דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 18 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Customer Success - Tier 3

Customer Success - Tier 3

בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

24/12/2025

תיאור תפקיד:
    Provide technical support to customers via Zendesk ticketing system
    Troubleshoot platform issues including IoT devices, connectivity, and data visualization
    Collaborate with DevOps and development teams on customer escalations
    Document customer issues and contribute to knowledge base
    Assist with RMA process for hardware issues and coordinate with partners
    Drive customer success through proactive communication and issue resolution
    Analyze platform logs and data to identify root causes
דרישות:
      2+ years in technical support or customer success
      Strong technical troubleshooting and problem-solving skills
      Excellent written and verbal communication skills
      Experience with ticketing systems (Zendesk preferred)
      Customer-focused mindset with ability to explain technical concepts clearly
      Ability to work independently and prioritize multiple issues
      Team player with collaborative approach
      Travel is required occasionally.
    Advantage :

    Technical background in electricity, engineering, IoT devices, networking, or embedded systems
    Experience with AWS cloud platforms and SaaS troubleshooting
    Knowledge of networking protocols (TCP/IP, WiFi, cellular connectivity)
    SQL querying experience for data analysis
    Familiarity with log analysis tools (Coralogix or similar)
    Understanding of energy management systems or industrial IoT
    Experience managing partner relationships and indirect support channels
    BSc in relevant technical field
     

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 845139
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk Representative

Help Desk Representative

Unilink - יונילינק

24/12/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים איש/אשת תמיכה טכנית מקצועי/ת, שירותי/ת ובעל/ת מוטיבציה גבוהה להצטרף לצוות גלובלי איכותי העוסק בתמיכה בארגון גדול ומוביל!
מה התפקיד כולל?
    תמיכה טכנית ברמת Tier 1 למשתמשים בארץ ובחו"ל

    הקמת משתמשים, ניהול קבוצות ומתן הרשאות

    עבודה עם Active Directory ו-Exchange (ניהול תיבות דואר)

    מעקב אחר תהליכי קליטה וניוד עובדים

    הפקת דוחות וכתיבת סקריפטים בסיסיים

    עבודה כחלק מצוות מקצועי ומגובש (7 אנשים בצוות)
דרישות:
ניסיון רלוונטי של כשנתיים בתמיכת Help Desk – חובה

ניסיון בעבודה עם AD ו-Exchange – חובה

אנגלית ברמה טובה מאוד – כתיבה ודיבור

ניסיון קודם מארגון ולא רק מצבא – יתרון משמעותי

נכונות מלאה לעבודה במשמרות
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 14651
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ.ת מערכות מידע

תומכ.ת מערכות מידע

Mertens - Malam Team

24/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומכ.ת מערכות מידע להשתלבות בצוות המחשוב בארגון גדול ורפואי בירושלים.

תיאור משרה:
התפקיד כולל מענה וסיוע טכני, טיפול בפניות של משתמשים, פתרון תקלות ומתן מענה לשאלות בנוגע לשימוש באפליקציות וכלים ארגוניים.
כמו כן, עזרה בהטמעת מערכות חדשות בארגון, הדרכה למשתמשים על השימוש במערכות ובכלים השונים.
הכשרה מקצועית על חשבון החברה.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה/ שירות כלשהו טכנולוגי.
בוגר.ת קורס בדיקות תוכנה- יתרון משמעותי.
נכונות לעבודה במשמרות 24/7 (יכול להתאים גם לסטודנטים).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34721
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת תמיכה טכנית

נציג/ת תמיכה טכנית

RecruitX

24/12/2025

תיאור תפקיד:

לחברה וותיקה המתמחה בפתרונות ענן ושירותי אינטרנט לעסקים דרושים /ות אנשי /נשות תמיכה טכנית למתן מענה טכני טלפוני ובאמצעות מערך helpdesk.
התמיכה הטכנית כוללת מתן פתרונות לעסקים במגוון המוצרים והשירותים של החברה לרבות:
תמיכת עמדות קצה ושרתים.
אחסון אתרים.
ניהול שרתים.
שירותי Office365.
גיבויים בענן.
מוצרי אבטחת מידע.
ועוד.
דרישות:

* ניסיון של שנה בתחום התמיכה הטכנית / הלפדסק.
* הכרות עם ממשקי ניהול לרבות: Plesk/Cpanel - יתרון.
* ידע ב wordpress - יתרון.
* ניסיון תמיכה באופיס 365.
* ניסיון בחברת IT - יתרון משמעותי.
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בסביבה דינמית וחדשנית.
יכולות למידה עצמית,יצירתיות וקידום טכנולוגיות חדשות.
יכולת הבעה בעל פה ובכתב.
אנגלית - קריאה, דיבור ברמה טובה.
משרה מלאה בסביבה צעירה וחברותית במשרדי החברה בפתח תקווה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-4767
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה ר"צ טכנאים/ות PC לארגון מוביל באיזור המרכז

דרוש/ה ר"צ טכנאים/ות PC לארגון מוביל באיזור המרכז

Gtech

24/12/2025

תיאור תפקיד:
- ניהול צוות של תומכים/ות טכניים בארגון דינמי וותיק, פיקוח על רמת השירות, פתרון תקלות מורכבות, ניהול פרויקטים טכנולוגים רוחביים תוך מתן דגש של שיפור וייעול תהליכי העבודה.
 - עבודה מול ספקים חיצונים ומנהלי מחלקות, כתיבת נהלים ותיעוד התקלות והפתרונות.
- פיתוח הצוות המקצועי (גיוס עובדים, הכשרות, הערכות עובד וכו).
- משרה מלאה חמישה ימים בשבוע במשרדי החברה ברמת החייל + יום בסניף בחיפה.
דרישות:
- ניסיון קודם כטכנאי PC (מינימום שלוש שנים)- חובה!
- ניסיון בניהול צוות טכני מעל לשנה בארגון גדול- חובה!
- יכולת הובלה, עבודה תחת לחץ , יחסי אנוש גבוהים ושירותיות - חובה
- רישיון נהיגה (משלב נסיעה לסניף בחיפה) - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3232
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one טכנולוגיות מגייסת טכנאי/ת PC לגוף רפואי - משרת שטח

חברת one טכנולוגיות מגייסת טכנאי/ת PC לגוף רפואי - משרת שטח

one פתרונות טכנולוגיים

24/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת טכנאי/ת PC לגוף רפואי - משרת שטח
העבודה תתרכז בעיקר במחוז י"ם כאשר אזור התיישבות הוא חלק בלתי נפרד ממחוז זה(בית ,אל, שילה ,כוכב יעקב וכו ).
התפקיד כולל השתלבות בצוות טכנאים מחשוב, המבצעים התקנת ציוד מחשוב וציוד נלווה עבור מרכזים רפואיים של הארגון בכל הארץ.
כמו כן, טיפול שוטף בתקלות חומרה, תוכנה, ותשתיות פסיביות, התקנה, תחזוקה ושדרוגי מערכות וציוד מחשוב.
העבודה הנה בימים ראשון-חמישי משעה 8:00 ועד 17:00 ויתכנו שעות נוספות בהתאם לדרישה.
ועבודה בימי שישי
דרישות:
ניסיון קודם של שנה כטכנאי/ת PC
קורס טכנאי/ת- PC יתרון
ניסיון בעולמות מיקרוסופט (WINDOWS, AD, EX ועוד
העבודה הנה בימים ראשון-חמישי משעה 8:00 ועד 17:00 ויתכנו שעות נוספות בהתאם לדרישה.
ועבודה בימי שישי
העבודה תתרכז בעיקר במחוז י"ם כאשר אזור התיישבות הוא חלק בלתי נפרד ממחוז זה(בית ,אל, שילה ,כוכב יעקב וכו ).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 26134
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת קונפיגורציה tier 3

