תיאור תפקיד:
למכללה מוכרת ומצליחה בירושלים דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית למשרה מלאה לטיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים ברמת המנהלה קשר עם סטודנטים לגבי ציונים, מערכות בחינות, ציונים ורישום לקורסים טיפול בפניות ובקשות מסגל אקדמי בנושאים מגוונים מענה טלפוני ובמייל לעניינים משרדיים הדורישם טיפול ותשומת לב אחריות רוחבית לתהליכים אדמיניסטרטיביים, כתיבת נהלים, הטמעת שינויים וכו'
דרישות:
תואר אקדמי המוכל ע"י המל"ג- חובה (או לקראת סיום תואר) ניסיון בעבודה משרדית, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת מרובת ממשקים חריצות, רצינות, יכולת התמדה לטווח ארוך שירותיות ויחסי אנוש מצויינים זמינות לעבודה במשרה מלאה בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-HAD
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה, א’-ה’ 8-16
מתן שירות, טיפול וריכוז המידע ללקוחות. דיווח והזנת נתונים למערכות ממוחשבות. מעקב ובקרה אחר מערכות והפקת דוחות ואישורים. ריכוז תהליכים חוצי ארגון ועבודה מול ממשקים פנימיים.
דרישות:
השכלה אקדמית - תואר ראשון - חובה. (מתאים גם לסטודנט/ית בשנה האחרונה ללימודים) ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה. שליטה מלאה בעברית ובאנגלית דיבור, כתיבה וקריאה. שליטה מלאה בתוכנות Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00838
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מה בתפקיד?
🔹 תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למחלקה
🔹 ניהול יומן מנהל/ת החטיבה: תיאום פגישות וישיבות צוות
🔹 הוצאה והפקת חשבוניות ללקוחות ולסוכנים
🔹 טיפול במערך הזיכויים והנחות בתעודות משלוח
🔹 הפקת דוחות וחישובים רבעוניים
🔹 עבודת בק אופיס שוטפת מול סוכנים
דרישות:
דרישות תפקיד:
✨ ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה
✨ תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 ונסיון בתחום הלקוחות– חובה
✨ ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון
✨ שירותיות, תקשורת בינאישית ויכולת עבודה עם ריבוי ממשקים
✨ סדר, ארגון וראייה מערכתיתמה אנחנו מציעים?
✅ עבודה בסביבה דינאמית ומעניינת
✅ שכר גבוה ותנאים מעולים למתאימים
✅ משרה מלאה בשעות 8:00-17:00 *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397655
|
תיאור תפקיד:
מנהלת אדמיניסטרציה לחברה בינלאומית טכנולוגית אחריות כולל על תפעול האדמיניסטרציה ותפעול השוטף כגון הזמנות רכש, התנהלות מול חברת ניקיון, הזמנת ציוד חשבוניות וכד' אחריות לניהול יומן מנכ"ל אחריות לתיאום טיסות שעות העבודה 09:00-18:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי יכולת להתנהלות עצמאית בתפעול השוטף ניסיון בתיאום טיסות ניסיון בניהול יומן עברית ואנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|