דרושים בתחום Pre / Post sale

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 4 משרות עבודה בתחום Pre / Post sale

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Pre / Post sale" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : PRESALE מומחה VOICE, מומחה תשתיות מחשוב, יועץ בכיר בתחום תשתיות IT ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ארכיטקט/ית DATA CENTER

ארכיטקט/ית DATA CENTER

בזק בינלאומי

22/10/2024

תיאור תפקיד:
מי אנחנו?
אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם!
העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים.
לאגף פתרונות לעסקים דרוש/ה Datacenter Architect
התפקיד כולל:
* איפיון פתרונות DATA CENTER כגון: הקמת חדרים / כלובים / ארונות
* הסתכלות רחבה על כלל חוות השרתים תוך מתן פתרונות מחשוב ללקוחות העסקיים של החברה
* בניית דרישות להרחבת תשתיות
* עבודה מול ריבוי ממשקים פנימיים וחיצוניים, כדוגמת אנשי מכירות, גורמים טכנולוגיים, לקוחות, קבלנים ויועצים.
* ליווי פרויקטים מתחילתם ועד סופם בצמוד למנהל פרויקט
דרישות:
* ידע והיכרות טכנית בפתרונות חדרי מחשב Datacenter, כגון: חשמל, מיזוג אוויר, תקשורת נתונים, תשתיות מחשוב - חובה
* ניסיון באפיון פתרונות מחשוב- יתרון
* ידע באפיון פתרונות גיבוי והמשכיות עסקית- יתרון
* ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון (SOW , HLD)- יתרון
* ניסיון במענה למכרזים - יתרון
* ניסיון בעבודה עם AutoCAD / Visio- יתרון
* שליטה בשפה האנגלית- קריאה כתיבה ודיבור – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12115
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מומחה/ית מכירה DATA CENTER

מומחה/ית מכירה DATA CENTER

בזק בינלאומי

22/10/2024

תיאור תפקיד:
מי אנחנו?
אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם!
העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים.
בזק בינלאומי מגייסת מומח/ית מכירה DATA CENTER , תחום המהווה את אחד משירותי הליבה המשמעותיים של החברה.
התפקיד כולל עבודה מול לקוחותינו העסקיים מכלל הסגמנטים תוך מיקוד במכירות DATA CENTER. במסגרת התפקיד, זיהוי הזדמנויות עסקיות, ליווי והובלת תהליכי מכירות מתחילתם ועד סגירתם, טיפול בלקוחות קיימים תוך חיזוק היחסים מולם ויצירת הזדמנויות חדשות בפתרונות DC במקביל לפעילות פרואקטיבית ואיתור לקוחות חדשים.
דרישות:
ניסיון מוכח בתחום המכירות-שטח- חובה
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים- חובה
היכרות מקצועית טובה עם עולמות הדאטה סנטר- חובה
היכרות עם פתרונות טכנולוגיים נוספים מעולמות האינטגרציה- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12116
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת DATA & NETWORKING

תומכ/ת DATA & NETWORKING

בזק בינלאומי

22/10/2024

תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת איש/ת תקשורת- תומכ/ת DATA & NETWORKING .
התומכ/ת עובד/ת בצוות המעניק שירות טכני - הפעלת קישורים בינלאומיים ומתן תמיכה טכנית עבור שירותים אלה, ללקוחות הישראליים והגלובאליים של החברה.
בשל העבודה מול לקוחות גלובאליים נדרשת רמה גבוהה באנגלית- ברמת הבנה, אנגלית טכנית, ויכולת ביטוי בע"פ ובכתב.
המטרה היא לספק תמיכה טכנית בעולמות תקשורת הנתונים, ולאפשר ללקוחות אלה קישוריות (זרימת תעבורה תקינה)
בקווי תקשורת ייעודיים שהקמנו עבורם. התמיכה ניתנת מקצה לקצה- הן ברמת הפעלה והקמה של פרויקטים אלו, והן ברמה של תחזוקה, פתרון תקלות (כגון נפילת קווים, LATENCY, PACKET LOSS ועוד) ומתן שירות שוטף.
השירות ללקוחות ניתן דרך מענה מרחוק, ונדרשת יכולת עבודה מול ממשקים מגוונים- פנימיים וחיצוניים- כדוגמת גורמי מכירה בתוך האגף, מנהלי פרויקטים, מפעילים זרים בחול (כגון BT, AT&T, Verizon ועוד).
שעות פעילות הצוות הן 8:00-19:00, העבודה מתבצעת במשמרות, ונדרשת נכונות לכוננויות באמצ"ש ובסופי שבוע.
דרישות:
היכרות וניסיון בעולמות התקשורת, לרבות פרוטוקולי תקשורת BGP/MPLS) WAN) ומודל שבע השכבות- חובה
היכרות עם ציודי סיסקו וג'וניפר - ברמת קינפוג, שירות, בדיקות צב"ד - חובה
שליטה גבוהה בשפה האנגלית כתיבה ודיבור - חובה
נכונות לביצוע כוננויות (בעיקר דרך השתלטות מרחוק)- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12109
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Technical Support Specialist

Technical Support Specialist

nextvision

22/10/2024

תיאור תפקיד:
We are seeking a highly motivated and results-oriented Technical Support Specialist to join our team. The main role of Technical Support Specialist is to provide advanced product fit, troubleshooting and diagnostics for NextVision customers. This role requires strong analytical and troubleshooting skills.
We are looking for a team player with exceptional communication skills, who can function and deliver under pressure.
The Technical Support Specialist will support our worldwide customers by providing a deep analysis of customers’ technical queries, working closely with R&D and Sales

Responsibilities:

  • Support customers with integration-related issues.
  • Investigating and troubleshooting complex customer issues, while being responsible for follow-up, providing resolution, and verifying customer satisfaction.
  • Resolve problems independently and understand the correct escalation procedures.
  • Communicating customer issues and requests to product management and R&D.
  • Maintain and manage our internal Knowledge Base.
דרישות:
  • 5 years of experience in Technical Support or equivalent background. – a must.
  • Hands-on Networking experience – a must, CCNA level or higher preferred.
  • Hands-on experience in Windows and Linux based environments – a must.
  • Working experience in at least one of the following tech industries: Telecom, Telemetry, Broadcasting, Testing Equipment.
  • Working experience in a Teleoperation related industry – huge advantage: Drones, UAV, UGV, Automotive.
  • Experience with configuring Pixhawk flight controllers - an Advantage.
  • Fluent in English – both written and spoken skills.
  • Excellent customer service skills.
  • Advanced analytical thinking and problem-solving skills
  • The ability to work in stressful situations, team player and self-managed.
  • Able to handle and escalate issues as needed.
  • Familiarity with Customer Relationship Management (CRM) tools.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-7
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!