חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

Ramot AC נכסים teleperformance Fishman Holdings
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

The CSE is the central point of contact from a post-sales perspective (but not necessarily the single point of contact).
CSMs clearly understand the customers’ business objectives and collaborate with all internal stakeholders to exceed the customers’ expectations.
They drive a positive customer experience across the entire lifecycle and ensure that customers
maximize their ROI with your provided solutions.
Responsibilities:
Diagnose and debug failing applications and systems
Respond to customer inquiries concerns and suggestions about our product in a timely manner
Participate in on-call response to high priority tickets and incidents
Troubleshoot issues pertaining to the infrastructure running customer applications
Active participation to automation and streamlining projects

דרישות:

Experience with Python applications - Must
Excellent communication and presentation skills: demoing products, explaining value and fielding technical, process and business-related questions
Ability to do the job in exquisite written and spoken English
B.Sc in Computer Science, or equivalent

Nice to have
Knowledge of NOSQL, Deep Learning, Computer Vision
Experience with SaaS solutions, such as AWS
Blogging or writing experience

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

CUSS
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin