חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

Softwave AC נכסים סנטר נכסים קסטרו
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
AFFILOMANIA

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Working Days & Hours:
Mondays to Fridays, 8AM-5PM / 10AM-7PM (Fridays 8AM-16PM) on rotating shifts

Responsibilities:

· Oversee the office’s front desk, admit guests and suppliers
· Work closely with the company’s CEO and tend to his personal and professional requests
· Schedule appointment and organize the meeting rooms
· Full responsibility for the ongoing maintenance and logistics of the company’s offices and cafeterias (including liaising with the cleaning company, technicians, suppliers etc.)
· Order and manage the logistics of the office supplies, food, drinks, daily breakfasts and catering
· Coordinate and book hotels and flights for the company’s employees
· Support the HR department: responsibility for the attendance reports, organize happy hours and company events, welcome new employees, order gifts, coordinate training and professional conventions
· Sort and navigate incoming telephones, mail, invoices and payments
· File, print and issue reports

דרישות:

Required Skills and Expertise:

· Good command of MS office, including Excel
· Full proficiency in English (both verbal and written)
· Excellent client-facing and interpersonal communication skills
· Solid organizational skills and attention to details
· Ability to work under pressure and multi-task

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00394
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin