דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 18 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור חיפה, דרוש /ה איש /אשת תמיכה טכנית להשתלבות במוקד השירות ותמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות באזור הצפון.
דרישות:
בעל /ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכנית טלפונית.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים בעמדות קצה.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות במערכות הפעלה, יישומים, אפיון ופתרון תקלות.
בעל /ת ניסיון בפתרון תקלות בתוכנות Office של חברת Microsoft.
בעל /ת סיווג ביטחוני עכשווי או בעבר - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-208436375
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרושים/ות אנשי/נשות תמיכה טכנית /אפליקטיבית למשרנ מלאה או חלקית.
לא דרוש ניסיון הכשרה תינתן במקום !!
מאוד מתאים ככרטיס כניסה להייטק !! למי שמתכוון להמשיך בתכנה \ סיסטם \ ניהול פרוייקטים \QA.
העבודה במוקד התמיכה של משרדי החברה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע -מהבית! או משרה מלאה.
התמיכה באמצעות השתלטות מרחוק על התוכנה שמותקנת אצל הלקוח.
המשרה מתאימה לסטודנטים וסטודנטיות בעלי/ות ידע בסיסי במחשב המעוניינים /ות בעבודה במשמרות.
מתאימה גם למחפשי עבודה במשרה מלאה בתמיכה בהייטק .
נדרשים /ות עובדים /ות בעלי /ות מוטיבציה גבוהה ומודעות שירות.
נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע.
דרישות:
בוגר/ת תואר בהנדסת תעשייה וניהול / ניהול מערכות מידע/ לוגיסטיקה/ייעוץ ארגוני- יתרון!
היכרות עם מערכת פריוריוטי- חובה!
שנתיים ניסיון בניהול פרוייקטים/ייעוץ ארגוני וניסיון בעבודה מול מנהלים בארגון וכן מול גופי הפיתוח והתשתיות יהווה יתרון.
ניסיון ביישום מערכות-חובה!
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית.
יכולת תמרון בין פרוייקטים שונים בו זמנית.
יכולת התבטאות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.
אנגלית ברמה גבוהה.
משרה מלאה, נכונות לעבודה מאומצת.
משרדי החברה באיירפורט סיטי
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-00079
אזור: שרון, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית לחברת ביטוח גדולה בפתח תקווה. התפקיד כולל מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה.
דרישות:
מכוונות וזיקה לתחום המחשוב.
ניסיון קודם בתפקידי שירות - יתרון משמעותי.
הכשרה על חשבון החברה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 24344
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה רפרנט/ית מחשוב לארגון ממשלתי במרכז.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתמיכה טכנית.
ניסיון בתפעול מערכת צד שרת עם בסיסי נתונים.
ניסיון בתפעול מערכת צד לקוח מול צד שרת.
ניסיון בתפעול שרת תמסורת נתונים בקצבים ועומסים גבוהים של חצי מיליון תנועות ביום.
ניסיון בעבודה עם כלי עבודה ממוכנים: כלי תפעול DevOps (למשל, Jenkins), בסיסי נתונים, כלי אופיס.
ניסיון בעבודה במוקד שירות לקוחות המעניק תמיכה ל- 15 לקוחות לכול הפחות, כאשר השירות ללקוחות ניתן באמצעות מערכות מידע.
נדרשת זמינות למשמרות 24/7.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 24296
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בתל אביב דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת עבור מערכות פנים ארגוניות.
דרישות:
ניסיון של חצי שנה לפחות בתמיכה טכנית - אפשרי ניסיון צבאי.
נכונות לעבודה במשמרות (לא כולל לילות ושבתות).
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 24404
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ללקוחותינו במרכז דרוש\ה Professional Services Engineer

דרישות:
ארבע שנות ניסיון במתן תמיכה Tier 4-3 מחברות הייטק– חובה
ניסיון עבודה בתמיכה בלקוחות בשפה האנגלית – חובה
ניסיון ב- Troubleshooting – חובה
ניסיון עבודה עם DB – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00255
קרא עוד
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מיישם/ת עסקי/ת במערכת בילינג לארגון גדול בפתח תקווה.
תיאור התפקיד:
תפעול, מעקב ובקרה של תהליכים בייצור.
יישום עסקי במערכת CRM ע"פ הנחיות הגורם העסקי.
מענה שוטף לפניות מהשטח.
ממשק עבודה מול חדר מחשב, אנשי תקשורת ואבטחת מידע.
מיכון תהליכים ידניים שמתבצעים באופן תדיר.
דרישות:
לפחות שנה-שנתיים ניסיון בעבודה עם SQL.
לפחות שנה-שנתיים ניסיון בעבודה בסביבת Unix/Linux.
ידע בקריאת סקריפטים הכתובים ב-PowerShell.
ניסיון קודם בתעשיית הטלקום - יתרון.
היכרות עם מערכות בילינג/CRM - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-16576
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
נטקלאוד מקבוצת יעל מגייסת מיישמ/ת פיננסי/ת NETSUITE.
התפקיד כולל:
יישום מודולים פיננסיים במערכת NETSUITE.
אפיון דרישות משתמשים, הגדרה ותיעוד של תהליכים.
הדרכת ותמיכה שוטפת במשתמשים באתר בישראל ובחברות הבנות בחו"ל.
עבודה בשיתוף פעולה עם כלל הצוותים בארגון: מכירות, תפעול, תמיכה.
דרישות:
1-2 שנות ניסיון ביישום פיננסי NETSUITE.
ידע מוכח בתהליכים חשבונאיים ועסקיים מקצה לקצה.
ניסיון מוכח בעבודה מול C Level בארגונים.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-15878
קרא עוד
תיאור תפקיד:
    Roles & Responsibilities:
      Learning the current Loyalties application and interfaces.
      Understanding the business and to able being able to consult with the retailers.
      Working as a technical analyst to capture the retailer’s requirements and comparing those requirements against existing Loyalty functionality to determine gap analysis.
      Maintain the technical knowledge of the project and become familiar with all existing documentation.
      Technical documentation of the results of project tasks.
      Installation, configuration and system verification, targeted architecture to ensure that Loyalty is set up properly based on their intended usage.
      Will diagnose technical problems during the project life cycle and escalate when necessary.
      Provide content management in the project context: manage a list of deliverables and software components for each published package.
      Performing customer training and training in both business and technical aspect.
      Support the sales team in customer presentations.

דרישות:
    Basic Qualifications:
      3 years of experience of a technical role in a global technological company.
      Excellent customer service, communication and listening skills.
      The ability to work well within a team based over multiple sites.
      Strong communication skills both written and oral, and proven teamwork skills
      Strong technical troubleshooting skills.
      The ability to work efficiently in a challenging and demanding environment.
      High motivated with a high ability for self-learning.
      Knowledge in MS technologies – Windows server operating systems, SQL server up to 2016 MS Office.
      Willingness to travel abroad as needed by the project.
      Very good English skills (Speaking and Writing).

    Preferred Qualifications:
      Familiar with the software development lifecycle.
      Familiar with Networking and an ability to diagnose network issues.
      Networking (tcp/ip, http, https, firewalls), troubleshooting and diagnostics
      Experience in SaaS or Hosted application environments including system monitoring.
      Web technologies (HTML, XML, IIS, Apache, Java script, .Net).

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00094
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפארק אפקה דרוש/ה איש/ת NOC

תצפית על מפת רשת של לקוחות, ניטור אירועים, נקיטת פעולות טכניות, ניתוב למחלקות השונות לפי הצורך ובנוסף נגיעה בתחום ה SOC ברמת אירועי אבטחת מידע.
דרישות:
נסיון טכני של שנה לפחות
הסמכה בתחום הטכני

משרה מלאה, משמרות (בוקר/ערב), ממוקם בפארק אפקה (ראש העין)
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 524513
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת סטארטאפ תל אביבית (בקו רכבת) בתחום ה-Network Security דרוש/ה: Tier 2 Support Engineer.
החברה הוקמה לפני כ-8 שנים ע"י שני יזמים יוצאי חברות מובילות במשק ומפתחת מוצר VPN מתחום ה-Network Security המגן על משתמשי קצה / ארגונים בכל הקשור לגלישה מאובטחת.
מדובר במוצר SaaS חדשני שנמצא בענן AWS
החברה בעלת לקוחות משלמים, ונמצאת בצמיחה משמעותית.
התפקיד כולל אחריות על פתרון תקלות טכניות מורכבות ו-Troubleshooting של לקוחות החברה בחו"ל, לקיחת בעלות מלאה בנושאים טכניים של לקוחות, כולל פתרון בעיות ראשוני, זיהוי גורמי התקלות ופתרון הבעיות, תוך עבודה מול צוותי המכירות, R&D ו-Customer Success ועוד.
דרישות:
לפחות שנתיים נסיון בתמיכה למוצרי SaaS B2B ללקוחות בינלאומיים
נסיון ב-Networking ופרוטוקולי תקשורת
כישורי תקשורת מצוינים ויכולת לעבוד בסביבת צוות דינמית
מוכוונת לקוח- השגת לקוח מרוצה, בנוסף לפן הטכני
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-03458
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה המובילה בתחומה במרכז,
דרוש/ה:
מנהל/ת שירות ותמיכה טכנית
ניהול מערך השירות הטכני של החברה: מוקד תמיכה טכני NOC, צוות טכנאי שטח
ניהול כלל פעילות השירות מול לקוחות החברה.

דרישות:
 - ניסיון בניהול מוקד שירות ותמיכה טכנית - חובה
 - ניסיון בניהול מערך תמיכת לקוחות בתחום המחשוב - חובה
ניסיון בניהול צוות עובדים וטכנאי שטח - יתרון
 - ניסיון מוכח בניהול עובדים בסביבה מאתגרת ומתן שרות למגזר העיסקי
דרישות בינאישיות:
 - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
 - סדר ארגון ותכנון.
 - יכולת להתנהל עם ריבוי משימות ולקוחות בו זמנית 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00502
קרא עוד
תיאור תפקיד:
טופ גרופ , הקבוצה המובילה במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים , מגייסת תומכ/ת פיננסי/ית למשרה מיידית !

התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה למשתמשים על המערכת, טיפול ותפעול תקלות וביצוע הדרכות למשתמשים .

משרה מלאה
רמת החייל , ת"א
דרישות:
- ניסיון בתמיכה פיננסית במערכת ERP
- ידע בתהליכים עסקיים פיננסים - יתרון משמעותי בחברות גלובליות
- ידע חשבונאי נרחב ברמת הנה"ח סוג 3
- אנגלית ברמה גבוהה
- תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 150714
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תמיכה אפליקטיבית  וליווי לקוחות על מערכת ERP.
משרה מלאה בלבד
דרישות:
הכרות עם מערכות ERP - יתרון
בעל/ת אוריינטציה למערכות ממוחשבות.
בעל/ת תודעת שרות גבוהה - חובה.
יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה.
תעודות הנה"ח או לחלופין תואר ראשון רלוונטי בתעשיה וניהול/ מע מידע/ כלכלה/חשבונאות
הכרת מערכת PRIORITY – יתרון 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: HD04
קרא עוד
תיאור תפקיד:
An online regulated Technology brokerage,located in Herzliya Pituach, service provider is seeking a technically passionate IT Helpdesk service engineer to join our global IT team.
The HelpDesk team member will support corporate users and infrastructure corporate desktops ,laptops and IT operations Avatrade employees worldwide

Responsibilities includes:

    Providing technical support for internal users with hardware / software issues.
    Create and manage users and groups in Active Directory and 365 environments.
    Diagnosing and troubleshooting complex Telephony, security, and software integration challenges on users end points.
    Work with Support management tools to constantly improve the tools, methods and service to end users.

דרישות:
    4 + years of relevant work experience in a medium to large sized global Hi-Tech company – Must!
    Exceptionally Service oriented.
    Good communication skills.
    Workdays: Sunday to Fridays - a full time position (Fridays – only twice a month)
    Experience with daily AD operations and routines (Adding/Removing accounts) and ability to support a wide range of Microsoft products – Must!
    Fluent English – (Writing and speaking) – Must!
    Able to work under pressure and aggressive deadlines
    Proactive and independent thinking and approach
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00312
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!