תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים – העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת ודינמית. מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00 היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה למה אצלנו? מוקד איכותי, לא תעשייתי עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים צוות צעיר ואנרגטי אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
- כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
- שליטה טובה בעברית
- זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
- מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1498
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית המייצרת, מפתחת, משווקת ומוכרת פתרונות נעילה מכאניים ואלקטרומכניים דרוש/ה מתאם/ת מכירות בינ״ל למחלקת שירות לקוחות. התפקיד כולל ניהול הממשק השוטף מול לקוחות החברה בחו"ל. תיאור התפקיד: ניהול קשר עם לקוחות קיימים וחדשים במטרה להרחיב ולהגדיל את סל המוצרים והיקפי המכירה לרבות Inside Sales. הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח. קבלת הזמנות לקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות בתוך הארגון ביצוע מעקב גביה מתן פתרונות לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך שיתוף בעלי תפקידים ושותפי תפקיד בארגון ניהול תשתיות המידע של הלקוח במערכות הארגון ארגון וטיפול באירוח לקוחות בודדים או משלחות, כולל בניית לו"ז ותאום לוגיסטי הכולל לינות, הסעות, סיורים וכדומה.
דרישות:
ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד תפעולי עם פן מכירתי יכולת מכירה ושירות ברמה גבוהה תואר ראשון – יתרון משמעותי, התמחות בשיווק -יתרון ניסיון עבודה בחברה גלובאלית - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה - ברמת שיחה ותכתובות שפות זרות נוספות- יתרון משמעותי שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4232
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו. לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר. תכנון ותאום סיורים בדירות מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל. ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו' ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:
מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות) הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות. הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל: ניהול עובדים ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה. חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף. קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים. תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים) ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח. בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד. ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך. תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח. ניהול תהליכי שירות ומכירה פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש. בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד. ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים. איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה. הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח. .שגרות תפעול וניהול יומיומי ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות. אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים. בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה. ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים) שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים. • ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים) • שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים. • אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני. • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6878
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• תפעול עסקאות מימון רכב, כולל מענה שוטף למיילים ותמיכה במנהלי האזור • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים • משרת סטודנט- 3 פעמים בשבוע + שישי לסירוגין! מה מחכה לך אצלנו?• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים • סביבת עבודה צעירה ודינאמית • עבודה בסביבת יעדים הכוללים בונוסים ותחרויות מתגמלות • אפשרויות קידום נרחבות
דרישות:
• אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם אתם מחפשים מקום עם אווירה צעירה, אנשים איכותיים ואחלה תנאים – זה המקום שלכם. התפקיד כולל שיחות עם לקוחות האתר לקבלת חוות דעת על בעלי מקצוע, תמלול המשוב, והזנת הנתונים במערכת. שכר של 45 ש"ח לשעה, עם בונוסים למצטיינים ואפשרויות קידום ועתודה ניהולית. מתאים גם לסטודנטים – משמרות גמישות של שש שעות (בוקר / ערב), רק 3 משמרות בשבוע, עם התחשבות בתקופת מבחנים. אפשרות להתחייבות לטווח קצר! (לפני גיוס / טיסה וכו). אפשרות למשרת אם עד 13:30 מיקום: אזור ירושלים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
734807
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות שירות מנצח בסביבת עבודה מעצימה ומלמדת! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת משמרת במרכז השירות לעובד! תיאור התפקיד : תפעול והובלת צוות העובדים במהלך המשמרת. בקרה על תהליכי עבודה: תקינות בהיבט מקצועי ותהליכי עמידה ביעדי המרכז (SLA וKPIS) מתן מענה מקצועי ואיכותי לעובדי החברה בנושאי שכר, רווחה, נוכחות ומשאבי אנוש. טיפול בפניות מורכבות בתחום השכר / נוכחות עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בתחום משאבי האנוש. חודשיים/3 חודשים ראשונים – התחלה בתפקיד נציג/ה ע"מ להכיר ולשלוט בחומר המקצועי. *המשרה ממוקמת בראשון לציון*
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד ניהולי / אחראי משמרת בעולם המוקדים / משאבי אנוש יתרון להיכרות עם עולם השכר / משאבי אנוש יכולת עבודה עצמית ועבודת צוות לויאלות, מסירות, טיפול במשימה מקצה לקצה, הגדלת ראש, יוזמה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים מה אנחנו מציעים: הזדמנות נדירה להצטרף לחברה מובילה במשק!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר! עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה! איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרושים נציגי/ות שירות ומכירה לחברת תקשורת מובילה החזרי נסיעות גבוהים, ארוחות צהריים מסופסדות, מנוי סלולארי בספסוד מלא!! קרן השתלמות אפשרויות קידום לאחר שנה ועוד מענה ללקוחות חברה בנושאים שונים, תמיכה בתקלות, מכירת חבילות נוספות מותאמות ללקוח ועוד משמרות בוקר+ ערב עבודה בסופ"ש מהבית!! ניתן להשתלב גם במשרת סטונדט/הורה
דרישות:
יכולות מכירה ברמה טובה שירותיות יכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-1100
אזור:
שרון - ראש העין
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לחברת הביטוח המובילה בישראל - דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקד שיחות נכנסות בלבד - ללא מכירות ! 6000 ש"ח + בונוסים על יעדי שירות בלבד ימים : א’ - ה’ 08:00-16:30 ללא שישי ! תנאים סוציאליים מלאים, קרן השתלמות, סיבוס, נופשי חברה בחו"ל, בונוסים ותחרויות, אווירה משפחתית ואופק קידום משמעותי בתוך הארגון למתאימים.
דרישות:
- אוריינטציה שירותית - כושר ביטוי גבוה - עמידה בלחצים - נכונות לעבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1557
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרושים תותחים למענה שיחות נכנסות. טיפול בהזמנות קיימות. סביבת עבודה דינמית,שירותית ורגועה. עובד חברה מהיום הראשון אפשרויות קידום תנאים סוציאליים מלאים שכר שעתי גבוה + בונוסים גבוהים
דרישות:
יכולת ביטוי טובה תודעת שירות גבוהה שליטה בסיסית בסביבה ממוחשבת אנגלית בסיסית
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד:- עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת.
- התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות.
- מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים.
- א'-ה' 8:00-16:00.
- 10 שעות נוספות בחודש (לא חובה)
- קליטה ישירה לחברה
דרישות:
- ניסיון בשרות לקוחות - חובה.
- יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה.
- יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|