חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים נרשמים Scanovate sparkybee
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
finance magnates - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

global news and fintech company are looking for an Office Manager .
Duties of the Administrative Assistant include providing support to our managers and employees, assisting in daily office needs and managing our company’s general administrative activities.
· Taking care of all administrative and reception and delivering day to day support for all of the departments. (Office maintenance, attendance, Super, suppliers ,IT issues and different type of projects) .
· Helping with recruitment sourcing tasks
· Travels arrangements, flights, hotels …..
· Support administrative HR
· Coordinating schedules and other administrative tasks
· Full time position

דרישות:

· High computer skills: perfect Excel ! proficiency using Word,PowerPoint and Outlook.
· English – perfect written and verbal communication skills- a must !
    Previous experience with travel arrangements- a must!
· 2 years of previous experience with all types of administrative support.
· Basic recruitment background -an advantage.
· Availability for a full time position, sitting at the reception.
    Ability to work in a fast-paced environment dealing with multiple projects on a daily basis.
· Fast learner and adapts well to a change environment

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

אדמינ
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin