דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 22 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לבית תוכנה פרויקטלי מוביל בארץ בפיתוח פתרונות תוכנה לתעשייה עם התמחות באינטגרציה למערכות ERP, דרוש תומך אפליקטיבי למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2


התפקיד כולל:

•עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע, אנשי סיסטם
•תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח
•המשרה מלאה  בין 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה!
•ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה!
•הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון
•ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון
•תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון
•ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון
•רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון
•הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
מוטיבציה גבוהה, יכולת למידה עצמאית, ונכונות לעבודה בטווח הארוך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מוכר ומוביל באזור האיירפורט סיטי דרוש/ה אחראי/ת תחום תפעול כספומטים. 
התפקיד כולל תפעול ובקרה של הכספומטים מרחוק, שימת לב לפרטים קטנים, אסקלציות, מתן מענה מרחוק לתקלות טכניות בכספומטים ועבודה למול טכנאי שטח. 

עבודה בימים א'-ה', משרה מלאה 
שכר+ תנאים מעולים למתאימים/ות. 
דרישות:
הכרות מעמיקה במערכת הפעלה WIN10, 7
ניסיון עבר בתחום הטמעת מערכת- יתרון 
ניהול והפעלת ספקים- יתרון 
אוריינטציה טכנית - חובה 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1258
קרא עוד
תיאור תפקיד:
BMC is looking for a Technical Support Engineer to join our amazing team in Tel Hai (near Qiryat Shmona).
In this role, you’ll be responsible for troubleshooting, escalations, DB analysis, Debugging and more. You will be a part of a with a team of professionals, working in an Agile-Scrum environment.

Responsibilities:
  • Perform in-depth troubleshooting, including DB analysis, reading system logs, and debugging product code to identify and solve complex support issues that were escalated by other support levels.
  • Maintain a low rate of non-bug escalations to development team.
  • Write technical notes and troubleshooting procedures to be used by the entire Support and Professional Services organization.
  • Manage assigned cases to meet service level agreements, while continuously providing updates to the business.
  • Knowledge expert that will serve as the focal point to the entire Professional Services organization.
  • Ongoing support and working closely with the business teams throughout the company.
דרישות:
Requirements:
  • 2+ years’ experience in a similar technical support and/or deployment position
  • Experience in reading and writing DB queries (PG, Oracle, MSSQL).
  • Experience with internet technologies, including: Network architecture and terminology, HTML, JavaScript, CSS, MySQL database and Web servers
  • Thorough knowledge of Linux
  • Ability to understand Java on the code level
  • Creative troubleshooting abilities
  • Web debugging experience – devTools, Charles, performance investigations
  • Experience with System log analysis
  • Ability to understand flows and provide creative technical solutions
  • Strong capabilities of building organized processes and structured formal documentation
  • Fluent English and excellent customer facing and communication skills (verbal and written)
  • Ability to comply with tight deadlines and self-prioritize
  • Multi-tasking, self-learning, highly motivated and a team player

Advantages:
  • Experience in a multinational organization
  • Academic degree in Computer Science/Industrial Engineering
  • Experience in debugging server-side code
  • Working with SaaS products and familiarity with Datadog
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00193
אזור: מרכז, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת אקסיומה פתרונות מידע דרוש/ה 
תומך/ת מטמיע/ת עבור מערכת Sap Business One
התפקיד כולל:
מתן מענה ותמיכה בלקוחות החברה כולל ביצוע התקנות והגדרות מערכת.
עבודה עם SQL, מערכות הפעלה ושרתים.
דרישות:
תואר ראשון בתחום מערכות מידע/כלכלה/ מנהל עסקים - חובה.
ניסיון קודם כתומך או System Administrator-יתרון
היכרות עם תהליכים פיננסיים- יתרון משמעותי 
ידע וניסיון בעבודה עם SQL, כלי SSIS- יתרון משמעותי
הכרות עם SAP HANA - יתרון משמעותי
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות - יתרון.
יכולת עבודה עצמאית, תחת לחץ וריבוי משימות.
יכולת לימוד עצמית, ירידה לפרטים ואוריינטציה טכנולוגית חזקה
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עבודה בצוות SQL, מערכות הפעלה ושרתים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6082
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למימון ישיר דרוש/ה נציג/ת Help Desk
התפקיד כולל:
מתן שירות ותמיכה לכלל עובדי החברה הן ברמת החומרה והן ברמת התוכנה .
חלק מהעבודה מבוצע ע"י השתלטות מרחוק וחלק במתן תמיכה פרונטלית.
דרישות:
• עובד HelpDesk בעל ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בארגון בסביבת Microsoft - חובה
• ניסיון בטיפול בתקלות חומרה/תוכנה וציוד קצה - חובה
•ידע וניסיון בתחום הרשתות – חובה
• היכרות וניסיון מעשי בעבודה עם AD - חובה
• עבודה עם GPO / GPP - יתרון
• ניסיון מתחום הטלפוניה – יתרון
• שליטה ביישומי אופיס – חובה
• היכרות עם SCCM – יתרון
• ניסיון כעובד מעבדת מחשבים - יתרון
• הסמכות רלוונטיות - חובה
• הסמכת MCITP - יתרון
• תודעת שירות גבוהה- חובה
• נדרשת זמינות מעבר לשעות הפעילות בהתאם לכוננות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1871
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
נטקלאוד מקבוצת יעל מגייסת מיישמ/ת פיננסי/ת NETSUITE.
התפקיד כולל:
יישום מודולים פיננסיים במערכת NETSUITE.
אפיון דרישות משתמשים, הגדרה ותיעוד של תהליכים.
הדרכת ותמיכה שוטפת במשתמשים באתר בישראל ובחברות הבנות בחו"ל.
עבודה בשיתוף פעולה עם כלל הצוותים בארגון: מכירות, תפעול, תמיכה.
דרישות:
1-2 שנות ניסיון ביישום פיננסי NETSUITE.
ידע מוכח בתהליכים חשבונאיים ועסקיים מקצה לקצה.
ניסיון מוכח בעבודה מול C Level בארגונים.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-15878
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומכ/ת אפליקטיבי/ת לארגון מוביל בתל אביב.
הזדמנות מעולה להיכנס לעולם התמיכה ללא ניסיון קודם, הכשרה מלאה מתקיימת במקום.
אם אתם צמאים לידע, כישורים ולעבודה מול אנשים, יש לכם אופציה לרכוש את הכלים הנכונים.
התפקיד כולל מתן מענה לתקלות למשתמשים הפנימיים של הארגון בהיבטי חומרה, תוכנה ותקשורת, באמצעות תמיכה מרחוק.
דרישות:
ניסיון במתן שירותי טלפוני.
ניסיון וידע בבנקאות.
נכונות לעבודה לטווח הארוך.
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: JB-15926
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מידעטק המובילה בתחומה,
אנו מגייסים אנשי תמיכה אפליקטיבית לליווי לקוחות החברה על מערכת ERP Priority
משרה מלאה בטירת הכרמל
דרישות:
ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה אפליקטיבית
היכרות עם מערכות ERP חשבשבת, SBO, פיננסית וכו'
היכרות עם מערכת PRIORITY – יתרון משמעותי
אוריינטציה למערכות ממוחשבות
תודעת שירות גבוהה
יתרון משמעותי להנדסאים / בעלי תואר ראשון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-03059
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
    NCR is the #1 software provider for Food, non-Food, Convenient Stores and Petrol Stations Retailer worldwide. Our innovation center in Ra’anana is looking for a Technical Consultant to join our iNCRdible and fast-growing team. 

    Roles & Responsibilities:
      Learning the current Loyalties application and interfaces.
      Understanding the business and to able being able to consult with the retailers.
      Working as a technical analyst to capture the retailer’s requirements and comparing those requirements against existing Loyalty functionality to determine gap analysis.
      Maintain the technical knowledge of the project and become familiar with all existing documentation.
      Technical documentation of the results of project tasks.
      Installation, configuration and system verification, targeted architecture to ensure that Loyalty is set up properly based on their intended usage.
      Will diagnose technical problems during the project life cycle and escalate when necessary.
      Provide content management in the project context: manage a list of deliverables and software components for each published package.
      Performing customer training and training in both business and technical aspect.
      Support the sales team in customer presentations.

דרישות:
    Basic Qualifications:
      3 years of experience of a technical role in a global technological company.
      Excellent customer service, communication and listening skills.
      The ability to work well within a team based over multiple sites.
      Strong communication skills both written and oral, and proven teamwork skills
      Strong technical troubleshooting skills.
      The ability to work efficiently in a challenging and demanding environment.
      High motivated with a high ability for self-learning.
      Knowledge in MS technologies – Windows server operating systems, SQL server up to 2016 MS Office.
      Willingness to travel abroad as needed by the project.
      Very good English skills (Speaking and Writing).

