דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 17 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Partner

Support Partner

RecruitX

20/08/2025

תיאור תפקיד:

Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts.
As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:

Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy.
Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products.
Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions.
Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides.
Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4123
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ית PC

טכנאי/ית PC

MatchPoint IT

20/08/2025

תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint מחפשת טכנאי/ת PC 
דרישות:

- הכרה ושליטה מלאה במערכת הפעלה 11\Win10
- ידע בסיסי באופיס + אופיס 365
- ניסיון בטיפול בתקלות ע"י השתלטות מרחוק \ פרונטלי \ טלפוני
- ניסיון של לפחות שנה כטכנאי /ת PC
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00550
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one Taldor מגייסת תומך/ת בכיר/ה לגוף ממשלתי בירושלים

חברת one Taldor מגייסת תומך/ת בכיר/ה לגוף ממשלתי בירושלים

טלדור מערכות

20/08/2025

תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת תומך/ת בכיר/ה לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: סיוע למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד במערכות פנימיות וחיצוניות וטיפול בציוד.
התקנת תוכנות, תיקון והחלפת ציוד היקפי(מחשבים נייחים וניידים).
 מתן תמיכה טלפונית למשתמשים  ופתרון בעיות מרחוק ופרונטלית במידה ויידרש.
דרישות:
5 שנות ניסיון - חובה
השכלה רלוונטית - חובה
שליטה ב active directory
יכולת הסברה והדרכה למשתמשים, סבלנות ושירותיות גבוהה.
עבודה היברידית: לא תהיה אפשרות לעבודה היברידית
עבודה ב2 אתרי הלקוח בירושלים- בניים ג'נרי ותלפיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25485
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם /ת הטמעה ותמיכה מערכות שו"ב C4I - משרה 1127

מיישם /ת הטמעה ותמיכה מערכות שו"ב C4I - משרה 1127

קבוצת מר

20/08/2025

תיאור תפקיד:
Mer Group specializing in command and control systems for smart cities.
We are looking for a skilled and experienced implementation specialist with a background in C4I (Command and Control) systems to join our leading team. The role combines technical work and customer support, working with both domestic and international clients. It includes responsibility for implementing advanced systems and ensuring customer satisfaction.

Responsibilities:
  • Maintain continuous communication with company clients (integrators and end-users) in Israel and abroad
  • Collect, analyze, and define user requirements and write functional specifications
  • Develop and deliver training sessions on system functionality to clients
  • Provide advanced (high-level) technical support and troubleshoot issues
  • Represent user needs to the development teams
  • Perform system maintenance, version upgrades, and implementation of new modules
דרישות:
  • Proven experience in implementing C4I or similar systems
  • Broad systems perspective and experience in project management – significant advantage
  • Ability to analyze systems, implement, test, and train users
  • Willingness to conduct client training sessions and demonstrations
  • Excellent interpersonal skills and ability to work in a team
  • Ability to work with clients and manage multiple tasks under pressure
  • High-level reading and writing skills in both Hebrew and English
  • Willingness to travel for work in Israel and abroad – mandatory
  • Spanish
  •  significant advantage
Advantages:
  • Experience in communication networks, including domain and user management
  • Administrative-level knowledge of Linux and Windows operating systems
  • Experience working with SQL databases
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1127
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת SAP אפליקטיבי

תומך/ת SAP אפליקטיבי

קבוצת יעל

20/08/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת SAP אפליקטיבי לארגון יצרני גדול הממוקם בפתח תקווה. 

תיאור התפקיד:
  • מתן מענה ראשוני ופתרון תקלות למשתמשי קצה (כ-7,000 משתמשים ברחבי הארגון)
  • אבחון ראשוני של תקלות ואירועים במערכת SAP
  • תיעוד הפניות במערכת קריאות שירות וניתובן לגורמים המטפלים הרלוונטיים – בהתאם לצורך
  • ליווי המשתמשים בתהליכים תפעוליים מול המערכת ומתן הסבר או הדרכה בסיסית בהתאם לצורך
  • עבודה בממשק שוטף עם צוותי הפיתוח והתשתיות
דרישות:
  • שנה לפחות ניסיון בתמיכה במערכות מידע - חובה
  • היכרות עם מערכת SAP כמשתמש/ת או תומך/ת - חובה
  • ניסיון מארגונים גדולים או ממוקדי שירות/תמיכה
  • אוריינטציה שירותית גבוהה ויכולת תקשורת בין-אישית מצוינת
  • יכולת למידה עצמית גבוהה, סדר וירידה לפרטים
  • שליטה טובה ביישומי Office
  • אנגלית ברמה טובה – קריאה וכתיבה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 22989
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת Helpdesk

תומכ/ת Helpdesk

MatchPoint IT

20/08/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים.
* הכירות עם AD.
*ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק.
* שירותיות וראש גדול.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00569
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת תמיכה טכנית

עובד/ת תמיכה טכנית

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

20/08/2025

תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK.
תיאור תפקיד:
תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging.
התקנת ותחזוקת מדפסות.
הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory)
תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה.
תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים.
תחזוקת ציוד טלפוניה.
ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום
• שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11
• שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams
• ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה
• ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה
• ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה
• ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון
• ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון
• ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון
• תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה
• עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות
• מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 183480
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תמיכה טכנית על מערכות משאבי אנוש - פ"ת

תמיכה טכנית על מערכות משאבי אנוש - פ"ת

זמן אמת

20/08/2025

תיאור תפקיד:
לזמן אמת דרושים/ות תומכים/ות טכניים/ות למתן שירות ותמיכה טכנית אפליקטיבית ללקוחות החברה על מוצרי התוכנה של החברה - מערכות לניהול נוכחות עובדים ומשאבי אנוש.

תמיכה מרחוק - טלפונית, מייל וצ'אט.

משרה מלאה בפתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה),
ימים א'-ה', 8:00-17:00.


אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית.

דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות / תמיכה טכנית - חובה
יכולת למידה עצמאית, אוריינטציה טכנולוגית ושליטה בישומי מחשב, יצירתיות ויוזמה אישית - חובה
זיקה / תעודה / ניסיון בעולמות משאבי האנוש או חשבות השכר - יתרון משמעותי.
זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00140
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ר"צ תמיכה טכנית מוקד פנים ארגוני HD

ר"צ תמיכה טכנית מוקד פנים ארגוני HD

עידור מחשבים בע"מ

20/08/2025

תיאור תפקיד:
תפקיד מאתגר ודינמי הכולל ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים-ארגוני, המספק שירות תמיכה לעובדי החברה.
התפקיד דורש יכולת עבודה על מספר משימות במקביל, תיעדוף נכון של משימות בסביבה משתנה ולעיתים לחוצה, ראייה מערכתית רחבה.
ר"צ אחראי.ת על הובלת הצוות לעמידה ביעדי השירות, זיהוי מוקדי שיפור וייעול תהליכים, תוך עבודה מול ממשקים רבים בארגון.
תחומי אחריות:

ניהול מקצועי וניהולי של צוות התמיכה, כולל חניכה, ליווי ומתן מענה שוטף
גיוס עובדים, קליטה וחניכה של עובדים חדשים
פיקוח על עבודת האחמ"שית, טיפול בנושאים מורכבים והבטחת תפקוד מיטבי של המוקד
אחריות לעמידה ביעדי השירות ושיפור מתמיד בדגש על חוויית המשתמש
ניתוח דוחות ביצועים, הסקת מסקנות וקידום תהליכי ייעול ושיפור
עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים מגוונים, תוך ניהול ממשקי עבודה אפקטיביים
טיפול ומניעה של תקלות חוזרות, תוך זיהוי מגמות והובלת תהליכי שיפור
יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת מצבי לחץ, עם מספר משימות במקביל
הכנת מצגות ותוצרים ברמה גבוהה לצורך הצגת נתונים ותובנות
ניהול והובלה של פרויקטים ומשימות רוחביות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית/מוקד שירות
יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ, תוך ניהול משימות מרובות במקביל
ראש גדול, יוזמה ויכולת קבלת החלטות באופן עצמאי
יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה – שליטה באקסל חובה
כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, יכולת כתיבת מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה
הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים בארגון
חשיבה תהליכית, זיהוי נקודות לשיפור ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6140
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם

תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם

חילן בע"מ

20/08/2025

תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון.
אנחנו מגייסים תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם, תפקיד מאתגר ומעמיק, בצוות מקצועי ומוביל.

התפקיד כולל:
תמיכה טלפונית ללקוחות החברה בעבודה עם מחולל הדוחות
סיוע בבניית לוגיקות, פתרון תקלות, עבודה עם ממשקים ונתונים
שילוב בין שירות, טכנולוגיה וחשיבה אנליטית

למה אצלנו?
עבודה היברידית יומיים מהבית (לאחר תקופת ההכשרה)
הכשרה מקיפה על מערכות החברה
סביבת עבודה איכותית ויציבה לטווח הארוך
משרה שמתאימה גם לבעלי ניסיון שמחפשים תפקיד טכני משמעותי
דרישות:
רקע טכני בסיסי ויכולת להסביר מושגים מורכבים בצורה פשוטה
תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואהבה לשיחות עם אנשים
שליטה ב-Office, היכרות עם מערכות מידע חובה
ידע ב-SQL יתרון משמעותי
תואר ראשון או הנדסאי/ת חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1290
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוגרי/ות קורסים טכנולוגים ומחפש/ת דריסת רגל ראשונה בהייטק?

