דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 15 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם

תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם

חילן בע"מ

18/09/2025

תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון.
אנחנו מגייסים תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם, תפקיד מאתגר ומעמיק, בצוות מקצועי ומוביל.

התפקיד כולל:
תמיכה טלפונית ללקוחות החברה בעבודה עם מחולל הדוחות
סיוע בבניית לוגיקות, פתרון תקלות, עבודה עם ממשקים ונתונים
שילוב בין שירות, טכנולוגיה וחשיבה אנליטית

למה אצלנו?
עבודה היברידית יומיים מהבית (לאחר תקופת ההכשרה)
הכשרה מקיפה על מערכות החברה
סביבת עבודה איכותית ויציבה לטווח הארוך
משרה שמתאימה גם לבעלי ניסיון שמחפשים תפקיד טכני משמעותי
דרישות:
רקע טכני בסיסי ויכולת להסביר מושגים מורכבים בצורה פשוטה
תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואהבה לשיחות עם אנשים
שליטה ב-Office, היכרות עם מערכות מידע חובה
ידע ב-SQL יתרון משמעותי
תואר ראשון או הנדסאי/ת חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1290
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מומחה/ית SYSTEM PC

מומחה/ית SYSTEM PC

חברה דיסקרטית

19/09/2025

תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי גדול ויציב דרוש/ה מומחה/ית System PC לתפקיד מרכזי במרכז התמיכה הארגוני.
במסגרת התפקיד אחריות כוללת לניהול ותחזוקת תחנות קצה פיזיות ווירטואליות, מערכות הפעלה וציוד קצה (מחשבים, טאבלטים, Thin Client ועוד).
התפקיד כולל התקנות, הפצת עדכונים, טיפול בתקלות מורכבות, עבודה עם מערכות מתקדמות וחשיפה לטכנולוגיות חדשניות בסביבת IT דינמית ומרובת משימות.
דרישות:
  • ניסיון מוכח בתפקידי System PC ותמיכה פנים-ארגונית – חובה
  • עבודה קודמת במרכז Help Desk – חובה
  • ידע וניסיון בתחנות וירטואליות (VDI), Horizon, SCCM – חובה
  • שליטה גבוהה במערכות Windows וביישומי Office – חובה
  • היכרות מעמיקה עם Active Directory, ניהול הרשאות משתמשים ו-Exchange – חובה
  • ניסיון באבחון וטיפול בתקלות חומרה ותוכנה – חובה
  • ניסיון עם VMware, רקע כטכנאי PC או מנהל רשת צבאי, ידע בתחום הרשתות – יתרון
  • יכולת למידה מהירה, גישה שירותית, ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1357
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד HELP DESK לארגון מוביל במרכז

מנהל/ת מוקד HELP DESK לארגון מוביל במרכז

Gtech

18/09/2025

תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד מרכזי בארגון, המשלב ניהול צוות מקצועי, אחריות על רמת השירות והובלת תהליכים לשיפור מתמיד של חוויית המשתמשים.
תחומי אחריות:
ניהול ותפעול שוטף של מוקד התמיכה – מענה לקריאות משתמשים, תיעדוף משימות, בקרה על SLA והפקת דוחות.
גיוס, הכשרה וניהול אנשי Help Desk – הובלה מקצועית, בניית תכניות עבודה, מתן משוב והנעת עובדים.
ייזום ושיפור מתמיד של תהליכים, אוטומציה וכלי Self-Service.
עבודה שוטפת מול ממשקי IT, אבטחת מידע ותשתיות, כולל דיווח להנהלת מערכות מידע.
קשר שוטף עם ספקי שירות חיצוניים וניהול פעילות מולם.
דרישות:
ניסיון של 3–5 שנים לפחות בניהול מוקד Help Desk או צוות תמיכה טכנית - חובה
שליטה במערכות ניהול קריאות (כגון CA\ ManageEngine:או מקבילות) - חובה
ידע טכני במערכות, Active Directory, Office 365 ותשתיות רשת - חובה
היכרות עם מתודולוגיות ITIL ואבטחת מידע - יתרון
יכולות ניהול, הובלת צוות, ויחסי אנוש מצוינים - חובה
שרירותיות גבוהה, חשיבה תהליכית ויכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות - חובה
יתרון: השכלה רלוונטית והיכרות עם מתודולוגיות ITIL
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3148
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Partner

Support Partner

RecruitX

18/09/2025

תיאור תפקיד:

Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts.
As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:

Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy.
Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products.
Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions.
Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides.
Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4123
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת תמיכה טכנית

