דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 16 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Partner

Support Partner

RecruitX

07/11/2025

תיאור תפקיד:

Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts.
As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:

Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy.
Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products.
Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions.
Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides.
Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4123
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Shift Manager

Support Shift Manager

RecruitX

07/11/2025

תיאור תפקיד:

Support Manager- Come and join us!
We are a pioneering tech company in the field of Sport Analytics.
We use machine learning, predictive models, and statistical algorithms to analyze and forecast full game outcomes
We are seeking a talented hands-on Support Shift Manager to help keep our support team running smoothly.
This role is all about keeping things on track, supporting our team during busy shifts, and making sure our customers get the best service possible.
If you're a problem-solver who enjoys working closely with a small team, we’d love to have you on board!
What You’ll Be Doing:
• Running the show during your shift: keeping things organized and making sure our support team is on top of things.
• Helping the team handle customer inquiries and jumping in when complex issues arise.
• Keeping an eye on response times and ensuring we meet our service standards.
• leading team members to help them improve and grow.
• Handling any urgent problems that pop up and finding quick solutions.
• Communicating with other teams to ensure smooth workflows.
• Coming up with ideas to improve our processes and customer experience.
דרישות:

• Experience working in customer support, IT helpdesk, or a similar role.
• At least 1-2 years in a leadership or shift management position.
• SQL- writing simple queries
• A proactive, problem-solving attitude—you're someone who gets things done.
• Comfortable working shifts, including evenings and weekends.
• Familiarity with helpdesk or ticketing software is a plus, but not required.
• Someone who thrives in a fast-paced, ever-changing environment.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4183
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה ביטחונית באשדוד דרוש/ה טכנאי/ת PC

לחברה ביטחונית באשדוד דרוש/ה טכנאי/ת PC

חברה דסקרטית

07/11/2025

תיאור תפקיד:

הזדמנות להשתלב בצוות טכנאים במפעל טכנולוגי מוביל !!

תמיכה וטיפול בתחנות הקצה (חומרה/תוכנה), תמיכה וטיפול בציוד פריפריאלי (מדפסות, סורקים וכו')
ביצוע התקנות למחשבים חדשים, פתרון תקלות וסיוע טכני לבעלי תפקידים שונים בארגון.
דרישות:
ניסיון של 2\3 שנים לפחות כטכנאי PC - חובה
הכרות עם מערכות הפעלה Microsoft, תוכנות Office –חובה
הכרות עם Active Directory – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15737
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

one פתרונות טכנולוגיים

07/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע.
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה
ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25709
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך.ת אפליקטיבי.ת

תומך.ת אפליקטיבי.ת

Mertens - Malam Team

07/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת אפליקטיבי.ת לארגון רפואי מוביל בת"א!

תיאור משרה:
איש.ת צוות תמיכה במוקד תמיכה מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות של הארגון.
נדרשת התחייבות לעבודה במשך שנה וחצי לפחות.
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות -יתרון.
מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט.
זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה.
חשיבה וראיה מערכתית (ראש גדול) ויכולות תחקור תקלות.
נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 34589
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

StoreNext

07/11/2025

תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל.

מה תעשה/י?
  • מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
  • פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
  • הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
  • עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול


דרישות:
  • אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
  • נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
  • מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות

רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת?
שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה טכנאי/ת שטח טכנולוגי

דרוש/ה טכנאי/ת שטח טכנולוגי

Manpower Professional - צפון

07/11/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים/ות את הצעד הראשון בקריירה שלכם?

זוהי הזדמנות ייחודית להצטרף לחברה טכנולוגית חדשנית, בחזית Computer Vision
ו־Edge Computing שמשנה את הדרך בה מחסנים ותעשייה מתנהלים.
אנחנו מחפשים מהנדס/ת שטח ג'וניור hands-on
שיחבר/תחבר בין צוותי ה־R&D וה־QA לבין הלקוחות בשטח.

מה בתפקיד?
  •  התקנה ותחזוקה של מערכות לינוקס תעשייתיות במעבדה ובשטח
  •  פריסה וניהול גרסאות תוכנה במכשירים שונים
  •  אינטגרציה של מצלמות, חיישנים ורשתות
  •  פתרון בעיות חומרה ותוכנה בזמן אמת
  •  ליווי ותמיכה בצוות QA בבדיקות מקצה לקצה
דרישות:
  •  רקע במערכות IT / חומרת מחשבים או תחום טכני קרוב (1–3 שנות ניסיון או מועמד/ת ג’וניור עם מוטיבציה גבוהה)
  •  שליטה בסביבות לינוקס
  •  ידע בסיסי ברשתות (IP, קישוריות, התקנת נתבים/סוויצ'ים)
  •  גישה מעשית, יכולת פתרון בעיות ותיעוד ברור
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 206670
אזור: צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד HELP DESK לארגון מוביל במרכז

מנהל/ת מוקד HELP DESK לארגון מוביל במרכז

Gtech

07/11/2025

תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד מרכזי בארגון, המשלב ניהול צוות מקצועי, אחריות על רמת השירות והובלת תהליכים לשיפור מתמיד של חוויית המשתמשים.
תחומי אחריות:
ניהול ותפעול שוטף של מוקד התמיכה – מענה לקריאות משתמשים, תיעדוף משימות, בקרה על SLA והפקת דוחות.
גיוס, הכשרה וניהול אנשי Help Desk – הובלה מקצועית, בניית תכניות עבודה, מתן משוב והנעת עובדים.
ייזום ושיפור מתמיד של תהליכים, אוטומציה וכלי Self-Service.
עבודה שוטפת מול ממשקי IT, אבטחת מידע ותשתיות, כולל דיווח להנהלת מערכות מידע.
קשר שוטף עם ספקי שירות חיצוניים וניהול פעילות מולם.
דרישות:
ניסיון של 3–5 שנים לפחות בניהול מוקד Help Desk או צוות תמיכה טכנית - חובה
שליטה במערכות ניהול קריאות (כגון CA\ ManageEngine:או מקבילות) - חובה
ידע טכני במערכות, Active Directory, Office 365 ותשתיות רשת - חובה
היכרות עם מתודולוגיות ITIL ואבטחת מידע - יתרון
יכולות ניהול, הובלת צוות, ויחסי אנוש מצוינים - חובה
שרירותיות גבוהה, חשיבה תהליכית ויכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות - חובה
יתרון: השכלה רלוונטית והיכרות עם מתודולוגיות ITIL
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3148
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוגרי/ות קורסים טכנולוגים ומחפש/ת דריסת רגל ראשונה בהייטק?

בוגרי/ות קורסים טכנולוגים ומחפש/ת דריסת רגל ראשונה בהייטק?

MalamTeam2

07/11/2025

תיאור תפקיד:
Malam Team מזמינה אותך להצטרף לתפקיד טכנולוגי – גם ללא ניסיון קודם!
הזדמנות ייחודית להיכנס לעולם ההייטק מהדלת הראשית, לצבור ניסיון וללמוד מהטובים בתחום.
במסגרת התפקיד: תמיכה טכנית למשתמשים; טיפול בתקלות טכניות בסביבה מתקדמת ודינמית; עבודה בסביבת Microsoft ומוצרי Cloud; ניהול הרשאות ועבודה עם מערכות תפעוליות מגוונות; 
סביבה צעירה, גמישה ומאוד משפחתית, סיבסוד קורסים טכנולוגים מטעם החברה. 
דרישות:
- קורסים טכנולוגים;
- תשוקה לעולם הטכנולוגיה;
- נכונות למשרה מלאה במשמרות;
- יכולת למידה עצמית וקליטה מהירה
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: 531558
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מהנדס תמיכה וקדם מכירה לתוכנה בתחום העיבוד השבבי וריצפת הייצור

מהנדס תמיכה וקדם מכירה לתוכנה בתחום העיבוד השבבי וריצפת הייצור

סימטרון

07/11/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מהנדס תמיכה טכנית וקדם-מכירה דינמי שיצטרף לצוות הגדל שלנו. תפקיד זה מקשר בין צורכי הלקוח לפתרונות הטכניים של מוצר GIBBSCAM, וממלא תפקיד חיוני הן במכירות והן בקשר בין החברה ללקוחותיה.
המועמד האידיאלי ישלב מומחיות טכנית בעיבוד שבבי CNC ותוכנות CAM יחד עם כישורי תקשורת ושירות לקוחות מעולים.
קדם-מכירה:
• שיתוף פעולה עם צוות המכירות כדי להבין את דרישות הלקוח ולהציג פתרונות GibbsCAM
מותאמים אישית.
• ביצוע הדגמות מוצרים, מצגות טכניות ופגישות הוכחת היתכנות עבור לקוחות פוטנציאליים.
• השתתפות בתערוכות סחר, סמינרים וביקורי לקוחות כדי לתמוך במאמצי המכירות.

