תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת לצוות התמיכה באגף מערכות מידע וטכנולוגיות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תחומי תמיכת הצוות כוללים: התפקיד כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה, מרצים וסטודנטים תמיכה אפליקטיבית –אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט תמיכה טכנית ותשתיתית - מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו' סביבת עבודה: העבודה בעיקרה היא תמיכה טלפונית כחלק מצוות התמיכה. מרכז התמיכה פועל: א עד ה מהשעה 8:00 ועד 20:00 (בשגרה), יום ו' מ- 08:00 עד 13:00 שגרת עבודה: משמרת רגילה היא בין 08:00 ל 16:00 בין 4-6 פעמים בחודש ביצוע משמרת ארוכה בין השעות 08-18 או משמרת ערב 12-20 כפעם בחודש יום שישי אין כוננות ועבודה בשבת יתכן ובהמשך תתאפשר עבודה חלקית מהבית נכונות לשעות נוספות
דרישות:
אנו מחפשים אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר, יכולות טכניות גבוהות ויכולת לטפל בתקלות המורכבות ביותר בסביבה דינמית ומאתגרת. ניסיון מקצועי: לפחות שנתיים בתפקיד HELP DESK או כתומך אפליקטיבי. יכולת טכנית גבוהה: ניסיון מוכח באיתור ופתרון תקלות מורכבות במערכות מחשוב וציוד טכנולוגי. שליטה במערכות מתקדמות: היכרות עם Active Directory ויכולת עבודה בסביבות מורכבות. למידה עצמית: יכולת למידה מהירה והתמודדות עצמאית עם מערכות וטכנולוגיות חדשות. תקשורת בין-אישית: כישורי התבטאות רהוטים בכתב ובעל פה. אנגלית ברמה גבוהה: דיבור, קריאה וכתיבה ברמה מקצועית. שליטה מלאה ביישומי אופיס: WORD, EXCEL, OUTLOOK. גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: תודעת שירות גבוהה יכולת למידה עצמית יכולת השתלבות בצוות ויחסי אנוש טובים מאוד יכולות טכניות גבוהות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-495
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה יועצ/ת למידה מוכשר/ת ונמרצ/ת להובלת תהליכי מכירה ב- FORE לימודי חוץ והכשרת מנהלים אוניברסיטת רייכמן בהרצליה ייעוד התפקיד: בעל/ת זיקה מובהקת למכירות עם אוריינטציה עסקית לצורך מתן יעוץ למידה טלפוני למתעניינים פוטנציאלים בקורסים בתחומים טכנולוגים ואחרים, תוך ליווי ומתן מעטפת עד להרשמתם הסופית. תיאור התפקיד: מתן מענה טלפוני שוטף להזדמנויות מכירה עמידה ביעדי מכירות ביצוע שיחות ייעוץ למידה טלפוניות לקהלי יעד מגוונים (מנהלים, דרג ביניים, אנשי מקצוע ועוד) לטובת הנגשת מגוון הקורסים והתכניות שמתקיימות במסגרת FORE שליטה בתכני הקורסים השונים תוך מתן ייעוץ ומענה מעמיק ואינטליגנטי יכולת הובלת תהליך יעוץ למידה עד למכירתו הסופית של הקורס ללקוח קצה וגביה בפועל הזנה מוקפדת של נתוני הלידים ותיעוד הטיפול בהם למערכת ממוחשבת מסוג SF משרה מלאה (8 שעות ביום)
דרישות:
ניסיון במכירות / שיווק / פיתוח עסקי (רצוי בתחום של מכירת קורסים) הכרות עם העולם הטכנולוגי (רצוי); הכרות וניסיון בעבודה עם מערכת מסוג SF תואר ראשון – חובה מוטיבציה גבוהה ומסוגלות לעמידה ביעדים עסקיים יכולת התנסחות ברמה גבוהה. רהיטות. יכולת לעבוד בשותפות ובאווירה נעימה כצוות לטובת השגת היעדים המשותפים והאישיים יוזמה. פרואקטיביות. יצירתיות. שחקן/ית נשמה יכולת גבוהה לעבוד בצורה מסודרת ושיטתית: רישום וגביה והכי חשוב... יכולת לקיים שיחות יעוץ למידה ומכירה טלפוניות בזו אחר זו ולהצליח גם בשיחה ה- 100 להתרגש ולרגש (-:
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפשים/ות תפקיד שמשלב שיווק, סושיאל ואנשים? המרכז לקריירה באוניברסיטת רייכמן מזמין אותך לקחת חלק בתפקיד דינאמי, יצירתי ובעל השפעה על אלפי סטודנטים ובוגרים. מה בתפקיד? מומחה/ית סושיאל (שיווק ודיגיטל) • ניהול מלא של הנכסים הדיגיטליים של המרכז לקריירה - רשתות (לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם), אתר המרכז לקריירה ומערכת הבית של מרכז הקריירה, כולל אפליקציה. • גרפיקות - עיצוב, עריכה ובניית שפה מיתוגית אחידה. • שיווק פנימי - כתיבת תוכן, דיוורים והפצות. • תחזוקת הקהילה הדיגיטלית: מענה לתגובות, הגדלת מעורבות ושימור קשר עם הסטודנטים והבוגרים. • מיתוג ושיווק אירועי קריירה - החל מהקונספט ועד החוויה באירוע עצמו (הזמנות, גרפיקות, שיווק, מיתוג האירועים הפיזיים) יועצ/ת לינקדאין (ייעוציים והדרכות) מתן ייעוץ אישי לסטודנטים ובוגרים: • שדרוג הפרופיל • נראות בלינקדאין • שימוש בפלטפורמה למה להצטרף אלינו? זהו תפקיד ייחודי שמשלב שיווק, קריאייטיב ואנשים - הזדמנות נדירה להיות חלק מעולם האקדמיה, להשפיע על חייהם של סטודנטים ובוגרים, ולבנות ניסיון ייחודי בשיווק ובייעוץ מקצועי.
דרישות:
מה נדרש? חובה • תואר ראשון. • אנגלית שוטפת. • היכרות וניסיון בעבודה עם רשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין). • ידע בעיצוב ועריכה בCanva (תוכנות נוספות - יתרון) • אוריינטציה טכנולוגית ויכולת למידה עצמאית. • יכולת עבודה עצמאית, עבודה בצוות, עמידה בלוחות זמנים וניהול משימות במקביל. • תשוקה אמיתית לעולמות הדיגיטל, השיווק והסושיאל. יתרון משמעותי • היכרות עם תחום מיתוג מעסיק או עבודה שיווקית בלינקדאין. • היכרות עם עולם ההשמה/ייעוץ/אבחון. • ניסיון ויכולת עמידה מול קהל. היקף משרה: 100% תפקיד זמני לחצי שנה לפחות, החלפה לחל"ד עבודה היברידית: יום עבודה אחד מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-490
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכת ראש המכון מכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS ) אוניברסיטת רייכמן בהרצליה המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. תיאור התפקיד: - ניהול היומן של ראש המכון הכולל תאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בישראל ובחו"ל - תאום פגישות עבודה של המכון - מענה לפניות במייל בעברית ובאנגלית - תיאום נסיעות עבודה לחו״ל - היקף המשרה 100%, שעות העבודה: 17:00 - 09:00 + שעות נוספות בעת הצורך - איוש מיידי
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול יומנים וניסיון עבודה ב - outlook - תאום פגישות ב – ZOOM - שליטה מלאה ביישומי office - יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים - עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל - תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות - יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב - אנגלית ברמה טובה מאוד - בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00230
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Placement and Assessment Coordinator - Job Description About us Google & Reichman AI Tech school was founded with a mission to create the best academic and professional training, tailored to industry needs. Our Vision is to provide the highest level of knowledge and tools to the entire Israeli population, with an emphasis on underrepresented groups, and to integrate them in the local Tech industry, to further drive the Israeli economy. Placement and Assessment Coordinator – The position is full-time, and the work will be performed mainly at Herzliya Pituach. More about us: www.grtech.co.il Key job responsibilities:This role focuses on supporting program graduates in their job search and career integration. We’re looking for someone with a strong educational and social orientation combined with business understanding and the ability to build meaningful connections with people and organizations. ________________________________________ Key Responsibilities • Coordinate the placement process, tracking graduates progress, and following up with employers to gather feedback. • Conduct one-on-one meetings with participants to review their resumes, LinkedIn profiles and job applications, offering constructive feedback and guidance. • Deliver workshops in the fields of job search and career development. • Coordinate and operate the admission and screening process, ensuring a smooth and efficient candidate journey.
דרישות:
· Experience in recruitment or in operational, people-oriented roles. Experience in the tech industry is an advantage. · Excellent interpersonal and communication skills. · Exceptional organizational skills, with the ability to manage multiple tasks and prioritize effectively. · Experience working with a diverse population, including individuals from various cultural backgrounds – an advantage. · Fluent Hebrew and English – Must. · Bachelor's degree in a relevant field.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00242
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לניהול קהילות ורישום לכנסים למכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS ) המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. למכון דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפעול שוטף של מערכת הדיוור האלקטרונית כולל ניהול קהילות של המכון, תחזוקה שוטפת וטיוב. ריכוז תהליך ומעקב רישום מוזמנים לאירועים אותם מקיים המכון במשך השנה וספציפית לכנס הרצליה השנתי. הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית. העבודה ברובה הינה משרדית ומעת לעת באירועים וכנסים. תיאור התפקיד: • ניהול מסד הנתונים של המכון באמצעות מערכת (CRM) , הכולל תחזוקה שוטפת של קהילת המינויים והרחבתה, במטרה למקסם את תפוצת עבודת המחקר ואירועי המכון לקהלים שונים • ניהול אתרי רישום לכנס הרצליה ולאירועי המכון • ניהול מוזמנים ומערך הרישום לכנס הרצליה השנתי. החל משלבי התכנון ועד לכנס עצמו. כולל עבודה ישירה מול מוזמנים והמחלקות השונות באוניברסיטה. בקצה תהליך הרישום - מתן שירות וניהול בפועל של דלפקי הרישום בכנס הרצליה • הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית • ביצוע בקרה והכנת דוחות נתונים לאחר הפצה ולאחר הכנסים • עבודה במשרה מלאה, איוש מיידי עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
• יכולות טכניות בתחומי המחשב - אקסל ברמה טובה מאד • יכולת אנליסטית - סיכום וניתוח נתונים באקסל • יסודיות, דייקנות וסובלנות בעבודה על מסד נתונים רחב • יכולת תכנון - הכנה של תוכניות עבודה ויישומן, ביצוע בקרה ובדיקת אפקטיביות • יחסי אנוש טובים, נמרצות, מסירות, בתקופות עומס נדרשת גמישות ומוכנות לשעות נוספות - חובה • ידע בסיסי בעיצוב גרפי – יתרון • ניסיון בתפעול מערכות דיוור ורישום מקוון - יתרון • עניין והבנה בתחומי המדיניות והאסטרטגיה - יתרון • אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-481
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניהול היומן ותאומי פגישות מול גורמים בכירים בישראל ובחו"ל - מענה לפניות במייל בעברית ובאנגלית - תיאום נסיעות עבודה לחו״ל - היקף המשרה 100%, שעות העבודה: 17:00 - 09:00 + שעות נוספות בעת הצורך - איוש מיידי, עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול יומנים וניסיון עבודה ב - outlook - תאום פגישות ב – ZOOM - שליטה מלאה ביישומי office - יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים - עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל - תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות - יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב - אנגלית ברמה טובה מאוד - בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00240
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת בחצי משרה למכון אהרן למדיניות כלכלית אוניברסיטת רייכמן בהרצליה הגדרת התפקיד: • ארגון והפקת אירועים כולל ניהול רשימות תפוצה • טיפול שוטף במטלות משרדיות בטלפון ובמייל ומתן תמיכה בניהול יומנים מורכבים • חצי משרה • תחילת העסקה מיידית
דרישות:
• תואר ראשון • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית בסביבה ממוחשבת, לרבות שליטה גבוהה באקסל ובאאוטלוק • ניסיון בארגון אירועים • עברית ברמה גבוהה • שליטה טובה באנגלית - יתרון • יסודיות וירידה לפרטים • טיפול במשימות רבות ובו זמנית • תודעת שירות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00234
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|