בוגרי/ות קורסים טכנולוגים ומחפש/ת דריסת רגל ראשונה בהייטק?

MalamTeam2

20/08/2025

תיאור תפקיד:
Malam Team מזמינה אותך להצטרף לתפקיד טכנולוגי – גם ללא ניסיון קודם!
הזדמנות ייחודית להיכנס לעולם ההייטק מהדלת הראשית, לצבור ניסיון וללמוד מהטובים בתחום.
במסגרת התפקיד: תמיכה טכנית למשתמשים; טיפול בתקלות טכניות בסביבה מתקדמת ודינמית; עבודה בסביבת Microsoft ומוצרי Cloud; ניהול הרשאות ועבודה עם מערכות תפעוליות מגוונות; 
סביבה צעירה, גמישה ומאוד משפחתית, סיבסוד קורסים טכנולוגים מטעם החברה. 
דרישות:
- קורסים טכנולוגים;
- תשוקה לעולם הטכנולוגיה;
- נכונות למשרה מלאה במשמרות;
- יכולת למידה עצמית וקליטה מהירה
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: 531558
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה טכנאי/ת PC שטח לארגון מוביל במרכז (משרה עם רכב צמוד!)

דרוש/ה טכנאי/ת PC שטח לארגון מוביל במרכז (משרה עם רכב צמוד!)

Gtech

20/08/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
• טיפול בתקלות מחשוב, תוכנה וחומרה מול משתמשי קצה.
• התקנה והחלפה של עמדות עבודה וציוד.
• ניהול מלאי מחשוב.
• מענה לקריאות שירות.
• ביקורות תקופתיות בסניפי המחוז.

*משרה מלאה, א'-ה', 08:00–17:00 | ללא סופ"שים
 *כולל רכב צמוד!
 *טווח נסיעות: מצפון תל אביב ועד דרום תל אביב
דרישות:
ניסיון קודם כטכנאי/ת PC או תמיכה טכנית - חובה.
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה Windows, יישומי Office, ו־Active Directory - חובה.
יכולת איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בציוד קצה (מחשבים, מדפסות, סורקים וכד’) - חובה.
היכרות עם פרוטוקולי תקשורת TCP/IP ורשתות LAN/WAN – יתרון משמעותי.
ניסיון בהתקנת מערכות הפעלה, הדרכות למשתמשים וטיפול בתקלות שטח – יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות.
רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
(עבור משרות שטח)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2794
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך טכני בתחום אינטרקום, בקרות כניסה, גילוי אש, מעברי אדם

תומך טכני בתחום אינטרקום, בקרות כניסה, גילוי אש, מעברי אדם

Synel-Mll Payway

20/08/2025

תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש
משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY 
משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון
ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון
ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון
הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון
אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00055
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל מוקד תמיכה טכנית

מנהל מוקד תמיכה טכנית

Synel-Mll Payway

20/08/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי היא אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (כגון הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חיסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון.
בנוסף, החברה מציעה הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
במסגרת התפקיד:
ניהול מערך התמיכה הטכנית של החברה ללקוחות B2B.
פיקוח ותיעוד מלא של כל התקשורת עם הלקוחות במערכת CRM, כולל מעקב שוטף אחרי סטטוס הקריאות השירות.
הובלת תהליכי שיפור בתמיכה הטכנית, כולל הטמעת נהלים חדשים ושיפור מדדי השירות (SLAs).
מעקב אחר שביעות רצון הלקוחות, כולל ביצוע סקרי שביעות רצון, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור השירות.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00), ללא אפשרות עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות תמיכה טכנית (B2B) מעל 10 עובדים – חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM- חובה.
הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows- חובה.
ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת, DNS וDHCP- חובה.
הסמכת CCNA- יתרון.
תואר ראשון במדעי מחשב או תחום דומה- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 27
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

StoreNext

20/08/2025

תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל.

מה תעשה/י?
  • מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
  • פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
  • הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
  • עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול


דרישות:
  • אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
  • נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
  • מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות

רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת?
שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!