תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מולטידספלינרית מתחום המכונות הממוחשבות דרוש/ה מהנדס/ת שירות / מומחה מוצר ותמיכה אזורי. התפקיד כולל- זיהוי מקור התקלות והוצאת פתרונות אל הפועל, שיפור מדדי מפתח תפעוליים (KPI) ומדדי אבטחת איכות, תיעוד תהליכים ונהלים הנדרשים לאבחון ותיקון מערכות, פיתוח ויצירת דרישות הכשרה, נסיעות לאתרי לקוחות לפי דרישה כדי לפתור בעיות טכניות מסובכות (אחוזים נמוכים מאוד, פעם פעמיים בשנה), הדרכת לקוחות ואנשי שטח. תמיכה והדרכה מרחוק, טלפונית, מיילים וכד'
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת מכונות/חשמל ניסיון של 2-3 שנים לפחות בתמיכת לקוחות, מתחומי הסמיקונדקטור, דפוס דיגטלי , מכונות. יכולת קריאת שרטוטים מכניים וחשמליים אנגלית מצוינת בכתב ובעל פה- חובה שחקן/ית קבוצתי/ת שירותיות, כישורים בין - אישיים טובים - חובה מיומנויות הצגה והדרכה פרואקטיביות ועצמאות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2819
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
תמיכה כוללת למכשור ולמערכות רפואיות תיקון תקלות במכשירים ברמת רכיב מתן פתרונות ושירותים למכשור רפואי מתקדם השתתפות בהשתלמויות והסמכות מקצועיות בארץ ובחו"ל משרה מלאה א-ה
דרישות:
הנדסאי/ת ו/או מהנדס/ת אלקטרוניקה – חובה ידע בתיקון תקלות ברמת רכיב – חובה ידע בקריאת שרטוטים – חובה ניסיון בעבודה על מערכות משולבות )מכניקה / חשמל / אלקטרוניקה( - יתרון ניסיון במכשור רפואי - יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
מהנדס שירות
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת IDE Technologies, חברה גלובאלית בתחום הטיפול במים, דרוש/ מנהל/ת צוות תמיכת לקוחות. התפקיד כולל: o איתור שווקים, לקוחות ויעדים חדשים. o יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים שהועברו מאנשי שטח, מכרזים, סוכנים, ספקים וכו'. o איתור הזדמנויות, מכרזים במגוון פלטפורמות כגון: מכרזים או אתרים ייעודיים של מפעלים בארץ ובעולם. o אחריות על התמיכה השוטפת ללקוחות החברה, תוך נקיטת פעולות פרואקטיביות לשיפור העשיה בתחום. o ניהול הטכנאים במחלקה וכל פעילות המחלקה. o ניהול פרויקטים של מחלקת תמיכת הלקוחות.
דרישות:
o תואר בהנדסת מכונות / כימיה / איכות הסביבה / מים - חובה o ניסיון מוכח מתפקיד דומה בתחום תמיכת לקוחות בתעשייה תהליכית / כבדה - חובה o ניסיון ניהולי - חובה o הבנה תהליכית בסיסית במתקני טיפול במים ושפכים - יתרון משמעותי o נכונות לנסיעות לחו"ל o הכרת תוכנות מחשב – OFFICE, ACAD o אנגלית ברמה גבוהה - חובה, שפות נוספות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2767
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|