תיאור תפקיד:
הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים, מאוחדים לחברה ציבורית מדווחת. פיקוח ובקרה חשבונאית על רישומים חשבונאיים שוטפים. עבודה בכפיפות לסמנכ"ל כספים של החברה וסיוע בתחומים האחרים בהם מטפלת המחלקה. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת- חובה שנתיים ניסיון (לאחר התמחות) - חובה ניסיון בהכנת דוחות כספיים מבוקרים של חברה ציבורית מדווחת ודוחות מאוחדים - חובה יוצא/ת ה- big 4 יתרון משמעותי שליטה בכל יישומי אופיס בעל/ת יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ורצון עבודה לטווח ארוך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00035
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
- הכנת העברות בנקאיות, ביצוען ומעקב מול הבנקים - ניהול נזילות ותכנון תזרים מזומנים - שידור העברות בנקאיות באמצעות מרכז סליקה בנקאי ותפעולן השוטף - עבודת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/ תעודת הנהלת חשבונות - ניסיון קודם בתחום הכספים או תפקיד תפעולי מחברה פיננסית/ביטוח - ניסיון בעבודה מול בנקים - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50005169
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
A technology company located in Rosh Haayin is seeking an experienced and dynamic individual to join its team as the Finance Collection Manager. In this role, you will play a significant part in the development and management of the company's global collection and contract renewal processes. You will work cross-functionally to ensure efficient handling of customer debts, collaborating with various teams to enhance collection strategies and processes.
דרישות:
At least three Years of experience with collections and billing processes - is a must Ability to speak and write English fluently- is a must Excellent proficiency in Microsoft Excel Experience working with Priority and ERP with Salesforce CRM - is an advantage Possess a positive attitude, ability to work independently, self-learn, and adapt to a fast-changing environment. Strong interpersonal skills and the ability to collaborate effectively with cross-functional teams Demonstrate an analytical mind with excellent data collection and analysis skills
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01174
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הכנת תשקיפים בהתאם להוראות הרשות לניירות ערך בגיוס מימון לנדלן מגורמים חוץ בנקאיים ניהול מו״מ איכותי
דרישות:
ידע/נסיון בהליכי הנפקה-חובה 5 שנות ניסיון כמנהל כספים- חובה , ניסיון מחברת נדל"ן- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7300804
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|