תיאור תפקיד:
חייל/ת משוחרר/ת? רוצה להשתלב באחת החברות המובילות בשוק? מה תעשו בתפקיד? * מתן מענה שירות ותמיכה לטכנאים בשטח * מתן מענה פנימי לעובדי החברה בנושאי תיאום טכנאי לבית הלקוח * עבודה מול ממשקי חוץ כגון בזק והוט המטרה היא ללוות את הטכנאי בכל תמיכה ומענה שעולה בזמן ביקור הטכנאי בבית הלקוח עד לביצוע סגירת מעגל טיפול.
דרישות:
* יסודיות, יכולת עבודה עצמאית מול מגוון ממשקים * עבודה תחת ריבוי משימות, * שירותיות, יכולת עבודה תחת לחץ * אוריינטציה טכנית, יתרון לניסיון קודם כנציגי תמיכה טכנית * ידע בתוכנות Office חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02300
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• עבודה בניתוב שיחות במרכז שליטה ובקרה של הארגון: • מענה טלפוני לגורמי פנים וחוץ המקבלים מענה מחשובי מאגף הטכולוגיות של הארגון • ביצוע מעקב ובקרה שוטף אחר מגוון בקשות / קריאות המגיעות ממשתמשי הארגון אל אגף הטכנולוגיות • ביצוע אסקלציה מול מנהלת שירות לקוחות בתקלות רוחביות • הכנה וריכוז דוחות וסיכומים בהתאם לדרישות מנהלת שירות לקוחות • תיאום מול גורמי פנים וחוץ בנושאים הנוגעים לפעילות החטיבה וניהול יומן הממונה. • ביצוע בקרה לעמידה ביעדי השירות ותוכניות העבודה של החטיבה. • סיוע למשתמשים בתקלות תפעול פשוטות וכאלו שמתקיימות בתדירות גבוהה. • ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיות הממונה
דרישות:
• ניסיון בתפעול בתקלות ובבקרה של מערכות מול לקוחות. • ניסיון בעבודה מול מנהלים וצוותים של מערכות מחשוב. • יכולת עבודה עם לקוחות ובצוות תוך יחסי אנוש מעולים. • ידע בעבודה במוקד שירות/ עבודה עם לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
NS 24288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
• עבודה בספרייה אקדמית מכוונת שירות לסטודנטים וסגל אוניברסיטת רייכמן בהרצליה. • תפעול מערכת המידע של הספרייה. • עדכון ופיתוח שירותים ויישומים חדשים. • מתן הדרכות אישיות/קבוצתיות באנגלית – הדרכת קבוצות סטודנטים להתמצאות בספריה וחיפוש בקטלוג ובמאגרי מידע מקוונים. • העברת סדנאות באנגלית לחיפוש מידע במסגרת קורסים אקדמיים. • השתתפות במשימות ופרויקטים של הספרייה. • ביצוע מטלות נוספות לפי הצורך. • מיידי, משרה מלאה עם נכונות לזמינות ועבודה בשעות לא שגרתיות.
דרישות:
• תואר אקדמי - חובה, השכלה בתחום מערכות מידע – יתרון • ידע שימוש במידע דיגיטאלי ובמידע ספרי, עיצוב, ועריכת תוכן • היכרות ומיומנות בחיפושי מידע בקטלוגים ובמאגרי מידע אקדמיים • תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יוזמה , יצירתיות ואחריות • היכרות עם תוכנת עלמא יתרון • ידע ב- CSS , HTML, MySQL • העבודה גם במשמרות אחר הצהריים/ערב • אנגלית ברמת שפת אם
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|