חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סופר פארם Fishman Holdings teleperformance סנטר נכסים
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
LivePerson

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Supervising a team of representatives to ensure world-class technical support to international clients through online chat, email and telephone.
Assisting chat representatives to follow proper processes, as well as answering technical and soft skill questions
Managing external and internal communication during priority incidents
Diagnosis and resolution of routine customer inquiries.
Assisting clients with product implementation
Escalation and follow up on unresolved issues.
Management of customer interaction with utmost professionalism.

דרישות:

Experience as a Tier 1/2 Technical Support Representative
Ability to work in shifts and on weekends
Excellent English language written and spoken communication skills
Technical troubleshooting ability
Knowledge of Windows 7/8/10 [MAC - advantage]

Familiarity with website building and languages: HTML - required, JavaScript - advantage
Experience in supporting web-hosted services - advantage
Experience supervising and supporting a team - advantage
Familiarity with writing and reading SQL queries - advantage 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00209
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin