דרושים בתחום גיוס כספים

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בתחום גיוס כספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
Financial & Information Officer - Department of Resource Development - Vice President for Public Relations and Resource Development (position 78-2021):

Job Description:
Entering, updating and processing donations and data in the donor database and synchronizing with other information systems
Periodic and regular reporting to donors on what is happening with their donations
Managing a Salesforce system and promoting a process of change and improvement
Data processing and production of periodic and special reports on donations and donors for the university management, administrative & academic units, fundraising offices and external parties
Maintaining control and supervision of remittances from Israel and abroad, while instructing the Finance Division regarding the designation of the donations and providing guidelines for opening budget items
Tracking outstanding commitments
Examination and direction on producing and sending receipts for donations
Tracking reimbursement of expenses
Locating information, initiating and developing system data in all areas of its activity
Maintaining contact with associate offices and representatives of donors in Israel & abroad
Performing tasks as directed by the supervisor
Supervisor: Chief Financial & Information Officer

דרישות:
Requirements:
College degree
Two years' experience in relevant fields
Fluency in English -Very high level (written & spoken)
Fluency in Hebrew - high level (written & spoken)
Experience in writing and editing in English
Knowledge of world Jewish philanthropy

Full-time position
Temporary Replacement Position
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 78-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
· Devising and implementing fundraising strategies in English speaking communities
· Working with the Vice President for Public Affairs and Resource Development of BGU and local volunteers to develop and strengthen local boards of trustees
· Recruiting, motivating, and guiding volunteer activists
· Identifying new potential donors and managing early leads
· Strategizing on and implementing approaches to major philanthropists/Foundations
· Arranging University visits for current and potential donors
· Organizing in-person and virtual events
· Seeking investors to BGU's startups and tech transfer companies
· Keeping abreast of local and regional opportunities
· Liaising closely with the University and individual academics, developing focused project proposals across the breadth of the University’s activities
דרישות:
· Demonstrated experience in fundraising, (minimum five years)
OR
· Demonstrated experience in at least one of; business development, marketing, sales management (minimum three years)
· University Degree
Skills
· An understanding of Israel's academic sphere
· Strong personal familiarity with Jewish communities
· Excellent verbal and written communication in English and Hebrew
· Highly developed interpersonal skills
· Proven networking ability
· Ability to independently prioritize work
· Deliver objectives to agreed deadlines
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00390
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת אירוח - מדור מפגשי תורמים ואח"מים - סגן נשיא לקשרי ציבור פיתוח משאבים (משרה 63-2021):

תיאור התפקיד:

א. ייזום וניהול ביקורים ומפגשים פיזיים או וירטואליים של תורמים, משלחות תורמים ואח"מים בכל אתרי האוניברסיטה וסביבתה.
ב. אחריות לבניית תכנית ביקור בהתאם לצורכי התורמים, האח"מים והאוניברסיטה, כולל תכנון לוגיסטי כגון מלונות, הסעות, ארוחות וכדומה, תיאום וארגון המפגשים עם גורמי פנים וחוץ, מהארץ ומהעולם.
ג. ליווי והדרכת האורחים בזמן הביקור באוניברסיטה ומחוצה לה.
ד. קיום קשר רציף עם גורמי חוץ הקשורים לביקורים :משרדי שוחרים בחו"ל, משרדי ממשלה, גופים ציבוריים, נציגויות זרות וכדומה.
ה. תיעוד הביקורים ודיווח לגורמי האוניברסיטה ולאגודות השוחרים בחו"ל.

ו. שימור הקשר עם התורמים והאח"מים ועדכונם בנושאים רלוונטיים מחיי קהילת האוניברסיטה בתיאום עם אגודות השוחרים והגורמים הרלוונטיים.
ז. ייזום ואיתור מקורות מידע על התפתחויות בתחום האקדמי והמחקרי על מנת לשלב חברי סגל וסטודנטים בביקורים, ריכוז ועדכון מאגר נתונים בנושא.
ח. איתור מקורות פילנתרופיים פוטנציאליים, בניית פרופיל וייזום ביקורים בתיאום עם גורמי האוניברסיטה הרלוונטיים.
ט. סיוע באירוח ביקורים, אירועים וטקסים המתקיימים באוניברסיטה, בהתאם להנחיית הממונה.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: רמ"ד אירוח כנסים ואירועים.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של 3 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. שליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם, רצוי-ידיעת שפות נוספות.
ד. ניסיון בהבעה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית.
ה. ניסיון בעבודת צוות ובהופעה בפני קהל.

הערה: משרה זמנית.
העבודה כוללת פעילות בשעות לא שגרתיות לפי הצורך.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 63-2021
אזור: דרום
קרא עוד