תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת בפיתוח ויישום אוטומציות B2B, מגייסת תומך/ת טכני/ת לצוות מטאור (עבודה היברידית). מטאור מתמחה ביישום אוטומציה להעברת נתונים מגופיים פיננסיים שונים בארץ ובעולם כגון בנק ישראל, בנקים מסחריים, חברות אשראי וכו’, לבין המערכות הפיננסיות של לקוחותיה. הצטרפו לנבחרת התמיכה של מטאור והיכנסו לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים פיננסים. מה תעשה/י? מתן מענה טכני לפניות של לקוחות החברה תפעול, ניטור ובקרה של המערכות עבודה עם כלים טכנולוגיים, כגון – Salesforce, Secure SFTP, CyberArk תהליכי תקשורת מול מקורות פיננסים תחזוקה שוטפת של מערכות החברה
דרישות:
ידע באקסל אנגלית ברמה טובה ניסיון במתן שירות לקוחות ניסיון קודם בתמיכה טכנית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אנשים מבריקים להצטרף לצוות התמיכה הטכנית של Priority Software, ולהיות חלק מצוות דינאמי ובסביבת עבודה מאתגרת, למוצר מורכב עם מגוון מודולים הדורשים התמקצעות שונה. תהליך ההכשרה נמשך מספר חודשים. הצוות נדרש לשלב מיומנות טכנית גבוהה, הכרות מעמיקה עם המערכת ויחס אדיב ושירותי. המענה הוא ללקוחות ושותפי החברה, בישראל ובעולם. תנאים טובים למתאים עם אפשרויות קידום והתפתחות מיקצועית. למה כדאי להצטרף? • אין צורך בנסיון קודם – אנחנו נלמד את כל מה שצריך! • עבודה היברידית. • גמישות בשעות העבודה (שעות רשמיות: 08:30-17:30). • מתאים גם לסטודנטים. • דגש על איזון בין עבודה לחיים אישיים. • הזדמנות להתמקצע בתחום ה-ERP המובילה בישראל ולהוביל קריירה משגשגת. • משרדים במרכז ובירושלים.
דרישות:
דרישות חובה: • יכולת תקשורת בינאישית מעולה, הן בעל פה והן בכתב. • סבלנות, הקשבה פעילה, גישה חיובית ונכונות לעזור. • אנגלית ברמה גבוהה. • שליטה והבנה בעולם המחשוב. • חריצות, יכולות אוטודידקטיות ושרותיות. • יכולת פתרון בעיות מורכבות בצורה יעילה ומהירה. • יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות. • יכולת ניהול זמן יעיל ויכולת עבודה תחת לחץ. יתרון משמעותי למועמדים בעלי: • ניסיון קודם עם מוצרי Priority או מערכות ERP אחרות. • תואר או נסיון בתעשייה בניהול / מערכות מידע / לוגיסטיקה / חשבונאות. • הכרות עם מערכת פריוריטי. • ניסיון במתן שירות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00178
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מגייסים תומך/ת אפליקטיבי להשתלבות בארגון גדול בירושלים. במסגרת התפקיד מתן תמיכה מרחוק למשתמשים בעת שימושם במערכות השונות, תמיכה בתקלות, ביצוע בדיקות שגרה, בדיקות של עדכוני גרסה ועוד. מתבצעת הכשרה מלאה שנעשית בחברה ולא נדרש ניסיון קודם ! מדובר במשרה מלאה בימים א'-ה', ללא עבודה בימי שישי
דרישות:
שירותיות, יחסי אנוש טובים וסובלנות נכונות לעבודה לטווח ארוך הסמכה של לימודי בדיקות QA ניסיון בעבודה במוקד שירות לקוחות / תמיכה טכנית - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531066
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בכפר סבא נדרש/ת תומך תוכנה.- תמיכה בלקוחות החברה ממשרדי החברה.
- ליווי בלקוחות בהטמעת התוכנה.
- המשרה הינה לטווח ארוך
דרישות:
- העבודה הינה מול לקוחות החברה
- נדרשים יחסי אנוש טובים וסבלנות
- לימוד והכרת התוכנה
- הכשרה תינתן במקום
- תנאים טובים למתאימים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרושים/ות אנשי/נשות תמיכה טכנית /אפליקטיבית למשרה מלאה או חלקית. לא דרוש ניסיון הכשרה תינתן במקום !! מאוד מתאים ככרטיס כניסה להייטק !! למי שמתכוון להמשיך בתכנה \ סיסטם \ ניהול פרוייקטים \QA. העבודה במוקד התמיכה של משרדי החברה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע -מהבית! או משרה מלאה. התמיכה באמצעות השתלטות מרחוק על התוכנה שמותקנת אצל הלקוח. המשרה מתאימה לסטודנטים וסטודנטיות בעלי/ות ידע בסיסי במחשב המעוניינים /ות בעבודה במשמרות. מתאימה גם למחפשי עבודה במשרה מלאה בתמיכה בהייטק . נדרשים /ות עובדים /ות בעלי /ות מוטיבציה גבוהה ומודעות שירות. נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע.