    Preferred Qualifications:
      Familiar with the software development lifecycle.
      Familiar with Networking and an ability to diagnose network issues.
      Networking (tcp/ip, http, https, firewalls), troubleshooting and diagnostics
      Experience in SaaS or Hosted application environments including system monitoring.
      Web technologies (HTML, XML, IIS, Apache, Java script, .Net).

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00094
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית בצפון, דרוש /ה תומך/ת IT Tier3 לתמיכה, תפעול ואחזקה של מערכות.
עבודה במשרה מלאה וקבועה.
דרישות:
בעל /ת 5 שנות ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של מערכות הפעלה של שרתים Microsoft, Linux -חובה.
בעל /ת ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של אפליקציות ארגוניות מרכזיות - חובה.
בעל /ת ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של מערכות תקשורת ואחסון,firewall וכדומה - חובה.
בעל /ת הבנה והכרות של אבטחת מידע תשתיתי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2421
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Responsibilities:
§ Act as a technical focal point for customers, partners and internal teams
§ Find creative, out of the box solutions to unique problems
§ Collaborate with Product, DevOps and R&D teams to investigate and solve technical product issues
§ Work closely with the company’s Customer success and Sales teams, as well as our global customers across multiple territories and regions
§ Maintain a list of known issues, workarounds, and planned fixes in order to contribute to our ever growing knowledge base
דרישות:
Requirements:
3 years of experience as a Tier 3 Technical Support engineer
experience with Linux
experience with troubleshooting on Windows environments (client and server)
experience with Network and\or Endpoint Security Products
understanding of network protocols  (TCP/IP, HTTP, Proxies and Load Balancers)
 experience with Virtualization 
Strong English communications skills - written and verbal
Team Player with collaborative work style - A Must!

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3149
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפארק אפקה דרוש/ה איש/ת NOC

תצפית על מפת רשת של לקוחות, ניטור אירועים, נקיטת פעולות טכניות, ניתוב למחלקות השונות לפי הצורך ובנוסף נגיעה בתחום ה SOC ברמת אירועי אבטחת מידע.
דרישות:
נסיון טכני של שנה לפחות
הסמכה בתחום הטכני

משרה מלאה, משמרות (בוקר/ערב), ממוקם בפארק אפקה (ראש העין)
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 524513
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
● Build and implement tools to aid the tech support
team and the internal users
● Handle multiple support requests via our ticketing
system
● Lead integrations work with 3rd party vendors
● Manage and prioritize according to SLA definitions
● Become an expert in the Quotient platform, assisting
internal and client facing teams
● Document and share your knowledge, creating internal
documents and self-help guides
for customers
● Impact platform use and efficiency, while liaising
with other departments and product
teams regarding user need
● Strive for constant process and quality improvements

**Please provide your CV in WORD Document
דרישות:
● Bachelor’s degree in Computer Science or Military
equivalence
● 4-5 years of experience with Customer Support in the
ADTech/Media industry
● Experience working with SQL, BigQuery, Python, and
Shell scripting
● Working knowledge of web technologies such as Javascript,
jQuery, HTML, CSS - Big
advantage:
● Excellent written and verbal communication skills
● Ability to self manage and take initiative
● Superior problem solving and multi-tasking skills
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-07681
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תמיכה אפליקטיבית (HelpDesk) וליווי לקוחות על מערכת ERP.
משרה מלאה בלבד. לא מתאים לסטודנטים!
העבודה בטירת כרמל
דרישות:
הכרות עם מערכות ERP יתרון
בעל/ת אוריינטציה למערכות ממוחשבות.
בעל/ת תודעת שרות גבוהה - חובה.
יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה.
הכרת מערכת PRIORITY – יתרון 
ניסיון בתמיכה טלפונית- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: HD04
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Sr. Technical Operations Engineer לסטארט אפ בתל אביב
דרישות:
Sr. Technical Operations Engineer לסטארט אפ בתל אביב
Bachelor’s degree in Computer Science or Military
equivalence
4-5 years of experience with Customer Support in the
ADTech/Media industry
Experience working with SQL, BigQuery, Python, and
Shell ing
Working knowledge of web technologies such as Java,
jQuery, HTML, CSS - Big
advantage
Ability to self manage and take initiative
Superior problem solving and multi-tasking skills
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3622
קרא עוד
1 2 >