אחראי/ת קונפיגורציה tier 3

חילן בע"מ

24/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת חילן, המובילה במשק במתן פתרונות לניהול HR באירגונים דרוש/ה איש/אשת קונפיגורציה (Tier 3) לתפקיד מאתגר, דינמי ומשמעותי בצוות אסטרגי של החברה.
במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על תפעול, תחזוקה שוטפת ופתרון בעיות במערכת Web מתקדמת, המשמשת מאות אלפי משתמשים בארגונים מובילים במשק. התפקיד כולל עבודה מול סביבות יצור (Production), טיפול בהרשאות משתמשים, איתור ופתרון תקלות (באגים) ותיקונים במערכת, ביצוע קונפיגורציות ושינויים לפי דרישות עסקיות, וכן שיתוף פעולה הדוק עם צוותי פיתוח, יישום, ותמיכה טכנית.
דרישות:
· ניסיון קודם בתפקידי תמיכה טכנית (Tier 1 / Tier 2) או בתפקידים תעסוקתיים טכנולוגיים דומים – חובה
· תואר במערכות מידע או תחום רלוונטי – חובה
· ידע ב-SQL ברמת JOIN חובה (גם אם נרכש במהלך הלימודים)
· ניסיון בעבודה עם מערכות ארגוניות וטיפול בתקלות – יתרון
· יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה דינמית ומרובת משימות
· יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
· יכולת למידה עצמאית מהירה וחשיבה יצירתית
זמינות למשרה מלאה במשרדנו בתל אביב, קרוב לקו רכבת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1312
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

one פתרונות טכנולוגיים

24/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע.
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה
ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25709
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תמיכה בתשתיות אפליקטיביות בחברת ביטוח באזור המרכז

תמיכה בתשתיות אפליקטיביות בחברת ביטוח באזור המרכז

Software AG-SPL

24/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת Software AG מגייסת תומך.ת תשתיות אפליקטיביות להשתלבות בפעילות מוצרי החברה.

התפקיד כולל:
תמיכה במוצר סנכרון נתונים בין מסדי נתונים ADABAS ל-ORACLE
ועבודה עם ממשקים לאפליקציות מבוססות JAVA ו-INFORMATICA.
התקנות, שדרוגי מערכת וכתיבת מסמכים טכניים.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה בסביבת LINUX.
היכרות עם שפת פיתוח NATURAL.
ניסיון בעבודה עם בסיסי נתונים ADABAS ו/או ORACLE ובביצוע Select- SQL.
יכולת למידה עצמאית ורצון להתמקצע בתחום הרפליקציה.
יכולת עבודה מול צוותי פיתוח ותשתיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 14559
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת תמיכה אפליקטיבית למוצרי IFN

נציג/ת תמיכה אפליקטיבית למוצרי IFN

קבוצת יעל

24/12/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת נציג/ת תמיכה אפליקטיבית למוצרי IFN במשרדי החברה בכפר סבא

תיאור התפקיד:
  • תמיכה בתוכנת IFN על שרתים מבוססים IIS – התקנת אפליקציית WEB, הגדרות האתר (App Pool, Security), ניתוח לוגים של Log4Net, טיפול בתקלות
  • תמיכה בתוכנת IBM על שרתי JAVA מבוססים IBM Websphere - התקנה/הגדרות/תחזוקה
  • תמיכה בתוכנות IFN על תחנות קצה – Windows 7/10/11: תוכנות Client Server, רכיבים עבור דפדפנים – התקנה/שדרוג/איתור תקלות
  • מודל עבודה היברידי - יום בשבוע מהבית

דרישות:
  • 3 שנים לפחות בתמיכה טכנית בשרתים ותחנות קצה
  • מערכות הפעלה:
  • שרתים: Windows Server 2019/2016 – התקנה/תחזוקה/Registry
  • תחנות קצה: Windows 11/10
  • שירות IIS– התקנה/הגדרת אתרים
  • תקשורת: TCP/IP (קבצי Hosts, Services) , Netstat, FireWall Rules
  • MS SQL Server/Oracle Server: התקנה/תמיכה/כתיבת שאילתות Insert/Update/Select, ODBC
  • היכרות עם מנועי J2EE כגון IBM Websphere – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 24105
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת אפליקטיבי/ית במערכת Priority

תומך/ת אפליקטיבי/ית במערכת Priority

קבוצת יעל

25/12/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת אפליקטיבי/ת במערכת Priority לארגון גדול בלוד