דרישות:
סטודנט/ית לתואר בהנדסת תעשייה וניהול / ניהול מערכות מידע/ לוגיסטיקה/ייעוץ ארגוני- יתרון! היכרות עם מערכת פריוריוטי- יתרון אנגלית ברמה גבוהה משרה מלאה, נכונות לעבודה מאומצת. משרדי החברה בראש העין המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00160
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- תמיכה טכנית בהיבטי חומרה ותוכנה, הן באמצעות תמיכה מרחוק והן באופן פרונטלי.
- התקנת ציוד, תוכנות, תשתית וסיוע טכני למשתמשים.
- ביצוע ביקורות תקופתיות ועמידה מול ספקי שירות חיצוניים.
דרישות:
- לפחות שנתיים ניסיון - חובה.
- ניסיון במתן תמיכה טכנית טלפונית - חובה.
- ידע וניסיון בעבודה מול ציוד קצה וציוד היקפי (מדפסות, סורקים, מקרנים, סוגי חיבורים) - חובה.
- רישיון נהיגה - חובה.
- ידע וניסיון בתחום התקשורת - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00629
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- מתן תמיכה אפליקטיבית למשתמשים פנים ארגוניים ולהנהלת הארגון. - התנסחות במיילים ובעל פה. - עבודה עם מערכת הCRM דינאמיקס, מערכת פורמלי של טפסים דיגיטליים ומערכות נוספות. - תחקור תקלות לעומק. - עבודה עם SQL ועם מסמכי אפיון טכניים. - עבודה בצוות של תומכים/ות אפליקטיבי ור"צ - עובדים בהיברידיות של יום מהבית ו4 ימים במשרד לאחר תקופת חפיפה
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנתיים בתמיכה אפליקטיבית - חובה - ניסיון בעבודה עם SQL ברמת JOIN - חובה - יכולת למידה עצמית וניסיון בקריאת מסמכי אפיון טכניים - חובה - יכולת עבודה בצוות - חובה - שירותיות וניסיון בעבודה מול משתמשים פנים ארגוניים - חובה - יכולת התמודדות עם ריבוי משימות - חובה - יכולת התנסחות גבוהה במיילים - חובה - היכרות עם מערכת CRM דינאמיקס - יתרון - היכרות עם מערכת פורמלי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2076
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
אוהב.ת את תחום מערכות המידע? מחפש.ת את הבית החדש שלך? אם כן, המשרה הזו כנראה בשבילך! ואנחנו? ממש מחכים לך! חברת Malamteam מצרפת לשירותיה את התותחים הבאים למוקד תמיכת המידע למשרה מלאה ללא ימי שישי או שבת. התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה , טיפול ואיתור תקלות במערכת, מעקב אחר הביצוע וכן התנהלות שוטפת אל מלו צוותי הפיתוח וQA. בואו להצטרף לצוות מנצח המקפיד על יחסי בית- עבודה
דרישות:
דרישות: - ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה אפליקטיבית / טכנית. - ניסיון בעבודה מול בסיס הנתונים MS SQL - ניסיון עם מערכות מידע - שירותיות אז איפה כל הקסם קורה? במודיעין מי אנחנו ? מלם תים, קבוצת שירותי ה-IT המובילה בישראל, מספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. הקבוצה משלבת חדשנות טכנולוגית לצד ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע עם כ-4,500 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כל אחת מהיחידות העסקיות מתמחה בתחומים ייחודיים, ששילובם כפתרון אינטגרטיבי נותן את הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוח. לחברת מלם תים שותפות אסטרטגית עם מרבית היצרנים הבינלאומיים והיא מייצגת מוצרים מובילים בתחומם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה טכנאי.ת חדרי מחשב ותקשורת לחברה פיננסית היושבת במתחם האלף בראשון לציון. תיאור תפקיד ותחומי אחריות מרכזיים: - התקנת שרתים ומערכי תקשורת ואחסון.
- התקנה, סלילה, גישור, סידור, סימון ובדיקת תשתית נחושת ואו אופטיקה.
- התקנת מערכות הפעלה Win + LNX, הגדרות ועדכוני חומרה + לניהול חומרה (imm, iDrac, ilo).
- ידע במערכת DCIM ExpedIT של Rit-tech - יתרון.
דרישות:
- ניסיון עבודה בחדר מחשב – חובה.
- מערכות הפעלה, הגדרות רשתות – חובה.
- טיפול בתקלות בחדרי תקשורת (טיפול בנתבים, מתגים).
- טיפול בתקלות חומרה תוכנה ותקשורת למחשבים.
- אחריות על ארונות תקשורת וחדרי שרתים.
- טיפול בתקלות מחשוב רשת ותקשורת.
- הגדרת מתגים נתבים חימום נקודות שינוי V LAN.
