תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי היא אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (כגון הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חיסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. בנוסף, החברה מציעה הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: ניהול מערך התמיכה הטכנית של החברה ללקוחות B2B. פיקוח ותיעוד מלא של כל התקשורת עם הלקוחות במערכת CRM, כולל מעקב שוטף אחרי סטטוס הקריאות השירות. הובלת תהליכי שיפור בתמיכה הטכנית, כולל הטמעת נהלים חדשים ושיפור מדדי השירות (SLAs). מעקב אחר שביעות רצון הלקוחות, כולל ביצוע סקרי שביעות רצון, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור השירות. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00), ללא אפשרות עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות תמיכה טכנית (B2B) מעל 10 עובדים – חובה. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM- חובה. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows- חובה. ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת, DNS וDHCP- חובה. הסמכת CCNA- יתרון. תואר ראשון במדעי מחשב או תחום דומה- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
27
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה טכנאי/ת תמיכה חיפה, קו רכבת | משרה מלאה במסגרת התפקיד: - מעגל תמיכה ראשון, מתן שירות Help Desk למשתמשים פנימיים וחיצוניים בסביבות מיקרוסופט ובסביבות עבודה נוספות כגון , AS400 SAP וכל מערכות מידע ותוכנות אחרות. - זיהוי ואפיון אופי התקלה, תיקונה או העברה לגורם מקצועי נוסף - טיפול מקצה לקצה, תיעוד ובקרה על תקלות ב- SLA מוגדר, עד לסגירתן
דרישות:
• 12 שנות לימוד • טכנאי/ת PC - יתרון. • ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית למשתמשי קצה במוקד הטלפוני בתחום המחשוב • ידע נרחב במערכות הפעלה, אינטרנט ומדפסות • היכרות עם תקשורת, רשתות, AD, תחנות קצה וכל ציוד מחשוב • היכרות תפעול טאבלטים וטלפונים חכמים • נכונות לעבודה במשמרות ושעות לא שגרתיות יתרונות: • ידע במערכות CITRIX, TEAMS, SERVICENOW, TEAM VIEWER, FORTINAC, FORTINET, AZURE . • ידע במערכות SAP, AS400 , Portnox - כישורים נוספים לתפקיד: • יכולת עבודה סביבה רבת ממשקים בתהליכים חוצי ארגון • תקשורת בינאישית מצוינת ותקשורת אסרטיבית. • חשיבה מחוץ לקופסא • יכולת למידה גבוהים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-56130
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים. * הכירות עם AD. *ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק. * שירותיות וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פיתוח טכנולוגיות למידה ותוצרי למידה מתוקשבת: לומדות, סרטוני אנימציה וסרטונים ריאליסטים, עיצוב אינפוגרפיקות, מצגות, פיתוח תוכן, כתיבת תסריטי לומדות, הפקת לומדות ועוד… עבודה על פרוייקט החל משלב איתור הצורך, אפיון מול הלקוח, הפקת התוצר עד מסירה ללקוח . מיקום המשרה – תל אביב | משרה מלאה
דרישות:
- תעודת תואר אקדמי במנהל עסקים/ מערכות מידע / טכנולוגית או תעודת קורס פיתוח הדרכה צבאי/אזרחי
- לפחות שנה ניסיון בתחום פיתוח הדרכה - חובה
- ניסיון תעסוקתי בהפקת לומדות באמצעות תוכנת storyline- חובה
- ניסיון בשימוש בתוכנות עיצוב Canva
- ניסיון בשימוש בתוכנות אנימציה ויצירת סרטוני סמן
- ניסיון בביצוע אפיונים מול לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם יש לך תשוקה לעולמות השירות, ניסיון בהובלת צוותים ורצון להתקדם לשלב הבא בקריירה- אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו! מוקד תמיכת המשתמשים של ארגון פיננסי מוכר במרכז מגייס אחראי.ת משמרת לתפקיד משמעותי, מאתגר ומתגמל מה כולל התפקיד? - ניהול הפניות המתקבלות מכלל ערוצי השירות, בשיתוף עם מנהלות הצוותים – תוך דגש על שיפור זמינות השירות וצמצום עומסים.
- הובלת עמידה ביעדי השירות והיעילות, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ויחס אישי.
- טיפול בתקלות מורכבות הדורשות הבנה מעמיקה של המערכות והתהליכים.
- הנעת הצוות לשיפור ביצועים, מתן כלים והכוונה לעמידה ביעדים.
- עבודה שוטפת מול מנהלות הצוותים, ניתוח דוחות ביצוע ומתן המלצות לשיפור תהליכים.
דרישות:
• ניסיון במוקדי שירות (נציג טלפוני/טכני) – חובה . • ניסיון בניהול צוותים או אחמ"ש/ית במוקדי שירות – חובה. הערות: נכונות לעבודה משרה מלאה מראשון עד חמישי בין 7:30-16:30 - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2 לחברת בת של Priority-Software ביקנעם! התפקיד כולל: •עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע , אנשי סיסטם. •תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח. •המשרה הינה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה! •ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה! •הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון •ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון •תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון •ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון •רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון •הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-275
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
StoreNext מגייסת תומך/ת טכני/ת. הצטרפו לנבחרת התמיכה הממוקמת במטה שלנו בפתח תקווה וקבלו גישה לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים. התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ללקוחותינו העסקיים ואינו דורש ניסיון טכני מקדים או ניסיון בשירות לקוחות. מה תעשה/י? תמיכה טכנית במוצרי החברה ליווי טכני וסיוע שוטף ללקוחות החברה בתפעול מערכות הליבה ביצוע הדרכות ראשוניות ללקוחות החברה
דרישות:
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- זיקה והכוונה לעולם הטכני
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי יכולים להגיש מועמדות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה/תוכנה) היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט (לינוקס- יתרון) כלי Office ושליטה בפלטפורמות חומרה.
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בארגון גדול- חובה. ניסיון כטכנאי בסביבת דומיין, תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה / תוכנה)- חובה. שליטה מלאה במערכות הפעלה וOFFICE (מיקרוסופט) , תקלות, DEBUGING- חובה. הסמכה מקצועית של טכנאי PC. הכרות עם מערכת הפעלה LINUX- יתרון משמעותי. ניסיון בתקשורת – עבודה על מתגים, NAC- יתרון. הסמכה מקצועית – MCSE/MCITP- יתרון. עבודה עם POWERSHELL- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ABM 24953
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מיישמ/ת מערכת שכר לחילן – מחלקת דיגיטל | תל אביב | משרה מלאה חילן, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מחפשת מיישמ/ת מערכות שכר למחלקת הדיגיטל. משרדינו נמצאים בתל אביב, בקרבת קו רכבת. עבודה במול היברידי למי התפקיד מתאים? התפקיד יכול להתאים לאנשי תמיכה טכנית / QA בתחילת דרכם המקצועית, המעוניינים בהסבה לעולמות מערכות מידע. מה כולל התפקיד? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים והובלת הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לכ-700 לקוחות פעילים -עבודה מול ממשקים מגוונים – תוכנה, פיתוח, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות קבועים והובלת תהליכים באופן עצמאי
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? - ניסיון תעסוקתי קודם של שנתיים לפחות מארגון – בתמיכה טכנית/ QA -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת SAP אפליקטיבי לארגון יצרני בפתח תקווה. תיאור התפקיד: - מתן מענה ראשוני ופתרון תקלות למשתמשי קצה (כ-7,000 משתמשים ברחבי הארגון)
- אבחון ראשוני של תקלות ואירועים במערכת SAP
- תיעוד הפניות במערכת קריאות שירות וניתובן לגורמים המטפלים הרלוונטיים – בהתאם לצורך
- ליווי המשתמשים בתהליכים תפעוליים מול המערכת ומתן הסבר או הדרכה בסיסית בהתאם לצורך
- עבודה בממשק שוטף עם צוותי הפיתוח והתשתיות
דרישות:
- שנה לפחות ניסיון בתמיכה במערכות מידע - חובה
- היכרות עם מערכת SAP כמשתמש/ת או תומך/ת - חובה
- ניסיון מארגונים גדולים או ממוקדי שירות/תמיכה
- אוריינטציה שירותית גבוהה ויכולת תקשורת בין-אישית מצוינת
- יכולת למידה עצמית גבוהה, סדר וירידה לפרטים
- שליטה טובה ביישומי Office
- אנגלית ברמה טובה – קריאה וכתיבה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22989
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK. תיאור תפקיד: תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging. התקנת ותחזוקת מדפסות. הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory) תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה. תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים. תחזוקת ציוד טלפוניה. ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום • שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11 • שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams • ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה • ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה • ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה • ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון • ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון • ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון • תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה • עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות • מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
183480
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|