תיאור התפקיד:
  • תמיכה טכנית למשתמשי קצה במערכת Priority במגוון רחב של מודולים סטנדרטיים ופיתוחים ייעודיים
  • ניהול משתמשים והרשאות - פתיחת משתמשים חדשים, הגדרת הרשאות, וניהול זכויות גישה במערכת
  • ניהול מערכת קריאות שירות - מעקב אחר קריאות, תיעדוף, וטיפול תוך שמירה על רמת שירות גבוהה
  • אחריות על חווית המשתמש - הבטחת מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לפניות המשתמשים
  • שמירה על תדמית השירות - ייצוג מקצועי של מחלקת מערכות המידע מול המשתמשים הפנימיים
דרישות:
  • היכרות עם מערכת Priority
  • תואר אקדמי -יתרון
  • כישורי שירות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת טיפול במספר משימות במקביל ועבודה תחת לחץ
  • ניסיון קודם בארגונים בינוניים-גדולים יתרון
  • הבנה של תהליכים עסקיים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 24167
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך.ת תשתיות אפליקטיביות בארגון מוביל תומך.ת תשתיות אפליקטיביות בארגון מוביל

תומך.ת תשתיות אפליקטיביות בארגון מוביל תומך.ת תשתיות אפליקטיביות בארגון מוביל

Mertens - Malam Team

25/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת תשתיות אפליקטיביות לארגון מוביל בפתח תקווה.

תיאור משרה:
מתן תמיכה טכנית למוצר CONNX - תחזוקה שוטפת של תהליכי הסנכרון והממשקים: כולל בניה וטעינת הגדרות למערכת, ביצוע טסטים עד יישום בייצור ותמיכה בייצור, שדרוגים וניהול תקלות: פנימית מול צוותי הפיתוח וה DBA של מגדל וחיצונית מול הספק SAG.
התקנות ושדרוגים של רכיבי המערכת בסביבות השונות – על גבי שרתי Linux RedHat.
עבודה מסודרת ,עקבית ומתועדת , עם צוותי הפיתוח לצורך פתרון תקלות ושיפורים נדרשים.
כתיבת מסמכים טכניים – תיעוד רכיבי התהליך, מעקב אחר משימות, יישום התרעות ונהלי תגובה לתקלות.
לימוד והעמקה בטכנולוגיית המוצר להפיכתו לתחום מומחיות.
השתלבות בצוות מקצועי ודיווח לראש צוות תשתיות חא"ט.
דרישות:
מינימום שנתיים ידע בסיסי במסד נתונים Adabas ובשפת Natural - חובה.
מינימום שנתיים ידע בסיסי ב Oracle DB , ובביצוע SQL – Select – חובה.
מינימום שנתיים ידע בסיסי במערכות Linux - חובה.
ניסיון בעבודה עם יישומי Windows.
יכולת עבודה מול צוותי פיתוח ותשתיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 35072
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

StoreNext

24/12/2025

תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל.

מה תעשה/י?
  • מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
  • פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
  • הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
  • עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול


דרישות:
  • אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
  • נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
  • מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות

רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת?
שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

PC Technician- טכנאי/ת PC

PC Technician- טכנאי/ת PC

חברה דיסקרטית

25/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה טכנאי/ת PC לארגון מוביל, תפקיד עם הזדמנות ייחודית להתפתח לתחום ה-System!
דרישות:
  • ניסיון במתן תמיכה פרונטלית למשתמשים על תקלות תוכנה, חומרה, וציוד היקפי- חובה!
  • ניסיון מעשי ב- Active Directory- כגון ניהול והקמת הרשאות וקבוצות- חובה!
  • עבודה מול Office 365, Exchange
  • הקמת תחנות קצה למשתמשים ותמיכה בשרתי הארגון
עבודה באזור השרון, מהמשרדים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1371
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך.ת אפלקטיבי.ת

תומך.ת אפלקטיבי.ת

Mertens - Malam Team

24/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת אפליקטיבי.ת לארגון גדול.

תיאור משרה:
מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה.
עבודה בצוות תמיכה במערכות מידע המספק תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות של הארגון.
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון משמעותי.
מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , Office, אינטרנט.
זיקה לתחום השירות והמחשוב, יכולת הובלת שיחה.
נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 32762
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!