דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 10 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one Taldor מגייסת Help Desk למוקד תמיכה בפארק ראם

חברת one Taldor מגייסת Help Desk למוקד תמיכה בפארק ראם

טלדור מערכות

28/02/2024

תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת Help Desk למוקד תמיכה בפארק ראם
התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע, מתן מענה טלפוני וחיבור מרחוק. 
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה
ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 22884
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

one TALDOR מגייסת איש תמיכה טכנית לארגון ציבורי במרכז

one TALDOR מגייסת איש תמיכה טכנית לארגון ציבורי במרכז

טלדור מערכות

28/02/2024

תיאור תפקיד:
אחריות על תמיכה בכל סביבת המחשוב של החברה.
טיפול שוטף במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ,טאבלטים וכדומה
דרישות:
ניסיון של מעל שנה כאיש תמיכה בארגון עם יותר מ- 1000 משתמשים
• ידע מוכח והכרות מלאה חם תוכנות MICROSOFT OFFICE
• ידע מוכח במערכות הפעלה של טלפונים חכמים וטאבלטים מסוג IOS ו ANDROID
• ידע מוכח במערכות הפעלה של מחשבי משתמשים כגון WIN10/11
• ידע מוכח בניהול יישומים שיתוף פגישות וועידות וירטואליות כגון ZOOM , TEAMS .
• ידע והכרות עם תחום רשתות תקשורת .
• ידע והכרות עם כלי אבטחת מידע למחשבי משתמשים כגון ANTI VIRUS
• הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה WINDOWS בכל הגרסאות.
יתרון :
• ידע וניסיון בעבודה בסביבת MICROSOFT TERMINAL SERVER
• ניסיון והכרות עם תשתיות CITRIX
• ניסיון והכרות עם מוצרי ומערכות אבטחת מידע
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: SC24001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנשי תמיכה טכנית לחברת Priority- Retail

אנשי תמיכה טכנית לחברת Priority- Retail

Priority Software

28/02/2024

תיאור תפקיד:
דרושים/ות אנשי/נשות תמיכה טכנית /אפליקטיבית למשרה מלאה או חלקית.
לא דרוש ניסיון הכשרה תינתן במקום !!
מאוד מתאים ככרטיס כניסה להייטק !! למי שמתכוון להמשיך בתכנה \ סיסטם \ ניהול פרוייקטים \QA.
העבודה במוקד התמיכה של משרדי החברה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע -מהבית! או משרה מלאה.
התמיכה באמצעות השתלטות מרחוק על התוכנה שמותקנת אצל הלקוח.
המשרה מתאימה לסטודנטים וסטודנטיות בעלי/ות ידע בסיסי במחשב המעוניינים /ות בעבודה במשמרות.
מתאימה גם למחפשי עבודה במשרה מלאה בתמיכה בהייטק .
נדרשים /ות עובדים /ות בעלי /ות מוטיבציה גבוהה ומודעות שירות.
נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע.
דרישות:
סטודנט/ית לתואר בהנדסת תעשייה וניהול / ניהול מערכות מידע/ לוגיסטיקה/ייעוץ ארגוני- יתרון!
היכרות עם מערכת פריוריוטי- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
משרה מלאה, נכונות לעבודה מאומצת.
משרדי החברה בראש העין
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: JB-00160
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Customer Success Manager

Customer Success Manager

Priority Software

28/02/2024

תיאור תפקיד:
· Develop a deep understanding of the clients' business goals, objectives, and challenges.
· Act as the primary point of contact for key clients and maintain strong relationships with stakeholders at all levels.
· Identify opportunities for strategic alignment between the clients' needs and our products/services.
    Advocate for clients internally, ensuring their voice is heard and their needs are addressed within the organization
    by facilitating their relationships with different departments such as Product, R&D, Professional Services, and Support.
    Collaborate with Product and Development teams to communicate client feedback and contribute to product roadmap decisions.
    Contribute to the development of customer success strategies and best practices within the organization.
    Monitor customers’ health scores, SLA, and satisfaction levels to identify customers at risk and improve their experience.
    Identify growth opportunities within the customer base and strive to realize these opportunities.
Promote customer reference plans and identify brand ambassadors to share the company’s benefits and values.
דרישות:
· 2-4 years of experience in a Customer Success position in a B2B software company working with medium-sized organizations.
· Excellent communication and interpersonal skills with an aptitude for building strong customer relationships.
· Skilled problem-solving abilities and approach
· Motivated by performance based KPIs
· Previous experience working in a similar role that was assessed by performance-based KPIs
· Strong negotiation skills
· Ability to analyze complex customer data, produce business insights and turn them into an actionable work-plan.
· Proven ability to maintain relationships with a diverse customer account-base while improving customer satisfaction and business results.
· Highly organized and able to multi-task.
· Confident, highly energized, self-motivated and a true team player.
· Possess the desire and ability to learn new technologies.
· Knowledge of the ERP space, specifically in Priority – great advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00153
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי.ת PC לגוף ממשלתי מוביל בירושלים

טכנאי.ת PC לגוף ממשלתי מוביל בירושלים

Go For It

28/02/2024

תיאור תפקיד:
  • תמיכה טכנית בהיבטי חומרה ותוכנה, הן באמצעות תמיכה מרחוק והן באופן פרונטלי. 
  • התקנת ציוד, תוכנות, תשתית וסיוע טכני למשתמשים. 
  • ביצוע ביקורות תקופתיות ועמידה מול ספקי שירות חיצוניים.
דרישות:
  • לפחות שנתיים ניסיון - חובה.
  • ניסיון במתן תמיכה טכנית טלפונית - חובה.
  • ידע וניסיון בעבודה מול ציוד קצה וציוד היקפי (מדפסות, סורקים, מקרנים, סוגי חיבורים) - חובה.
  • רישיון נהיגה - חובה.
  • ידע וניסיון בתחום התקשורת - יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00629
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי בירושלים

חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי בירושלים

טלדור מערכות

28/02/2024

תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל:
מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, עבודה עם מגוון רחב של מערכות מידע
סיוע טכני למערכות ליבה למשתמשים חיצוניים ופנימיים.
דרישות:
ניסיון שנה בתמיכה טכנית - חובה
השכלה רלוונטית - חובה
ניסיון בתוכנות GIS ו AutoCad - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 22991
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support & Compliance Officer

Support & Compliance Officer

wojo

28/02/2024

תיאור תפקיד:
One of the fastest growing startups in Israel, as such - we are looking for ambitious and hungry young people to grow with us!
We are a mobile gaming studio that develops exciting and popular games, focusing on skill games.
We have a strong emphasis on innovation, the power of data and use of AI
A Fast-paced environment, in a fun workplace - and learn all about gaming, relationship management, and startups
● Building customer relations processes
● Assisting players with their needs and issues
● Processing financial requests
● Task management
● Resolving issues
● Assessing basic risk
● Analyzing player behavio

דרישות:
• English - at an excellent level in writing and speaking, or mother tongue
• Previous experience in a CS role or similar
• Basic excel skills
• SQL basic understanding
• A strong interest in learning about business and gaming
• “Can do” positive attitude, highly motivated with the ability to perform with independence
• Proactive
• Self-motivated with a deep will to continuously learn
• Good communication skills
• Monday or similar task management tools experience
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תמיכה אפליקטיבית לארגון מוביל בירושלים

תמיכה אפליקטיבית לארגון מוביל בירושלים

גב מערכות מרכז

28/02/2024

תיאור תפקיד:
מתן שירותי תמיכה טלפונית, ליווי, סיוע במערכות עבור לקוחות פנימיים וחיצוניים.
**מיקום המשרה: גבעת שאול**
דרישות:
לפחות שנה ניסיון קודם במתן תמיכה טלפונית למשתמשים
נכונות לעבודה במשרה מלאה, א-ה, 7-18
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: AK 25020
אזור: ירושלים - ירושלים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי חדרי מחשב ותקשורת

טכנאי חדרי מחשב ותקשורת

לוג-און תוכנה

28/02/2024

תיאור תפקיד:
דרוש.ה טכנאי.ת חדרי מחשב ותקשורת לחברה פיננסית היושבת במתחם האלף בראשון לציון. 

תיאור תפקיד ותחומי אחריות מרכזיים:
  • התקנת שרתים ומערכי תקשורת ואחסון.
  • התקנה, סלילה, גישור, סידור, סימון ובדיקת תשתית נחושת ואו אופטיקה.
  • התקנת מערכות הפעלה Win + LNX, הגדרות ועדכוני חומרה + לניהול חומרה (imm, iDrac, ilo).
  • ידע במערכת DCIM ExpedIT של Rit-tech - יתרון.
דרישות:
  • ניסיון עבודה בחדר מחשב – חובה.
  • מערכות הפעלה, הגדרות רשתות – חובה.
  • טיפול בתקלות בחדרי תקשורת (טיפול בנתבים, מתגים).
  • טיפול בתקלות חומרה תוכנה ותקשורת למחשבים.
  • אחריות על ארונות תקשורת וחדרי שרתים.
  • טיפול בתקלות מחשוב רשת ותקשורת.
  • הגדרת מתגים נתבים חימום נקודות שינוי V LAN.
  • עבודה בסביבת חדרי שרתים ותקשורת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5553
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת תמיכה

איש/אשת תמיכה

TOP SOFT

28/02/2024

תיאור תפקיד:
לארגון טכנולוגי ומתקדם בירושלים דרוש/ה איש/אשת תמיכה ליחידת ה-IT
התפקיד כולל אחריות על תחום התמיכה האפליקטיבית למוצרי הארגון השונים, מתן מענה וטיפול בתקלות ועוד
דרישות:
ניסיון של 3 שנים בתחום לפחות- חובה
ניסיון בכתיבת חומרים ומדריכים טכניים 
הכרת מערכות ניהול ידע - חובה
ידע בסיסי בתקשורת 
ידע והיכרות עם מערכות הפעלה Windows, Linux
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!