תיאור תפקיד:
Provide technical support to customers via Zendesk ticketing system Troubleshoot platform issues including IoT devices, connectivity, and data visualization Collaborate with DevOps and development teams on customer escalations Document customer issues and contribute to knowledge base Assist with RMA process for hardware issues and coordinate with partners Drive customer success through proactive communication and issue resolution Analyze platform logs and data to identify root causes
דרישות:
2+ years in technical support or customer success Strong technical troubleshooting and problem-solving skills Excellent written and verbal communication skills Experience with ticketing systems (Zendesk preferred) Customer-focused mindset with ability to explain technical concepts clearly Ability to work independently and prioritize multiple issues Team player with collaborative approach Travel is required occasionally.
Advantage :
Technical background in electricity, engineering, IoT devices, networking, or embedded systems Experience with AWS cloud platforms and SaaS troubleshooting Knowledge of networking protocols (TCP/IP, WiFi, cellular connectivity) SQL querying experience for data analysis Familiarity with log analysis tools (Coralogix or similar) Understanding of energy management systems or industrial IoT Experience managing partner relationships and indirect support channels BSc in relevant technical field
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
845139
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים איש/אשת תמיכה טכנית מקצועי/ת, שירותי/ת ובעל/ת מוטיבציה גבוהה להצטרף לצוות גלובלי איכותי העוסק בתמיכה בארגון גדול ומוביל! מה התפקיד כולל? תמיכה טכנית ברמת Tier 1 למשתמשים בארץ ובחו"ל הקמת משתמשים, ניהול קבוצות ומתן הרשאות עבודה עם Active Directory ו-Exchange (ניהול תיבות דואר) מעקב אחר תהליכי קליטה וניוד עובדים הפקת דוחות וכתיבת סקריפטים בסיסיים עבודה כחלק מצוות מקצועי ומגובש (7 אנשים בצוות)
דרישות:
ניסיון רלוונטי של כשנתיים בתמיכת Help Desk – חובה ניסיון בעבודה עם AD ו-Exchange – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד – כתיבה ודיבור ניסיון קודם מארגון ולא רק מצבא – יתרון משמעותי נכונות מלאה לעבודה במשמרות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
14651
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומכ.ת מערכות מידע להשתלבות בצוות המחשוב בארגון גדול ורפואי בירושלים. תיאור משרה: התפקיד כולל מענה וסיוע טכני, טיפול בפניות של משתמשים, פתרון תקלות ומתן מענה לשאלות בנוגע לשימוש באפליקציות וכלים ארגוניים. כמו כן, עזרה בהטמעת מערכות חדשות בארגון, הדרכה למשתמשים על השימוש במערכות ובכלים השונים. הכשרה מקצועית על חשבון החברה.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה/ שירות כלשהו טכנולוגי. בוגר.ת קורס בדיקות תוכנה- יתרון משמעותי. נכונות לעבודה במשמרות 24/7 (יכול להתאים גם לסטודנטים).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34721
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה וותיקה המתמחה בפתרונות ענן ושירותי אינטרנט לעסקים דרושים /ות אנשי /נשות תמיכה טכנית למתן מענה טכני טלפוני ובאמצעות מערך helpdesk. התמיכה הטכנית כוללת מתן פתרונות לעסקים במגוון המוצרים והשירותים של החברה לרבות: תמיכת עמדות קצה ושרתים. אחסון אתרים. ניהול שרתים. שירותי Office365. גיבויים בענן. מוצרי אבטחת מידע. ועוד.
דרישות:
* ניסיון של שנה בתחום התמיכה הטכנית / הלפדסק. * הכרות עם ממשקי ניהול לרבות: Plesk/Cpanel - יתרון. * ידע ב wordpress - יתרון. * ניסיון תמיכה באופיס 365. * ניסיון בחברת IT - יתרון משמעותי. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בסביבה דינמית וחדשנית. יכולות למידה עצמית,יצירתיות וקידום טכנולוגיות חדשות. יכולת הבעה בעל פה ובכתב. אנגלית - קריאה, דיבור ברמה טובה. משרה מלאה בסביבה צעירה וחברותית במשרדי החברה בפתח תקווה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4767
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול צוות של תומכים/ות טכניים בארגון דינמי וותיק, פיקוח על רמת השירות, פתרון תקלות מורכבות, ניהול פרויקטים טכנולוגים רוחביים תוך מתן דגש של שיפור וייעול תהליכי העבודה. - עבודה מול ספקים חיצונים ומנהלי מחלקות, כתיבת נהלים ותיעוד התקלות והפתרונות. - פיתוח הצוות המקצועי (גיוס עובדים, הכשרות, הערכות עובד וכו). - משרה מלאה חמישה ימים בשבוע במשרדי החברה ברמת החייל + יום בסניף בחיפה.
דרישות:
- ניסיון קודם כטכנאי PC (מינימום שלוש שנים)- חובה! - ניסיון בניהול צוות טכני מעל לשנה בארגון גדול- חובה! - יכולת הובלה, עבודה תחת לחץ , יחסי אנוש גבוהים ושירותיות - חובה - רישיון נהיגה (משלב נסיעה לסניף בחיפה) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3232
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת טכנאי/ת PC לגוף רפואי - משרת שטח העבודה תתרכז בעיקר במחוז י"ם כאשר אזור התיישבות הוא חלק בלתי נפרד ממחוז זה(בית ,אל, שילה ,כוכב יעקב וכו ). התפקיד כולל השתלבות בצוות טכנאים מחשוב, המבצעים התקנת ציוד מחשוב וציוד נלווה עבור מרכזים רפואיים של הארגון בכל הארץ. כמו כן, טיפול שוטף בתקלות חומרה, תוכנה, ותשתיות פסיביות, התקנה, תחזוקה ושדרוגי מערכות וציוד מחשוב. העבודה הנה בימים ראשון-חמישי משעה 8:00 ועד 17:00 ויתכנו שעות נוספות בהתאם לדרישה. ועבודה בימי שישי
דרישות:
ניסיון קודם של שנה כטכנאי/ת PC קורס טכנאי/ת- PC יתרון ניסיון בעולמות מיקרוסופט (WINDOWS, AD, EX ועוד העבודה הנה בימים ראשון-חמישי משעה 8:00 ועד 17:00 ויתכנו שעות נוספות בהתאם לדרישה. ועבודה בימי שישי העבודה תתרכז בעיקר במחוז י"ם כאשר אזור התיישבות הוא חלק בלתי נפרד ממחוז זה(בית ,אל, שילה ,כוכב יעקב וכו ).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 26134
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת חילן, המובילה במשק במתן פתרונות לניהול HR באירגונים דרוש/ה איש/אשת קונפיגורציה (Tier 3) לתפקיד מאתגר, דינמי ומשמעותי בצוות אסטרגי של החברה. במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על תפעול, תחזוקה שוטפת ופתרון בעיות במערכת Web מתקדמת, המשמשת מאות אלפי משתמשים בארגונים מובילים במשק. התפקיד כולל עבודה מול סביבות יצור (Production), טיפול בהרשאות משתמשים, איתור ופתרון תקלות (באגים) ותיקונים במערכת, ביצוע קונפיגורציות ושינויים לפי דרישות עסקיות, וכן שיתוף פעולה הדוק עם צוותי פיתוח, יישום, ותמיכה טכנית.
דרישות:
· ניסיון קודם בתפקידי תמיכה טכנית (Tier 1 / Tier 2) או בתפקידים תעסוקתיים טכנולוגיים דומים – חובה · תואר במערכות מידע או תחום רלוונטי – חובה · ידע ב-SQL ברמת JOIN חובה (גם אם נרכש במהלך הלימודים) · ניסיון בעבודה עם מערכות ארגוניות וטיפול בתקלות – יתרון · יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה דינמית ומרובת משימות · יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה · יכולת למידה עצמאית מהירה וחשיבה יצירתית זמינות למשרה מלאה במשרדנו בתל אביב, קרוב לקו רכבת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1312
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע.
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25709
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברת Software AG מגייסת תומך.ת תשתיות אפליקטיביות להשתלבות בפעילות מוצרי החברה. התפקיד כולל: תמיכה במוצר סנכרון נתונים בין מסדי נתונים ADABAS ל-ORACLE ועבודה עם ממשקים לאפליקציות מבוססות JAVA ו-INFORMATICA. התקנות, שדרוגי מערכת וכתיבת מסמכים טכניים.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה בסביבת LINUX. היכרות עם שפת פיתוח NATURAL. ניסיון בעבודה עם בסיסי נתונים ADABAS ו/או ORACLE ובביצוע Select- SQL. יכולת למידה עצמאית ורצון להתמקצע בתחום הרפליקציה. יכולת עבודה מול צוותי פיתוח ותשתיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14559
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת נציג/ת תמיכה אפליקטיבית למוצרי IFN במשרדי החברה בכפר סבא תיאור התפקיד: - תמיכה בתוכנת IFN על שרתים מבוססים IIS – התקנת אפליקציית WEB, הגדרות האתר (App Pool, Security), ניתוח לוגים של Log4Net, טיפול בתקלות
- תמיכה בתוכנת IBM על שרתי JAVA מבוססים IBM Websphere - התקנה/הגדרות/תחזוקה
- תמיכה בתוכנות IFN על תחנות קצה – Windows 7/10/11: תוכנות Client Server, רכיבים עבור דפדפנים – התקנה/שדרוג/איתור תקלות
- מודל עבודה היברידי - יום בשבוע מהבית
דרישות:
- 3 שנים לפחות בתמיכה טכנית בשרתים ותחנות קצה
- מערכות הפעלה:
- שרתים: Windows Server 2019/2016 – התקנה/תחזוקה/Registry
- תחנות קצה: Windows 11/10
- שירות IIS– התקנה/הגדרת אתרים
- תקשורת: TCP/IP (קבצי Hosts, Services) , Netstat, FireWall Rules
- MS SQL Server/Oracle Server: התקנה/תמיכה/כתיבת שאילתות Insert/Update/Select, ODBC
- היכרות עם מנועי J2EE כגון IBM Websphere – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
24105
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת אפליקטיבי/ת במערכת Priority לארגון גדול בלוד תיאור התפקיד: - תמיכה טכנית למשתמשי קצה במערכת Priority במגוון רחב של מודולים סטנדרטיים ופיתוחים ייעודיים
- ניהול משתמשים והרשאות - פתיחת משתמשים חדשים, הגדרת הרשאות, וניהול זכויות גישה במערכת
- ניהול מערכת קריאות שירות - מעקב אחר קריאות, תיעדוף, וטיפול תוך שמירה על רמת שירות גבוהה
- אחריות על חווית המשתמש - הבטחת מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לפניות המשתמשים
- שמירה על תדמית השירות - ייצוג מקצועי של מחלקת מערכות המידע מול המשתמשים הפנימיים
דרישות:
- היכרות עם מערכת Priority
- תואר אקדמי -יתרון
- כישורי שירות ויחסי אנוש מעולים
- יכולת טיפול במספר משימות במקביל ועבודה תחת לחץ
- ניסיון קודם בארגונים בינוניים-גדולים יתרון
- הבנה של תהליכים עסקיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
24167
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת תשתיות אפליקטיביות לארגון מוביל בפתח תקווה.
תיאור משרה: מתן תמיכה טכנית למוצר CONNX - תחזוקה שוטפת של תהליכי הסנכרון והממשקים: כולל בניה וטעינת הגדרות למערכת, ביצוע טסטים עד יישום בייצור ותמיכה בייצור, שדרוגים וניהול תקלות: פנימית מול צוותי הפיתוח וה DBA של מגדל וחיצונית מול הספק SAG. התקנות ושדרוגים של רכיבי המערכת בסביבות השונות – על גבי שרתי Linux RedHat. עבודה מסודרת ,עקבית ומתועדת , עם צוותי הפיתוח לצורך פתרון תקלות ושיפורים נדרשים. כתיבת מסמכים טכניים – תיעוד רכיבי התהליך, מעקב אחר משימות, יישום התרעות ונהלי תגובה לתקלות. לימוד והעמקה בטכנולוגיית המוצר להפיכתו לתחום מומחיות. השתלבות בצוות מקצועי ודיווח לראש צוות תשתיות חא"ט.
דרישות:
מינימום שנתיים ידע בסיסי במסד נתונים Adabas ובשפת Natural - חובה.מינימום שנתיים ידע בסיסי ב Oracle DB , ובביצוע SQL – Select – חובה.מינימום שנתיים ידע בסיסי במערכות Linux - חובה.ניסיון בעבודה עם יישומי Windows.יכולת עבודה מול צוותי פיתוח ותשתיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
35072
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל. מה תעשה/י? - מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
- פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
- הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
- עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול
דרישות:
- אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות
רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת? שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה טכנאי/ת PC לארגון מוביל, תפקיד עם הזדמנות ייחודית להתפתח לתחום ה-System!
דרישות:
- ניסיון במתן תמיכה פרונטלית למשתמשים על תקלות תוכנה, חומרה, וציוד היקפי- חובה!
- ניסיון מעשי ב- Active Directory- כגון ניהול והקמת הרשאות וקבוצות- חובה!
- עבודה מול Office 365, Exchange
- הקמת תחנות קצה למשתמשים ותמיכה בשרתי הארגון
עבודה באזור השרון, מהמשרדים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1371
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת אפליקטיבי.ת לארגון גדול. תיאור משרה: מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה. עבודה בצוות תמיכה במערכות מידע המספק תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות של הארגון.
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון משמעותי. מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , Office, אינטרנט. זיקה לתחום השירות והמחשוב, יכולת הובלת שיחה. נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32762
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|