- עבודה בסביבת חדרי שרתים ותקשורת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
One of the fastest growing startups in Israel, as such - we are looking for ambitious and hungry young people to grow with us! We are a mobile gaming studio that develops exciting and popular games, focusing on skill games. We have a strong emphasis on innovation, the power of data and use of AI A Fast-paced environment, in a fun workplace - and learn all about gaming, relationship management, and startups ● Building customer relations processes ● Assisting players with their needs and issues ● Processing financial requests ● Task management ● Resolving issues ● Assessing basic risk ● Analyzing player behavio
דרישות:
• English - at an excellent level in writing and speaking, or mother tongue • Previous experience in a CS role or similar • Basic excel skills • SQL basic understanding • A strong interest in learning about business and gaming • “Can do” positive attitude, highly motivated with the ability to perform with independence • Proactive • Self-motivated with a deep will to continuously learn • Good communication skills • Monday or similar task management tools experience
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00035
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי/ת. התפקיד כולל מענה טלפוני למשתמשי פנים וחוץ המקבלים מענה מצוות המחשוב, ניתוב השיחות לגורמים המתאימים, ביצוע מעקב ובקרה אחר בקשות, קריאות ועמידה ביעדים , הכנה וריכוז דוחות וסיכומים בהתאם לדרישות.
דרישות:
ניסיון של שנה בעבודה בתחום של תמיכה/ שירות לקוחות ניסיון בתפעול תקלות ובקרה של מערכות ניסיון בעבודה מול צוותי מחשוב ומנהלים יכולת עבודה עם לקוחות ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
MP 26228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים
|
תיאור תפקיד:
StoreNext מגייסת תומך/ת טכני/ת. הצטרפו לנבחרת התמיכה הממוקמת במטה שלנו בפתח תקווה וקבלו גישה לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים. התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ללקוחותינו העסקיים ואינו דורש ניסיון טכני מקדים או ניסיון בשירות לקוחות. מה תעשה/י? תמיכה טכנית במוצרי החברה ליווי טכני וסיוע שוטף ללקוחות החברה בתפעול מערכות הליבה ביצוע הדרכות ראשוניות ללקוחות החברה
דרישות:
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- זיקה והכוונה לעולם הטכני
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי יכולים להגיש מועמדות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
דרישות:
Pre-sales Engineer
3+ years of experience in a pre-sales engineering role, preferably in the fintech or cybersecurity sector. Deep understanding of blockchain technology, and digital asset security principles- a must Fintech-related experience Strong interpersonal and communication skills, with the ability to effectively articulate complex technical concepts to both technical and non-technical audiences. Proven track record of driving successful pre-sales engagements, including leading POC initiatives and delivering compelling product demonstrations. Bachelor's degree in Computer Science, Engineering, or related field; advanced degree preferred (advantage). ****
Solutions Architect 5+ years of experience in software/solution engineering, preferably within a Cybersecurity company. Experience with Python and Typescript Proven track record of architecting secure and scalable solutions in public cloud environments (AWS, GCP, and Azure) with a focus on networking. Excellent communication and presentation skills, with the ability to clearly explain technical concepts to both technical and non-technical audiences. Fluency in English is required.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00526
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתל אביב המתמחה במתן פתרונות תוכנה בעולם הבנייה דרוש/ה תומך/ת טכני/ת למערכות מידע התפקיד כולל מתן תמיכה והדרכה טלפונית למשתמשי קצה על מערכת מידע לניהול פרויקטים יושבים בקרבת רכבת
דרישות:
ניסיון של שנה/שנתיים בתחום- חובה ניסיון בשירות לקוחות / תמיכה טכנית - חובהרצון ונכונות למידה שירותיות, סבלנות ואדיבות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12481
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות למשרה בעלת אופק קידום מהיר!! לבינלאומית, חברה המפתחת מערכת SaaS, אנו מגייסים איש/ת תמיכה טכנית להצטרף לצוות הגלובלי ולהוביל שביעות רצון לקוחות במתן פתרונות טכניים מהירים ואיכותיים. התפקיד כולל הגדרה ותמיכה בפתרונות תוכנה מול לקוחות החברה בארץ ובחו"ל. תפקידך: ניהול ותמיכת לקוחות, אסקלציה בעת הצורך תוך כדי קשר רציף עם לקוחות. לפתור בעיות מול הלקוחות באמצעות הדרכה ושיטות עבודה מומלצות. ניהול קבוצות הדרכה כדי לעזור ללקוחות להשתמש בתוכנה ביעילות. ניהול משוב טכני וממשקים, על מנת לשפר ביצועים - עבודה מול צוות הפיתוח. ניהול קשרי לקוחות על ידי מתן תמיכה מצוינת וזיהוי הזדמנויות למכירה נוספת. מעקב אחר ביצועי המערכת ומחווני מפתח.
דרישות:
ניסיון בהטמעת תוכנה או תמיכה טכנית תואר רלוונטי. שליטה באנגלית ובעברית - חובה. ניסיון בסקריפטים - יתרון. היכרות עם מסדי נתונים אוריינטציה טכנית ונכונות ללמידה ופתרון בעיות. יכולת עבודה עצמאית ובצוותים. תודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01355
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|