תיאור תפקיד:
לחב' הייטק בתחום הטלקום באזור השרון דרוש/ה ר"צ להובלת תחום ה-VAS- כולל פתרונות מתקדמים דוג' SMSC MMSC VMS IP-SM-GWועוד. ניהול תיקי לקוחות קיימים וגיוס חדשים ניהול צוותי פיתוח ותמיכה טכנית(Tier 3) Delivery מול לקוחות-פרויקטים, אינטגרציה והטמעה שיתוף פעולה עם צוותי מכירות ושיווק PRE-SALE
דרישות:
מעל 5 שנ"ס בתפקיד מנהלי בתעשיית הטלקום- עדיפות מתחום הסלולאר הבנה מעמיקה בפרונות VASבדגש על Smsc-Mmsc-Messaging נסיון בניהול לקוחת Tier-1-Tier-2 וספקי תקשורת אנגלית ברמה גבוהה- כתיבה ודיבור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00391
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים איש/אשת תמיכה טכנית מקצועי/ת, שירותי/ת ובעל/ת מוטיבציה גבוהה להצטרף לצוות גלובלי איכותי העוסק בתמיכה בארגון גדול ומוביל! מה התפקיד כולל? תמיכה טכנית ברמת Tier 1 למשתמשים בארץ ובחו"ל הקמת משתמשים, ניהול קבוצות ומתן הרשאות עבודה עם Active Directory ו-Exchange (ניהול תיבות דואר) מעקב אחר תהליכי קליטה וניוד עובדים הפקת דוחות וכתיבת סקריפטים בסיסיים עבודה כחלק מצוות מקצועי ומגובש (7 אנשים בצוות)
דרישות:
ניסיון רלוונטי של כשנתיים בתמיכת Help Desk – חובה ניסיון בעבודה עם AD ו-Exchange – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד – כתיבה ודיבור ניסיון קודם מארגון ולא רק מצבא – יתרון משמעותי נכונות מלאה לעבודה במשמרות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
14651
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת אפליקטיבי.ת לארגון גדול. תיאור משרה: מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה. עבודה בצוות תמיכה במערכות מידע המספק תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות של הארגון.
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון משמעותי. מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , Office, אינטרנט. זיקה לתחום השירות והמחשוב, יכולת הובלת שיחה. נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32762
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומכ.ת מערכות מידע להשתלבות בצוות המחשוב בארגון גדול ורפואי בירושלים. תיאור משרה: התפקיד כולל מענה וסיוע טכני, טיפול בפניות של משתמשים, פתרון תקלות ומתן מענה לשאלות בנוגע לשימוש באפליקציות וכלים ארגוניים. כמו כן, עזרה בהטמעת מערכות חדשות בארגון, הדרכה למשתמשים על השימוש במערכות ובכלים השונים. הכשרה מקצועית על חשבון החברה.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה/ שירות כלשהו טכנולוגי. בוגר.ת קורס בדיקות תוכנה- יתרון משמעותי. נכונות לעבודה במשמרות 24/7 (יכול להתאים גם לסטודנטים).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34721
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת טכנאי/ת PC לגוף רפואי (ליד פרדס חנה) התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, מתן מענה ולווי משתמשים, טיפול בציוד היקפי, מתן מענה לאלפי משתמשים באתר הלקוח, מתן מענה פרונטלי למשתמשים ועבודה מול צוות רפואי
דרישות:
שנתיים ניסיון בתחום - חובה השכלה רלוונטית - חובה נכונות לעבודה בסביבת עבודה רפואית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25750
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים. * הכירות עם AD. *ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק. * שירותיות וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון גדול ומוביל דרוש/ה איש/אשת סיסטם תחנות קצה. התפקיד כולל עבודה שוטפת עם מערכות הפעלה, ציוד היקפי, ועבודה מול תחנות קצה פיזיות ווירטואליות.
דרישות:
- ניסיון מעשי בעבודה עם VDI (Horizon)- חובה! -ניסיון עם SCCM- חובה! -ניסיון מעשי בעבודה עם Office, Exchange, Active Directory- חובה! -שנה וחצי ניסיון בתפקיד דומה עבודה היברידית באזור המרכז, תנאים מעולים למתאימים.ות!!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1357
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת נציג/ת תמיכה אפליקטיבית למוצרי IFN במשרדי החברה בכפר סבא תיאור התפקיד: - תמיכה בתוכנת IFN על שרתים מבוססים IIS – התקנת אפליקציית WEB, הגדרות האתר (App Pool, Security), ניתוח לוגים של Log4Net, טיפול בתקלות
- תמיכה בתוכנת IBM על שרתי JAVA מבוססים IBM Websphere - התקנה/הגדרות/תחזוקה
- תמיכה בתוכנות IFN על תחנות קצה – Windows 7/10/11: תוכנות Client Server, רכיבים עבור דפדפנים – התקנה/שדרוג/איתור תקלות
- מודל עבודה היברידי - יום בשבוע מהבית
דרישות:
- 3 שנים לפחות בתמיכה טכנית בשרתים ותחנות קצה
- מערכות הפעלה:
- שרתים: Windows Server 2019/2016 – התקנה/תחזוקה/Registry
- תחנות קצה: Windows 11/10
- שירות IIS– התקנה/הגדרת אתרים
- תקשורת: TCP/IP (קבצי Hosts, Services) , Netstat, FireWall Rules
- MS SQL Server/Oracle Server: התקנה/תמיכה/כתיבת שאילתות Insert/Update/Select, ODBC
- היכרות עם מנועי J2EE כגון IBM Websphere – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
24105
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• טיפול בפניות וריכוז תקלות מקצה לקצה, עד למתן מענה איכותי למשתמש תוך עמידה ביעדי השירות. • מענה לפניות היחידה לפניות הציבור • תמיכה בתהליכי עבודה בנקאיים ותפעוליים במסגרת שינויים במערך הסניפים · • עדכון נתונים בטבלאות · DPT בסביבת היצור • ממשקי עבודה מול לקוחות וגורמים שונים בחברה · • אחריות על גיבוש פתרון ובקרה שוטפת אחר משימות עד לסגירת מעגל טיפול. ·
דרישות:
• ידע בתהליכי עבודה בנקאיים (פתיחת חשבון / מט"י / אשראי / משכנתאות) - יתרון• תודעת שירות גבוהה · • ידע בתוכנות אופיס – חובה · • יכולת עבודה בצוות · • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב · • רקע אקדמאי- יתרון · • יחסי אנוש טובים · • נכונות לעבודה בשעות מאומצות · • יכולת ראייה רוחבית של תהליכים בארגון · • יכולות למידה עצמית, חשיבה יצירתית · • ניסיון עבודה עם מערכות תמיכה וכלי · BI – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2802
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת חילן, המובילה במשק במתן פתרונות לניהול HR באירגונים דרוש/ה איש/אשת קונפיגורציה (Tier 3) לתפקיד מאתגר, דינמי ומשמעותי בצוות אסטרגי של החברה. במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על תפעול, תחזוקה שוטפת ופתרון בעיות במערכת Web מתקדמת, המשמשת מאות אלפי משתמשים בארגונים מובילים במשק. התפקיד כולל עבודה מול סביבות יצור (Production), טיפול בהרשאות משתמשים, איתור ופתרון תקלות (באגים) ותיקונים במערכת, ביצוע קונפיגורציות ושינויים לפי דרישות עסקיות, וכן שיתוף פעולה הדוק עם צוותי פיתוח, יישום, ותמיכה טכנית.
דרישות:
· ניסיון קודם בתפקידי תמיכה טכנית (Tier 1 / Tier 2) או בתפקידים תעסוקתיים טכנולוגיים דומים – חובה · תואר במערכות מידע או תחום רלוונטי – חובה · ידע ב-SQL ברמת JOIN חובה (גם אם נרכש במהלך הלימודים) · ניסיון בעבודה עם מערכות ארגוניות וטיפול בתקלות – יתרון · יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה דינמית ומרובת משימות · יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה · יכולת למידה עצמאית מהירה וחשיבה יצירתית זמינות למשרה מלאה במשרדנו בתל אביב, קרוב לקו רכבת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1312
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע.
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25709
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברת Software AG מגייסת תומך.ת תשתיות אפליקטיביות להשתלבות בפעילות מוצרי החברה. התפקיד כולל: תמיכה במוצר סנכרון נתונים בין מסדי נתונים ADABAS ל-ORACLE ועבודה עם ממשקים לאפליקציות מבוססות JAVA ו-INFORMATICA. התקנות, שדרוגי מערכת וכתיבת מסמכים טכניים.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה בסביבת LINUX. היכרות עם שפת פיתוח NATURAL. ניסיון בעבודה עם בסיסי נתונים ADABAS ו/או ORACLE ובביצוע Select- SQL. יכולת למידה עצמאית ורצון להתמקצע בתחום הרפליקציה. יכולת עבודה מול צוותי פיתוח ותשתיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14559
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|