דרושים בתחום מזכיר אקדמאי

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 6 משרות עבודה בתחום מזכיר אקדמאי

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
ראש לשכה - מכון בן-גוריון לחקר ישראל והציונות (משרה 109-2021):

תיאור התפקיד:
א. סיוע למנהל/ת ולממ"ן המכון בנושאי מינהל
ב. ניהול לשכת מנהל/ת המכון: מזכירה אישית , ניהול יומן, תיוק, דואר, טלפונים, כתיבת סיכומי דיון וכד'
ג. רישום פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע החלטות ומטלות של בעלי תפקידים במכון
ד. סיוע, טיפול וריכוז בהליכי קידום של סגל אקדמי במכון
ה. אחריות וסיוע בארגון ימי עיון וכנסים במכון
ו. אחריות לטיפול ועדכון מסד נתונים כולל אתר האינטרנט במכון
ז. מתן מענה שוטף לפניות חברי הסגל האקדמי בכל תחומי פעילות הלשכה
ח. הכנה והפקת דוחות בתחומי פעילות הלשכה בנושאים מינהליים, טכניים ואקדמיים בהתאם לצורך והנחיית הממונה.
ט. סיוע למנהל/ת המכון בניהול קשרי חוץ עם גורמים בארץ ובחו"ל .
י. תיאום אדמיניטרטיבי של סמינר החוקרים השבועי במכון
יא. קבלת קהל ואורחי המכון כולל הזמנות חדרי אירוח וכד'
יב. תאום הזמנת כיתות לימוד חדרי דיונים/סמינרים/ישיבות ואודיטוריום במכון.
יג. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנה בתחומים רלוונטיים.
ג. שליטה בשפות עברית, שליטה בשפה האנגלית ברמה.
ד. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ה. רצוי-ניסיון בניסוח בכתב ובע"פ.

היקף: 100%
הערה: המשרה בקמפוס שדה בוקר.
משרה זמנית למילוי מקום. תחילת עבודה 1/10/2021
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 109-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ראש לשכה- סגן נשיא ודיקן למו"פ (משרה 107-2021):

תיאור התפקיד:
א. תפעול שוטף של לשכת סגן נשיא ודיקן למו"פ ושל המשנה לסגן הנשיא, וביצוע עבודות מזכירות שוטפות: דואר, מענה טלפוני, מענה לפניות, עדכון אנשי קשר, עדכון וניהול גנזך הלשכה וכדומה.
ב. ניהול יומן סגן הנשיא ודיקן למו"פ ובעלי התפקידים בלשכה: תיאום ישיבות ואירועים עם גורמי פנים וחוץ אוניברסיטאיים.
ג. סיוע לבעלי התפקידים בלשכה בתכנון, בניהול, במעקב ובבקרה אחר תקציבי הלשכה: טיפול בהוראות תשלום, בהזמנות רכש (מעקב ופיקוח אחר ביצועם), בדיקת ניצול תקציבי וכו'.
ד. זימון וועדות הלשכה: ריכוז החומר והעברתו לגורמים הרלוונטיים, הפצת הפרוטוקולים ומכתבי החלטות הוועדות.
ה. ביצוע העברות תקציביות מתקציבי הלשכה לתקציבי החוקרים בנושאי מעבדות, כנסים, הקלות בהוראה וכדומה.
ו. קיום קשר שוטף עם גורמי חוץ ופנים אוניברסיטאיים וליווי ותאום אירועים עם גורמים חיצוניים ופנימיים.
ז. טיפול בתחזוקה ובתקינות ציוד הלשכה: ביצוע הזמנות ציוד ומעקב אחר קבלתו, שירות ותחזוקה, מענה לצרכי הלשכה בנושאי תחזוקת הלשכה, תקלות, ריהוט, התאמות, התקנות וכיו"ב, מעקב אחר מצאי והזמנת מלאים.
ח. טיפול במינויים של עובדים, סטודנטים, תשלומים חד פעמיים וכו'.
ט. קבלת קהל ומתן הנחיות לפונים.
י. מתן סיוע וגיבוי לבעלי התפקיד בלשכה.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.
ד. ניסיון עבודה ב- OFFICE.
ה. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ו. ניסיון בארגון ובניהול משימות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 107-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת המחלקה - המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים - סגן נשיא לקשרים אקדמיים בינלאומיים (משרה 50-2021):

תיאור התפקיד:

א. סיוע לממונה בתכנון, בנייה, יישום ומעקב אחר תכנית העבודה כולל ממשקי העבודה עם הגורמים הרלוונטיים מחוץ למחלקה.
ב. ארגון ותאום פעילות המחלקה: תאום יומנים ואירועים, מענה לפניות, מעקב אחר יישום ותוקף הסכמים אקדמיים, מעקב אחר יישום החלטות.
ג. אחריות על רכש ותחזוקת ציוד היחידה: ביצוע הזמנות ציוד ושירותים ומעקב אחר קבלתו, שירות ותחזוקה, מענה לצרכי המחלקה בנושאי: תקלות, ריהוט, התאמות, התקנות וכדומה.
ד. טיפול במינויים של עובדים, מרצים וסטודנטים: תשלומים חד- פעמיים וכו'.
ה. סיוע וגיבוי למדריכים ולרכזים בטיפול בצרכי מועמדים וסטודנטים המטופלים ע"י המחלקה.
ו. עדכון נתונים לגבי אנשי קשר באוניברסיטאות בחו"ל איתם יש למחלקה קשר ויישום שינויים במערכות הממוחשבות של המחלקה (סיילספורס).
ז. עדכון פרסומים ואירועים באתר האינטרנט של המחלקה, ומתן מענה ושירות למשתמשי מערכת הVISIT .
ח. ארגון אירועי המחלקה: פעילויות חברתיות וטיולים לסטודנטים הבינלאומיים, טיולים, ערבי זרקור, כנסים למשתתפי התכנית לחילופי סטודנטים וכו'.
ט. סיוע וגיבוי לבעלי התפקיד במחלקה.
י. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בעבודה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ה. שליטה בעברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. רצוי-שליטה בשפות נוספות.
ד. רצוי- ניסיון בעבודה ב Excel ברמה טובה מאוד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לענייני בחינות - התאמות - מזכירות אקדמית (משרה 94-2021):

תיאור התפקיד:
א. ארגון ושיבוץ בחינות ובחנים במהלך כל השנה בהתאם לנהלי בחינות, תכנון והכנת תיקי בחינות. קיום ותפעול מערך התאמות לסטודנטים זכאים בהתאם להנחיות דיקנאט הסטודנטים: בניית תיק בחינה פרטני, תאום הגעת מרצים, מתרגלים ומשגיחות לחדרי התאמות.
ב. טיפול במבחנים מעורבלים : מעקב אחר הפקדת שאלונים וסריקת תשובונים, תאום מועדי חשיפת המבחנים וכדומה.
ג. שיבוץ מבחנים ובחנים בהתאם לבקשות מהמחלקות, עדכון דוחות ממוחשבים.
ד. קליטת שאלוני בחינה ממרצים, צילום שאלוני בחינה.
ה. טיפול ברישום למועדי ב', הפקת גיליונות ודפי בר-קוד.
ו. מתן סיוע וגיבוי בכל פעילות בעלי התפקידים במדור.
ז. קיום קשר רציף לתיאום בחינות עם המחלקות האקדמיות והמכללות.
ח. ריכוז עדכון והפקת דוחות .
ט. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי .
ב. ידיעת השפה העברית על בוריה, ושליטה בשפה האנגלית.
ג. ניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות
ד. ניסיון במתן שירות ועבודה מול קהל.
ה. רצוי - ניסיון בעבודת צוות .

היקף: 100%
הערה: משרה זמנית למילוי מקום.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 94-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לענייני סטודנטים - ביה"ס הבינלאומי ללימודי מדבור - המכונים לחקר המדבר (משרה 54-2021):

תיאור התפקיד:
א. טיפול בנושאי מנהל הסטודנטים ומנהל הוראה בתאום עם עוזר ראשי למנהל ביה"ס: רישום הסטודנטים, הזנת ציונים, הנפקת אישורים, תדפיסי לימודים, עדכון תיקים אישיים, מעקב אחר התקדמות הסטודנט וכו'.
ב. טיפול בהגעת סטודנטים זרים לארץ :טיפול בבקשות אשרות כניסה לארץ בתאום עם משרד האירוח, תאום וארגון סידורי הגעת הסטודנט משדה התעופה, ארגון קבלת הפנים, הזמנת דיור, טיפול בתשלום הביטוח הרפואי וכו'.
ג. טיפול בעבודות הגמר העברת העבודה לשיפוט, תאום מועד מבחן הגמר, הזמנת חדרים, טיפול בשכפול העבודה, הפצתה ופרסומה.
ד. טיפול במערך המלגות: הזנה, מעקב אחר ביצוע בתאום עם מזכירות המכונים.
ה. עדכון ותחזוקת בסיסי נתונים והכנת דוחות חדשים של מערך הסטודנטים.
ו. תאום ותכנון לוח הבחינות עם סגל ההוראה, מעקב אחר קבלת ציונים וכדומה.
ז. קבלת קהל לסטודנטים כולל מענה לפניות מועמדים וקשר עם סטודנטים חדשים, ותיקים ובוגרים.
ח. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול ברכישות ציוד, עריכת הזמנות, דרישות, העברות תקציביות ותשלומים חד פעמים וכו'.
ט. סיוע בארגון אירועים בביה"ס.
י. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית הממונה.
יא. כפיפות: ממונה על מנהל ביה"ס הבינלאומי ללימודי מדבור.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון עבודה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.


היקף: 100%
הערה: העבודה הינה בקמפוס שדה בוקר.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מחלקת מנהל הוראה בבינתחומי אחראית על הצד תכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים. בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר.
כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים.
המחלקת נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו'.
המשרה זמנית לשנה.
דרישות:
תואר ראשון - חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה
ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" – יתרון משמעותי
מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים
דיסקרטיות ואחריות
יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר
יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות
המשרה הנה לאיוש מיידי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-214
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד