תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים – העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת ודינמית. מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00 היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה למה אצלנו? מוקד איכותי, לא תעשייתי עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים צוות צעיר ואנרגטי אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
- כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
- שליטה טובה בעברית
- זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
- מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1498
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עבודת Back Office מול לקוחות החברה, עבודה מול סוכנים , התאמת מתקנים ללקוח, הזמנות והצעות מחיר, תיאום אספקות למתקנים, מציאת פתרונות במידת הצורך. עבודה בצוות תחת לחץ הדורשת מולטיטסקינג, אסרטיביות לצד סבלנות, שירותיות ומקצועיות. תפקיד משמעותי, מאתגר, עם אופציות קידום וסביבת עבודה משפחתית ,איכותית ונעימה! משרה מלאה בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-17:00 (ללא שישי) - תנאים מצוינים למתאימים ותנאים סוציאליים מלאים.
- עובד/ת חברה מהיום הראשון!
- רווחה: ימי גיבוש, מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת, חו"ל ועוד.
- חניה מסודרת לעובדים.
- מיקום המשרה: פתח תקווה (בקרבת הקניון הגדול והרכבת הקלה)
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה - יתרון!
- שליטה ביישומי מחשב - חובה!
- כישורים מצוינים בתקשורת בין אישית ובניית יחסי אמון.
- ראש גדול ופתיחות ללמידה ולהתפתחות מתמדת.
- תודעת שירות גבוהה.
- נכונות לעבודה במשרה מלאה (ללא גמישות)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1221
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
נציגי שירות- מוקד עמיתים קרנות הפנסיה הוותיקות מענה לשיחות נכנסות, מתן שרות מקצועי ואיכותי, עמידה ביעדי איכות וכמות, מדידה ע"י מבדקי ידע חודשיים ,קבלת משוב לאחר הקשבה. דיווח למנהל הצוות ,לתומך מקצועי או מנהל משמרת על תקלת מערכת או קשיים מקצועיים ושירותים פעמיים בשבוע ארוחות צהריים על חשבון החברה, מוקד מגובש ובהפרדה! קיימת אפשרות למשרת אם/ סטודנט/ מלאה :)
דרישות:
נכונות ל 4-5 משמרות בשבוע, עדיפות לבעלי רקע בשירות לקוחות טלפוני יכולת תפעול מערכות מחשב יש לפרט רמת הידע (שליטה מלאה/חלקית), שמות מערכות ויישומים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
1245
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Priority Software היא מובילה עולמית בפיתוח פתרונות ERP חדשניים וגמישים לעסקים קטנים ובינוניים. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, פיתחה Priority מערכת ERP בתחום המלונאות והתיירות הניתנת להתאמה אישית, המסייעת לבתי מלון לייעל את פעילותן ולהאיץ את הצמיחה העסקית. אנחנו מחפשים Customer Support Representative להצטרף לצוות ה- Support המקצועי שלנו. התפקיד כולל: • מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות שלנו (בתי מלון בארץ ובחול) • אבחון תקלות טכניות, תיעוד והכוונת משתמשים לפתרון • הדרכות וליווי הלקוחות בשימוש נכון במערכת (מרחוק ופרונטלי בבית הלקוח) • שיתוף פעולה עם ממשקים בארגון כמו בודקי תוכנה, אנשי פיתוח ומוצר למתן מענה מלא ללקוחות • העבודה במשרדי החברה, במשרה מלאה, ימים א’–ה’, 08:30–17:30
דרישות:
• ניסיון קודם בתמיכה טכנית או שירות לקוחות בתחום מערכות מידע – חובה • זיקה טכנולוגית והבנה תהליכית טובה • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת למידה מהירה • תואר ראשון במערכות מידע או הכשרה מקצועית רלוונטית – יתרון • היכרות עם בסיסי נתונים (SQL) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00188
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לבנק הכי מוביל במדינה, דרושים/ות בנקאים/ות טלפוניים שירות לקוחות לכלל לקוחות הבנק במגוון נושאים פיננסיים עובד בנק מהיום הראשון, ארוחות, תחרויות ופרסים, נופשים, משכורת 13, החזר הוצאות גני ילדים ועוד המון הטבות! עבודה בסביבת עבודה מאתגרת דינאמית וצעירה, עם אופציות קידום ופיתוח! משמרות בוקר בלבד- גמישות לסטודנטים/ות והורים ימי שישי אחת ל-3 שבועות
דרישות:
* שירותיות ברמה גבוהה- חובה * כושר ביטוי מצוין, וורבאליות- חובה * מכוונות להתפתח לטווח הארוך * יכולות למידה ושליטה מלאה בישומי מחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1559
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
נציג מענה טלפוני למחלקת פניות הציבור, מענה טלפוני של פניות כלליות של מתן מידע וטיפול בתלונות של תלמידים, הורים ועובדי הוראה שעות עבודה: א-ה: 07:30-16:00 / פעמיים בשבוע 09:00-18:00 שישי אחת לחודש
דרישות:
ניסיון מעולם השירות יתרון ידע בסיסי במחשבים מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום דרושים נציגי/ות למוקדי השירות. שיחות נכנסות בלבד - לא כולל מכירות!!! אווירה צעירה, שמחה, דינאמית ועם פוטנציאל להתקדם לתפקידים בעלי אופי ניהולי בעתיד. משרה של 8.5 שעות ביום - 08:00 - 16:30 אופציה למשמרות ערב. ***ללא ימי שישי*** עבודה כעובדי חברה מהיום הראשון, חדר אוכל, חדר כושר, נופשי חברה לחו״ל, אופציות קידום רבות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית - חובה. ניסיון קודם - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-539
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה רפרנט/ית לקוחות אסטרטגיים. התפקיד כולל: ליווי אישי ללקוחות הגדולים של החברה, מתן שירות VIP במגוון ערוצים (טלפון, מייל, וואטסאפ), הכנת דוחות מעקב, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים לקידום עסקאות ומתן פתרונות. תנאי המשרה:משרה מלאה א'-ה' במשמרות בוקר וערב יום שישי אחת לחודש – מהבית שכר בסיס גבוה + עמלות ובונוסים הסדר חניה תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
דרישות:יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב, גישה יוזמת, יחסי אנוש מעולים ויכולת לבנות קשר אישי עם לקוחות אסטרטגיים. אם שירות אישי, מקצועיות ושכר גבוה מדברים אליך – מקומך איתנו.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2000876 ERN
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות שירות מנצח בסביבת עבודה מעצימה ומלמדת! קבוצת אלקטרה מגייסת נציג/ת שירות למוקד בפתח תקווה- משרה מלאה באלקטרה FM תיאור התפקיד : מתן שירות ותפעול תקלות אחזקה, הקפצת גורמים רלוונטיים במרכז שירות הלקוחות הוצאת הצעות מחיר ללקוחות בקריאות מחוץ לחוזה תיעוד מלא של נתוני השירות במערכות עבודה במשרה מלאה בפתח תקווה בימים א-ה 07:30-16:30 + פעם/פעמיים בשבוע עד 18:00 (שעות נוספות), ימי ו לסירוגין 08:00-14:00.
דרישות:
דרישות התפקיד : כישורי מחשב אסרטיביות, עמידה במצבי לחץ, סדר וארגון מה אנחנו מציעים : מענקי התמדה עד 3000 ש"ח בפעימות – לאחר 3 חודשים, חצי שנה ושנה סיבוס אווירה צעירה ודינמית עם אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
18720
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת נציג/ה למוקד שירות הלקוחות הכי טוב בארץ ! אווירה צעירה ודינאמית, פרסים, בונוסים ונופשי חברה בחו"ל. היקף משרה: 08:00-16:00 / 09:00-17:00 אפשרות ללא ימי שישי שכר ממוצע 8,000 ש"ח! גמישות לאמהות וסטודנטים תנאים סוציאליים מעולים ואופציות להתקדם !!
דרישות:
תודעת שירות גבוהה מוטיבציה לתפקיד
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-1574
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בחברת ביטוח מובילה במרכז הארץ - דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקד שיחות נכנסות בלבד! משמרות של 8 שעות בוקר וערב + שישי לסירוגין. שכר שעתי + בונוסים על יעדי שירות. תנאים סוציאליים מלאים, ארוחות מסובסדות תחרויות ופרסים. אווירה משפחתית ואופקי קידום למתאימים!
דרישות:
אוריינטציה שירותית, יכולת התמודדות במצבי לחץ, כושר ביטוי גבוה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-406
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים למוקד תמיכה טכנית של משרד החינוך. עיקר הפונים יהיו מנהלי בתי ספר/רכזים שונים/מורים בעלי הרשאה/מזכירות ומי מטעמם. העבודה תתבצע במוקד הטכני והינה בהשתלטות מרחוק על מחשב של הלקוח ובעצם סיוע בתפעול המערכת, הסברה והתמצאות בה. שעות פעילות המוקד: א'-ה' 7:30-18:00 משמרות בין 7:30-16:00 / 8:17:00 / 9:00-18:00 שישי לסירוגין 8:00-14:30 שכר מתגמל למתאימים/ות יש אופציה למשרת אם וסטודנט
דרישות:
ראש גדול יכולת קליטה טובה (מגוון מאוד רחב של נושאים) אחריות אישית, יוזמה, יצירתיות אוריינטציה במקרים מורכבים במערכות המחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1209
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון תיאור המשרה:רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק? אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד. • יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות. • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. • שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה. • לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|