עובד/ת תמיכה טכנית

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

18/09/2025

תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK.
תיאור תפקיד:
תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging.
התקנת ותחזוקת מדפסות.
הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory)
תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה.
תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים.
תחזוקת ציוד טלפוניה.
ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום
• שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11
• שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams
• ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה
• ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה
• ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה
• ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון
• ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון
• ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון
• תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה
• עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות
• מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 183480
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תמיכה טכנית על מערכות משאבי אנוש - פתח תקווה

תמיכה טכנית על מערכות משאבי אנוש - פתח תקווה

זמן אמת

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לזמן אמת דרושים/ות תומכים/ות טכניים/ות למתן שירות ותמיכה טכנית אפליקטיבית ללקוחות החברה על מוצרי התוכנה של החברה - מערכות לניהול נוכחות עובדים ומשאבי אנוש.

תמיכה מרחוק - טלפונית, מייל וצ'אט.

משרה מלאה בפתח תקוה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה),
ימים א'-ה', 8:00-17:00.


אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות / תמיכה טכנית - חובה
יכולת למידה עצמאית, אוריינטציה טכנולוגית ושליטה בישומי מחשב, יצירתיות ויוזמה אישית - חובה
זיקה / תעודה / ניסיון בעולמות משאבי האנוש או חשבות השכר - יתרון משמעותי.
זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00143
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה טכנאי/ת PC שטח לארגון מוביל במרכז (משרה עם רכב צמוד!)

דרוש/ה טכנאי/ת PC שטח לארגון מוביל במרכז (משרה עם רכב צמוד!)

Gtech

18/09/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
• טיפול בתקלות מחשוב, תוכנה וחומרה מול משתמשי קצה.
• התקנה והחלפה של עמדות עבודה וציוד.
• ניהול מלאי מחשוב.
• מענה לקריאות שירות.
• ביקורות תקופתיות בסניפי המחוז.

*משרה מלאה, א'-ה', 08:00–17:00 | ללא סופ"שים
 *כולל רכב צמוד!
 *טווח נסיעות: מצפון תל אביב ועד דרום תל אביב
דרישות:
ניסיון קודם כטכנאי/ת PC או תמיכה טכנית - חובה.
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה Windows, יישומי Office, ו־Active Directory - חובה.
יכולת איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בציוד קצה (מחשבים, מדפסות, סורקים וכד’) - חובה.
היכרות עם פרוטוקולי תקשורת TCP/IP ורשתות LAN/WAN – יתרון משמעותי.
ניסיון בהתקנת מערכות הפעלה, הדרכות למשתמשים וטיפול בתקלות שטח – יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות.
רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
(עבור משרות שטח)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2794
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוגרי/ות קורסים טכנולוגים ומחפש/ת דריסת רגל ראשונה בהייטק?

בוגרי/ות קורסים טכנולוגים ומחפש/ת דריסת רגל ראשונה בהייטק?

MalamTeam2

18/09/2025

תיאור תפקיד:
Malam Team מזמינה אותך להצטרף לתפקיד טכנולוגי – גם ללא ניסיון קודם!
הזדמנות ייחודית להיכנס לעולם ההייטק מהדלת הראשית, לצבור ניסיון וללמוד מהטובים בתחום.
במסגרת התפקיד: תמיכה טכנית למשתמשים; טיפול בתקלות טכניות בסביבה מתקדמת ודינמית; עבודה בסביבת Microsoft ומוצרי Cloud; ניהול הרשאות ועבודה עם מערכות תפעוליות מגוונות; 
סביבה צעירה, גמישה ומאוד משפחתית, סיבסוד קורסים טכנולוגים מטעם החברה. 
דרישות:
- קורסים טכנולוגים;
- תשוקה לעולם הטכנולוגיה;
- נכונות למשרה מלאה במשמרות;
- יכולת למידה עצמית וקליטה מהירה
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: 531558
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת בכיר/ה לגוף מוביל בתל אביב

חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת בכיר/ה לגוף מוביל בתל אביב

טלדור מערכות

18/09/2025

תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת בכיר/ה לגוף מוביל תל אביב התפקיד כולל:
התקנת מחשבים, מערכות הפעלה, מסכים , מדפסות וציוד מולטימדיה ומחשוב אחר
הפעלת כלים להשתלטות וטיפול מרחוק ,לעיתים הגעה פיסית למשתמש, הפעלת כלי שליטה ובקרה לניטור וטיפול במערכות הפעלה ( WINDOWS ,
הפעלת גורם מומחה חיצוני או אחר עד לסגירת התקלה, תיעוד פתרונות וטיפול בתקלות
דרישות:
ניסיון של מעל 3 שנים כאיש סיוע ותמיכה בתחום המחשוב והתקשורת בארגון עם יותר מ- 1000 משתמשים
ידע והבנה בחומרת ציוד מחשוב אישי כגון מחשבים ניידים/נייחים/טאבלטים/טלפונים חכמים/מדפסות.
היכרות עם טופולוגית רשתות והבנה בפרוטוקולי תקשורת.
הכרות מעמיקה במערכות MS-TERMINAL SERVER ו CITRIX בהיבט שימוש ותמיכה.
ידע וניסיו ן בתמיכה במערכות טלפונית IP ארגונית .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25662
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת Helpdesk

תומכ/ת Helpdesk

MatchPoint IT

18/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים.
* הכירות עם AD.
*ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק.
* שירותיות וראש גדול.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00569
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ית PC

טכנאי/ית PC

MatchPoint IT

18/09/2025

תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint מחפשת טכנאי/ת PC 
דרישות:

- הכרה ושליטה מלאה במערכת הפעלה 11\Win10
- ידע בסיסי באופיס + אופיס 365
- ניסיון בטיפול בתקלות ע"י השתלטות מרחוק \ פרונטלי \ טלפוני
- ניסיון של לפחות שנה כטכנאי /ת PC
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00550
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם /ת הטמעה ותמיכה מערכות שו"ב C4I - משרה 1127

מיישם /ת הטמעה ותמיכה מערכות שו"ב C4I - משרה 1127

קבוצת מר

18/09/2025

תיאור תפקיד:
Mer Group specializing in command and control systems for smart cities.
We are looking for a skilled and experienced implementation specialist with a background in C4I (Command and Control) systems to join our leading team. The role combines technical work and customer support, working with both domestic and international clients. It includes responsibility for implementing advanced systems and ensuring customer satisfaction.

Responsibilities:
  • Maintain continuous communication with company clients (integrators and end-users) in Israel and abroad
  • Collect, analyze, and define user requirements and write functional specifications
  • Develop and deliver training sessions on system functionality to clients
  • Provide advanced (high-level) technical support and troubleshoot issues
  • Represent user needs to the development teams
  • Perform system maintenance, version upgrades, and implementation of new modules
דרישות:
  • Proven experience in implementing C4I or similar systems
  • Broad systems perspective and experience in project management – significant advantage
  • Ability to analyze systems, implement, test, and train users
  • Willingness to conduct client training sessions and demonstrations
  • Excellent interpersonal skills and ability to work in a team
  • Ability to work with clients and manage multiple tasks under pressure
  • High-level reading and writing skills in both Hebrew and English
  • Willingness to travel for work in Israel and abroad – mandatory
  • Spanish- High level
Advantages:
  • Experience in communication networks, including domain and user management
  • Administrative-level knowledge of Linux and Windows operating systems
  • Experience working with SQL databases
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1127
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Director of Customer Support

Director of Customer Support

אביבית דבוש גיוס והשמה

18/09/2025

תיאור תפקיד:
ימי עבודה שני -שישי היברידי (3 ימים במשרד)

What You’ll Be Responsible For:
● Leading and developing a global support organization (Israel & India), managing both Level 1 and Level 2 teams, and ensuring continuous growth and professional excellence.
● Handling high-volume operations (10,000+ tickets/month), balancing PLG and enterprise support while driving ticket deflection and automation through AI.
● Owning and optimizing key support KPIs: Time to First Response, Resolution Rate, CSAT, Feedback Loop, and ticket coverage by AI.
● Driving operational processes across escalations, refunds, and legal workflows, as well as ensuring smooth alignment with Product Delivery, Sales, and Customer Success.
● Building and maintaining knowledge systems (knowledge base, Intercom, integrations) and ensuring accurate, up-to-date content.
● Implementing and scaling AI-driven support solutions to automate workflows, improve resolution, and deliver personalized customer experiences.
● Combining strategic vision with hands-on leadership: coaching teams, getting into the queue when needed, and ensuring operational excellence at scale.



דרישות:
● 3–5 years of experience leading support teams in fast-growth PLG or B2B SaaS environments.
● Experience implementing AI/automation solutions in support.
● Proven ability to manage high-volume global support operations while scaling efficiently.
● Strong technical acumen: familiarity with SaaS concepts (APIs, integrations, data privacy), ability to troubleshoot, and comfort working with support systems.
● Strong people leadership skills – especially with early-career teams, requiring guidance, mentorship, and motivation.
● Passion for the Support domain as a career path, not just an operational step.
● Balance of data-driven management (KPIs, analytics, dashboards) with authentic customer-centricity.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00577
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Senior Technical Support Engineer/Solution Engineer

Senior Technical Support Engineer/Solution Engineer

אביבית דבוש גיוס והשמה

18/09/2025

תיאור תפקיד:
Senior Technical Support Engineer
    Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology, or related field (or equivalent experience).
    4+ years of relevant work experience (Network/Security/SaaS Support) - Must.
    Proficiency in Active Directory/GPO, Windows, Linux and PowerShell/ Python scripting - Must.
    Proven experience in technical support role, preferably in the cybersecurity industry.
    Excellent problem-solving and communication skills.
    Willingness to learn and adapt in a fast-paced environment.
    Strong understanding of network security skills and the ability to work independently and as part of a team.
    Commitment to innovation, integrity, and excellence.

דרישות:
משרה נוספת - 
Technical Support Engineer

    Have at least 3 years of previous experience in technical support, Tier 1-2, role (preferably in a startup or similar high-paced environment)
    Experienced with writing SQL queries, Infrastructure & Application Monitoring Tools
    Excellent problem-solving skills and the ability to think critically and logically
    Strong communication and customer service skills, including the ability to explain technical concepts in a clear and concise manner
    Able to work well in a team and collaborate with other professionals to ensure high-quality of service
    Able to work well under pressure and handle multiple tasks at once.
    High proficiency in spoken and written English
    ******
    Solution Engineer

      3+ years in a client facing (US) and tech-focused role (e.g., Solution Engineer/Sales Engineer) in B2B cyber security products.
      Strong technical background (development, cyber, etc.).
      Experience in the AppSec field - significant benefit.
      Excellent English communication

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00574
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מהנדס תמיכה וקדם מכירה לתוכנה בתחום העיבוד השבבי וריצפת הייצור

מהנדס תמיכה וקדם מכירה לתוכנה בתחום העיבוד השבבי וריצפת הייצור

סימטרון

18/09/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מהנדס תמיכה טכנית וקדם-מכירה דינמי שיצטרף לצוות הגדל שלנו. תפקיד זה מקשר בין צורכי הלקוח לפתרונות הטכניים של מוצר GIBBSCAM, וממלא תפקיד חיוני הן במכירות והן בקשר בין החברה ללקוחותיה.
המועמד האידיאלי ישלב מומחיות טכנית בעיבוד שבבי CNC ותוכנות CAM יחד עם כישורי תקשורת ושירות לקוחות מעולים.
קדם-מכירה:
• שיתוף פעולה עם צוות המכירות כדי להבין את דרישות הלקוח ולהציג פתרונות GibbsCAM
מותאמים אישית.
• ביצוע הדגמות מוצרים, מצגות טכניות ופגישות הוכחת היתכנות עבור לקוחות פוטנציאליים.
• השתתפות בתערוכות סחר, סמינרים וביקורי לקוחות כדי לתמוך במאמצי המכירות.

תמיכה טכנית:
• מתן תמיכה טכנית שוטפת ללקוחות המשתמשים ב-GibbsCAM.
• הבנה, פתרון בעיות ומתן תשובות לשאלות הקשורות לתפעול ושימוש בתוכנה.
• ביצוע הדרכות מוצר ללקוחות חדשים או קיימים על תוכנת GibbsCAM בכיתה, הדרכות אישיות
או מרחוק.
• עבודה עם צוותי התמיכה והפיתוח הגלובליים של GibbsCAM כדי להעלות ולפתור נושאים טכניים
מורכבים.
• יצירת תיעוד טכני להדרכה ולהשקת מוצר.
• ניהול תיעוד מדויק של מקרי תמיכה ואינטראקציות עם לקוחות.
• ביצוע ביקורים אצל לקוחות, מעקב אחר בעיות וסיוע ביישום המוצר.
• ביצוע בדיקות הסמכה של מעבדי בדיקה באתר.
דרישות:
• תואר ראשון בהנדסת מכונות או תואר הנדסי מקביל
• שנתיים ומעלה של ניסיון מעשי עם תוכנות CAM (רצוי בתוכנת GibbsCAM) ועיבוד שבבי - CNC
• הבנה מקיפה של תהליכי עיבוד שבבי כולל כרסום, חריטה ועיבוד שבבי בשלושה צירים ויותר.
• כישורי פתרון בעיות מעולים עם חשיבה ממוקדת לקוח.
• כישורי פרזנטציה ותקשורת טובים, בעברית ובאנגלית.
• יכולת נסיעות לאתרי לקוחות בישראל.
• שחקן צוות

יתרונות:
• ניסיון בשימוש ב-GibbsCAM
• ניסיון בתמיכה טכנית
• ניסיון בהתאמה אישית של תוכניות CNC (GCODE)
• כישורי תכנות

נא לשלוח קורות חיים ומכתב מקדים קצר.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!