תמיכה טכנית:
• מתן תמיכה טכנית שוטפת ללקוחות המשתמשים ב-GibbsCAM.
• הבנה, פתרון בעיות ומתן תשובות לשאלות הקשורות לתפעול ושימוש בתוכנה.
• ביצוע הדרכות מוצר ללקוחות חדשים או קיימים על תוכנת GibbsCAM בכיתה, הדרכות אישיות
או מרחוק.
• עבודה עם צוותי התמיכה והפיתוח הגלובליים של GibbsCAM כדי להעלות ולפתור נושאים טכניים
מורכבים.
• יצירת תיעוד טכני להדרכה ולהשקת מוצר.
• ניהול תיעוד מדויק של מקרי תמיכה ואינטראקציות עם לקוחות.
• ביצוע ביקורים אצל לקוחות, מעקב אחר בעיות וסיוע ביישום המוצר.
• ביצוע בדיקות הסמכה של מעבדי בדיקה באתר.
דרישות:
• תואר ראשון בהנדסת מכונות או תואר הנדסי מקביל
• שנתיים ומעלה של ניסיון מעשי עם תוכנות CAM (רצוי בתוכנת GibbsCAM) ועיבוד שבבי - CNC
• הבנה מקיפה של תהליכי עיבוד שבבי כולל כרסום, חריטה ועיבוד שבבי בשלושה צירים ויותר.
• כישורי פתרון בעיות מעולים עם חשיבה ממוקדת לקוח.
• כישורי פרזנטציה ותקשורת טובים, בעברית ובאנגלית.
• יכולת נסיעות לאתרי לקוחות בישראל.
• שחקן צוות

יתרונות:
• ניסיון בשימוש ב-GibbsCAM
• ניסיון בתמיכה טכנית
• ניסיון בהתאמה אישית של תוכניות CNC (GCODE)
• כישורי תכנות

נא לשלוח קורות חיים ומכתב מקדים קצר.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת תפעול פיננסי בארגון מוביל בשפלה

תומכ/ת תפעול פיננסי בארגון מוביל בשפלה

Gtech

07/11/2025

תיאור תפקיד:
• טיפול בפניות וריכוז תקלות מקצה לקצה, עד למתן מענה איכותי למשתמש תוך עמידה ביעדי השירות. • מענה לפניות היחידה לפניות הציבור
• תמיכה בתהליכי עבודה בנקאיים ותפעוליים במסגרת שינויים במערך הסניפים ·
• עדכון נתונים בטבלאות · DPT בסביבת היצור
• ממשקי עבודה מול לקוחות וגורמים שונים בחברה ·
• אחריות על גיבוש פתרון ובקרה שוטפת אחר משימות עד לסגירת מעגל טיפול. ·
דרישות:
• ידע בתהליכי עבודה בנקאיים (פתיחת חשבון / מט"י / אשראי / משכנתאות) - יתרון• תודעת שירות גבוהה ·
• ידע בתוכנות אופיס – חובה ·
• יכולת עבודה בצוות ·
• כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב ·
• רקע אקדמאי- יתרון ·
• יחסי אנוש טובים ·
• נכונות לעבודה בשעות מאומצות ·
• יכולת ראייה רוחבית של תהליכים בארגון ·
• יכולות למידה עצמית, חשיבה יצירתית ·
• ניסיון עבודה עם מערכות תמיכה וכלי · BI – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2802
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה טכנאי/ת Tier 2 לחברה מובילה באיזור המרכז

דרוש/ה טכנאי/ת Tier 2 לחברה מובילה באיזור המרכז

Gtech

07/11/2025

תיאור תפקיד:
- עבודה בסביבת Windows
- מתן מענה טכני למוקד השירות הטלפוני T1
- העברת הדרכות מקצועיות למוקד השירות הטלפוני T1
- פתרון תקלות מסובכות
- התעמקות ולמידה לעומק של מערכות החברה
- כתיבת נהלים
- הובלת פרויקטים
- הכנת מחשבים – אימג'
- טיפול בתקלות תוכנה(אופיס ומערכות פנים ארגוניות)
דרישות:
- 3 שנות ניסיון כמוקד או טכנאי – חובה
- היכרות עם מערכת Active directory, Exchange, DHCP – חובה
- התנסחות מילולית טובה
- תודעת שירות גבוהה
- יכולת עבודה בצוות
- יכולת למידה עצמית מהירה
- חשיבה יצירתית
- היכרות עם מערכת Acronis – יתרון
- היכרות עם מערכת Portnox – יתרון
- היכרות עם מערכת ניהול McAfee – יתרון
- היכרות עם מערכת MobileIron - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2667
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים

לחברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים

one פתרונות טכנולוגיים

07/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה טכנית במערכות מחשוב, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה
מתן מענה פים ארגוני לעובדי החברה, השתלטות מרחוק, תמיכה טלפונית ותמיכה פרונטלית
עבודה במשמרת בוקר 07:30-16:30 / 8:00-17:00
דרישות:
שנה ניסיון בתחום - חובה
השכלה רלוונטית -חובה
מתאים למנהל/ת רשת מחשוב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25853
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת קונפיגורציה tier 3

אחראי/ת קונפיגורציה tier 3

חילן בע"מ

07/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת חילן, המובילה במשק במתן פתרונות לניהול HR באירגונים דרוש/ה איש/אשת קונפיגורציה (Tier 3) לתפקיד מאתגר, דינמי ומשמעותי בצוות אסטרגי של החברה.
במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על תפעול, תחזוקה שוטפת ופתרון בעיות במערכת Web מתקדמת, המשמשת מאות אלפי משתמשים בארגונים מובילים במשק. התפקיד כולל עבודה מול סביבות יצור (Production), טיפול בהרשאות משתמשים, איתור ופתרון תקלות (באגים) ותיקונים במערכת, ביצוע קונפיגורציות ושינויים לפי דרישות עסקיות, וכן שיתוף פעולה הדוק עם צוותי פיתוח, יישום, ותמיכה טכנית.
דרישות:
- ידע וניסיון בכתיבת שאילתות SQL (עד לרמת Join ומעלה) – חובה
- יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות
- עצמאות גבוהה, יכולת ניהול זמן יעילה וראייה מערכתית
- יכולת למידה עצמית מהירה, חשיבה יצירתית ו"ראש גדול"
- יחסי אנוש מצוינים, אדיבות, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- אחריות, יסודיות ושיקול דעת גבוה
- תואר ראשון – יתרון
זמינות למשרה מלאה במשרדנו בתל אביב, קרוב לקו רכבת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1312
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת אפליקטיבי/ת

תומך/ת אפליקטיבי/ת

קבוצת יעל

07/11/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת אפליקטיבי/ת לגוף ציבורי גדול בירושלים.

תיאור התפקיד:
  • מתן תמיכה טכנית כללית למשתמשי קצה בארגון גדול.
  • טיפול בתקלות תוכנה ומערכות אפליקטיביות.
  • סיוע למשתמשים בתפעול מערכות מידע ויישומים פנים-ארגוניים.
  • תיעוד תקלות והעברתן לגורמים המטפלים.
  • עבודה בצוות תמיכה מקצועי בסביבה טכנולוגית מגוונת.

דרישות:
דרישות התפקיד:
  • דרישות השכלה- קורסים במערכות מידע בהיקף של לפחות 200 שעות
  • ניסיון של שנה לפחות בתפקיד מוקדנ/ית תמיכה טכנית או שירות.
  • ניסיון במתן תמיכה במערכות אפליקטיביות.
  • ניסיון קודם בתמיכה טכנית / הטמעה / עבודה עם מערכות מידע
  • ניסיון בעבודה במגזר הציבורי – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23821
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!