגים ובמאגרי מידע אקדמיים • תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יוזמה , יצירתיות ואחריות • היכרות עם תוכנת עלמא יתרון • ידע ב- CSS , HTML, MySQL • • אנגלית ברמת שפת אם
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה באזור השפלה דרוש/ה-רכז/ת לניהול ובקרת כספומטים תיאור התפקיד: ניטור הפעילות השוטפת באמצעות שו"ב מתקדם בדגש על הפרטים הקטנים בהתראות על מנת לאבחן תקלות בשלב המוקדם שלהן. פתיחת תקלות לספקי השירות השונים. תיאום בין הספקים לצורך טיפול משולב בתקלות מורכבות תוך עמידה בSLA עבודה מול כלל צוותי התשתיות בבנק לצרכי תפעול המערכת וטיפול בתקלות תשתית. עבודה מול הגורם העסקי ומתן מענה לכל שאלה ודרישה של הגורם העסקי. עבודה בלוגים של אפליקציה וDB , שבא ועוד... לתחקור תקלות ומתן מענה לשאילתות המערך העורפי.
דרישות:
דרישות: ידע בבסיסי נתונים SQL (ידע בסיסי) מתן שירות ועבודה במקרים של לחץ זמינות בשעות שאינם שגרתיות ידע בסיסי במערכות הפעלה ידע בסביבת BI Oracle שליפת דוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02426
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה רפרנט/ית מחשוב התפקיד כולל: תמיכה במשתמשי משרד הבריאות בתקלות מחשוב – קו ראשון\שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה system תקשורת ותוכנות שונות – כלליות או ייעודיות. סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, דרג שני לתמיכה בנושאים מורכבים בתמיכה ולפני הפעלת אסקלציה לדרגים הבאים (אנשי סיסטם, תקשורת וכו'). מתן תמיכה ביישומים ייעודיים ובתוכנות מדף על בסיס היכרות מעמיקה ויסודית ברמת מומחה יישום. התמיכה כוללת מענה לפניות משתמשים או רפרנטים של היישום, הטמעה, אבחון תקלות ואחריות להפעלת הגורמים המטפלים.
דרישות:
נדרשת שותפות בצוות מקצועי ומחויב התומך במגוון רחב של פעילויות ומערכות במשרד. נדרשת למידה מתמדת והתפתחות מקצועית, סביבה מאתגרת ודינמית. יתרון לניסיון בעבודה בארגונים גדולים בדגש על במגזר הממשלתי / מגזר הבריאות. יתרון לניסיון בעבודת צוות. יכולת קליטה מהירה, חריצות, אמינות, נחישות, multitasking יכולת עמידה בלחץ וגמישות יתרון לניסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|